Thanksquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:17 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ZOMGOZMGOMZGOZMGOMZGOZMGOZMGOM LBP FTW
quote:Are there any plans to sell Sackboy plushies?
I hope so. I want one. And everyone I know wants one. I think it'd be silly not to really. I don't know what plans have been made to start the process, but I think it's a no-brainer, really. I need one to give one to my newborn child, to start. [Ed's note: check the podcast for more details on that!] So that's got to happen. Do you know anything about that Brandon?
Brandon: It's on the way. Details will be emerging shortly.
Ziet er aardig uit maar geeft me dat level van intensiteit niet zoals deel 4 dat wel deed.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:55 schreef Sackboy het volgende:
Call of Duty: World at War exclusive debut trailer
Uncharted zet je niet in de verkoop.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Das goed nieuws! Want dan ga ik denk ik volgende week die bundel kopen en die twee games weer in de verkoop zetten voor 40 per stuk
Maar infinity gaat deze niet meer maken?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ziet er aardig uit maar geeft me dat level van intensiteit niet zoals deel 4 dat wel deed.
http://www.gametrailers.com/player/21256.html?type=
Infinity
Nope. Die zijn met Call of Duty 6 bezig. (waarvan het gerucht gaat dat ie sci-fi wordtquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
Maar infinity gaat deze niet meer maken?
OMGquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:14 schreef Sackboy het volgende:
(waarvan het gerucht gaat dat ie sci-fi wordt)
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dat niemand van jullie Top Spin 3 heeft gehaald, een magistrale game met simulatie tot in de puntjes.
Geweldig om online wedstrijden te spelen met je eigen character die je in de singleplayer gebruikt om je stats te verbeteren.
PES 4 op de tennisbanen is dit
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nope. Die zijn met Call of Duty 6 bezig. (waarvan het gerucht gaat dat ie sci-fi wordt)
Deze moet ik ook nog hebben, heb alleen mijn handen nog vol aan MGS4quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dat niemand van jullie Top Spin 3 heeft gehaald, een magistrale game met simulatie tot in de puntjes.
Geweldig om online wedstrijden te spelen met je eigen character die je in de singleplayer gebruikt om je stats te verbeteren.
PES 4 op de tennisbanen is dit
In welk jaar was je klaar dan?quote:Op zondag 22 juni 2008 18:04 schreef Wolfje het volgende:
In de game of the week ranglijst van civilization revolution sta ik nu op de eerste plaats bij moeilijkheidsniveau koning. Ik vind het goed gelukt om dit spel naar de console te brengen. Je kunt nog steeds veel beslissingen nemen, maar omdat de wereld vrij klein is, ben je niet meer zoveel tijd kwijt aan het geven van orders.
In 1974 ad. De Romeinen zijn volgens mij van vorige week (ik heb het spel pas sinds gisteren, dus dat weet ik niet helemaal zeker).quote:Op zondag 22 juni 2008 18:11 schreef Wessiej het volgende:
[..]
In welk jaar was je klaar dan?
En is het hetzelfde game of the week als op de 360? Met de Romeinen dus?
Doe je behoorlijk snel, kan dat sinds eergister er een nieuwe opstaat, op welke boeg gooi jij het?quote:Op zondag 22 juni 2008 18:47 schreef Wolfje het volgende:
[..]
In 1974 ad. De Romeinen zijn volgens mij van vorige week (ik heb het spel pas sinds gisteren, dus dat weet ik niet helemaal zeker).
Ik probeer zo snel mogelijk 100 goud te halen zodat je de gratis setler krijgt. Als je een aantal barbarendorpjes verovert lukt dat meestal vrij makkelijk. Vervolgens hoop ik dan met wat cultuur een paar steden van iemand anders af te pakken. Zodra dat lukt heb je al een redelijke voorsprong op de rest en kun je die wel behouden als je het niet verprutst. O, ik had dit keer dan wel wat geluk dat ik een setler van de russen af kon pakken, dat is dan ook weer een gratis stad voor mij en omdat zij niet geen ruimte meer hadden om uit te breiden, waren zij ook niet meer zo gevaarlijk.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Doe je behoorlijk snel, kan dat sinds eergister er een nieuwe opstaat, op welke boeg gooi jij het?
Want 1974 is voor mij echt onhaalbaar
Alles beter dan de 2de Wereldoorlog, been there done that.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nope. Die zijn met Call of Duty 6 bezig. (waarvan het gerucht gaat dat ie sci-fi wordt)
2e Wereldoorlog shootersquote:Op zondag 22 juni 2008 19:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Alles beter dan de 2de Wereldoorlog, been there done that.
Hell no, alles beter dan sci-fi crap.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Alles beter dan de 2de Wereldoorlog, been there done that.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |