Day onequote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik skip 'm voorlopig.
Call of Duty 4 FTW
Klopt maar dan had je wel moeten saven na het laatste filmpje en die moeten laden om overnieuw te beginnen met al je oude spullen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:24 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ik dacht dat als je MGS een 2e keer speelde dat je al je drebin points en wapens mee zou nemen?
Als ik dat doe krijg ik alleen maar een stapel kut TV zenders te zien die niet te skippen zijn. Ik snap er geen reet van. Ik moest de disc uit de PS3 halen om het te stoppen. Alle knoppen veranderden de zenders maar geen enkele gaf een exit optie.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:36 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Klopt maar dan had je wel moeten saven na het laatste filmpje en die moeten laden om overnieuw te beginnen met al je oude spullen.
Bedanktquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:46 schreef -Menn0- het volgende:
Ja die kan je niet doorspoelen maar even wachten en dan begint het spel. Was de eerste keer toch ook zo? Bij mij in ieder geval wel.
Succes met de 2e keerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:51 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Bedankt, ik zal het nog maar eens proberen.
Bij de eerste keer heb ik niet eens geprobeerd om te skippen. Toen was het nog nieuw
Je bent nog erger als mijquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:40 schreef Sackboy het volgende:
Omg ik heb zojuist Haze besteld![]()
Wel voor een zacht prijsje op eBay, maar toch.
Ik heb een neusje voor slechte spellenquote:
Werkt helemaal perfectquote:
Bij de GT5 pack kreeg ik t spel ook gewoon in t doosje, denk dat t bij die bundel ook zo is.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Krijg je R&C en Uncharted in een origineel hoesje als je de betreffende bundel koopt?
Iddquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:52 schreef Wessiej het volgende:
40 euro per stuk vragen voor R&C en Uncharted terwijl je ze voor minder ook nieuw kan kopen
quote:Media Molecule praat over hun Sackboys
Sony en Media Molecule werken hard aan de PlayStation 3 titel LittleBigPlanet. LittleBigPlanet is een guitige 2D platformer met een 3D uiterlijk. In de verschillende levels versla je vijanden en probeer je het einde te bereiken. Producer Mark Healey onthult enkele elementen van de game.
- Media Molecule toont elementen van het spel naarmate het spel evolueert. Op het moment dat men de vijanden toonde waren deze pas toegevoegd.
- Media Molecule heeft geen plannen voor Youtube ondersteuning. Ze willen het echter wel toevoegen indien de vraag groot genoeg is. Dan kun je onmiddellijk filmpjes naar Youtube uploaden. Men wil dit doen indien het mogelijk is. (Red.- Een recente firmware moet dit mogelijk maken.)
- De Killzone Sackboys werden geïntroduceerd op initiatief van Technical Director Alex. Hij heeft vrienden bij Guerilla en na enkele biertjes ontstond het idee van de Killzone figuurtjes. Men wil sowieso meer first-party elementen in het spel. (Red.- Ratchet & Clank, Jak & Daxter Sackboys?)
- De game bevat een hoop levels, de titel bevat nu reeds meer dan vijftig levels. Deze zijn verbonden in de vorm van een verhaal.
- Je moet niet van links naar rechts, je kunt ook van rechts naar links. Dit hangt af van de plaats van de ingang.
- Je kunt levels met riskante inhoud maken, een ongepast level deel je echter best alleen met je vrienden. Op elk moment kan iemand namelijk melding maken van ongepaste inhoud waarna je level kan verwijderd worden. Je kunt zulke levels echter wel privaat maken zodat enkel je vrienden het kunnen zien.
- Je kunt je Sackboy aanpassen met de PlayStation Eye. Je kunt bijvoorbeeld een sticker met een foto van jezelf op de Sackboy plakken.
- Men heeft een stel leuke liedjes in petto voor ons, en de muziek is ook interactief. Je kunt knoeien met bepaalde muziekstukken.
- Sony bereidt knuffelberen van het spel voor, je kunt dus mini Sackboys kopen in de toekomst.
- De game werd eerst voorgesteld bij Sony en zij waren direct tevreden met het concepten. Ze hebben echt hun uiterste best gedaan om de studio Media Molecule te openen. Media Molecule had nooit de nood het spel aan een andere uitgever te tonen.
quote:The cat is out of the bag -- the upcoming August issue of GamePro has a huge exclusive preview of the biggest game of 2008: Resistance 2. And when we say "big," we're not kidding. Resistance 2 has two separate campaign modes (we played 'em both), 60-player online multiplayer (we played it), and one hell of an 8-player cooperative mode (think Diablo meets Team Fortress 2).
There's also something else. Something we can't mention yet. A truly...colossal secret. You'll have to wait for the August issue to get full details, but you'll know it when you see it. Protip: You may want to sit down while reading this issue.
Ik wil ook een beta code dammitquote:In other news, the August issue of GamePro also contains an exclusive contest: you can win a Resistance 2 beta code! But to win, you've got to snag a copy of the August 2008 GamePro; subscribers will get their copy in early July, and the newsstand version will hit on July 8th.
Jaquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:13 schreef Strolie75 het volgende:
Doet een Japanse DS3 controller het ook op een Europese PS3?
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
IK KAN NIET MEER WACHTEN!!! HELP KEN SON!!! HELP!!!!!!!!
Thanksquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:17 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ZOMGOZMGOMZGOZMGOMZGOZMGOZMGOM LBP FTW
quote:Are there any plans to sell Sackboy plushies?
I hope so. I want one. And everyone I know wants one. I think it'd be silly not to really. I don't know what plans have been made to start the process, but I think it's a no-brainer, really. I need one to give one to my newborn child, to start. [Ed's note: check the podcast for more details on that!] So that's got to happen. Do you know anything about that Brandon?
Brandon: It's on the way. Details will be emerging shortly.
Ziet er aardig uit maar geeft me dat level van intensiteit niet zoals deel 4 dat wel deed.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:55 schreef Sackboy het volgende:
Call of Duty: World at War exclusive debut trailer
Uncharted zet je niet in de verkoop.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Das goed nieuws! Want dan ga ik denk ik volgende week die bundel kopen en die twee games weer in de verkoop zetten voor 40 per stuk
Maar infinity gaat deze niet meer maken?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ziet er aardig uit maar geeft me dat level van intensiteit niet zoals deel 4 dat wel deed.
http://www.gametrailers.com/player/21256.html?type=
Infinity
Nope. Die zijn met Call of Duty 6 bezig. (waarvan het gerucht gaat dat ie sci-fi wordtquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
Maar infinity gaat deze niet meer maken?
OMGquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:14 schreef Sackboy het volgende:
(waarvan het gerucht gaat dat ie sci-fi wordt)
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dat niemand van jullie Top Spin 3 heeft gehaald, een magistrale game met simulatie tot in de puntjes.
Geweldig om online wedstrijden te spelen met je eigen character die je in de singleplayer gebruikt om je stats te verbeteren.
PES 4 op de tennisbanen is dit
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nope. Die zijn met Call of Duty 6 bezig. (waarvan het gerucht gaat dat ie sci-fi wordt)
Deze moet ik ook nog hebben, heb alleen mijn handen nog vol aan MGS4quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dat niemand van jullie Top Spin 3 heeft gehaald, een magistrale game met simulatie tot in de puntjes.
Geweldig om online wedstrijden te spelen met je eigen character die je in de singleplayer gebruikt om je stats te verbeteren.
PES 4 op de tennisbanen is dit
In welk jaar was je klaar dan?quote:Op zondag 22 juni 2008 18:04 schreef Wolfje het volgende:
In de game of the week ranglijst van civilization revolution sta ik nu op de eerste plaats bij moeilijkheidsniveau koning. Ik vind het goed gelukt om dit spel naar de console te brengen. Je kunt nog steeds veel beslissingen nemen, maar omdat de wereld vrij klein is, ben je niet meer zoveel tijd kwijt aan het geven van orders.
In 1974 ad. De Romeinen zijn volgens mij van vorige week (ik heb het spel pas sinds gisteren, dus dat weet ik niet helemaal zeker).quote:Op zondag 22 juni 2008 18:11 schreef Wessiej het volgende:
[..]
In welk jaar was je klaar dan?
En is het hetzelfde game of the week als op de 360? Met de Romeinen dus?
Doe je behoorlijk snel, kan dat sinds eergister er een nieuwe opstaat, op welke boeg gooi jij het?quote:Op zondag 22 juni 2008 18:47 schreef Wolfje het volgende:
[..]
In 1974 ad. De Romeinen zijn volgens mij van vorige week (ik heb het spel pas sinds gisteren, dus dat weet ik niet helemaal zeker).
Ik probeer zo snel mogelijk 100 goud te halen zodat je de gratis setler krijgt. Als je een aantal barbarendorpjes verovert lukt dat meestal vrij makkelijk. Vervolgens hoop ik dan met wat cultuur een paar steden van iemand anders af te pakken. Zodra dat lukt heb je al een redelijke voorsprong op de rest en kun je die wel behouden als je het niet verprutst. O, ik had dit keer dan wel wat geluk dat ik een setler van de russen af kon pakken, dat is dan ook weer een gratis stad voor mij en omdat zij niet geen ruimte meer hadden om uit te breiden, waren zij ook niet meer zo gevaarlijk.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Doe je behoorlijk snel, kan dat sinds eergister er een nieuwe opstaat, op welke boeg gooi jij het?
Want 1974 is voor mij echt onhaalbaar
Alles beter dan de 2de Wereldoorlog, been there done that.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nope. Die zijn met Call of Duty 6 bezig. (waarvan het gerucht gaat dat ie sci-fi wordt)
2e Wereldoorlog shootersquote:Op zondag 22 juni 2008 19:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Alles beter dan de 2de Wereldoorlog, been there done that.
Hell no, alles beter dan sci-fi crap.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Alles beter dan de 2de Wereldoorlog, been there done that.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |