quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe beelden Killzone 2!!
http://www.gamevideos.com/video/id/18705
quote:LittleBigPlanet has Helghast sackboys.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:31 schreef rakotto het volgende:
De inhoud van de bundel is onbekend. Dus wie zegt dat het de 40GB versie is?
quote:Op de PlayStation Day is zojuist aangekondigd dat Europa net zoals in Japan een 40 GB PS3 krijgt met MGS4, deze zal verschijnen op 12 juni. Wij krijgen jammer genoeg alleen maar de zwarte PS3 in tegenstelling tot Japan.
Bij mij gaat et best snel.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:39 schreef Kremers het volgende:
Ik ben nu de demo van Hazo aan het downloaden. En zo te zien ben ik niet de enige. Gaat echt supertraag
Vandaag ook eindlijk mijn BD afstandsbediening ontvangen, is ook al weer 3 weken geleden dat ik die besteld had bij play.com...
Ik had die BD remote gratis na 3 weken toen ik mijn Blu ray bonnetjes opstuurde naar sony.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:39 schreef Kremers het volgende:
Ik ben nu de demo van Hazo aan het downloaden. En zo te zien ben ik niet de enige. Gaat echt supertraag
Vandaag ook eindlijk mijn BD afstandsbediening ontvangen, is ook al weer 3 weken geleden dat ik die besteld had bij play.com...
Kijk aan. DTS moet vaker gebruikt worden. Ik vind het jammer dat het niet in GTA zit. Het zat namelijk wel in Vice City.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:44 schreef Kremers het volgende:
Haze demo net gespeeld, best een oké spelHet geluid is trouwens in DTS
Dat ding is inderdaad perfect.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:01 schreef ryangozer het volgende:
De PS3 remote is trouwens na mijn mening de beste afstandsbediening ooit. Moet je eens proberen hoe ver dat ding gaat qua bereik, ik ging 2 verdiepingen na beneden totdat ik het geluid bijna niet meer hoorde maar toen kon ik nogsteeds alles doen. Ding is gewoon uber. Oja het is trouwens niet perse een BD remote. Ik heb geen enkele blu-ray en gebruik dat ding elke dag, gewoon voor muziek, eventeel foto's, films, alles!
Je hebt het getestquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:20 schreef Gamedemon het volgende:
Die Bluetooth Remote is fantastisch wat dat betreft, geen gezeik met richten, hij zou het zelfs nog vanuit mijn anus doen.
The impossible quiz 2!quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:42 schreef Sackboy het volgende:
Kleine grote planeet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
IK KAN NIET MEER WACHTEN!!! HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Grafisch vind ik hem ook tegenvallen, maar verder is het wel een lekkere shooter. Niet de volle prijs waard dus ik haal wel gewoon de US versie voor 30 euro van eBay.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gameplay van Haze vind ik ook wat standaard, nectar is geestig, grafisch een achteruitgang, jammer
Maar goed dat ik hem nog niet had besteld.
Als je een beetje goed zoekt moet dat meestal wel lukken. Gisteren nog Ratchet & Clank nieuw gekocht voor 28 incl verzenden.quote:
Wij zijn Sony. Wij naaien alle Euopeanen week in en week uit. Only Sony!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:33 schreef Fallen het volgende:
Damn, Killzone2 naar februari 2009?
Hoe tof ik de PS3 ook vind, ik baal wel een beetje van de Sony Marketing / PR.
Al die filmpjes van Motorstorm met in-game store, Killzone2, FF-XIII en features als in-game XMB met videochat... daar is toch nog weinig van terecht gekomen.
Te erg gewoon...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:45 schreef Sackboy het volgende:
Balen van het uitstel, maar wat een awesomesauce van Nederlandse bodem:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Kwam er toevallig via een banner terecht maar:
http://www.cosmox.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/shop-cosmox_nl-Site/nl_NL/-/EUR/ViewProductDetail-Start;pgid=uf_kfEAfIjY000Y7yWmTP0g20000g6Fg9Syu?ProductRef=0711719467458%40shop-cosmox_nl&CategoryL2Flag=true
quote:
Ik wil dolgraag de LE maar 130 euro?quote:Metal Gear Solid 4 Limited Edition naar Europa?
Weer tijd voor een nieuw gerucht.
Het is weer geruchtentijd, en ditmaal is Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots aan de beurt. De geruchten doen namelijk de ronde dat de Limited Edition van de game ook naar Europa zou toekomen. Het zou helemaal niet vreemd zijn eigenlijk, want we krijgen sowieso al meer van deze versies dan vroeger. Hierin zou een figurine van Snake zitten, en ook een Blu-Ray disc met de Making Of op. De prijs hiervan zou ¤130 bedragen. Nogmaals, dit is slechts een gerucht en we wachten op een antwoord van Konami.
Loop je nou net als in het GTA IV topic de lolbroek uit te hangen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:01 schreef Geqxon het volgende:
Zijn er nog winkels die diep verstopt in een hoekje het 60GB model nog hebben?
Ik weet toevallig dat een maand geleden de kijkshop arnhem er nog 1 had, maar dat heb ik toen ook hier gemeld dus denk dat die ondertussen wel weg is, maar je zou t kunnen proberen mocht je in de buurt wonen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:44 schreef Geqxon het volgende:
Misschien kan ik op eBay een refurbished apparaat vinden.
Ik wil gewoon de beste versie, want ik weet zeker dat ik anders over een week al spijt heb. Zo van "Jammer, als ik iets meer geld uitgegeven had zat ik nu niet te klooien met externe cardreaders, een te kort aan USB-poorten en een losse Playstation 2 voor spellen als Gran Turismo 2 en GTA Vice City".
Een beetje hetzelfde als een Xbox 360 Arcade kopen, toch wel willen kunnen downloaden, een 20GB hardeschijf kopen en je daarna balen dat je beter een Premium had kunnen kopen (en je dan ook nog eens een headset erbij zou hebben gekregen).
En dit is opzich prima mogelijk nu, maar wat je nu zag is gewoon graphics van 1 jaar oudquote:
Wel erg zonde iddquote:Op woensdag 7 mei 2008 02:31 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En dit is opzich prima mogelijk nu, maar wat je nu zag is gewoon graphics van 1 jaar oud
Had het nog niet in bewegend beeld mogen aanschouwen maar wat tof zegquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor de schaarse liefhebbers: Valkyria Chronicles
[..]
Heb je weer een nieuwe gekocht...?quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:39 schreef jorienvdherik het volgende:
de tocht met de ps3 doos over straat overleefd
quote:“The EA SPORTS Fight Night franchise has always been synonymous with quality and innovation that raised the bar for the sports videogame genre”, said Kevin Wilkinson, Executive Producer, EA SPORTS. “EA SPORTS Fight Night Round 3 was a platform defining game as the industry transitioned to next generation consoles. EA SPORTS Fight Night Round 4 will change how boxing games are played and measured in the future.”
Featuring a re-written gameplay engine, EA SPORTS Fight Night Round 4 will add a variety of fighting styles and boxer differentiation to authentically emulate the greatest fighters of all time. Pressure your opponent with the brawling inside style of young Mike Tyson, bobbing and weaving to set up powerful hooks and uppercuts. Capitalize on Muhammad Ali’s reach, hand speed and fleetness of foot to bewilder your opponent with lightning fast jabs and straights from the outside. For the first time in history, EA SPORTS Fight Night Round 4 gives you the opportunity to pit these legendary heavyweights against one another and name a true champ.
No fight will be the same with an all-new physics-based animation system that recreates the full spectrum of true-to-life punch impacts, giving boxers a devastating arsenal of punches, blocks and ring movement. The new physics system allows for missed punches, glancing punches, knockout blows and for the first time ever, rough and tumble inside fighting. Fatigue, adrenaline, footwork and timing all come into play as you hammer away at your opponents.
nee opgehaald bij een vriend, had hem uitgeleend in ruil voor een 360, omdat mijne kapot was, nu heb ik mijn eigen ps3 en xbox 360 weer.quote:
Hebben ze toevallig dezelfde level designer als Alan Wake?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MP shots.
Alan Wake?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hebben ze toevallig dezelfde level designer als Alan Wake?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:53 schreef jorienvdherik het volgende:
is dat niet een te groot geweer met die gozer
Uhuhquote:
lol, ik dacht hetzelfdequote:Op woensdag 7 mei 2008 21:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hebben ze toevallig dezelfde level designer als Alan Wake?
quote:The latest build picks up where the Tokyo Game Show build left off, demonstrating improvements to all areas of the game. According to technical director Alex Evans, when he looks at the game however, all he can see these days is things to do, things to refine and things to fix. Maybe that's fair enough then; with a delay now official (don't expect to be playing this until October), Alex's small team can focus on refining the controls, interface and physics engine even further.
quote:Sack-boy is back; the now-iconic figure was joined by three other players all working their way across a lush, iconic stony field, full of obstacles to be overcome. Piles of beanbags, boulders, walls, tennis balls, hinges, pulleys, hanging ornaments like stone crescent moons and many others dotted the path forward as we got used to the controls – which are fundamentally the same as they have been in the past. This time, however, activating the jetpack and flying upwards felt much more accurate and solid; just a tad less floaty with better response to our turns and banks.
Teamwork still reign on levels like this. Three players grappled with a large weighted stone, needed to lift a massive teetering block that prevented passage. With two, the stone barely moves; with three, progress is slow but steady. With four, the weight is divided further and the group can pull the object along (and through the air) with ease.
At its most simplistic, this is the most flexible and open-ended sandbox game of this generation. It hails back to The Incredible Machine on PCs – a game that took the same DIY mentality to gamers back in the mid-90s. However, the promise of being able to upload, download and display your creations – be them fully-fledged levels, obstacle courses, Rube Goldberg machines, deathtraps or just fun levels to fool around in – just makes us more excited. Surely, as Sony has been touting, LittleBigPlanet will foster a community of eager designers.
quote:While none of this is particularly new from the team, the demonstration did show exactly how refined the game already is. Visually, the engine now sports even more subtle depth-of-field effects, soft light blooming, lovely fabric ruffles, clouds of volumetric smoke and animation that strictly adhere's to Newton's laws. More than that, however, the framerate is now locked in somewhere between 30 frames per second and buttery. It's got the trademark quality of a triple-A game and we can't help but expect great things come October.
Tering dat ziet er mooi uit zegquote:Op donderdag 8 mei 2008 02:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Killzone 2 op z'n best.
http://www.jeuxvideo.tv/video/killzone-2.html#view:242742
Boner-inspiringquote:Op donderdag 8 mei 2008 02:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Killzone 2 op z'n best.
http://www.jeuxvideo.tv/video/killzone-2.html#view:242742
Blijft toch weird om een ex-Microsoft medewerker zich nu redelijk positief zien uit te laten over Sony.quote:Asked by Eurogamer whether, now no longer a direct rival, he was interested in working with Home, Moore said:
"Yeah; I just wish it would ship. I [previously] questioned it a little bit, whether I'd want to wander around there. Phil Harrison showed me a demo - it's very cool, but let's go already. And so I'm disappointed that it's been pushed back a little bit again.
"But I really hope it gets going and becomes that portal to the PlayStation Network and we can utilise it. But boy, I just wish we'd get going."
Kunnen we ze niet ff mailen ofzo, dat ze dat er uithalenquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:49 schreef Sackboy het volgende:
En helaas zien we weer de verticale splitscreen![]()
quote:Hi Stefan,
Great to hear that you like it – we like it too! The music is a part of the soundtrack for the game specifically commissioned by DICE, and produced by well-known music industry producers. That’s all we can say right now.
It will be available closer to the launch of the game.
Kind regards,
DICE
Ze hoeven het er niet uit te halen, zolang ze maar de optie tot horizontal geven. Maar de previews van IGN en Eurogamer hebben ook alleen een verticale splitscreen gezien, dus ik vrees dat het er niet van komtquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:03 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Kunnen we ze niet ff mailen ofzo, dat ze dat er uithalen
Anders ga ik m niet eens halen
quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:08 schreef Cyberia18 het volgende:
De LE is inmiddels te reserveren bij Play alleen de prijs....![]()
http://www.play.com/Games(...)Product.html?cur=258
Hoop dat de LE ook in rest van Europa komt want vooralsnog schijnt het Play exclusive te zijn
quote:* *Artwork subject to change
* Important Note! We can only ship this product to United Kingdom addresses. We apologise for any inconvenience. All prices include UK VAT and delivery.
* Limited Edition contents:
* 6" Old Snake 'Olive Drab' action figure
* "The Making Of Metal Gear Solid 4" documentary on Blu-ray Disc
* Official Metal Gear Solid 4 soundtrack
* Game features:
* The final chapter of the Solid Snake saga
* Infiltrate all new battlefields with all new gear
* Enhanced close quarters combat system
* Octocamo Suit absorbs background detail for added disguises
* Metal Gear Online included with game
Ja dat is ook wel weer zo. Je moet tegenwoordig van geluk spreken als ze er uberhaupt splitscreen in doen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:32 schreef RedemptioN het volgende:
en beter een splitscreen dan geen splitscreen ^^
Dat klopt toch? Ik ben niet zo into MGS maar voor zover ik het begrepen had zit er een halfgare versie van Metal Gear Online bij MGS4, en komt er een completere versie los te koop. Of heb ik nou weer heel rare dingen gelezen?quote:
Ik heb nergens gelezen dat MGO alleen bij de LE inbegrepen zal zitten.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:40 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat klopt toch? Ik ben niet zo into MGS maar voor zover ik het begrepen had zit er een halfgare versie van Metal Gear Online bij MGS4, en komt er een completere versie los te koop. Of heb ik nou weer heel rare dingen gelezen?
Het zit ook bij de normale editie, maar dan met 1 gun en 1 map ofzo, basis, je moet het uitgebreide ook nog eens kopen, want ze maken en een kut MP en daarvoor moet je nog eens extra betalen, ze snappen ook niks die gekken Jappen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb nergens gelezen dat MGO alleen bij de LE inbegrepen zal zitten.
Oh bedoel je dat. Nee, dat is niet zo inderdaad.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb nergens gelezen dat MGO alleen bij de LE inbegrepen zal zitten.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Het zit ook bij de normale editie, maar dan met 1 gun en 1 map ofzo, basis, je moet het uitgebreide ook nog eens kopen, want ze maken en een kut MP en daarvoor moet je nog eens extra betalen, ze snappen ook niks die gekken Jappen.
False, kut spel, slotje.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Je moet niks. Ze bieden later dit jaar uitbreidingen voor wapens, items etc. etc. uit waar je de starter pack mee kunt uitbreiden. That's all. Het geld voor de add-on gaat pas naar hun indien jij tijdens het betalingsproces op akkoord klikt.
omgquote:
Jelle zeker?quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:23 schreef RedemptioN het volgende:
en dan durft een knakker bij insidegamer nog te beweren dat bioshock en gears of war er mooier uit zien
Direct gekeken waar dat spul te koop isquote:
Je kan ook niks.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Als ik niet weer disconnects om de haverklap krijg tenminste
quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:35 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Direct gekeken waar dat spul te koop isHet staat zelfs op eBay
Eens even kijken of ik er een flesje van kan bemachtigen. Ik hou wel van wat scherps
Hoe graag ik ook een LE zou willen hebben van MGS4, er zijn wel grenzen. Bijna 120 euro voor een extra beeldje is gekkenwerk. Zoals het e rnu uitziet komt die dus geeneens naar Nederland. We worden weer genaaid.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:08 schreef Cyberia18 het volgende:
De LE is inmiddels te reserveren bij Play alleen de prijs....![]()
http://www.play.com/Games(...)Product.html?cur=258
Hoop dat de LE ook in rest van Europa komt want vooralsnog schijnt het Play exclusive te zijn
quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:22 schreef Cyberia18 het volgende:
DEMO? HOOR IK DAT GOED? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?!
[ afbeelding ]
![]()
iemand?quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:26 schreef Gamedemon het volgende:
Ik zat te denken om deze Harddisk in mijn PS3 te stoppen, die van 65 euro van samsung, maar maakt het voor de PS3 nog verschil of het sata 150 of 300 is? ik snap dat 300 sneller is, maar als het verschil nihil is maakt het mij niet uit natuurlijk.
Hoe snel is die HD van sony zelf eigenlijk die er standaard in zit?
niet eens 1 van insidegamer zelf, best aardige kerels daar nog, maar zit al tijdje niet meer op de site, trekt van die kinderen aanquote:
QFTquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Nu Snake en Kratos nog in het spel verwerken en we hebben te maken met de Game of the Century
DFquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:07 schreef Sackboy het volgende:
Ook zo tof die muziek bij die trailer! En hoe ze alle journalisten een loer draaien met die intro
Was de direct feed al gepost?
SATA 300 kan wel, maar wordt gewoon op SATA 150 gebruikt.quote:
Thanks!quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
SATA 300 kan wel, maar wordt gewoon op SATA 150 gebruikt.
Dat is ook wat er in de PS3 zit. Daarnaast zijn de originele HDD's die in de PS3 zitten allemaal 5400rpm.
Voor de rest lijkt die Sammy me een prima disk. Veel plezier ermee!
Noem eens een goede game film, los van die film met die kalequote:Op donderdag 8 mei 2008 23:24 schreef Sackboy het volgende:
Damn wat is die Bourne game slecht![]()
Het is gewoon een film waarbij je af en toe op de juiste momenten op de knoppen moet rammen.. Je hebt 1 seconde om de goede knop in te duwen en als je mist dan is het meteen mission failed![]()
Je hebt geen moment het gevoel dat je zelf in controle bent over die gast.
Vanwaar deze quizvraagquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Noem eens een goede game film, los van die film met die kale
eensch is...quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:32 schreef RedemptioN het volgende:
echt ik loop nu al meer dan een jaar te geilen op LBP, KZ2 en Home...laten ze nou eens aanmaken...ik word gek van die filmpjes!
bourne, afgeleid van de films he, en andere goede filmgames zijn er niet echt...vandaar de quizvraag, want ze zijn er niet, dus retorische vraag mwhahahahaaha, enzoquote:
Dat nummer is....quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
DF
En die muziek is idd weer bloody geniousHopelijk meer van dit soort muziek in de soundtrack
MEGATON dit
Hij heeft het over game filmsquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:33 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
bourne, afgeleid van de films he, en andere goede filmgames zijn er niet echt...vandaar de quizvraag, want ze zijn er niet, dus retorische vraag mwhahahahaaha, enzo
dan snapk het ook nietquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:35 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hij heeft het over game filmsDaar zijn er niet zo veel van..
En goede filmgames? King Kong vond ik wel goed!
Oké. Alle lichten uit please. Adem in en adem uit. Nogmaals: adem in en adem uit. Luister en huiver:quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoe staat het trouwens met de PS3/Xbox360 remake hiervan?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oké. Alle lichten uit please. Adem in en adem uit. Nogmaals: adem in en adem uit. Luister en huiver:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
!!
Hij moest in de 1e kwartaal al komen maar maak daar maar Q4 2008 vanquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:31 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hoe staat het trouwens met de PS3/Xbox360 remake hiervan?
Heb een tijdje op PC gespeeld, vond het toen brilliant!
Dat met die knoppen is juist goed gedaan, eerst vond ik het ook irritant (ging 5 keer op rij dood) maar nu heb ik door wanneer zoiets gebeurd (iets met een geluidje denk ik) waardoor ik ze zelden mis.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:24 schreef Sackboy het volgende:
Damn wat is die Bourne game slecht![]()
Het is gewoon een film waarbij je af en toe op de juiste momenten op de knoppen moet rammen.. Je hebt 1 seconde om de goede knop in te duwen en als je mist dan is het meteen mission failed![]()
Je hebt geen moment het gevoel dat je zelf in controle bent over die gast.
dat dus, maar de titel van de film kon ik niet goed schrijvenquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oké. Alle lichten uit please. Adem in en adem uit. Nogmaals: adem in en adem uit. Luister en huiver:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
!!
En nog twee spatiesquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:49 schreef ryangozer het volgende:
Het valt me nu trouwens pas op dat ik zowel de 3 in PS3 ben vergeten als de spatie voor het #je. (in de TT dus)
Achteraf gezien een beetje raar nummerquote:
Nog niet maar ben er wel mee bezig om het wat onder de knie te krijgenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:52 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
En maak je die gifjes allemaal zelf?
AVP (spelen met de marines dan wel)quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heb je een site ofzo waar die asap opstaan? Want je bent wel snel met die shit altijdquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nog niet maar ben er wel mee bezig om het wat onder de knie te krijgen
De meeste plaatjes pluk ik meestal van forums (Neogaf, PS3forums, Gametrailers etc. etc.). De meest interessante sla ik vervolgens opquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:59 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Heb je een site ofzo waar die asap opstaan? Want je bent wel snel met die shit altijd
Ow en je ontwijkt mn eerste vraag
Ik vond het al zo raar dat het zo lang duurde voordat er een nieuw PS3 topic geopend werd, en dat er een PS (1 dacht ik) topic zo actief wasquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:49 schreef ryangozer het volgende:
Het valt me nu trouwens pas op dat ik zowel de 3 in PS3 ben vergeten als de spatie voor het #je. (in de TT dus)
De CD (Battles - Mirrored) is echt een aanrader, maar je moet er van houden inderdaad.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:52 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Achteraf gezien een beetje raar nummerMaar ik kan er wel inkomen, experimentele muziek is soms
en soms gewoonweg creepy.
Dat misschien nog wel ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Geniaal is overdreven maar kan het niet een leuk spel zijn?
Ik vond het wel opvallend. Maar goed jij hebt een totaal andere smaak blijkt wel weer en dat mag.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:19 schreef Wessiej het volgende:
Aha, dus dan moet ik het ook kut vinden, logisch [ afbeelding ]
ikquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:42 schreef nlboy het volgende:
Heeft iemand al GTA IV binnen gekregen van 3busymen?
Zoals Deacon_Tigra al zei, is je pakket waarschijnlijk pas vorige week verstuurd. Aangezien je 4 spellen tegelijk hebt besteld is de kans aannemelijk dat de douane er nu mee aan het spelen is. En dan mag je nog eens 3 weken langer wachten. Naar 3bm mailen heeft naar mijn idee geen nut, ze kunnen toch (nog) niets voor je doen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:42 schreef nlboy het volgende:
Ik heb helaas een slechte ervaring met 3busymen van eBay. Op 17 april heb ik 3x GTA IV en 1x SingStar besteld en meteen betaald via PayPal. De volgende dag op 18 april kreeg ik een mail dat mijn bestelling was verzonden (dat lijkt me vreemd want GTA was toen nog niet uit). Ik wacht nog steeds op mijn grote bestelling voor mijn vrienden en mezelf. Elke dag mail ik 3busymen, maar helaas krijg ik geen antwoord terug. Heel erg jammer, want Burnout en CoD4 kreeg ik zeer snel binnen zonder gedoe.
Heeft iemand al GTA IV binnen gekregen van 3busymen?
Ik heb ergens gelezen hoe sneller de schijf hoe beter de performance, maar of dat echt zo is weet ik niet. Hoewel met al die installs zou het natuurlijk best kunnen schelen een grotere buffer te nemen en een snellere schijf. Als je wilt weten welke schijf er in je PS3 zit haal je um er toch even uit en check je het type nummer op internet. In je manual staat precies welke schijf je moet hebben, als je je daar aan houdt kan er niks mis gaan. Ik zit er zelf ook aan te denken om er een grotere schijf in te mikken, voor avi, foto's en mp3's is het toch wel handig.....quote:
Ok bedankt, dan wacht ik geduldig af. Wel vervelend dat 3busyman gewoon niet kort reageerd op mailtjes.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:22 schreef NutKees het volgende:
[..]
Zoals Deacon_Tigra al zei, is je pakket waarschijnlijk pas vorige week verstuurd. Aangezien je 4 spellen tegelijk hebt besteld is de kans aannemelijk dat de douane er nu mee aan het spelen is. En dan mag je nog eens 3 weken langer wachten. Naar 3bm mailen heeft naar mijn idee geen nut, ze kunnen toch (nog) niets voor je doen.
Heb de demo nu 3 keer uitgespeeld, en ik ga hem wel halen denk ik. In de budget bak, dat wel. Vind de game geen 60-70 euro waard.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Geniaal is overdreven maar kan het niet een leuk spel zijn?
Ik kan hier wel even op aanvullen dat een 5400 rpm schijf zeer wordt aangeraden, hogere kunnen de ps3 laten overhitten en de levensduur sterk verkorten.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:42 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen hoe sneller de schijf hoe beter de performance, maar of dat echt zo is weet ik niet. Hoewel met al die installs zou het natuurlijk best kunnen schelen een grotere buffer te nemen en een snellere schijf. Als je wilt weten welke schijf er in je PS3 zit haal je um er toch even uit en check je het type nummer op internet. In je manual staat precies welke schijf je moet hebben, als je je daar aan houdt kan er niks mis gaan. Ik zit er zelf ook aan te denken om er een grotere schijf in te mikken, voor avi, foto's en mp3's is het toch wel handig.....
Edit, What the.... Zonet kreeg ik de foto nog wel te zienquote:
Nah zoek wel iets anders wat de lading dektquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:20 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Gewoon ff de link plaatsen
http://img151.imageshack.us/img151/6659/failhy3.jpg
De nieuwe is nog grappigerquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:21 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
Nah zoek wel iets anders wat de lading dekt
Kijk, dat ziet er al beter uitquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Killzone 2 SCEE PlayStation Day Trailer HD
Ik vraag me af tot hoevel dit weer ingame is, bij killzone 1 was er een soortgelijk filmpje wat uiteindelijk niet de verwachtingen waar kon maken.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Killzone 2 SCEE PlayStation Day Trailer HD
Alles wat je ziet is toch duidelijk ingamequote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:13 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ik vraag me af tot hoevel dit weer ingame is,
Je hebt blijkbaar die Killzone 1 domper niet meegekregen?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Alles wat je ziet is toch duidelijk ingame
Eeeeh gozer? Heb je de andere filmpjes wel bekeken? Er staan overal gameplay filmpjes gemaakt door de games pers. Het lijkt mij overduidelijk dat dit ingame is.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:21 schreef Wootism het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar die Killzone 1 domper niet meegekregen?
Maar ik ga er ook wel vanuit dat ze daar van geleerd hebben en het gewoonweg niet meer doen, het is gewoon zo dat dit ongeveer dezelfde setting is als het filmpje van Killzone 1
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:21 schreef Wootism het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar die Killzone 1 domper niet meegekregen?
Maar ik ga er ook wel vanuit dat ze daar van geleerd hebben en het gewoonweg niet meer doen, het is gewoon zo dat dit ongeveer dezelfde setting is als het filmpje van Killzone 1
Mjah, zie ik nu net ook.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:23 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Eeeeh gozer? Heb je de andere filmpjes wel bekeken? Er staan overal gameplay filmpjes gemaakt door de games pers. Het lijkt mij overduidelijk dat dit ingame is.
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:26 schreef Wootism het volgende:
[..]
Mjah, zie ik nu net ook.
Heb het totaal niet gevolgd rondom killzone 2, zit nog met mijn hoofd in de GTA IV waas denk ik.
Toen ik het filmpje zag moest ik gewoon meteen denken aan het killzone 1 filmpje van vorig jaar, maar goed...bij deze:
SORRY ALLEMAAL!
zo
Het is in cartoonstijl?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Valkyria Chronicles![]()
Wat een game, Dragon Quest eat your heart out![]()
Gedeeltelijk Turnbased en toch realtime aktie
[ afbeelding ]
Je hebt hem geïmporteerd?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
yep , pastel kleuren cell shaded
Nu nog even uitvinden waar ik meer granaten kan vinden om die kut tanks uit te schakelen![]()
gelukkig maar, dat maakt he tal heel wat realistischer =] hopelijk bij deze ook, dan haalk hem misschien wel ^^quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:13 schreef Wessiej het volgende:
In de vorige was er steeds een top 100, en die stond dan tot en met 20 vol met random poppetjes, daar moest je dus tegen, veel beter dus
Iets van 27,50 incl. verzenden had ik in gedachten. Bij Play is hij nieuw ¤ 41 incl. verzenden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:14 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Heb ik hier voor je liggen, wat heb je d'r voor over?
Klinkt goed, pm komt eraan.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:46 schreef JK het volgende:
[..]
Iets van 27,50 incl. verzenden had ik in gedachten. Bij Play is hij nieuw ¤ 41 incl. verzenden.
Maar ik zit eerst nog ff op m'n loon te wachten hoor (nog 2 weken.. iets teveel uitgaven gedaan deze maand), dus ik heb niet zoveel haast.
Als jij voor 50 euro een headset wilt waarin mensen nog meer bullshit praten als op xbox live, je geen private chat kan doen, in sommigen spelen niet eens kan chatten met elkaar, dan moet je het vooral doenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:05 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.ps3home.nl/pro(...)-solid-4-headset.htm
Ik heb nog geen headset dus doen?
Surequote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:07 schreef Wessiej het volgende:
[..]
waarin mensen nog meer bullshit praten als op xbox live,
Maar de rest wel cyb, de rest welquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sure
Die morons kom je zowel op Xbox Live als op PSN tegen. En dat zal geen fuck schelen.
Jammer dat het spel zoals gepland niet deze maand verschijnt. Nu verschijnt hij in een maand waar Ninja Gaiden II en MGS 4 ook al in de schappen liggen. Dus voorlopig een NO GO for me.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:09 schreef Sackboy het volgende:
Nieuwe trailer en screens van Top Spin 3.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
True.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jammer dat het spel zoals gepland niet deze maand verschijnt. Nu verschijnt hij in een maand waar Race Driver GRID en Battlefield Bad Company ook al in de schappen liggen.
mag wel eens een hele goede demo van komen, deel 2 was zo ruk, terwijl deel 1 toen der tijd beste spel was op de xboxquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:09 schreef Sackboy het volgende:
Nieuwe trailer en screens van Top Spin 3.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb juist in een test gelezen dat het geen fuck uit maakt of je een 7200rpm of 5400 rpm hebt, het scheelde hooguit 1 a 2 seconde met laden/installeren.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:42 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen hoe sneller de schijf hoe beter de performance, maar of dat echt zo is weet ik niet. Hoewel met al die installs zou het natuurlijk best kunnen schelen een grotere buffer te nemen en een snellere schijf. Als je wilt weten welke schijf er in je PS3 zit haal je um er toch even uit en check je het type nummer op internet. In je manual staat precies welke schijf je moet hebben, als je je daar aan houdt kan er niks mis gaan. Ik zit er zelf ook aan te denken om er een grotere schijf in te mikken, voor avi, foto's en mp3's is het toch wel handig.....
quote:Sony Computer Entertainment has announced that worldwide shipments of its Gran Turismo racing franchise have exceeded 50 million units.
Hoe komt het toch dat jij altijd van die prachtplaatjes hebt over Mgsquote:
MSG4 en Bad Company verkiezen boven Grid en NGIIquote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Grid en Bad Company verkiezen boven NG II en MGS 4
De beta was niksquote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:58 schreef merino het volgende:
[..]
MSG4 en Bad Company verkiezen boven Grid en NGII![]()
Gewoon de betere centrale topics van het spel iedere keer in de gaten blijven houden.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:43 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat jij altijd van die prachtplaatjes hebt over Mgs
och wat zonde zegquote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De beta was niks![]()
Geen balans in de wapens, geen ideale hidespots om vanaf te schieten, geen intense shootouts, irritante/onnodige/herhalende kreten op de achtergrond ....Nee geef mij Call of Duty 4 maar. De koning der multiplayer games
Tja, Ninja Gaiden vind ik sowieso helemaal niks (ik hou niet van Hack n Slash), en ik heb nooit echt Metal Gear gespeeld dus ik weet niet of ik dat tof ga vinden. Maar er zit veel stealth in toch? Zoja, dan ga ik het niet trekken denk ik. Ik word altijd meteen gespot in dat soort gamesquote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Grid en Bad Company verkiezen boven NG II en MGS 4
Bedoel je niet VGP? En ik zou het via eBay doen, dan betaal je 35 euro incl verzendenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Ter voorbereiding van MGS 4 (![]()
) wil ik de Dual Shock gaan importeren bij VGA. Alleen wat zijn de verzendkosten en levertijd?
Hier issie 30 cent goedkoperquote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:28 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Bedoel je niet VGP? En ik zou het via eBay doen, dan betaal je 35 euro incl verzenden
ik regel het voor jequote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Top Spin 3 moet ik hebben, net zoals BF BC en MGS4, deze 3 spellen wil ik via Ebay kopen alleen heb ik nog geen paypal account, snap er geen ruk van.
Iemand met een tutorial?
Aight PM!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik regel het voor je
commisie van 10 euro
Daar kom ik op zo'n 37,50 euroquote:
In principe 2 a 3 werkdagen hoor.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Paypal account aangemaakt, klopt het dat het 5 a 7 dagen te tijd nodig heeft om de 2 kleine bedragen die ze over hebben gemaakt op mijn rekening te zien is?
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:28 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Bedoel je niet VGP? En ik zou het via eBay doen, dan betaal je 35 euro incl verzenden
Mjah hou je ons op de hoogte waar en wanneer? Ik ben normaal niet zo LE man maar voor MGS4 is het toch wel een pre als jaren lang fan.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Als ik de geruchten mag geloven zal er een pre-order pack voor MGS 4 komen waarbij je de LE kunt bemachtigen. De LE zal zeer schaars zijn, maar 25.000 exemplaren voor Europa.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:17 schreef DooD het volgende:
[..]
Mjah hou je ons op de hoogte waar en wanneer?
quote:
Je begrijpt het inderdaad niet. Het gaat natuurlijk over de complete Gran Turismo franchisequote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:03 schreef janrad het volgende:
[..]
Misscjhien begrijp ik jouw post niet helemaal maar hoe doe je dat met 11 miljoen verkochte Playstation 3 units.
Oei, ben je bijna genaaid voor 84 eurocentquote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Metal Gear Pre order nu bij 3BM
Ze zijn wel sneaky ,op de eerste pagina staat hij voor US $53.29
3 Pagina's verder op US $51.99![]()
Eh? Heb je de beta 5 minuten gespeeld ofzo?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De beta was niks![]()
Geen balans in de wapens, geen ideale hidespots om vanaf te schieten, geen intense shootouts, irritante/onnodige/herhalende kreten op de achtergrond ....Nee geef mij Call of Duty 4 maar. De koning der multiplayer games
Niet zo gek, als ze de game als simulatie niet kunnen slijten moeten ze er maar een arcaderacer van maken om nog rendabel te zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:14 schreef RedemptioN het volgende:
die demo van Grid trouwens
ik met de grootste verwachting op een soort van toca touring car van vroeger(geen dtms gespeeld
)...is het een arcade racer met schade
of zie ik het nou verkeerd...echt duidelijk dat codemaster de mainstream probeerd te bereiken, eerst met dirt al en nu met grid
Had hem net gezien, niet slecht eigenlijk. Dat het net als schaken is klinkt wel tof, wel jammer dat je skill als gamer weinig doet.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
De 1Up Show van deze week heeft een uitgebreide preview van Valkyrie of the Battlefield.
Aah natuurlijkquote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:10 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je begrijpt het inderdaad niet. Het gaat natuurlijk over de complete Gran Turismo franchise![]()
Volgens mij volgt dit gewoon de DTM serie op.. ook arcade met schade. Ik vond GT5 Prologue dus niets, althans, de prologue niet omdat je niet al meteen leuk kon tunen met je verdiende knaken en alles gewoon te realistisch is. Met zo'n Capuccino een race uitrijden duurt een eeuw. Nee doe mij dan maar gewoon arcade met leuke schade enz. Maar ieder z'n ding, de een zal Grid niets vinden en de ander juist wel. Ik zal eens zien of ik vandaag of morgen nog ff de demo verder ga spelen. Ook nog even Haze een 2e kans geven.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:14 schreef RedemptioN het volgende:
die demo van Grid trouwens
ik met de grootste verwachting op een soort van toca touring car van vroeger(geen dtms gespeeld
)...is het een arcade racer met schade
of zie ik het nou verkeerd...echt duidelijk dat codemaster de mainstream probeerd te bereiken, eerst met dirt al en nu met grid
Het maakt niks uit welke je koopt, alleen het kartonnetje met tekst is anders. Zelfs de sticker op de achterkant van de controller is altijd engels.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:47 schreef Agiath het volgende:
Bij mij werkte het geluid niet van HAZE....
En ik ga nu een dualshock 3 kopen, maar moet ik de US of de Japanse versie hebben? Een vriend van mij heeft de japanse en die werkt gewoon, dus het maakt niet uit?
Oke mooiquote:Op zondag 11 mei 2008 15:53 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Het maakt niks uit welke je koopt, alleen het kartonnetje met tekst is anders. Zelfs de sticker op de achterkant van de controller is altijd engels.
Spellen heb ik altijd binnen een weekquote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Ter voorbereiding van MGS 4 (![]()
) wil ik de Dual Shock gaan importeren bij VGA. Alleen wat zijn de verzendkosten en levertijd?
Je gaat winnen dan ofnietquote:Op zondag 11 mei 2008 21:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb me aangemeld voor een FIFA 08 toernooi in juli in Belgie![]()
Euh ik heb het over Bad Company en niet MGOquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:40 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Eh? Heb je de beta 5 minuten gespeeld ofzo?
Jammer dat ie morgen weer voorbij is.
Nee hoorquote:
Je mag hem van mij kopen.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee hoor
moet eerst fifa 08 op ps3 weer hebben winkel is die nog voor volprijs
en marktplaats vertrouw ik niet
Niks mis mee met marktplaats alleen moet je dan wel de inzicht hebben om de fakers er met een oog omslag eruit te filteren.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee hoor
moet eerst fifa 08 op ps3 weer hebben winkel is die nog voor volprijs
en marktplaats vertrouw ik niet
ja, waar denk je dat legaal is, fifa 08 voor 35 in de seal ..quote:Op maandag 12 mei 2008 00:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Niks mis mee met marktplaats alleen moet je dan wel de inzicht hebben om de fakers er met een oog omslag eruit te filteren.
Heb zelf via Marktplaats een gesealde Fifa08 voor ¤35,- weten te scoren.
http://au.playstation.com/news/vanessamorgan.jhtmlquote:15. What are the top 5 PLAYSTATION®3 games you're most excited about?
1. LittleBigPlanet
2 Motorstorm 2
3. MGS4
4. An unannounced title coming to PS3 for the first time
5. Another unannounced title coming to PS3 that'll BLOW you away
Een top 5 geven en daarin spellen noemen die nog niet zijn aangekondigtquote:Op maandag 12 mei 2008 00:52 schreef Cyberia18 het volgende:
De eerste vrouwelijke redacteur van OPM in een interview met de Playstation site:
[..]
http://au.playstation.com/news/vanessamorgan.jhtml
Trico? ZoE 3?
Wat een gedrochtquote:Op maandag 12 mei 2008 00:52 schreef Cyberia18 het volgende:
De eerste vrouwelijke redacteur van OPM in een interview met de Playstation site:
[..]
http://au.playstation.com/news/vanessamorgan.jhtml
Beide spellen heeft ze mogen aanschouwen dus wat is daar mis mee dan?quote:Op maandag 12 mei 2008 00:56 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Een top 5 geven en daarin spellen noemen die nog niet zijn aangekondigt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |