quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe beelden Killzone 2!!
http://www.gamevideos.com/video/id/18705
quote:LittleBigPlanet has Helghast sackboys.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:31 schreef rakotto het volgende:
De inhoud van de bundel is onbekend. Dus wie zegt dat het de 40GB versie is?
quote:Op de PlayStation Day is zojuist aangekondigd dat Europa net zoals in Japan een 40 GB PS3 krijgt met MGS4, deze zal verschijnen op 12 juni. Wij krijgen jammer genoeg alleen maar de zwarte PS3 in tegenstelling tot Japan.
Bij mij gaat et best snel.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:39 schreef Kremers het volgende:
Ik ben nu de demo van Hazo aan het downloaden. En zo te zien ben ik niet de enige. Gaat echt supertraag
Vandaag ook eindlijk mijn BD afstandsbediening ontvangen, is ook al weer 3 weken geleden dat ik die besteld had bij play.com...
Ik had die BD remote gratis na 3 weken toen ik mijn Blu ray bonnetjes opstuurde naar sony.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:39 schreef Kremers het volgende:
Ik ben nu de demo van Hazo aan het downloaden. En zo te zien ben ik niet de enige. Gaat echt supertraag
Vandaag ook eindlijk mijn BD afstandsbediening ontvangen, is ook al weer 3 weken geleden dat ik die besteld had bij play.com...
Kijk aan. DTS moet vaker gebruikt worden. Ik vind het jammer dat het niet in GTA zit. Het zat namelijk wel in Vice City.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:44 schreef Kremers het volgende:
Haze demo net gespeeld, best een oké spelHet geluid is trouwens in DTS
Dat ding is inderdaad perfect.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:01 schreef ryangozer het volgende:
De PS3 remote is trouwens na mijn mening de beste afstandsbediening ooit. Moet je eens proberen hoe ver dat ding gaat qua bereik, ik ging 2 verdiepingen na beneden totdat ik het geluid bijna niet meer hoorde maar toen kon ik nogsteeds alles doen. Ding is gewoon uber. Oja het is trouwens niet perse een BD remote. Ik heb geen enkele blu-ray en gebruik dat ding elke dag, gewoon voor muziek, eventeel foto's, films, alles!
Je hebt het getestquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:20 schreef Gamedemon het volgende:
Die Bluetooth Remote is fantastisch wat dat betreft, geen gezeik met richten, hij zou het zelfs nog vanuit mijn anus doen.
The impossible quiz 2!quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:42 schreef Sackboy het volgende:
Kleine grote planeet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
IK KAN NIET MEER WACHTEN!!! HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Grafisch vind ik hem ook tegenvallen, maar verder is het wel een lekkere shooter. Niet de volle prijs waard dus ik haal wel gewoon de US versie voor 30 euro van eBay.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gameplay van Haze vind ik ook wat standaard, nectar is geestig, grafisch een achteruitgang, jammer
Maar goed dat ik hem nog niet had besteld.
Als je een beetje goed zoekt moet dat meestal wel lukken. Gisteren nog Ratchet & Clank nieuw gekocht voor 28 incl verzenden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |