Ik vraag me af tot hoevel dit weer ingame is, bij killzone 1 was er een soortgelijk filmpje wat uiteindelijk niet de verwachtingen waar kon maken.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Killzone 2 SCEE PlayStation Day Trailer HD
Alles wat je ziet is toch duidelijk ingamequote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:13 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ik vraag me af tot hoevel dit weer ingame is,
Je hebt blijkbaar die Killzone 1 domper niet meegekregen?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Alles wat je ziet is toch duidelijk ingame
Eeeeh gozer? Heb je de andere filmpjes wel bekeken? Er staan overal gameplay filmpjes gemaakt door de games pers. Het lijkt mij overduidelijk dat dit ingame is.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:21 schreef Wootism het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar die Killzone 1 domper niet meegekregen?
Maar ik ga er ook wel vanuit dat ze daar van geleerd hebben en het gewoonweg niet meer doen, het is gewoon zo dat dit ongeveer dezelfde setting is als het filmpje van Killzone 1
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:21 schreef Wootism het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar die Killzone 1 domper niet meegekregen?
Maar ik ga er ook wel vanuit dat ze daar van geleerd hebben en het gewoonweg niet meer doen, het is gewoon zo dat dit ongeveer dezelfde setting is als het filmpje van Killzone 1
Mjah, zie ik nu net ook.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:23 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Eeeeh gozer? Heb je de andere filmpjes wel bekeken? Er staan overal gameplay filmpjes gemaakt door de games pers. Het lijkt mij overduidelijk dat dit ingame is.
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:26 schreef Wootism het volgende:
[..]
Mjah, zie ik nu net ook.
Heb het totaal niet gevolgd rondom killzone 2, zit nog met mijn hoofd in de GTA IV waas denk ik.
Toen ik het filmpje zag moest ik gewoon meteen denken aan het killzone 1 filmpje van vorig jaar, maar goed...bij deze:
SORRY ALLEMAAL!
zo
Het is in cartoonstijl?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Valkyria Chronicles![]()
Wat een game, Dragon Quest eat your heart out![]()
Gedeeltelijk Turnbased en toch realtime aktie
[ afbeelding ]
Je hebt hem geïmporteerd?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
yep , pastel kleuren cell shaded
Nu nog even uitvinden waar ik meer granaten kan vinden om die kut tanks uit te schakelen![]()
gelukkig maar, dat maakt he tal heel wat realistischer =] hopelijk bij deze ook, dan haalk hem misschien wel ^^quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:13 schreef Wessiej het volgende:
In de vorige was er steeds een top 100, en die stond dan tot en met 20 vol met random poppetjes, daar moest je dus tegen, veel beter dus
Iets van 27,50 incl. verzenden had ik in gedachten. Bij Play is hij nieuw ¤ 41 incl. verzenden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:14 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Heb ik hier voor je liggen, wat heb je d'r voor over?
Klinkt goed, pm komt eraan.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:46 schreef JK het volgende:
[..]
Iets van 27,50 incl. verzenden had ik in gedachten. Bij Play is hij nieuw ¤ 41 incl. verzenden.
Maar ik zit eerst nog ff op m'n loon te wachten hoor (nog 2 weken.. iets teveel uitgaven gedaan deze maand), dus ik heb niet zoveel haast.
Als jij voor 50 euro een headset wilt waarin mensen nog meer bullshit praten als op xbox live, je geen private chat kan doen, in sommigen spelen niet eens kan chatten met elkaar, dan moet je het vooral doenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:05 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.ps3home.nl/pro(...)-solid-4-headset.htm
Ik heb nog geen headset dus doen?
Surequote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:07 schreef Wessiej het volgende:
[..]
waarin mensen nog meer bullshit praten als op xbox live,
Maar de rest wel cyb, de rest welquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sure
Die morons kom je zowel op Xbox Live als op PSN tegen. En dat zal geen fuck schelen.
Jammer dat het spel zoals gepland niet deze maand verschijnt. Nu verschijnt hij in een maand waar Ninja Gaiden II en MGS 4 ook al in de schappen liggen. Dus voorlopig een NO GO for me.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:09 schreef Sackboy het volgende:
Nieuwe trailer en screens van Top Spin 3.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
True.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jammer dat het spel zoals gepland niet deze maand verschijnt. Nu verschijnt hij in een maand waar Race Driver GRID en Battlefield Bad Company ook al in de schappen liggen.
mag wel eens een hele goede demo van komen, deel 2 was zo ruk, terwijl deel 1 toen der tijd beste spel was op de xboxquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:09 schreef Sackboy het volgende:
Nieuwe trailer en screens van Top Spin 3.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb juist in een test gelezen dat het geen fuck uit maakt of je een 7200rpm of 5400 rpm hebt, het scheelde hooguit 1 a 2 seconde met laden/installeren.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:42 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen hoe sneller de schijf hoe beter de performance, maar of dat echt zo is weet ik niet. Hoewel met al die installs zou het natuurlijk best kunnen schelen een grotere buffer te nemen en een snellere schijf. Als je wilt weten welke schijf er in je PS3 zit haal je um er toch even uit en check je het type nummer op internet. In je manual staat precies welke schijf je moet hebben, als je je daar aan houdt kan er niks mis gaan. Ik zit er zelf ook aan te denken om er een grotere schijf in te mikken, voor avi, foto's en mp3's is het toch wel handig.....
quote:Sony Computer Entertainment has announced that worldwide shipments of its Gran Turismo racing franchise have exceeded 50 million units.
Hoe komt het toch dat jij altijd van die prachtplaatjes hebt over Mgsquote:
MSG4 en Bad Company verkiezen boven Grid en NGIIquote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Grid en Bad Company verkiezen boven NG II en MGS 4
De beta was niksquote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:58 schreef merino het volgende:
[..]
MSG4 en Bad Company verkiezen boven Grid en NGII![]()
Gewoon de betere centrale topics van het spel iedere keer in de gaten blijven houden.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:43 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat jij altijd van die prachtplaatjes hebt over Mgs
och wat zonde zegquote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De beta was niks![]()
Geen balans in de wapens, geen ideale hidespots om vanaf te schieten, geen intense shootouts, irritante/onnodige/herhalende kreten op de achtergrond ....Nee geef mij Call of Duty 4 maar. De koning der multiplayer games
Tja, Ninja Gaiden vind ik sowieso helemaal niks (ik hou niet van Hack n Slash), en ik heb nooit echt Metal Gear gespeeld dus ik weet niet of ik dat tof ga vinden. Maar er zit veel stealth in toch? Zoja, dan ga ik het niet trekken denk ik. Ik word altijd meteen gespot in dat soort gamesquote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Grid en Bad Company verkiezen boven NG II en MGS 4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |