SATA 300 kan wel, maar wordt gewoon op SATA 150 gebruikt.quote:
Thanks!quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
SATA 300 kan wel, maar wordt gewoon op SATA 150 gebruikt.
Dat is ook wat er in de PS3 zit. Daarnaast zijn de originele HDD's die in de PS3 zitten allemaal 5400rpm.
Voor de rest lijkt die Sammy me een prima disk. Veel plezier ermee!
Noem eens een goede game film, los van die film met die kalequote:Op donderdag 8 mei 2008 23:24 schreef Sackboy het volgende:
Damn wat is die Bourne game slecht![]()
Het is gewoon een film waarbij je af en toe op de juiste momenten op de knoppen moet rammen.. Je hebt 1 seconde om de goede knop in te duwen en als je mist dan is het meteen mission failed![]()
Je hebt geen moment het gevoel dat je zelf in controle bent over die gast.
Vanwaar deze quizvraagquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Noem eens een goede game film, los van die film met die kale
eensch is...quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:32 schreef RedemptioN het volgende:
echt ik loop nu al meer dan een jaar te geilen op LBP, KZ2 en Home...laten ze nou eens aanmaken...ik word gek van die filmpjes!
bourne, afgeleid van de films he, en andere goede filmgames zijn er niet echt...vandaar de quizvraag, want ze zijn er niet, dus retorische vraag mwhahahahaaha, enzoquote:
Dat nummer is....quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
DF
En die muziek is idd weer bloody geniousHopelijk meer van dit soort muziek in de soundtrack
MEGATON dit
Hij heeft het over game filmsquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:33 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
bourne, afgeleid van de films he, en andere goede filmgames zijn er niet echt...vandaar de quizvraag, want ze zijn er niet, dus retorische vraag mwhahahahaaha, enzo
dan snapk het ook nietquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:35 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hij heeft het over game filmsDaar zijn er niet zo veel van..
En goede filmgames? King Kong vond ik wel goed!
Oké. Alle lichten uit please. Adem in en adem uit. Nogmaals: adem in en adem uit. Luister en huiver:quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoe staat het trouwens met de PS3/Xbox360 remake hiervan?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oké. Alle lichten uit please. Adem in en adem uit. Nogmaals: adem in en adem uit. Luister en huiver:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
!!
Hij moest in de 1e kwartaal al komen maar maak daar maar Q4 2008 vanquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:31 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hoe staat het trouwens met de PS3/Xbox360 remake hiervan?
Heb een tijdje op PC gespeeld, vond het toen brilliant!
Dat met die knoppen is juist goed gedaan, eerst vond ik het ook irritant (ging 5 keer op rij dood) maar nu heb ik door wanneer zoiets gebeurd (iets met een geluidje denk ik) waardoor ik ze zelden mis.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:24 schreef Sackboy het volgende:
Damn wat is die Bourne game slecht![]()
Het is gewoon een film waarbij je af en toe op de juiste momenten op de knoppen moet rammen.. Je hebt 1 seconde om de goede knop in te duwen en als je mist dan is het meteen mission failed![]()
Je hebt geen moment het gevoel dat je zelf in controle bent over die gast.
dat dus, maar de titel van de film kon ik niet goed schrijvenquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oké. Alle lichten uit please. Adem in en adem uit. Nogmaals: adem in en adem uit. Luister en huiver:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
!!
En nog twee spatiesquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:49 schreef ryangozer het volgende:
Het valt me nu trouwens pas op dat ik zowel de 3 in PS3 ben vergeten als de spatie voor het #je. (in de TT dus)
Achteraf gezien een beetje raar nummerquote:
Nog niet maar ben er wel mee bezig om het wat onder de knie te krijgenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:52 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
En maak je die gifjes allemaal zelf?
AVP (spelen met de marines dan wel)quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heb je een site ofzo waar die asap opstaan? Want je bent wel snel met die shit altijdquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nog niet maar ben er wel mee bezig om het wat onder de knie te krijgen
De meeste plaatjes pluk ik meestal van forums (Neogaf, PS3forums, Gametrailers etc. etc.). De meest interessante sla ik vervolgens opquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:59 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Heb je een site ofzo waar die asap opstaan? Want je bent wel snel met die shit altijd
Ow en je ontwijkt mn eerste vraag
Ik vond het al zo raar dat het zo lang duurde voordat er een nieuw PS3 topic geopend werd, en dat er een PS (1 dacht ik) topic zo actief wasquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:49 schreef ryangozer het volgende:
Het valt me nu trouwens pas op dat ik zowel de 3 in PS3 ben vergeten als de spatie voor het #je. (in de TT dus)
De CD (Battles - Mirrored) is echt een aanrader, maar je moet er van houden inderdaad.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:52 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Achteraf gezien een beetje raar nummerMaar ik kan er wel inkomen, experimentele muziek is soms
en soms gewoonweg creepy.
Dat misschien nog wel ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Geniaal is overdreven maar kan het niet een leuk spel zijn?
Ik vond het wel opvallend. Maar goed jij hebt een totaal andere smaak blijkt wel weer en dat mag.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:19 schreef Wessiej het volgende:
Aha, dus dan moet ik het ook kut vinden, logisch [ afbeelding ]
ikquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:42 schreef nlboy het volgende:
Heeft iemand al GTA IV binnen gekregen van 3busymen?
Zoals Deacon_Tigra al zei, is je pakket waarschijnlijk pas vorige week verstuurd. Aangezien je 4 spellen tegelijk hebt besteld is de kans aannemelijk dat de douane er nu mee aan het spelen is. En dan mag je nog eens 3 weken langer wachten. Naar 3bm mailen heeft naar mijn idee geen nut, ze kunnen toch (nog) niets voor je doen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:42 schreef nlboy het volgende:
Ik heb helaas een slechte ervaring met 3busymen van eBay. Op 17 april heb ik 3x GTA IV en 1x SingStar besteld en meteen betaald via PayPal. De volgende dag op 18 april kreeg ik een mail dat mijn bestelling was verzonden (dat lijkt me vreemd want GTA was toen nog niet uit). Ik wacht nog steeds op mijn grote bestelling voor mijn vrienden en mezelf. Elke dag mail ik 3busymen, maar helaas krijg ik geen antwoord terug. Heel erg jammer, want Burnout en CoD4 kreeg ik zeer snel binnen zonder gedoe.
Heeft iemand al GTA IV binnen gekregen van 3busymen?
Ik heb ergens gelezen hoe sneller de schijf hoe beter de performance, maar of dat echt zo is weet ik niet. Hoewel met al die installs zou het natuurlijk best kunnen schelen een grotere buffer te nemen en een snellere schijf. Als je wilt weten welke schijf er in je PS3 zit haal je um er toch even uit en check je het type nummer op internet. In je manual staat precies welke schijf je moet hebben, als je je daar aan houdt kan er niks mis gaan. Ik zit er zelf ook aan te denken om er een grotere schijf in te mikken, voor avi, foto's en mp3's is het toch wel handig.....quote:
Ok bedankt, dan wacht ik geduldig af. Wel vervelend dat 3busyman gewoon niet kort reageerd op mailtjes.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:22 schreef NutKees het volgende:
[..]
Zoals Deacon_Tigra al zei, is je pakket waarschijnlijk pas vorige week verstuurd. Aangezien je 4 spellen tegelijk hebt besteld is de kans aannemelijk dat de douane er nu mee aan het spelen is. En dan mag je nog eens 3 weken langer wachten. Naar 3bm mailen heeft naar mijn idee geen nut, ze kunnen toch (nog) niets voor je doen.
Heb de demo nu 3 keer uitgespeeld, en ik ga hem wel halen denk ik. In de budget bak, dat wel. Vind de game geen 60-70 euro waard.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Geniaal is overdreven maar kan het niet een leuk spel zijn?
Ik kan hier wel even op aanvullen dat een 5400 rpm schijf zeer wordt aangeraden, hogere kunnen de ps3 laten overhitten en de levensduur sterk verkorten.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:42 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen hoe sneller de schijf hoe beter de performance, maar of dat echt zo is weet ik niet. Hoewel met al die installs zou het natuurlijk best kunnen schelen een grotere buffer te nemen en een snellere schijf. Als je wilt weten welke schijf er in je PS3 zit haal je um er toch even uit en check je het type nummer op internet. In je manual staat precies welke schijf je moet hebben, als je je daar aan houdt kan er niks mis gaan. Ik zit er zelf ook aan te denken om er een grotere schijf in te mikken, voor avi, foto's en mp3's is het toch wel handig.....
Edit, What the.... Zonet kreeg ik de foto nog wel te zienquote:
Nah zoek wel iets anders wat de lading dektquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:20 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Gewoon ff de link plaatsen
http://img151.imageshack.us/img151/6659/failhy3.jpg
De nieuwe is nog grappigerquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:21 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
Nah zoek wel iets anders wat de lading dekt
Kijk, dat ziet er al beter uitquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Killzone 2 SCEE PlayStation Day Trailer HD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |