Boner-inspiringquote:Op donderdag 8 mei 2008 02:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Killzone 2 op z'n best.
http://www.jeuxvideo.tv/video/killzone-2.html#view:242742
Blijft toch weird om een ex-Microsoft medewerker zich nu redelijk positief zien uit te laten over Sony.quote:Asked by Eurogamer whether, now no longer a direct rival, he was interested in working with Home, Moore said:
"Yeah; I just wish it would ship. I [previously] questioned it a little bit, whether I'd want to wander around there. Phil Harrison showed me a demo - it's very cool, but let's go already. And so I'm disappointed that it's been pushed back a little bit again.
"But I really hope it gets going and becomes that portal to the PlayStation Network and we can utilise it. But boy, I just wish we'd get going."
Kunnen we ze niet ff mailen ofzo, dat ze dat er uithalenquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:49 schreef Sackboy het volgende:
En helaas zien we weer de verticale splitscreen![]()
quote:Hi Stefan,
Great to hear that you like it – we like it too! The music is a part of the soundtrack for the game specifically commissioned by DICE, and produced by well-known music industry producers. That’s all we can say right now.
It will be available closer to the launch of the game.
Kind regards,
DICE
Ze hoeven het er niet uit te halen, zolang ze maar de optie tot horizontal geven. Maar de previews van IGN en Eurogamer hebben ook alleen een verticale splitscreen gezien, dus ik vrees dat het er niet van komtquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:03 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Kunnen we ze niet ff mailen ofzo, dat ze dat er uithalen
Anders ga ik m niet eens halen
quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:08 schreef Cyberia18 het volgende:
De LE is inmiddels te reserveren bij Play alleen de prijs....![]()
http://www.play.com/Games(...)Product.html?cur=258
Hoop dat de LE ook in rest van Europa komt want vooralsnog schijnt het Play exclusive te zijn
quote:* *Artwork subject to change
* Important Note! We can only ship this product to United Kingdom addresses. We apologise for any inconvenience. All prices include UK VAT and delivery.
* Limited Edition contents:
* 6" Old Snake 'Olive Drab' action figure
* "The Making Of Metal Gear Solid 4" documentary on Blu-ray Disc
* Official Metal Gear Solid 4 soundtrack
* Game features:
* The final chapter of the Solid Snake saga
* Infiltrate all new battlefields with all new gear
* Enhanced close quarters combat system
* Octocamo Suit absorbs background detail for added disguises
* Metal Gear Online included with game
Ja dat is ook wel weer zo. Je moet tegenwoordig van geluk spreken als ze er uberhaupt splitscreen in doen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:32 schreef RedemptioN het volgende:
en beter een splitscreen dan geen splitscreen ^^
Dat klopt toch? Ik ben niet zo into MGS maar voor zover ik het begrepen had zit er een halfgare versie van Metal Gear Online bij MGS4, en komt er een completere versie los te koop. Of heb ik nou weer heel rare dingen gelezen?quote:
Ik heb nergens gelezen dat MGO alleen bij de LE inbegrepen zal zitten.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:40 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat klopt toch? Ik ben niet zo into MGS maar voor zover ik het begrepen had zit er een halfgare versie van Metal Gear Online bij MGS4, en komt er een completere versie los te koop. Of heb ik nou weer heel rare dingen gelezen?
Het zit ook bij de normale editie, maar dan met 1 gun en 1 map ofzo, basis, je moet het uitgebreide ook nog eens kopen, want ze maken en een kut MP en daarvoor moet je nog eens extra betalen, ze snappen ook niks die gekken Jappen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb nergens gelezen dat MGO alleen bij de LE inbegrepen zal zitten.
Oh bedoel je dat. Nee, dat is niet zo inderdaad.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb nergens gelezen dat MGO alleen bij de LE inbegrepen zal zitten.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Het zit ook bij de normale editie, maar dan met 1 gun en 1 map ofzo, basis, je moet het uitgebreide ook nog eens kopen, want ze maken en een kut MP en daarvoor moet je nog eens extra betalen, ze snappen ook niks die gekken Jappen.
False, kut spel, slotje.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Je moet niks. Ze bieden later dit jaar uitbreidingen voor wapens, items etc. etc. uit waar je de starter pack mee kunt uitbreiden. That's all. Het geld voor de add-on gaat pas naar hun indien jij tijdens het betalingsproces op akkoord klikt.
omgquote:
Jelle zeker?quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:23 schreef RedemptioN het volgende:
en dan durft een knakker bij insidegamer nog te beweren dat bioshock en gears of war er mooier uit zien
Direct gekeken waar dat spul te koop isquote:
Je kan ook niks.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Als ik niet weer disconnects om de haverklap krijg tenminste
quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:35 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Direct gekeken waar dat spul te koop isHet staat zelfs op eBay
Eens even kijken of ik er een flesje van kan bemachtigen. Ik hou wel van wat scherps
Hoe graag ik ook een LE zou willen hebben van MGS4, er zijn wel grenzen. Bijna 120 euro voor een extra beeldje is gekkenwerk. Zoals het e rnu uitziet komt die dus geeneens naar Nederland. We worden weer genaaid.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:08 schreef Cyberia18 het volgende:
De LE is inmiddels te reserveren bij Play alleen de prijs....![]()
http://www.play.com/Games(...)Product.html?cur=258
Hoop dat de LE ook in rest van Europa komt want vooralsnog schijnt het Play exclusive te zijn
quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:22 schreef Cyberia18 het volgende:
DEMO? HOOR IK DAT GOED? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?!
[ afbeelding ]
![]()
iemand?quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:26 schreef Gamedemon het volgende:
Ik zat te denken om deze Harddisk in mijn PS3 te stoppen, die van 65 euro van samsung, maar maakt het voor de PS3 nog verschil of het sata 150 of 300 is? ik snap dat 300 sneller is, maar als het verschil nihil is maakt het mij niet uit natuurlijk.
Hoe snel is die HD van sony zelf eigenlijk die er standaard in zit?
niet eens 1 van insidegamer zelf, best aardige kerels daar nog, maar zit al tijdje niet meer op de site, trekt van die kinderen aanquote:
QFTquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Nu Snake en Kratos nog in het spel verwerken en we hebben te maken met de Game of the Century
DFquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:07 schreef Sackboy het volgende:
Ook zo tof die muziek bij die trailer! En hoe ze alle journalisten een loer draaien met die intro
Was de direct feed al gepost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |