omgquote:
Jelle zeker?quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:23 schreef RedemptioN het volgende:
en dan durft een knakker bij insidegamer nog te beweren dat bioshock en gears of war er mooier uit zien
Direct gekeken waar dat spul te koop isquote:
Je kan ook niks.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Als ik niet weer disconnects om de haverklap krijg tenminste
quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:35 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Direct gekeken waar dat spul te koop isHet staat zelfs op eBay
Eens even kijken of ik er een flesje van kan bemachtigen. Ik hou wel van wat scherps
Hoe graag ik ook een LE zou willen hebben van MGS4, er zijn wel grenzen. Bijna 120 euro voor een extra beeldje is gekkenwerk. Zoals het e rnu uitziet komt die dus geeneens naar Nederland. We worden weer genaaid.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:08 schreef Cyberia18 het volgende:
De LE is inmiddels te reserveren bij Play alleen de prijs....![]()
http://www.play.com/Games(...)Product.html?cur=258
Hoop dat de LE ook in rest van Europa komt want vooralsnog schijnt het Play exclusive te zijn
quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:22 schreef Cyberia18 het volgende:
DEMO? HOOR IK DAT GOED? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?!
[ afbeelding ]
![]()
iemand?quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:26 schreef Gamedemon het volgende:
Ik zat te denken om deze Harddisk in mijn PS3 te stoppen, die van 65 euro van samsung, maar maakt het voor de PS3 nog verschil of het sata 150 of 300 is? ik snap dat 300 sneller is, maar als het verschil nihil is maakt het mij niet uit natuurlijk.
Hoe snel is die HD van sony zelf eigenlijk die er standaard in zit?
niet eens 1 van insidegamer zelf, best aardige kerels daar nog, maar zit al tijdje niet meer op de site, trekt van die kinderen aanquote:
QFTquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Nu Snake en Kratos nog in het spel verwerken en we hebben te maken met de Game of the Century
DFquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:07 schreef Sackboy het volgende:
Ook zo tof die muziek bij die trailer! En hoe ze alle journalisten een loer draaien met die intro
Was de direct feed al gepost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |