Alleen amerikan hebben volgens mij een key nodig en die krijgen ze bij de preorder van MGS4. MGO staat ook niet in de USA PS Store. Wij Europeanen kunnen hem gewoon downloadenquote:Op zaterdag 19 april 2008 13:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Heb je trouwens naast een Konami ID en een Game ID nog een beta-key of iets dergelijks nodig dalijk?
quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:54 schreef robbolo het volgende:
Ik heb helaas t stukje gemist over de truuk die je met firefox kan doen. Moet ik gewoon al mijn info copy-pasten als t fout is gegaan?
quote:this info is from the website www.playps3.co.uk from the administrator ACE i tried it and works like a charm
Guide: How to get a Konami ID within 20 mins
Postby ACE on Today, 16:41
I tried all day and got soooo **bleep** off with errors and timeouts, but I used my noggin and have created a way to get in within a few minutes (if you're lucky) and a maximum of 20 mins (if you're unlucky)
* You need Firefox
* Goto Tools Add ons, Get Extensions
* Find the AutoFormer add on and install it and restart the browser
* goto https://id.konami.net and click register (Blue button on the left) - might take a while but keep trying
* Enter your date of birth and go to edit in Firefox menu and find AutoFormer, click Save all fields - this will now save you entering the DOB again if you need to come back to this stage
* click next
* Wait until the terms show before clicking next again
* fill out the entire form carefully, don't rush you have all the time in the world. Make sure you don't use capitals in username, and make sure game id password is all numbers. Make sure phone number and postcode have no spaces
* now before clicking next click edit again and AutoFormer>save all fields
* Click next, it'll probably fail due to time taken to complete the form. Don't worry
* Start again, this time your DOB should be auto inserted click next to terms, click next to form, click next to confirmation click next and you're done - SIMPLE!!!
If you get kicked out at any point, start again. The point is you don't have to keep re-inserting data and this gives you a MUCH higher chance of getting through before timeouts.
Bedank Jovatov. Hij melde het in topic 111quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Thanks voor die tip, daardoor is het toch gelukt
Ik ook... Heb het gisteren avond nog gedaan maar nog steeds geen e-mailtje gehadquote:Op zaterdag 19 april 2008 15:47 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik moet alleen mn account nog verifien
dankzij de firefox methode.quote:Finished registering your new KONAMI ID
quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:55 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd in te loggen in MGO?
Topic titels kunnen volgens mij niet aangepast wordenquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:14 schreef Govinda het volgende:
[..]
dankzij de firefox methode.
Btw: maak van de topictitel ff dat je pas 21 april online kan, da's nog steeds niet duidelijk blijkbaar ...
[..]
Je doet het erom...ofniet?quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:20 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Topic titels kunnen volgens mij niet aangepast worden
En wat betekend? Ja of nee?
Mij lukt et namelijk niet.
Het ging me niet om het online kunnen spelen, ik weet namelijk dondersgoed dat dat pas op de 21ste kan, maar of je uberhaupt in kon loggen. Ik hoop namelijk dat ik in iedergeval een menu in kan komen zodat ik de controlls kan bekijken. Ik wil namelijk niet als een kip zonder kop rond rennenquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:12 schreef Govinda het volgende:
Lees mijn post nog eens met de vraag of de TT aangepast kan worden en denk dan nog eens heeeel goed na...
dat met die xbox ookquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:44 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Een video van de PS3 Laptop![]()
http://www.engadget.com/2(...)s3-laptop-in-action/
virtua tennis 3 besteldquote:Your order has been successfully processed! Your products will arrive at their destination within 1-14 working days.
ja, had hem een avond bij iemand gespeeld en vond het ook erg lekker spelen. Daarom dat ik hem ook graag wou hebben. Genoeg games iig de aankomende tijdquote:
Niet als je alleen een PS3 hebt.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:20 schreef Gamedemon het volgende:
Wat een gezeik om mee te kunnen doen aan die beta zeg.. teeeering..
Het was nog makkelijker om bij de beta van Call of duty 4 en Battlefield Bad company te komen.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:52 schreef Deviant1nl het volgende:
ook leuk/makkelijk om je scores te vergelijken met je vrienden (als je die hebt ja)
Bijna dan, Battlefield code die ik kreeg werkte gewoon nietquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:20 schreef Gamedemon het volgende:
Wat een gezeik om mee te kunnen doen aan die beta zeg.. teeeering..
Het was nog makkelijker om bij de beta van Call of duty 4 en Battlefield Bad company te komen.
quote:
Misschien bedoel je de Metal Gear Online beta?quote:
Nee maar 2 weken ofzo,... of 10 dagen,.. geen idee eigenlijk. Maar vind het ook niks,... en moet er veels te veel moeite voor doen. Beetje slecht in elkaar gezet. Ik sla deze over!quote:Op zondag 20 april 2008 01:15 schreef the_legend_killer het volgende:
konami id
Ik laat hem maar links liggen..
Deze beta is niet de hele tijd speelbaar he ?
quote:Nieuws: Konami voegt extra servers toe
Door Valentino25 op 20-04-2008 om 09:24 Bron: psxextreme
De hype rond Metal Gear Solid 4 staat al geruime tijd op een hoog pitje. Helemaal enthousiast word je als je weet dat er ook een apart online spel gemaakt wordt.
Blijkbaar zijn er wel heel veel gamers die naar een nieuwe Metal Gear uitkijken, want Metal Gear online beta is zo populair dat er mensen zijn die niet kunnen inloggen met hun Konami ID. Deze laatste heb je nodig om het spel te kunnen spelen. Konami probeert hier wat aan te doen door extra servers te plaatsen. Als je even niet kan inloggen of het lukt je niet door te komen, wees dan even geduldig. Konami is eraan bezig!
Kinderachtige shit van MS zeg.. jezusquote:I'm sure you've all seen the chatter from the 1up GTA IV Preview on the PS3 install time....just a few thoughts on what you could do in this time if you were actually playing the 360 version from the moment you insert the disc....
Steal your first dozen or so cars and test out the improved vehicle handling?
Check out the cool features on your mobile phone?
Rack up a 5 Star Wanted Rating?
Have a blast of your first MP game on Xbox LIVE?
Ditch the tracksuit chic and buy some new clothes?
Unlock your first GTA IV Achievement and boost your Gamerscore?
Erhm,.... zie mezelf over 2 maanden eerder de controls van Snake overnemen dan op een of andere knop drukken.quote:
Ik had het ook niet over jouquote:Op zondag 20 april 2008 13:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Erhm,.... zie mezelf over 2 maanden eerder de controls van Snake overnemen dan op een of andere knop drukken.
quote:Het is goed mogelijk dat Uncharted 2 zich zal afspelen in India. Tot die conclusie was een oplettende PlayStation 3-gamer gekomen nadat hij een boodschap had ontcijferd op de vreemde relikwie die je in Uncharted kan vinden. Op het voorwerp, dat overduidelijk gelijkt op de "Precursor Orb" uit de Jak & Daxter-serie, staan namelijk de woorden "Naughty Dog" en "Manmad" geschreven. Naast de naam van de overbekende ontwikkelaar, zou Manmad een stad zijn gelegen in India.
Een subtiele hint voor het vervolg van de succesvolle eerste game? Intrigrerend is het wel. Uncharted heeft al haar geheimen dus nog lang niet prijsgegeven.
Ik vind het toch een beetje vergezocht. Als je wat foto's bekijkt van Manmad dan lijkt het wel een beetje op de setting van de eerste Uncharted:quote:
Staat jouw naam op dit topic ofzo?quote:
Ik merk het.quote:Op zondag 20 april 2008 14:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Mening geven of je een spel wilt spelen of niet is verboten.
Jawohlquote:Op zondag 20 april 2008 14:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Mening geven of je een spel wilt spelen of niet is verboten.
quote:
HEEEEEEEE'S CURRYMANquote:Op zondag 20 april 2008 15:11 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow trouwens Wes, ik kreeg gister een filmpje voorgeschoteld van:
HE IS HOTU!
HE IS SPICYU!
HE TASTU GREAAAATUUUU!ik heb me kapot gelachen
Heb ik ook. Ik denk dat die servers gewoon pas online gaan op de 21ste. We zien het morgen wel.quote:Op zondag 20 april 2008 16:09 schreef Blackninjadude het volgende:
Vraagje: Ik kan niet inloggen met mijn gameID,althans ik krijg steeds het bericht Unable to connect to server.
Ik heb m'n inlognaam en wachtwoord gedubbelchecked dus denk niet dat het daar aan ligt.
In principe vanavond om 0:00 pas, maar wie weet is het eerder.quote:Op zondag 20 april 2008 16:34 schreef JDizzle het volgende:
Is de NLse tijd al bekend voor de beta?
Voor de zekerheid wel aangezien er werd aangegeven dan je anders mischien geen toegang zou krijgen tot de beta. Ik wou het maar niet riskeren.quote:Op zondag 20 april 2008 17:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Beter doen ze wat aan hun klereservers
Hebben jullie bij country gewoon ''Netherlands'' ingevoerd?
quote:
quote:Error
An error has occurred.
Due to a period of inactivity, the page has been deleted.
Please click on the below link to return to the top page.
Voor mij is de lol er ook goed af. Gaat toch nergens over,.... Beta is al kort, maar zo mis je nog meer dagen straks. Ik wacht wel op de simpele versie die je bij MGS4 krijgt!quote:Op zondag 20 april 2008 20:06 schreef Gamedemon het volgende:
Tering Konami ID, ik heb het nog niet voor elkaar.. ik ben nog zo gek geweest ook om speciaal voor die kutsite die auto former plugin te downloaden... slaat toch gvd nergens op? en nog lukt het niet
Duurde 23 mins. voordat ik hem klaar had.En dan nogeens 12 mins. voor die verification mail.quote:Op zondag 20 april 2008 20:06 schreef Gamedemon het volgende:
Tering Konami ID, ik heb het nog niet voor elkaar.. ik ben nog zo gek geweest ook om speciaal voor die kutsite die auto former plugin te downloaden... slaat toch gvd nergens op? en nog lukt het niet
My thoughts exactly.quote:Op zondag 20 april 2008 21:09 schreef Fallen het volgende:
ik begin niet eens meer aan die MGO beta, geloof het wel.
Als ik zo lees hoelang iedereen bezig is... Ik ben toch al niet zo'n MGS-freak en ook niet echt een online liefhebber... lees de ervaringen hier wel.
Er is volgens mij niets bekend over nieuwe BC-modellen in Europa.quote:Op zondag 20 april 2008 21:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er al nieuws over nwe PS3 modellen voor Europa? En dan bij voorkeur PS2 BC modellen. Ik ben zelfs bereid om de MGS Gunmetal bundel te kopen als die BC is
Nee, dat dacht ik ook al. Maar ik heb hoop...quote:Op zondag 20 april 2008 21:57 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Er is volgens mij niets bekend over nieuwe BC-modellen in Europa.
Het is dat het jou wel gelukt is, anders piepte je wel anders.quote:Op zondag 20 april 2008 23:43 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wat een overdreven gezeur over die beta. Als je er echt even een half uurtje de tijd voor vrijmaakt (en het trucje toepast) dan lukt het wel hoor.
quote:Op zondag 20 april 2008 23:36 schreef Gamedemon het volgende:
Heb ik EIN-DE-LIJK een Konami ID aangemaakt, moet ik via een mailtje nog een keer de terms of use bevestigen, en dat lukt dus steeds niet..
Wat een fucking drama die hele tyfus beta...
Ik probeer het morgen nog een keer en anders zakken ze er maar in
Correct me if i'm wrong, maar volgens mij ging de beta morgenochtend om 11 uur van start.quote:Op zondag 20 april 2008 23:55 schreef Blackninjadude het volgende:
5 mins. till lift-off (hopelijk).
PWND!quote:
Zomgquote:Op maandag 21 april 2008 00:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Correct me if i'm wrong, maar volgens mij ging de beta morgenochtend om 11 uur van start.
Er is ook een tijdverschil hé, en niet een kleine ook.quote:Op maandag 21 april 2008 00:12 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Zomghelemaal moeite zitten doen uit te vinden waarom ie niet wil inloggen
8 uurtjes toch? Anyway, ik probeerde net in te loggen in MGO en kreeg telkens te zien dat of de Game ID of het password incorrect was. What the fuck?quote:Op maandag 21 april 2008 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Er is ook een tijdverschil hé, en niet een kleine ook.
Ik zie er meestal wel meerdere bij de sigarenboerquote:Op maandag 21 april 2008 00:43 schreef Fallen het volgende:
Er is maar 1 games tijdschrift en dat is Edge.
quote:
Had ik ook,maar goed nu ff slapen en morgen proberen.quote:Op maandag 21 april 2008 00:33 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
8 uurtjes toch? Anyway, ik probeerde net in te loggen in MGO en kreeg telkens te zien dat of de Game ID of het password incorrect was. What the fuck?
maar dat is allemaal multiplatform onzin. Wil eigenlijk alleen maar over de PS3 lezenquote:Op maandag 21 april 2008 00:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Nee maar even serieus.
Game Informer of Gamepro vind ik wel oke.![]()
EDGE zijn zo nu en dan 1e klas mierenneukers
Edge en de engelse GamesTM.quote:Op maandag 21 april 2008 00:35 schreef merino het volgende:
Wat lezen jullie? Of eigenlijk betere vraag, welke van de engelse bladen kan je in Nederland kopen? Official Nintendo Magazine wordt namelijk totaal niet meer verkocht in Nederland.
quote:IMPORTANT NOTICE for all
METAL GEAR ONLINE PREMIERE BETA players
We would like to thank all players for their keen interest in taking part in the beta test.
However, we regret to inform you that due to extraordinary levels of traffic from all around the globe, we have been unable to run the service to the level we expected.
As a temporary measure, we will be deferring the start of the US public beta test until we are able to stabilize our server.
We would like to apologize for all inconveniences as well as confusion caused.
We would like to add that due to the above reasons, we will be making the following changes to the schedule:
1) Starting date: TBA. We will be making another announcement on 22/4/2008 23:00(PDT)
2) Beta Test closure: This will now be on 11/05/2008 at 24:00(PDT) rather than 06/05/2008 at 24:00(PDT)
IMPORTANT: Please note that your voucher code will only be valid up until 05/06/2008, so please make sure to register them by then.
quote:IMPORTANT NOTICE for all
METAL GEAR ONLINE PREMIERE BETA players
We would like to thank all players for their keen interest in taking part in the beta test.
However, we regret to inform you that due to extraordinary levels of traffic from all around the globe, we have been unable to run the service to the level we expected.
As a temporary measure, we will be suspending the European public beta test and restart it once we stabilize our server.
We would like to apologize for all inconveniences as well as confusion caused.
We would like to add that due to the above reasons, we will be making the following changes to the schedule:
1) Suspend beta test: As of 21/04/2008 08:00(CEST)
2) Restart date: TBA. We will be making another announcement on 22/04/2008 08:00(CEST)
3) Beta Test closure: This will now be on 11/05/2008 at 24:00(CEST) rather than 06/05/2008 at 24:00(CEST)
OPM natuurlijkquote:Op maandag 21 april 2008 00:35 schreef merino het volgende:
gister maar eens voor het eerst aan de playstation magazine's gegaan.
Heb Play Magazine en OPM gehaalt (ze hadden ook nog PSM3, haal die misschien volgende maand om te checken).
Heb tot nu toe alleen nog Play gelezen en vond dat best een leuk blad. Ben het niet helemaal eens met hun cijfers maar hun reviews lezen in ieder geval lekker weg.
OPM moet ik dus nog inhoudelijk checken maar wat ik alvast erg gaaf vind is de Blu Ray demo disc. Dat scheelt echt enorm voor mensen zoals mij die niet online kunnen met hun PS3
Wat lezen jullie? Of eigenlijk betere vraag, welke van de engelse bladen kan je in Nederland kopen? Official Nintendo Magazine wordt namelijk totaal niet meer verkocht in Nederland.
Game idquote:Op maandag 21 april 2008 08:52 schreef Vince22 het volgende:
Maareh.. moet je in MGO inloggen met je Konami_ID of Game_ID .. misschien wel een domme vraag, maar goed..
Met je Game IDquote:Op maandag 21 april 2008 08:52 schreef Vince22 het volgende:
Maareh.. moet je in MGO inloggen met je Konami_ID of Game_ID .. misschien wel een domme vraag, maar goed..
Morgen komt er een aankondiging over de beta, of hij morgen ook begint is niet bekendquote:Op maandag 21 april 2008 09:54 schreef Poit het volgende:
Vanmorgen even snel een Konami ID aangemaakt en ging eigenlijk zonder problemen.
1 keer opnieuw moeten laden met de verificatiemail maar verder alles soepel.
Ik zie trouwens dat morgen de Beta pas begint? Komt goed uit, morgen vrij.
Beta sluit 5 dagen later.. Zal hij ook 5 dagen later beginnen dan?quote:1) Suspend beta test: As of 21/04/2008 08:00(CEST)
2) Restart date: TBA. We will be making another announcement on 22/04/2008 08:00(CEST)
3) Beta Test closure: This will now be on 11/05/2008 at 24:00(CEST) rather than 06/05/2008 at 24:00(CEST)
Ik heb na lang twijfelen hem toch maar via impot besteld, maar niet via eBay maar via VGP.CA (ong. ¤43). Ik vind het verschi te groot om hem in NL te kopen. Dan maar een weekje later beginnen.quote:Op maandag 21 april 2008 11:04 schreef SToRM81 het volgende:
Pffff...wat een boel geklets over die beta zegIk wacht gewoon lekker af totdat ie werkt
Er zou trouwens beter een MGS Online topic o.i.d. komen.
Zijn er hier trouwens mensen die GTA4 bij 3BM bestellen? Ik zit erg te twijfelen of ik m nou wel of niet ga importeren.
Het gaat mij niet om de wachttijd hoor, maar meer om het risico dat je misschien niet tegen Europeanen gaat kunnen spelen.quote:Op maandag 21 april 2008 11:09 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik heb na lang twijfelen hem toch maar via impot besteld, maar niet via eBay maar via VGP.CA (ong. ¤43). Ik vind het verschi te groot om hem in NL te kopen. Dan maar een weekje later beginnen.
Ik heb toch nog genoeg andere dingen te doen. En eventueel kan ik hem alsnog in NL kopen, om mijn US exemplaar dan door te verkopen voor ¤50
quote:Op maandag 21 april 2008 13:29 schreef kreuk050 het volgende:
Heel de nacht gedownload, nu ID aangemaakt:
Finished registering your new KONAMI ID.
Ben benieuwd of ik zo kan gaan spelen...
EDIT*****niet dus....teringzooi, 21 april zou het beginnen toch?? Hij geeft een network error nadat ik wil inloggen met mijn Game-id.![]()
![]()
![]()
Dat is correct en lees het topic even.quote:Op maandag 21 april 2008 13:50 schreef kreuk050 het volgende:
Wat nou?
Klopt het btw dat Virtua Tennis 3 op de ps3 niet online kan?
Ik heb GTA4 LE al negen maanden geleden bij Dynabyte gekochtquote:Op maandag 21 april 2008 11:04 schreef SToRM81 het volgende:
Pffff...wat een boel geklets over die beta zegIk wacht gewoon lekker af totdat ie werkt
Er zou trouwens beter een MGS Online topic o.i.d. komen.
Zijn er hier trouwens mensen die GTA4 bij 3BM bestellen? Ik zit erg te twijfelen of ik m nou wel of niet ga importeren.
Alleen Amerika waarschijnlijkquote:Op maandag 21 april 2008 16:42 schreef SocialDisorder het volgende:
Deze zomer videoservice voor PS3?
heb niet teveel hoop, dat staat er al maanden.quote:Op maandag 21 april 2008 16:47 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Owja, ik kwam gisteren ergens achter. Ik zat te klooien in het transactiebeheer van mn PS3 en ik zag daar staan "Inlossen van Playstation network Card of promotiecode". Het is dus al aangepast op de komst van de prepaid kaartenDat moet toch een goed teken zijn
ik ga hem gewoon in de winkel halenquote:Op maandag 21 april 2008 11:38 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de wachttijd hoor, maar meer om het risico dat je misschien niet tegen Europeanen gaat kunnen spelen.
quote:2) Planned for 04/25/2008 24:00(PDT). While the start is planned for the weekend, it may change due to unforseen circumstances.
Iets dieper bij settings op die pc of laptop,.... laat die andere systems toe?quote:Op maandag 21 april 2008 18:59 schreef Agiath het volgende:
Even iets heel anders dan Konami's gepruts.
Het lukt nog steeds niet om mijn media te delen met mijn PS3 met mijn laptop. Een andere computer in het huis doet t wel goed maar deze niet...
Hier gaat het fout, er zou hier dus "unknown device" moeten komen ofzo, maar dat gebeurt niet.
[ afbeelding ]
Ik heb mijn virusscanner/firewall zelfs geïnstalleerd (ook omdat het toch een boutprogramma was) en alle andere firewalls ook uitgezet maar niets helpt..... Zoals ik al eerder zei ligt het niet aan het netwerk of de ps3 want met een andere computer op hetzelfde netwerk werkt het wel.
Help iemand?
http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=ps3media&thread.id=47608quote:Op maandag 21 april 2008 18:59 schreef Agiath het volgende:
Het lukt nog steeds niet om mijn media te delen met mijn PS3 met mijn laptop. Een andere computer in het huis doet t wel goed maar deze niet...
Hier gaat het fout, er zou hier dus "unknown device" moeten komen ofzo, maar dat gebeurt niet.
[ afbeelding ]
Ik heb mijn virusscanner/firewall zelfs geïnstalleerd (ook omdat het toch een boutprogramma was) en alle andere firewalls ook uitgezet maar niets helpt..... Zoals ik al eerder zei ligt het niet aan het netwerk of de ps3 want met een andere computer op hetzelfde netwerk werkt het wel.
Help iemand?
Na dit gelezen te hebben dacht ik ik ga het zelf eens proberen, naja je gelooft het nooit maar alles werkt meteen, dit is de beste uitvinding ooit, ik hoef nooit meer dmv usb sticks muziek over te zetten enz, dit is echt geweldig! maarja ik kan jou dus niet echt helpen moest alleen ff zeggen hoe blij ik ben, maarre wat doet dat tversity eigenlijk, want ik heb dat niet maar kan alles door middel van windows media player.quote:Op maandag 21 april 2008 18:59 schreef Agiath het volgende:
[ afbeelding ]
Help iemand?
Wat blieft?quote:Op maandag 21 april 2008 19:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Cyb, ik zou in de winkel kopen als ik jouw was
quote:Op maandag 21 april 2008 19:52 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Na dit gelezen te hebben dacht ik ik ga het zelf eens proberen, naja je gelooft het nooit maar alles werkt meteen, dit is de beste uitvinding ooit, ik hoef nooit meer dmv usb sticks muziek over te zetten enz, dit is echt geweldig! maarja ik kan jou dus niet echt helpen moest alleen ff zeggen hoe blij ik ben, maarre wat doet dat tversity eigenlijk, want ik heb dat niet maar kan alles door middel van windows media player.
Ook maar ff proberenquote:Op maandag 21 april 2008 21:23 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
gebruik TVersity en fuck dat WMP baggerprog
nee maar geef nou ff een serieus antwoord wat is er beter aan tversity dan aan wmp.quote:Op maandag 21 april 2008 21:23 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
gebruik TVersity en fuck dat WMP baggerprog
Mijn schijven zijn NTFS...quote:Op maandag 21 april 2008 22:38 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Just spitballin'
Ligt het misschien aan dat je Laptop FAT32 is en je PC NTFS? Als je bijvoorbeeld Sharing folders in MSN wil gebruiken MOETEN je hdd's NTFS zijn. Met FAT32 werkt het niet. Misschien gebeurt er bij de PS3 iets soortgelijks.
T'was maar een ideetjequote:Op maandag 21 april 2008 22:43 schreef Agiath het volgende:
[..]
Mijn schijven zijn NTFS...
Maar alsnog zou dat niet verklaren waarom hij mijn ps3 niet ziet...
Ja maar waar doelt hij op? MGO?quote:Op maandag 21 april 2008 21:05 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik denk vanwege dat het de tweede batch is
quote:
vanaf de launch totaan nu zoiezo, want het is nog niet 1x gebeurd... (ja er is er weleens een gecrashed maar niet door oververhitting) als je trouwens je ps3 wil laten crashen moet je hem met de achterschakelaar uitzetten tijdens systeem update, dan krijg je een Yellow Light of Deadquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:31 schreef Hofpleinfontein het volgende:
hoe lang kan je ps3 spelen totdat ie kapot gaat door overhitting bijv?
Lang, ik spreek uit ervaring. Hij kan er ook tegen om urenlang in een afgesloten kastje volop te draaienquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:31 schreef Hofpleinfontein het volgende:
hoe lang kan je ps3 spelen totdat ie kapot gaat door overhitting bijv?
Zo geweldig om te zien hoe goed de community omgaat met deze shit,.... geweldige humorquote:
quote:TOKYO, April 22 /PRNewswire/ -- Sony Computer Entertainment Inc. (SCEI)
announced today that it will expand the Closed Beta testing for
PLAYSTATION(R)Home in Summer 2008, inviting a further number of registrants
from the PLAYSTATION(R)3 (PS3(R)) users. Following completion of the Expanded
Closed Beta test, the PLAYSTATION Home Open Beta service will commence in Fall
2008.
"We understand that we are asking PS3 and prospective PS3 users to wait a
bit longer, but we have come to the conclusion that we need more time to
refine the service to ensure a more focused gaming entertainment experience
than what it is today," said Kazuo Hirai, President and Group CEO, Sony
Computer Entertainment Inc. "Our overarching objective is to provide users
with new gaming experiences that are available only on PLAYSTATION Home.
Spending more time on the development and on the Closed Beta testing reaffirms
our commitment to bringing a quality service, maintaining the PlayStation(R)
tradition."
The PLAYSTATION Home Open Beta service that will become available in Fall
2008 will be built around providing new and fun community gaming experiences.
Details of the Closed Beta testing features, registration for the test and the
opening of the service will be announced as they become available.
quote:Call of Duty creator Infinity Ward will become the exclusive developer of the CoD franchise following the release of Treyarch-developed CoD5, a former Activision employee has told Next-Gen.
Next-Gen learned from an ex-Activision Underground employee on Monday that Infinity Ward, developer of November's CoD4, recently prompted a renegotiation of its contract with parent Activision so that the studio would be the sole developer of the FPS series.
Prior to the multi-million-selling CoD4: Modern Warfare, Infinity Ward developed the original CoD for PC in 2003, along with CoD2 in 2005. In an effort to capitalize on the immense popularity of the series on an annual basis, Activision gave internal studio Treyarch the responsibility to develop CoD3, which launched in 2006.
That strategy would've had the franchise alternating between studios every year, at the same time filling Activision's coffers on an annual basis.
Treyarch will still be the developer behind the upcoming CoD5.
But the wormhole goes a bit deeper than that. The renegotiation of the contract between Activision and Infinity Ward is also linked to the shuttering of the 45-person Foster City, Calif.-based studio, Activision Underground, said our source, who wished to remain anonymous.
Underground was working on two projects--a port of Quake Wars (described as "late and over-budget" by our source) and a new CoD game.
But the new CoD game wasn't going to be an FPS like previous franchise entries, rather a third-person action adventure game spin-off that would also become a yearly franchise on top of the original FPS-style series. That way, Activision would be able to potentially release two CoD titles per year.
However, with the renegotiation of the contract with star studio Infinity Ward, no other Activision studio is able to develop any CoD-branded game. This effectively canned Underground's CoD adventure spin-off, leaving the doomed studio only the finishing touches on a late, over-budget port, and pretty much no reason to exist.
Activision confirmed that Underground will be completely shut down by the end of May.
Asked about the whispers on Monday, an artist at Infinity Ward apologized and said that he could not comment on the matter.
Activision PR had not responded to requests for comment as of press time.
Studio and department heads brought news of the contract negotiation to Activision employees' attention, our source said.
http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=10113&Itemid=2
That's America.quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:41 schreef Jovatov het volgende:
Die laatste heeft wel een érg grote beker koffie
Ik kan je uit ervaring vertellen dat dat lulkoek is. Maar overall is alles natuurlijk wel groter ja.quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:53 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Wist je dat wat we hier hebben als grootste maat van alles bij de mac (drinken - friet) in Amerika dat de kleinste maat is.
Klopt j... en van dat drinken kun je nog gratis om refills vragen ook nog. En maar afvragen waarom Amerikanen dikwijls zo moddervet zijnquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:53 schreef ryangozer het volgende:
[..]
That's America.
Wist je dat wat we hier hebben als grootste maat van alles bij de mac (drinken - friet) in Amerika dat de kleinste maat is.
Toen ik in de Filipijnen was, was alles wél een maatje kleiner. Groot daar was medium hier. Dus het kan best dat alles wat hier groot is, medium in Amerika is.quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring vertellen dat dat lulkoek is. Maar overall is alles natuurlijk wel groter ja.
Klopt ja, dat is ook zo. Maar dat alles wat hier groot is, small is in America is een soort urban myth hier. Is gewoon niet waar.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:03 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Toen ik in de Filipijnen was, was alles wél een maatje kleiner. Groot daar was medium hier. Dus het kan best dat alles wat hier groot is, medium in Amerika is.
quote:Sony heeft de introductie van Playstation Home opnieuw uitgesteld. De applicatie stond in eerste instantie voor eind 2007 gepland, maar zal nu niet eerder dan in de laatste maanden van 2008 verschijnen.
PS3 Home-fpaNaar de releasedatum van Playstation Home blijft het voorlopig gissen. Wel is al bekend dat de geplande open bètatest op zijn vroegst in de herst zal beginnen, zo meldt Sony in een verklaring. Het gesloten bètaprogramma, dat al sinds mei 2007 aan de gang is, blijft in elk geval tot en met komende zomer draaien. Het ligt voor de hand dat Sony de voortgang van deze testfase wil afwachten alvorens er een releasedatum bekendgemaakt wordt.
"We begrijpen dat we veel geduld vragen van huidige en toekomstige Playstation 3-eigenaren", zegt Sony Computer Entertainment directeur Kaz Hirai in de verklaring. "We zijn tot de conclusie gekomen dat we meer tijd nodig hebben om de service te verfijnen, zodat we een betere experience kunnen bieden dan op dit moment mogelijk is."
Het is niet de eerste keer dat Sony de lancering van Playstation Home uitstelt. Toen Home in maart 2007 werd aangekondigd, meldde de uitgever dat de applicatie nog in hetzelfde jaar gereed moest zijn. Dat werd echter al snel voorjaar 2008, en nu zal moeten worden afgewacht of de software nog dit jaar verschijnt.
http://life.tweakers.net/nieuws/53081/
Dat is nog zacht uitgedrukt. Silent Hill 3 op de PS2 zag er nog beter uit.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Trouwens de screens van Silent Hill, wat een waardeloze sfeer zeg![]()
Eens. Ik zou meer voelen voor een remake van het eerste deel op de PSP of PS3.quote:Maar ach de serie is er de laatste delen al hard op achteruit gegaan. Waarom laten ze de vorige delen en zo ook nu weer maken door een Amerikaanse studio
quote:Take Two stelt embargo op omtrent releasedatum GTA IV
Zoals verwacht heeft uitgever Take Two een embargo opgesteld omtrent de releasedatum van Grand Theft Auto IV. Dit houdt in dat elke retailer die dit embargo ondertekent, akkoord gaat dat de game pas op 29 april mag verkocht worden. Shops die de games verzenden mogen dit op maandag 28 april doen. Dit alles blijkt uit een FAQ die ShopTo.com, een online gamestore, heeft opgesteld naar aanleiding van de vele vragen van de gamers.
Quote:
After countless meetings and hours upon hours of phone calls, blood, sweat, tears and a one off meeting inside a toilet (inside joke) and ShopTo are proud to announce that we will now be able to (subject to it arriving when we have paid for it to arrive and in full order quantity) fulfil all pre-orders of Grand Theft Auto IV on both XBOX 360 and Playstation 3 with both normal and limited editions for all pre-orders made before Saturday 19th April 2008.
As predicted by myself and many others months ago, Take2 sent us a street date agreement that we have had to sign which means we cannot ship until Monday next week, this also includes an embargo on staff getting copies either paid for or free so alot of us are in same position.
quote:CoD4 Variety Map Pack vervroegd naar donderdag
Infinity Ward heeft bekend gemaakt dat de Variety Map Pack voor de PS3-versie van Call of Duty 4 een week eerder beschikbaar wordt gesteld. Vanaf aankomende donderdag zal de Map Pack wereldwijd te downloaden zijn voor 10 Euro. Het Double XP weekend is tevens met een week vervroegd; aankomende vrijdag om 12.01 AM GMT tot zondag 27 april 11:59 PM GMT.
De map pack zal in totaal uit 4 maps bestaan: Creek, Killhouse, Broadcast en Chinatown. De als laatst genoemde zal zich afspelen in een totaal nieuwe Aziatische omgeving.
Het is vooral GEEN WMPquote:Op maandag 21 april 2008 21:49 schreef ryangozer het volgende:
[..]
nee maar geef nou ff een serieus antwoord wat is er beter aan tversity dan aan wmp.
Add me ff op msnquote:Op maandag 21 april 2008 22:18 schreef Agiath het volgende:
TVersity doet ook al kankerlomp, maar het ligt gewoon aan me PC denk, ik moet gewoon ff clean install XP gok ik, anders word ik helemaal gek hier
Home komt waarschijnlijk tegelijkertijd uit met Duke Nukemquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:06 schreef SuperFruitig het volgende:
ow en home begint DNF taferelen aan te nemen![]()
NOES!quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:29 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Home komt waarschijnlijk tegelijkertijd uit met Duke Nukem
als dat bij MM was lagen ze al in de schappen!... hmm zo even kijkenquote:
Hold your horsesquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:04 schreef Cid het volgende:
[..]
als dat bij MM was lagen ze al in de schappen!... hmm zo even kijken
quote:Nieuwe Konami ID registratie website
Nieuws | 22 april 2008 - Zoals bekend is de beta van Metal Gear Online verschoven naar 25 april. Tevergeefs hebben duizenden belangstellenden een zogenaamd Konami ID proberen aan te maken, welke verplicht is om de beta te kunnen spelen.
Alleen was Konami niet berekend op de grote menigte die de website zou bezoeken, waardoor deze al binnen enkele uren overbelast raakte. Hierdoor zitten nog steeds veel mensen zonder het Konami ID. Hier is eindelijk een oplossing voor: een nieuwe website waar je je ID kan aanmaken.
De site is hier te vinden: id.konami.net/mgo/selectCountry.jsp
Eeeh, Halo3? Herinner je je dat nog? Die werd ook al te vroeg naar klanten verstuurdquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:33 schreef Kremers het volgende:
Ik lees net dat er een embargo geldt, dus ik denk niet dat hij hier eerder te krijgen is. Die winkels zullen wel een behoorlijke boete krijgen...
je gebruikt dat ID ook om straks de starterkit te spelen die bij MGS4 geleverd wordtquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:59 schreef Kremers het volgende:
Zo, ik heb ook een konami idWel een hoop info weer opgeven om een beta te kunnen spelen...
Vandaag heb ik ook Earth op blu-ray ontvangen, eindelijk eens een HD showwaardige film in huis.
Wat? why the fuck gebruiken ze niet gewoon het PSN id... Stelletje dwazen daar bij konami...quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je gebruikt dat ID ook om straks de starterkit te spelen die bij MGS4 geleverd wordt
Heb earth ook, de complete setquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:59 schreef Kremers het volgende:
Zo, ik heb ook een konami idWel een hoop info weer opgeven om een beta te kunnen spelen...
Vandaag heb ik ook Earth op blu-ray ontvangen, eindelijk eens een HD showwaardige film in huis.
Ik heb de film gekochtquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:34 schreef robbolo het volgende:
[..]
Heb earth ook, de complete setHet is echt prachtig! heb nog steeds niet alles kunnen zien, is 550 minuten aan materiaal, maar wat ziet t er mooi uit !
Waar had je die film vandaan dan? Ik heb namelijk alleen deze gevonden. Vond t al zo raar dat ik die film nergens kon vindenquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:36 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik heb de film gekochtDe serie vind ik iets wat te prijzig, maar die komt er ook nog wel
En over het konami id: Uit baldadigheid had ik bijna een onzin id aangemaakt, gelukkig heb ik dat niet gedaan
Amazon.co.uk, ong. ¤25. In NL is de blu-ray versie nog niet te koop, alleen de DVD versie.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:38 schreef robbolo het volgende:
[..]
Waar had je die film vandaan dan? Ik heb namelijk alleen deze gevonden. Vond t al zo raar dat ik die film nergens kon vindenMaar ben wel blij dat ik de complete set heb gehaald, meer is beter in dit geval
Die wou ik dus ook bijna nemenquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:37 schreef Deacon_Tigra het volgende:
GoffterredommeBijna een ID klaar, maar blijft bij ID naam, bezet geven
Heb al 30 namen geprobeerd.
Zelfs HOEREN-MGS was bezet
quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:37 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Yep, die heb ik al ontvangen. Maar nog geen code, ik krijg nl.een system error als ik op "accept the user agreement" klik.quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:45 schreef robbolo het volgende:
Heeft iemand die vandaag heeft geregistreerd bij Konami, ook ald ie verificatie email gehad? ik namelijk nog niet, en heb me om 1330 ongeveer ingeschreven....
Misschien komt het omdat HOEREN-MGS in hoofdletters is?quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:37 schreef Deacon_Tigra het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:34 schreef Agiath het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
De letters moet je achterwege laten.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:41 schreef -Menn0- het volgende:
Hij pakt mn postcode niet... gewoon 4 cijfers + 2 letters. Wat doe ik fout?
geen letters doen. Ik kon dat zelfs niet eens. Na 4 cijfers kon ik niets meer in dat vakje typen. Heb je dan wel het juiste land gekozen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:41 schreef -Menn0- het volgende:
Hij pakt mn postcode niet... gewoon 4 cijfers + 2 letters. Wat doe ik fout?
Thnx hij doet hetquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
De letters moet je achterwege laten.
Heb ik gelezen op Tweakers...
Ik heb ook de serie. Echt superquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:34 schreef robbolo het volgende:
[..]
Heb earth ook, de complete setHet is echt prachtig! heb nog steeds niet alles kunnen zien, is 550 minuten aan materiaal, maar wat ziet t er mooi uit !
wat heb jij voor ID naam genomen danquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:15 schreef SToRM81 het volgende:
Ziezo. Binnen een paar minuten mijn Konami ID aangemaakt
quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:06 schreef Cyberia18 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK HEB EEN ID!!!!!!!!!!!!!!!!! JAAAAA KONAMI RULE THEM ALL!!!!EIINS!!!!1111!!! WHAHAHA
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Issie online?quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:06 schreef Cyberia18 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK HEB EEN ID!!!!!!!!!!!!!!!!! JAAAAA KONAMI RULE THEM ALL!!!!EIINS!!!!1111!!! WHAHAHA
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Eerst nog even Virtua Tennis3 uit spelen (sta 10e) en dan zeker weten Topspin erbijquote:Op woensdag 23 april 2008 00:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Meer mensen hier die Top Spin 3 gaan halen?
Ja! Ik heb eigenlijks niks speciaals met tennis, maar de animaties van dit spel zijn zo vloeiend dat ik hem wel moet halenquote:Op woensdag 23 april 2008 00:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:34 schreef Agiath het volgende:
[..]
![]()
Het leuke van deze GTA is dat ik er nog erg weinig vanaf weet. Toen SA kwam zat ik elke dag 10 gamessite's af te sporen naar feitjes en nieuws. Maar ik wist tot iets meer dan een week geleden niet eens dat ik een PS3 zou hebben en GTA4 snel zou kunnen spelen/
Dus nu kan ik lekker alle nieuwe dingen zelf gaan ontdekkenEn ik kan de drang weerstaan om te gaan kijken ergens....
Mja ik kijk zelf ook zelden trailers enzo, behalve bij spellen die maandelijkse betalingen als voorwaarde hebben om te mogen spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je al PSN trouwens?quote:Op woensdag 23 april 2008 00:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Fruit![]()
Ze vullen alleen de zakken chips wel beter. Waar je hier een zak met 100gr hebt, proppen ze daar 225 gram in dezelfde zak. Ik schrok toen ik toen zak pakte uit de schappen bij de Walmart. Die was zwaar!quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:04 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Klopt ja, dat is ook zo. Maar dat alles wat hier groot is, small is in America is een soort urban myth hier. Is gewoon niet waar.
hou s op! don't wanna knowquote:Op woensdag 23 april 2008 12:33 schreef Sackboy het volgende:
De intro van GTA IV is geleaked
Inclusief anderhalve minuut gameplay!
storm_81quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
wat heb jij voor ID naam genomen dan
Verwijderd door gebruikerquote:Op woensdag 23 april 2008 12:33 schreef Sackboy het volgende:
De intro van GTA IV is geleaked
Inclusief anderhalve minuut gameplay!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |