Thnx hij doet hetquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
De letters moet je achterwege laten.
Heb ik gelezen op Tweakers...
Ik heb ook de serie. Echt superquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:34 schreef robbolo het volgende:
[..]
Heb earth ook, de complete setHet is echt prachtig! heb nog steeds niet alles kunnen zien, is 550 minuten aan materiaal, maar wat ziet t er mooi uit !
wat heb jij voor ID naam genomen danquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:15 schreef SToRM81 het volgende:
Ziezo. Binnen een paar minuten mijn Konami ID aangemaakt
quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:06 schreef Cyberia18 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK HEB EEN ID!!!!!!!!!!!!!!!!! JAAAAA KONAMI RULE THEM ALL!!!!EIINS!!!!1111!!! WHAHAHA
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Issie online?quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:06 schreef Cyberia18 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK HEB EEN ID!!!!!!!!!!!!!!!!! JAAAAA KONAMI RULE THEM ALL!!!!EIINS!!!!1111!!! WHAHAHA
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Eerst nog even Virtua Tennis3 uit spelen (sta 10e) en dan zeker weten Topspin erbijquote:Op woensdag 23 april 2008 00:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Meer mensen hier die Top Spin 3 gaan halen?
Ja! Ik heb eigenlijks niks speciaals met tennis, maar de animaties van dit spel zijn zo vloeiend dat ik hem wel moet halenquote:Op woensdag 23 april 2008 00:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:34 schreef Agiath het volgende:
[..]
![]()
Het leuke van deze GTA is dat ik er nog erg weinig vanaf weet. Toen SA kwam zat ik elke dag 10 gamessite's af te sporen naar feitjes en nieuws. Maar ik wist tot iets meer dan een week geleden niet eens dat ik een PS3 zou hebben en GTA4 snel zou kunnen spelen/
Dus nu kan ik lekker alle nieuwe dingen zelf gaan ontdekkenEn ik kan de drang weerstaan om te gaan kijken ergens....
Mja ik kijk zelf ook zelden trailers enzo, behalve bij spellen die maandelijkse betalingen als voorwaarde hebben om te mogen spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je al PSN trouwens?quote:Op woensdag 23 april 2008 00:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Fruit![]()
Ze vullen alleen de zakken chips wel beter. Waar je hier een zak met 100gr hebt, proppen ze daar 225 gram in dezelfde zak. Ik schrok toen ik toen zak pakte uit de schappen bij de Walmart. Die was zwaar!quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:04 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Klopt ja, dat is ook zo. Maar dat alles wat hier groot is, small is in America is een soort urban myth hier. Is gewoon niet waar.
hou s op! don't wanna knowquote:Op woensdag 23 april 2008 12:33 schreef Sackboy het volgende:
De intro van GTA IV is geleaked
Inclusief anderhalve minuut gameplay!
storm_81quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
wat heb jij voor ID naam genomen dan
Verwijderd door gebruikerquote:Op woensdag 23 april 2008 12:33 schreef Sackboy het volgende:
De intro van GTA IV is geleaked
Inclusief anderhalve minuut gameplay!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |