quote:Nieuwe Konami ID registratie website
Nieuws | 22 april 2008 - Zoals bekend is de beta van Metal Gear Online verschoven naar 25 april. Tevergeefs hebben duizenden belangstellenden een zogenaamd Konami ID proberen aan te maken, welke verplicht is om de beta te kunnen spelen.
Alleen was Konami niet berekend op de grote menigte die de website zou bezoeken, waardoor deze al binnen enkele uren overbelast raakte. Hierdoor zitten nog steeds veel mensen zonder het Konami ID. Hier is eindelijk een oplossing voor: een nieuwe website waar je je ID kan aanmaken.
De site is hier te vinden: id.konami.net/mgo/selectCountry.jsp
Eeeh, Halo3? Herinner je je dat nog? Die werd ook al te vroeg naar klanten verstuurdquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:33 schreef Kremers het volgende:
Ik lees net dat er een embargo geldt, dus ik denk niet dat hij hier eerder te krijgen is. Die winkels zullen wel een behoorlijke boete krijgen...
je gebruikt dat ID ook om straks de starterkit te spelen die bij MGS4 geleverd wordtquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:59 schreef Kremers het volgende:
Zo, ik heb ook een konami idWel een hoop info weer opgeven om een beta te kunnen spelen...
Vandaag heb ik ook Earth op blu-ray ontvangen, eindelijk eens een HD showwaardige film in huis.
Wat? why the fuck gebruiken ze niet gewoon het PSN id... Stelletje dwazen daar bij konami...quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je gebruikt dat ID ook om straks de starterkit te spelen die bij MGS4 geleverd wordt
Heb earth ook, de complete setquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:59 schreef Kremers het volgende:
Zo, ik heb ook een konami idWel een hoop info weer opgeven om een beta te kunnen spelen...
Vandaag heb ik ook Earth op blu-ray ontvangen, eindelijk eens een HD showwaardige film in huis.
Ik heb de film gekochtquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:34 schreef robbolo het volgende:
[..]
Heb earth ook, de complete setHet is echt prachtig! heb nog steeds niet alles kunnen zien, is 550 minuten aan materiaal, maar wat ziet t er mooi uit !
Waar had je die film vandaan dan? Ik heb namelijk alleen deze gevonden. Vond t al zo raar dat ik die film nergens kon vindenquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:36 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik heb de film gekochtDe serie vind ik iets wat te prijzig, maar die komt er ook nog wel
En over het konami id: Uit baldadigheid had ik bijna een onzin id aangemaakt, gelukkig heb ik dat niet gedaan
Amazon.co.uk, ong. ¤25. In NL is de blu-ray versie nog niet te koop, alleen de DVD versie.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:38 schreef robbolo het volgende:
[..]
Waar had je die film vandaan dan? Ik heb namelijk alleen deze gevonden. Vond t al zo raar dat ik die film nergens kon vindenMaar ben wel blij dat ik de complete set heb gehaald, meer is beter in dit geval
Die wou ik dus ook bijna nemenquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:37 schreef Deacon_Tigra het volgende:
GoffterredommeBijna een ID klaar, maar blijft bij ID naam, bezet geven
Heb al 30 namen geprobeerd.
Zelfs HOEREN-MGS was bezet
quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:37 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Yep, die heb ik al ontvangen. Maar nog geen code, ik krijg nl.een system error als ik op "accept the user agreement" klik.quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:45 schreef robbolo het volgende:
Heeft iemand die vandaag heeft geregistreerd bij Konami, ook ald ie verificatie email gehad? ik namelijk nog niet, en heb me om 1330 ongeveer ingeschreven....
Misschien komt het omdat HOEREN-MGS in hoofdletters is?quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:37 schreef Deacon_Tigra het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:34 schreef Agiath het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
De letters moet je achterwege laten.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:41 schreef -Menn0- het volgende:
Hij pakt mn postcode niet... gewoon 4 cijfers + 2 letters. Wat doe ik fout?
geen letters doen. Ik kon dat zelfs niet eens. Na 4 cijfers kon ik niets meer in dat vakje typen. Heb je dan wel het juiste land gekozen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:41 schreef -Menn0- het volgende:
Hij pakt mn postcode niet... gewoon 4 cijfers + 2 letters. Wat doe ik fout?
Thnx hij doet hetquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
De letters moet je achterwege laten.
Heb ik gelezen op Tweakers...
Ik heb ook de serie. Echt superquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:34 schreef robbolo het volgende:
[..]
Heb earth ook, de complete setHet is echt prachtig! heb nog steeds niet alles kunnen zien, is 550 minuten aan materiaal, maar wat ziet t er mooi uit !
wat heb jij voor ID naam genomen danquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:15 schreef SToRM81 het volgende:
Ziezo. Binnen een paar minuten mijn Konami ID aangemaakt
quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:06 schreef Cyberia18 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK HEB EEN ID!!!!!!!!!!!!!!!!! JAAAAA KONAMI RULE THEM ALL!!!!EIINS!!!!1111!!! WHAHAHA
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Issie online?quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:06 schreef Cyberia18 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK HEB EEN ID!!!!!!!!!!!!!!!!! JAAAAA KONAMI RULE THEM ALL!!!!EIINS!!!!1111!!! WHAHAHA
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Eerst nog even Virtua Tennis3 uit spelen (sta 10e) en dan zeker weten Topspin erbijquote:Op woensdag 23 april 2008 00:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Meer mensen hier die Top Spin 3 gaan halen?
Ja! Ik heb eigenlijks niks speciaals met tennis, maar de animaties van dit spel zijn zo vloeiend dat ik hem wel moet halenquote:Op woensdag 23 april 2008 00:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:34 schreef Agiath het volgende:
[..]
![]()
Het leuke van deze GTA is dat ik er nog erg weinig vanaf weet. Toen SA kwam zat ik elke dag 10 gamessite's af te sporen naar feitjes en nieuws. Maar ik wist tot iets meer dan een week geleden niet eens dat ik een PS3 zou hebben en GTA4 snel zou kunnen spelen/
Dus nu kan ik lekker alle nieuwe dingen zelf gaan ontdekkenEn ik kan de drang weerstaan om te gaan kijken ergens....
Mja ik kijk zelf ook zelden trailers enzo, behalve bij spellen die maandelijkse betalingen als voorwaarde hebben om te mogen spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je al PSN trouwens?quote:Op woensdag 23 april 2008 00:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Fruit![]()
Ze vullen alleen de zakken chips wel beter. Waar je hier een zak met 100gr hebt, proppen ze daar 225 gram in dezelfde zak. Ik schrok toen ik toen zak pakte uit de schappen bij de Walmart. Die was zwaar!quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:04 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Klopt ja, dat is ook zo. Maar dat alles wat hier groot is, small is in America is een soort urban myth hier. Is gewoon niet waar.
hou s op! don't wanna knowquote:Op woensdag 23 april 2008 12:33 schreef Sackboy het volgende:
De intro van GTA IV is geleaked
Inclusief anderhalve minuut gameplay!
storm_81quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
wat heb jij voor ID naam genomen dan
Verwijderd door gebruikerquote:Op woensdag 23 april 2008 12:33 schreef Sackboy het volgende:
De intro van GTA IV is geleaked
Inclusief anderhalve minuut gameplay!
Ach, hij staat inmiddels zo'n beetje overal.quote:
zullen we anders het gta praat in het gta topic houden en het ps3 praat hier, aangezien er mensen zijn die niet alles willen weten over gta maar wel gewoon hier willen kunnen kijken.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:46 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ik heb em al ergens anders gezien jaZag er wel leuk uit.
Ik vind het prima.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:49 schreef ryangozer het volgende:
[..]
zullen we anders het gta praat in het gta topic houden en het ps3 praat hier, aangezien er mensen zijn die niet alles willen weten over gta maar wel gewoon hier willen kunnen kijken.
quote:Valkyria Chronicles 8,8,9,9
+The game is very refreshing by combining action and simulation game elements together
+Graphics,Scenario,Presentation belongs to the top class games' performance
+Compliment on the originality and unique aspects on the game.
+Large battle stages
+Gameplay can be quite challenging at times
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |