PWND!quote:
Zomgquote:Op maandag 21 april 2008 00:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Correct me if i'm wrong, maar volgens mij ging de beta morgenochtend om 11 uur van start.
Er is ook een tijdverschil hé, en niet een kleine ook.quote:Op maandag 21 april 2008 00:12 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Zomghelemaal moeite zitten doen uit te vinden waarom ie niet wil inloggen
8 uurtjes toch? Anyway, ik probeerde net in te loggen in MGO en kreeg telkens te zien dat of de Game ID of het password incorrect was. What the fuck?quote:Op maandag 21 april 2008 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Er is ook een tijdverschil hé, en niet een kleine ook.
Ik zie er meestal wel meerdere bij de sigarenboerquote:Op maandag 21 april 2008 00:43 schreef Fallen het volgende:
Er is maar 1 games tijdschrift en dat is Edge.
quote:
Had ik ook,maar goed nu ff slapen en morgen proberen.quote:Op maandag 21 april 2008 00:33 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
8 uurtjes toch? Anyway, ik probeerde net in te loggen in MGO en kreeg telkens te zien dat of de Game ID of het password incorrect was. What the fuck?
maar dat is allemaal multiplatform onzin. Wil eigenlijk alleen maar over de PS3 lezenquote:Op maandag 21 april 2008 00:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Nee maar even serieus.
Game Informer of Gamepro vind ik wel oke.![]()
EDGE zijn zo nu en dan 1e klas mierenneukers
Edge en de engelse GamesTM.quote:Op maandag 21 april 2008 00:35 schreef merino het volgende:
Wat lezen jullie? Of eigenlijk betere vraag, welke van de engelse bladen kan je in Nederland kopen? Official Nintendo Magazine wordt namelijk totaal niet meer verkocht in Nederland.
quote:IMPORTANT NOTICE for all
METAL GEAR ONLINE PREMIERE BETA players
We would like to thank all players for their keen interest in taking part in the beta test.
However, we regret to inform you that due to extraordinary levels of traffic from all around the globe, we have been unable to run the service to the level we expected.
As a temporary measure, we will be deferring the start of the US public beta test until we are able to stabilize our server.
We would like to apologize for all inconveniences as well as confusion caused.
We would like to add that due to the above reasons, we will be making the following changes to the schedule:
1) Starting date: TBA. We will be making another announcement on 22/4/2008 23:00(PDT)
2) Beta Test closure: This will now be on 11/05/2008 at 24:00(PDT) rather than 06/05/2008 at 24:00(PDT)
IMPORTANT: Please note that your voucher code will only be valid up until 05/06/2008, so please make sure to register them by then.
quote:IMPORTANT NOTICE for all
METAL GEAR ONLINE PREMIERE BETA players
We would like to thank all players for their keen interest in taking part in the beta test.
However, we regret to inform you that due to extraordinary levels of traffic from all around the globe, we have been unable to run the service to the level we expected.
As a temporary measure, we will be suspending the European public beta test and restart it once we stabilize our server.
We would like to apologize for all inconveniences as well as confusion caused.
We would like to add that due to the above reasons, we will be making the following changes to the schedule:
1) Suspend beta test: As of 21/04/2008 08:00(CEST)
2) Restart date: TBA. We will be making another announcement on 22/04/2008 08:00(CEST)
3) Beta Test closure: This will now be on 11/05/2008 at 24:00(CEST) rather than 06/05/2008 at 24:00(CEST)
OPM natuurlijkquote:Op maandag 21 april 2008 00:35 schreef merino het volgende:
gister maar eens voor het eerst aan de playstation magazine's gegaan.
Heb Play Magazine en OPM gehaalt (ze hadden ook nog PSM3, haal die misschien volgende maand om te checken).
Heb tot nu toe alleen nog Play gelezen en vond dat best een leuk blad. Ben het niet helemaal eens met hun cijfers maar hun reviews lezen in ieder geval lekker weg.
OPM moet ik dus nog inhoudelijk checken maar wat ik alvast erg gaaf vind is de Blu Ray demo disc. Dat scheelt echt enorm voor mensen zoals mij die niet online kunnen met hun PS3
Wat lezen jullie? Of eigenlijk betere vraag, welke van de engelse bladen kan je in Nederland kopen? Official Nintendo Magazine wordt namelijk totaal niet meer verkocht in Nederland.
Game idquote:Op maandag 21 april 2008 08:52 schreef Vince22 het volgende:
Maareh.. moet je in MGO inloggen met je Konami_ID of Game_ID .. misschien wel een domme vraag, maar goed..
Met je Game IDquote:Op maandag 21 april 2008 08:52 schreef Vince22 het volgende:
Maareh.. moet je in MGO inloggen met je Konami_ID of Game_ID .. misschien wel een domme vraag, maar goed..
Morgen komt er een aankondiging over de beta, of hij morgen ook begint is niet bekendquote:Op maandag 21 april 2008 09:54 schreef Poit het volgende:
Vanmorgen even snel een Konami ID aangemaakt en ging eigenlijk zonder problemen.
1 keer opnieuw moeten laden met de verificatiemail maar verder alles soepel.
Ik zie trouwens dat morgen de Beta pas begint? Komt goed uit, morgen vrij.
Beta sluit 5 dagen later.. Zal hij ook 5 dagen later beginnen dan?quote:1) Suspend beta test: As of 21/04/2008 08:00(CEST)
2) Restart date: TBA. We will be making another announcement on 22/04/2008 08:00(CEST)
3) Beta Test closure: This will now be on 11/05/2008 at 24:00(CEST) rather than 06/05/2008 at 24:00(CEST)
Ik heb na lang twijfelen hem toch maar via impot besteld, maar niet via eBay maar via VGP.CA (ong. ¤43). Ik vind het verschi te groot om hem in NL te kopen. Dan maar een weekje later beginnen.quote:Op maandag 21 april 2008 11:04 schreef SToRM81 het volgende:
Pffff...wat een boel geklets over die beta zegIk wacht gewoon lekker af totdat ie werkt
Er zou trouwens beter een MGS Online topic o.i.d. komen.
Zijn er hier trouwens mensen die GTA4 bij 3BM bestellen? Ik zit erg te twijfelen of ik m nou wel of niet ga importeren.
Het gaat mij niet om de wachttijd hoor, maar meer om het risico dat je misschien niet tegen Europeanen gaat kunnen spelen.quote:Op maandag 21 april 2008 11:09 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik heb na lang twijfelen hem toch maar via impot besteld, maar niet via eBay maar via VGP.CA (ong. ¤43). Ik vind het verschi te groot om hem in NL te kopen. Dan maar een weekje later beginnen.
Ik heb toch nog genoeg andere dingen te doen. En eventueel kan ik hem alsnog in NL kopen, om mijn US exemplaar dan door te verkopen voor ¤50
quote:Op maandag 21 april 2008 13:29 schreef kreuk050 het volgende:
Heel de nacht gedownload, nu ID aangemaakt:
Finished registering your new KONAMI ID.
Ben benieuwd of ik zo kan gaan spelen...
EDIT*****niet dus....teringzooi, 21 april zou het beginnen toch?? Hij geeft een network error nadat ik wil inloggen met mijn Game-id.![]()
![]()
![]()
Dat is correct en lees het topic even.quote:Op maandag 21 april 2008 13:50 schreef kreuk050 het volgende:
Wat nou?
Klopt het btw dat Virtua Tennis 3 op de ps3 niet online kan?
Ik heb GTA4 LE al negen maanden geleden bij Dynabyte gekochtquote:Op maandag 21 april 2008 11:04 schreef SToRM81 het volgende:
Pffff...wat een boel geklets over die beta zegIk wacht gewoon lekker af totdat ie werkt
Er zou trouwens beter een MGS Online topic o.i.d. komen.
Zijn er hier trouwens mensen die GTA4 bij 3BM bestellen? Ik zit erg te twijfelen of ik m nou wel of niet ga importeren.
Alleen Amerika waarschijnlijkquote:Op maandag 21 april 2008 16:42 schreef SocialDisorder het volgende:
Deze zomer videoservice voor PS3?
heb niet teveel hoop, dat staat er al maanden.quote:Op maandag 21 april 2008 16:47 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Owja, ik kwam gisteren ergens achter. Ik zat te klooien in het transactiebeheer van mn PS3 en ik zag daar staan "Inlossen van Playstation network Card of promotiecode". Het is dus al aangepast op de komst van de prepaid kaartenDat moet toch een goed teken zijn
ik ga hem gewoon in de winkel halenquote:Op maandag 21 april 2008 11:38 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de wachttijd hoor, maar meer om het risico dat je misschien niet tegen Europeanen gaat kunnen spelen.
quote:2) Planned for 04/25/2008 24:00(PDT). While the start is planned for the weekend, it may change due to unforseen circumstances.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |