dat met die xbox ookquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:44 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Een video van de PS3 Laptop![]()
http://www.engadget.com/2(...)s3-laptop-in-action/
virtua tennis 3 besteldquote:Your order has been successfully processed! Your products will arrive at their destination within 1-14 working days.
ja, had hem een avond bij iemand gespeeld en vond het ook erg lekker spelen. Daarom dat ik hem ook graag wou hebben. Genoeg games iig de aankomende tijdquote:
Niet als je alleen een PS3 hebt.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:20 schreef Gamedemon het volgende:
Wat een gezeik om mee te kunnen doen aan die beta zeg.. teeeering..
Het was nog makkelijker om bij de beta van Call of duty 4 en Battlefield Bad company te komen.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:52 schreef Deviant1nl het volgende:
ook leuk/makkelijk om je scores te vergelijken met je vrienden (als je die hebt ja)
Bijna dan, Battlefield code die ik kreeg werkte gewoon nietquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:20 schreef Gamedemon het volgende:
Wat een gezeik om mee te kunnen doen aan die beta zeg.. teeeering..
Het was nog makkelijker om bij de beta van Call of duty 4 en Battlefield Bad company te komen.
quote:
Misschien bedoel je de Metal Gear Online beta?quote:
Nee maar 2 weken ofzo,... of 10 dagen,.. geen idee eigenlijk. Maar vind het ook niks,... en moet er veels te veel moeite voor doen. Beetje slecht in elkaar gezet. Ik sla deze over!quote:Op zondag 20 april 2008 01:15 schreef the_legend_killer het volgende:
konami id
Ik laat hem maar links liggen..
Deze beta is niet de hele tijd speelbaar he ?
quote:Nieuws: Konami voegt extra servers toe
Door Valentino25 op 20-04-2008 om 09:24 Bron: psxextreme
De hype rond Metal Gear Solid 4 staat al geruime tijd op een hoog pitje. Helemaal enthousiast word je als je weet dat er ook een apart online spel gemaakt wordt.
Blijkbaar zijn er wel heel veel gamers die naar een nieuwe Metal Gear uitkijken, want Metal Gear online beta is zo populair dat er mensen zijn die niet kunnen inloggen met hun Konami ID. Deze laatste heb je nodig om het spel te kunnen spelen. Konami probeert hier wat aan te doen door extra servers te plaatsen. Als je even niet kan inloggen of het lukt je niet door te komen, wees dan even geduldig. Konami is eraan bezig!
Kinderachtige shit van MS zeg.. jezusquote:I'm sure you've all seen the chatter from the 1up GTA IV Preview on the PS3 install time....just a few thoughts on what you could do in this time if you were actually playing the 360 version from the moment you insert the disc....
Steal your first dozen or so cars and test out the improved vehicle handling?
Check out the cool features on your mobile phone?
Rack up a 5 Star Wanted Rating?
Have a blast of your first MP game on Xbox LIVE?
Ditch the tracksuit chic and buy some new clothes?
Unlock your first GTA IV Achievement and boost your Gamerscore?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |