Erhm,.... zie mezelf over 2 maanden eerder de controls van Snake overnemen dan op een of andere knop drukken.quote:
Ik had het ook niet over jouquote:Op zondag 20 april 2008 13:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Erhm,.... zie mezelf over 2 maanden eerder de controls van Snake overnemen dan op een of andere knop drukken.
quote:Het is goed mogelijk dat Uncharted 2 zich zal afspelen in India. Tot die conclusie was een oplettende PlayStation 3-gamer gekomen nadat hij een boodschap had ontcijferd op de vreemde relikwie die je in Uncharted kan vinden. Op het voorwerp, dat overduidelijk gelijkt op de "Precursor Orb" uit de Jak & Daxter-serie, staan namelijk de woorden "Naughty Dog" en "Manmad" geschreven. Naast de naam van de overbekende ontwikkelaar, zou Manmad een stad zijn gelegen in India.
Een subtiele hint voor het vervolg van de succesvolle eerste game? Intrigrerend is het wel. Uncharted heeft al haar geheimen dus nog lang niet prijsgegeven.
Ik vind het toch een beetje vergezocht. Als je wat foto's bekijkt van Manmad dan lijkt het wel een beetje op de setting van de eerste Uncharted:quote:
Staat jouw naam op dit topic ofzo?quote:
Ik merk het.quote:Op zondag 20 april 2008 14:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Mening geven of je een spel wilt spelen of niet is verboten.
Jawohlquote:Op zondag 20 april 2008 14:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Mening geven of je een spel wilt spelen of niet is verboten.
quote:
HEEEEEEEE'S CURRYMANquote:Op zondag 20 april 2008 15:11 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow trouwens Wes, ik kreeg gister een filmpje voorgeschoteld van:
HE IS HOTU!
HE IS SPICYU!
HE TASTU GREAAAATUUUU!ik heb me kapot gelachen
Heb ik ook. Ik denk dat die servers gewoon pas online gaan op de 21ste. We zien het morgen wel.quote:Op zondag 20 april 2008 16:09 schreef Blackninjadude het volgende:
Vraagje: Ik kan niet inloggen met mijn gameID,althans ik krijg steeds het bericht Unable to connect to server.
Ik heb m'n inlognaam en wachtwoord gedubbelchecked dus denk niet dat het daar aan ligt.
In principe vanavond om 0:00 pas, maar wie weet is het eerder.quote:Op zondag 20 april 2008 16:34 schreef JDizzle het volgende:
Is de NLse tijd al bekend voor de beta?
Voor de zekerheid wel aangezien er werd aangegeven dan je anders mischien geen toegang zou krijgen tot de beta. Ik wou het maar niet riskeren.quote:Op zondag 20 april 2008 17:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Beter doen ze wat aan hun klereservers
Hebben jullie bij country gewoon ''Netherlands'' ingevoerd?
quote:
quote:Error
An error has occurred.
Due to a period of inactivity, the page has been deleted.
Please click on the below link to return to the top page.
Voor mij is de lol er ook goed af. Gaat toch nergens over,.... Beta is al kort, maar zo mis je nog meer dagen straks. Ik wacht wel op de simpele versie die je bij MGS4 krijgt!quote:Op zondag 20 april 2008 20:06 schreef Gamedemon het volgende:
Tering Konami ID, ik heb het nog niet voor elkaar.. ik ben nog zo gek geweest ook om speciaal voor die kutsite die auto former plugin te downloaden... slaat toch gvd nergens op? en nog lukt het niet
Duurde 23 mins. voordat ik hem klaar had.En dan nogeens 12 mins. voor die verification mail.quote:Op zondag 20 april 2008 20:06 schreef Gamedemon het volgende:
Tering Konami ID, ik heb het nog niet voor elkaar.. ik ben nog zo gek geweest ook om speciaal voor die kutsite die auto former plugin te downloaden... slaat toch gvd nergens op? en nog lukt het niet
My thoughts exactly.quote:Op zondag 20 april 2008 21:09 schreef Fallen het volgende:
ik begin niet eens meer aan die MGO beta, geloof het wel.
Als ik zo lees hoelang iedereen bezig is... Ik ben toch al niet zo'n MGS-freak en ook niet echt een online liefhebber... lees de ervaringen hier wel.
Er is volgens mij niets bekend over nieuwe BC-modellen in Europa.quote:Op zondag 20 april 2008 21:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er al nieuws over nwe PS3 modellen voor Europa? En dan bij voorkeur PS2 BC modellen. Ik ben zelfs bereid om de MGS Gunmetal bundel te kopen als die BC is
Nee, dat dacht ik ook al. Maar ik heb hoop...quote:Op zondag 20 april 2008 21:57 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Er is volgens mij niets bekend over nieuwe BC-modellen in Europa.
Het is dat het jou wel gelukt is, anders piepte je wel anders.quote:Op zondag 20 april 2008 23:43 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wat een overdreven gezeur over die beta. Als je er echt even een half uurtje de tijd voor vrijmaakt (en het trucje toepast) dan lukt het wel hoor.
quote:Op zondag 20 april 2008 23:36 schreef Gamedemon het volgende:
Heb ik EIN-DE-LIJK een Konami ID aangemaakt, moet ik via een mailtje nog een keer de terms of use bevestigen, en dat lukt dus steeds niet..
Wat een fucking drama die hele tyfus beta...
Ik probeer het morgen nog een keer en anders zakken ze er maar in
Correct me if i'm wrong, maar volgens mij ging de beta morgenochtend om 11 uur van start.quote:Op zondag 20 april 2008 23:55 schreef Blackninjadude het volgende:
5 mins. till lift-off (hopelijk).
PWND!quote:
Zomgquote:Op maandag 21 april 2008 00:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Correct me if i'm wrong, maar volgens mij ging de beta morgenochtend om 11 uur van start.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |