quote:
Ik meld me alvast aan!quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:17 schreef Marc63 het volgende:
Lijkt me lachen om een keer een roadtrip door Duitsland te maken met Gerard
Geen idee, maar ik ben blij dat ie nu eindelijk in vrij hoge rotatie staatquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:19 schreef Timo20 het volgende:
Speaking of wich: WANNEER THE HELL WORDT ROOM 11 MEGAHIT??![]()
Doet me denken aan die scene uit Rat Race, op die herdenking van WOIIquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:17 schreef Marc63 het volgende:
Lijkt me lachen om een keer een roadtrip door Duitsland te maken met Gerard
quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Doet me denken aan die scene uit Rat Race, op die herdenking van WOII
quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:19 schreef Glacier het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben blij dat ie nu eindelijk in vrij hoge rotatie staat
wat is dan?quote:* Glacier heeft zin in donderdag
Dat gebeurd pas als alain clark van de playlist af is, nooit vrees ik dusquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:19 schreef Timo20 het volgende:
Speaking of wich: WANNEER THE HELL WORDT ROOM 11 MEGAHIT??![]()
Coolquote:
Vervelendquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:37 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
De vrijmibo liep een beetje uit...[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nieuwe Kanye West.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:45 schreef Sersjee het volgende:
Oe, wat is dit? Klinkt lekker!
Nu pas?quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:39 schreef TheZapster het volgende:
Snow patrol heb ik nu wel een beetje gehoord![]()
Staat nog niet in de computer maar klinkt erg fijn !quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:45 schreef Sersjee het volgende:
Oe, wat is dit? Klinkt lekker!
Maar goed dat je het grapje al eerder gemaakt hebt, want je zegt het nu pas goedquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:55 schreef Broekie het volgende:
Blijf luisteren naar 3FM, want dan heb je tenminst een Ali-B.
(Ja, die grap maakte ik eerder vandaag ook al...)
True, vanmiddag riep ik nog dat ik niet kon luisteren naar EkStra Weekend, maar ik daar een goed Ali-B voor had. Maar dat ging (gelukkig) niet doorquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar goed dat je het grapje al eerder gemaakt hebt, want je zegt het nu pas goed
Ik vind hem pratend ook knap irritantquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:21 schreef Sersjee het volgende:
Zolang ie niet gaat rappen is Ali B. best te harden...
Te laat..quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:21 schreef Sersjee het volgende:
Zolang ie niet gaat rappen is Ali B. best te harden...
quote:
quote:
Tjitse noemen we voortaan Tjabbe Tjibsmaquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:44 schreef Broekie het volgende:
Nou Tjibbe, wie is de gast volgende week dan?
Nee, gewoon Tjibbe:quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Tjitse noemen we voortaan Tjabbe Tjibsma
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:47 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Het is inderdaad ook Tjitse. Maar zoals Domien vaak in de wandelgangen bij 3FM 'Dominique' wordt genoemd, is mijn bijnaam Tjibbe. O ja, verzint u allen vooral nog een leuke bijnaam voor Annemieke
Keihard hier ! die beat is zo vetquote:
"Ff het geisertje aansteken"quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik was alleen in de Ome Henk stemming
Luister je tegenwoordig niet naar Eric Corton?! hij heeft de plaat al een paar keer gedraaid.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:57 schreef Sirolf het volgende:
Deze plaat heb ik ook nog nooit eerder gehoord, klinkt niet kud!
en terecht.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:00 schreef Marc63 het volgende:
Zo... die gast hebben ze al snel weer de deur uitgewerkt.
Tussen 22 en 1 heb ik de radio meestal uit, wil ook nog wel wat anders doen zoals TV-kijken.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Luister je tegenwoordig niet naar Eric Corton?! hij heeft de plaat al een paar keer gedraaid.
oohh okay, dat kan natuurlijkquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:01 schreef Sirolf het volgende:
Tussen 22 en 1 heb ik de radio meestal uit, wil ook nog wel wat anders doen zoals TV-kijken.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:04 schreef -Hans- het volgende:
Iets zegt mij dat deze 3 heren niet naar een nieuwe aflevering van Eigen Huis en Tuin aan het kijken zijn
[ afbeelding ]
En ondertussen leeft Gerard verder in z'n eigen wereldquote:
Dat is alleen bij mij, Gerard en Michiel bekendquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:44 schreef Broekie het volgende:
Nou Tjibbe, wie is de gast volgende week dan?
Wanneer komt ron brandsteder nou eens langs?quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:09 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Dat is alleen bij mij, Gerard en Michiel bekend
Hoe kopen we je om?quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:09 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Flauw hoor!quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:09 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Zeg Tjitse, lust je vlaai?quote:
Ik vond 'Mik' wel grappig.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:15 schreef T3hTommay het volgende:
Als we nou met z'n alleen een bijnaam voor Annemieke bedenken, vertelt 'ie het misschien wel
Maken wij ook weer kansquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:22 schreef Broekie het volgende:
Nou ja zeg, de bankgastes hebben geen eens laarzen en rokjes!
quote:
Ik vind het een prima cover kwa instrumenten (met name de gitaar uiteraardquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:30 schreef Sirolf het volgende:
Michiel en Gerard hebben een muzikaal conflict.
Niets durven zeggen op de radio, maar wel uit je plaat gaan op de webcamquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:41 schreef Broekie het volgende:
Ohjee, hebben de dames zitten lekken op de bank?
Nieuwe single van Utah Saints - something good 08 al gehoord?! daar zit ook een bekende sample in van Keith Bush. Plaat 's ochtends bij Giel gehoord en ik vond het wel aardig klinken.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:31 schreef borisz het volgende:
Heiligschennis. Godslastering staat 3 maanden op. dus FOB opsluiten
Hoe zou je dat noemen... verbale schaamte?quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niets durven zeggen op de radio, maar wel uit je plaat gaan op de webcam
Hehequote:Op vrijdag 4 april 2008 21:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niets durven zeggen op de radio, maar wel uit je plaat gaan op de webcam
Tijdens giel slaap ikquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nieuwe single van Utah Saints - something good 08 al gehoord?! daar zit ook een bekende sample in van Keith Bush. Plaat 's ochtends bij Giel gehoord en ik vond het wel aardig klinken.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:46 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nee, alleen een nuts, dat wipe-deel is dan ook zijn demonstratiemiddel waarmee hij de boekenbon probeerd af te dwingenquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:51 schreef Sirolf het volgende:
De linker strook van de webcam is nog steeds een strook van een andere camera...
Krijgt de beeldmenger voor z'n werk soms ook alleen een boekenbon en een nuts?
Als je vrouw was dan zou ik ja zeggenquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:52 schreef TheZapster het volgende:
Het wordt wel warm hier he ?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als je vrouw was dan zou ik ja zeggen. Maar hou je kleren maar aan
.
Hoe weet jij dat soort dingen nou weer?quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:52 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee, alleen een nuts, dat wipe-deel is dan ook zijn demonstratiemiddel waarmee hij de boekenbon probeerd af te dwingen
Broekie is alwetend.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:56 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat soort dingen nou weer?
Oh ja, ook weer ff luisterenquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:00 schreef TheZapster het volgende:
Zo 10 uur, kxradio tijd weer, stenders en siebelink, benieuwd op welke plek siebelink bij het nk luchtgitaar geëindigd is vanavond
Herkenbaar...quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:59 schreef Marc63 het volgende:
Na ruim 3 maanden moest ik nog steeds mijn arm terugtrekken die om 10 uur op weg was naar de uitknop van de radio.
Make My Day nou eindelijk eens niet de radio edit??quote:22-23
Beck - Sexlaws
MGMT - Time To Pretend
Amy McDonald - This Is The Life
Kraak & Smaak - Squeeze Me
Soul II Soul - Back To Life
GEM - Look
Kanye West ft Chris Martin - Coming Home
Steye - Walk On By Stranger (live in de studio)
C-Mon & Kypski - Make My Day
The Madd - Her Big Man
Peter Zoontjes gaat winnenquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:00 schreef TheZapster het volgende:
Zo 10 uur, kxradio tijd weer, stenders en siebelink, benieuwd op welke plek siebelink bij het nk luchtgitaar geëindigd is vanavond
Goh, draaide Giel laatst niet Vraiment - LeLe. Is dat niet een dance achtig plaatje? Toch maar even luisteren.quote:1. Great DJ - The Ting Tings
2. American Boy - Estelle Feat. Kanye West
3. DVNO - Justice
4. Another Day - Jamie Lidell
5. Fascination - Alphabeat
6. Breakfast/Disco Vraiment - LeLe
7. Um Novo Amor Chegou - The Ipanemas
8. You Gotta Come Down - The Solution
9. Comin' Home Baby (Frank Popp Remix)- Michael Buble
10. We Rule The World - The Hives
11. I Like It, I Love It - Lyrics Born
quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:21 schreef Marc63 het volgende:
Als Rudy zo graag wil batsen moet ie ff naar TheVulture faxen.
Bij mij Andre Hazesquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Kraak & Smaak, de meest gedraaide plaat op m'n mp3spelert van afgelopen week
Nogal jaquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:58 schreef Resco het volgende:
Wat een kansloos figuur die kerel van die gangbang zeg
Nee ik kijk alleenquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:58 schreef Resco het volgende:
Wat een kansloos figuur die kerel van die gangbang zeg
Beter dan nummertje 59 zijnquote:
Beetje slordig want Rudy heeft het helemaal niet door.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:51 schreef Sirolf het volgende:
De webcam staat op de gang, dus we zien helemaal NIKS!
Aantal erg fijne platenquote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure: Rick Astley - Never Gonna Give You Up
Justice - DVNO
Racoon - Lucky All My Life
Room 11 - Hey Hey Hey
Ol' Dirty Bastard ft Kelis - Got Your Money
Underworld - Crocodile
Mark Ronson ft Amy Winehouse - ValerieHit Me TV - Maybe The Dancefloor
The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Live Request:
1. Lenny Kravitz - Always On The Run (Pinkpop 2004)
2. De Jeugd van Tegenwoordig - Watsekburt? (Lowlands 2005)
3. Kula Shaker - Hush (Pinkpop 1999)
Geinig, want het is ook de freakandel speciaal op 3FMquote:
quote:1. Great DJ - The Ting Tings
2. American Boy - Estelle Feat. Kanye West
3. DVNO - Justice
4. Another Day - Jamie Lidell
5. Fascination - Alphabeat
6. Breakfast/Disco Vraiment - LeLe
7. Um Novo Amor Chegou - The Ipanemas
8. You Gotta Come Down - The Solution
9. Comin' Home Baby (Frank Popp Remix)- Michael Buble
10. We Rule The World - The Hives
11. I Like It, I Love It - Lyrics Born
Het ging tussen mgmt en ting tins , allebei erg te pruimenquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geinig, want het is ook de freakandel speciaal op 3FM
[..]
Allebei inderdaad erg leuke (aparte) platenquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:15 schreef TheZapster het volgende:
Het ging tussen mgmt en ting tins , allebei erg te pruimen
Oeeeeeeeeeh Spoon op kxradio![]()
Bert isquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:19 schreef alwaysleft het volgende:
Ik ga even vreemd met KX RadioBert van Lent zit daar nu te presenteren
![]()
Zeker weten, geef hem een beetje de vrije hand 's nachts en je krijgt weer een beetje giel beelen taferelen toen hij nog 's nachts zat en leuk wasquote:
Alweer The Smiths? Dacht dat elke plaat op 3FM wel door de muziekredactie wordt bepaald, maar de laatste tijd liggen ze een beetje te pittenquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:01 schreef -Hans- het volgende:
Playlist laatste uur MoveYourAss
[..]
Aantal erg fijne platen
Plaat heb ik inderdaad al eerder vandaag gehoord (Dolfie), maar neemt niet weg dat het wel een erg fijne plaat is om nog een keer te horen. Zou trouwens ook kunnen dat ze de plaat skippen en een andere plaat gaan draaien want ik heb de nieuwe van Rooney ook niet gehoord en die staat wel op de playlist.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alweer The Smiths? Dacht dat elke plaat op 3FM wel door de muziekredactie wordt bepaald, maar de laatste tijd liggen ze een beetje te pitten. Leuk om The Smiths weer te horen, maar niet overdrijven hé
giel ?quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:01 schreef Marc63 het volgende:
Weet iemand wat we deze Freaknacht kunnen verwachten?
Dan sla ik over en blijf bij bert van lentquote:
Mwah... ik vind de muziek wel goed, maar de zang een stuk minder...quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:22 schreef erkel het volgende:
Wow dat Groningse bandje klinkt lang niet slecht.
Is voor verbetering vatbaar idd, maar qua geheel klinkt het behoorlijk goed.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mwah... ik vind de muziek wel goed, maar de zang een stuk minder...
Liever jij dan ik die er zijn tijd aan wil verspillenquote:Op zaterdag 5 april 2008 03:30 schreef Sirolf het volgende:
Pfff... 't is druk op de chat vannacht! De kicks en bans vliegen me om de oren (al geef ik die zelf).
quote:Op zondag 3 augustus zendt 3FM de hele dag de Homo 100 uit. Luisteraars stellen zelf de lijst samen, door middel van stemmen via internet.
Verwacht eigenlijk geen Stenders maar het lijkt mij wel geinig als hij het zou doen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:05 schreef TheZapster het volgende:
Leuk![]()
Nu moet stenders nog maar eens de flop 100 doen, die was legendarisch
Ik help wel ffquote:Op zaterdag 5 april 2008 17:40 schreef -Hans- het volgende:
Dus als iemand zich geroepen voelt om dit topic vol te schrijven, graag! Geloof dat er nog ruimte is voor 4 reacties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |