Maken wij ook weer kansquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:22 schreef Broekie het volgende:
Nou ja zeg, de bankgastes hebben geen eens laarzen en rokjes!
quote:
Ik vind het een prima cover kwa instrumenten (met name de gitaar uiteraardquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:30 schreef Sirolf het volgende:
Michiel en Gerard hebben een muzikaal conflict.
Niets durven zeggen op de radio, maar wel uit je plaat gaan op de webcamquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:41 schreef Broekie het volgende:
Ohjee, hebben de dames zitten lekken op de bank?
Nieuwe single van Utah Saints - something good 08 al gehoord?! daar zit ook een bekende sample in van Keith Bush. Plaat 's ochtends bij Giel gehoord en ik vond het wel aardig klinken.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:31 schreef borisz het volgende:
Heiligschennis. Godslastering staat 3 maanden op. dus FOB opsluiten
Hoe zou je dat noemen... verbale schaamte?quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niets durven zeggen op de radio, maar wel uit je plaat gaan op de webcam
Hehequote:Op vrijdag 4 april 2008 21:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niets durven zeggen op de radio, maar wel uit je plaat gaan op de webcam
Tijdens giel slaap ikquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nieuwe single van Utah Saints - something good 08 al gehoord?! daar zit ook een bekende sample in van Keith Bush. Plaat 's ochtends bij Giel gehoord en ik vond het wel aardig klinken.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:46 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nee, alleen een nuts, dat wipe-deel is dan ook zijn demonstratiemiddel waarmee hij de boekenbon probeerd af te dwingenquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:51 schreef Sirolf het volgende:
De linker strook van de webcam is nog steeds een strook van een andere camera...
Krijgt de beeldmenger voor z'n werk soms ook alleen een boekenbon en een nuts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |