quote:
Tjitse noemen we voortaan Tjabbe Tjibsmaquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:44 schreef Broekie het volgende:
Nou Tjibbe, wie is de gast volgende week dan?
Nee, gewoon Tjibbe:quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Tjitse noemen we voortaan Tjabbe Tjibsma
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:47 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Het is inderdaad ook Tjitse. Maar zoals Domien vaak in de wandelgangen bij 3FM 'Dominique' wordt genoemd, is mijn bijnaam Tjibbe. O ja, verzint u allen vooral nog een leuke bijnaam voor Annemieke
Keihard hier ! die beat is zo vetquote:
"Ff het geisertje aansteken"quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik was alleen in de Ome Henk stemming
Luister je tegenwoordig niet naar Eric Corton?! hij heeft de plaat al een paar keer gedraaid.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:57 schreef Sirolf het volgende:
Deze plaat heb ik ook nog nooit eerder gehoord, klinkt niet kud!
en terecht.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:00 schreef Marc63 het volgende:
Zo... die gast hebben ze al snel weer de deur uitgewerkt.
Tussen 22 en 1 heb ik de radio meestal uit, wil ook nog wel wat anders doen zoals TV-kijken.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Luister je tegenwoordig niet naar Eric Corton?! hij heeft de plaat al een paar keer gedraaid.
oohh okay, dat kan natuurlijkquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:01 schreef Sirolf het volgende:
Tussen 22 en 1 heb ik de radio meestal uit, wil ook nog wel wat anders doen zoals TV-kijken.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:04 schreef -Hans- het volgende:
Iets zegt mij dat deze 3 heren niet naar een nieuwe aflevering van Eigen Huis en Tuin aan het kijken zijn
[ afbeelding ]
En ondertussen leeft Gerard verder in z'n eigen wereldquote:
Dat is alleen bij mij, Gerard en Michiel bekendquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:44 schreef Broekie het volgende:
Nou Tjibbe, wie is de gast volgende week dan?
Wanneer komt ron brandsteder nou eens langs?quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:09 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Dat is alleen bij mij, Gerard en Michiel bekend
Hoe kopen we je om?quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:09 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Flauw hoor!quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:09 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Zeg Tjitse, lust je vlaai?quote:
Ik vond 'Mik' wel grappig.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:15 schreef T3hTommay het volgende:
Als we nou met z'n alleen een bijnaam voor Annemieke bedenken, vertelt 'ie het misschien wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |