Plaat heb ik inderdaad al eerder vandaag gehoord (Dolfie), maar neemt niet weg dat het wel een erg fijne plaat is om nog een keer te horen. Zou trouwens ook kunnen dat ze de plaat skippen en een andere plaat gaan draaien want ik heb de nieuwe van Rooney ook niet gehoord en die staat wel op de playlist.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alweer The Smiths? Dacht dat elke plaat op 3FM wel door de muziekredactie wordt bepaald, maar de laatste tijd liggen ze een beetje te pitten. Leuk om The Smiths weer te horen, maar niet overdrijven hé
giel ?quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:01 schreef Marc63 het volgende:
Weet iemand wat we deze Freaknacht kunnen verwachten?
Dan sla ik over en blijf bij bert van lentquote:
Mwah... ik vind de muziek wel goed, maar de zang een stuk minder...quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:22 schreef erkel het volgende:
Wow dat Groningse bandje klinkt lang niet slecht.
Is voor verbetering vatbaar idd, maar qua geheel klinkt het behoorlijk goed.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mwah... ik vind de muziek wel goed, maar de zang een stuk minder...
Liever jij dan ik die er zijn tijd aan wil verspillenquote:Op zaterdag 5 april 2008 03:30 schreef Sirolf het volgende:
Pfff... 't is druk op de chat vannacht! De kicks en bans vliegen me om de oren (al geef ik die zelf).
quote:Op zondag 3 augustus zendt 3FM de hele dag de Homo 100 uit. Luisteraars stellen zelf de lijst samen, door middel van stemmen via internet.
Verwacht eigenlijk geen Stenders maar het lijkt mij wel geinig als hij het zou doen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:05 schreef TheZapster het volgende:
Leuk![]()
Nu moet stenders nog maar eens de flop 100 doen, die was legendarisch
Ik help wel ffquote:Op zaterdag 5 april 2008 17:40 schreef -Hans- het volgende:
Dus als iemand zich geroepen voelt om dit topic vol te schrijven, graag! Geloof dat er nog ruimte is voor 4 reacties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |