quote:
Ik meld me alvast aan!quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:17 schreef Marc63 het volgende:
Lijkt me lachen om een keer een roadtrip door Duitsland te maken met Gerard
Geen idee, maar ik ben blij dat ie nu eindelijk in vrij hoge rotatie staatquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:19 schreef Timo20 het volgende:
Speaking of wich: WANNEER THE HELL WORDT ROOM 11 MEGAHIT??![]()
Doet me denken aan die scene uit Rat Race, op die herdenking van WOIIquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:17 schreef Marc63 het volgende:
Lijkt me lachen om een keer een roadtrip door Duitsland te maken met Gerard
quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Doet me denken aan die scene uit Rat Race, op die herdenking van WOII
quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:19 schreef Glacier het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben blij dat ie nu eindelijk in vrij hoge rotatie staat
wat is dan?quote:* Glacier heeft zin in donderdag
Dat gebeurd pas als alain clark van de playlist af is, nooit vrees ik dusquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:19 schreef Timo20 het volgende:
Speaking of wich: WANNEER THE HELL WORDT ROOM 11 MEGAHIT??![]()
Coolquote:
Vervelendquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:37 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
De vrijmibo liep een beetje uit...[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nieuwe Kanye West.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:45 schreef Sersjee het volgende:
Oe, wat is dit? Klinkt lekker!
Nu pas?quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:39 schreef TheZapster het volgende:
Snow patrol heb ik nu wel een beetje gehoord![]()
Staat nog niet in de computer maar klinkt erg fijn !quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:45 schreef Sersjee het volgende:
Oe, wat is dit? Klinkt lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop