Viking is tofquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:01 schreef ryangozer het volgende:
Hier het GT5P topic waar ik zojuist ook ff een savegame heb toegevoegd waarin alle auto's zijn geunlocked.
[PS3] GT5 Prologue #2, waar we niet van botsen houden!
Ik wacht nog steeds op mijn gt5quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:09 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
daar moeten ze zelf voor racen!
tvp uiteraard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat de game toen nog niet uit was en ik geen tijd/zin heb gehad om de OP aan te passen. Komt weer wel ergens deze week.quote:
Waar waar waar waar?quote:
OMG ******** ik schrok me de terintyfus en besefte me toen dat het 1 april isquote:
CoD4 (PS3) Is ook 'maar' 720p, he... dus dat schiet niet op.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:20 schreef jorienvdherik het volgende:
nou, net bij een vriend op zo 1 meter full hd tv cod 4 gespeeld. grafisch dus echt niet mooier als op een hd ready tv
Serieus? De 360 versie is namelijk gewoon 1080p.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:37 schreef Sixty4 het volgende:
[..]
CoD4 (PS3) Is ook 'maar' 720p, he... dus dat schiet niet op.
quote:
360 ondersteunt volgens mij helemaal geen 1080p, alleen 1080i toch?quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:39 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Serieus? De 360 versie is namelijk gewoon 1080p.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:43 schreef Jovatov het volgende:
[..]
360 ondersteunt volgens mij helemaal geen 1080p, alleen 1080i toch?
op doosje van ps3 staat hier gewoon 1080p hoorquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:37 schreef Sixty4 het volgende:
[..]
CoD4 (PS3) Is ook 'maar' 720p, he... dus dat schiet niet op.
Gaan we weer....quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
op doosje van ps3 staat hier gewoon 1080p hoor
voor als nog is verschil tussen hd ready en full hd met spellen hoop ik niet zo grootquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:05 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Gaan we weer....
COD4 ondersteunt wel 1080p, maar ALLEEN als je andere resoluties afvinkt in je PS3 instellingen. Ja het is raar maar zo is het nou eenmaal.
Om er toch even op door te gaanquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:05 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Gaan we weer....
COD4 ondersteunt wel 1080p, maar ALLEEN als je andere resoluties afvinkt in je PS3 instellingen. Ja het is raar maar zo is het nou eenmaal.
nee helaas, hij is door een fanboy gemaakt en dit is de grootste die ik kan vinden.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:01 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Heb je die bovenste ook in hogere kwaliteit?
Heb je een link?quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:23 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Oja home open beta komt vanavond uit he? om 20:00 onze tijd
Denk je dat ik daar intrapquote:
Ziet er "wel aardig" uitquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:41 schreef Sackboy het volgende:
Haze multiplayer shots:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op die site zie ik niks staan hoorquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:30 schreef Qunix het volgende:
[..]
Denk je dat ik daar intrap
http://www.homebetatrial.com/
Update moet je via je je ps3 downloaden....
File size is ongeveer 1100 MB.
Vette MGS gameplay filmpje !quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:20 schreef Fallen het volgende:
Altaïr in MGS4!![]()
![]()
http://kotaku.com/374534/you-got-assassins-creed-in-my-mgs4
Nou maar hopen op een Altaïr skin als unlockable.
Niemand reageert dus doe ik dat maarquote:
Ik heb liever dat deze game PS3 Exclusive blijft eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:27 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
Niemand reageert dus doe ik dat maar![]()
Jij wou stiekem toch dat deze game ook naar je geliefde X360 komt hè
Er is niks af te dingen op die screens, als Halo 3 een hit kan worden dan kan deze dat ook
anders lees je het topic, of op FokGames dat het al door mij gepost was...quote:
Deze is ook tegenwoordig voor een "budget" prijs te krijgen, 34.99 bij bol en de frs had hem staan voor 39.99 .quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:33 schreef merino het volgende:
hmmz keuze's. Kan nog 1 budget en 1 normaal geprijst spel halen. Keuze's:
normaal prijs:
Orange Box (nooit echt half life fan geweest maar wie weet...)
In nederland bestellen gaat niet echt helaas. Maar heb er uiteindelijk 36 euro inclusief verzendkosten voor betaald hier in Engeland. Met budget bedoelde ik echter 25 euro of goedkoperquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:55 schreef marcek het volgende:
[..]
Deze is ook tegenwoordig voor een "budget" prijs te krijgen, 34.99 bij bol en de frs had hem staan voor 39.99 .
Ik heb de mijne afgelopen weekend bij bol besteld (geen verzendkosten).
Heb hem vooral gekocht voor half life 2 , portal en team fortress zijn leuke extraatjes.
Misschien wel erg voor de hand liggend, maar firewall staat verbinding ook toe?quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:27 schreef kreuk050 het volgende:
Hallo mannen. Zoals jullie wellicht weten heb ik gister een PS3 gekocht, vannacht tot half 3 GT5 gespeeld, moest weer werken was heel slim
Even een vraagje die jullie hopelijk willen beantwoorden:
Hoe gooi ik m'n audio, video en foto bestanden op de PS3. Ik heb TVersity geinstalleerd op mijn computer en alle mappen gedeeld, in windows en in TVersity maar hij vind de mediacenter niet. Misschien tips? Danku
Mijne loopt vast bij die laatste battle van eerste eilandquote:Op woensdag 2 april 2008 00:07 schreef ikookhier het volgende:
Zit nu op het 2e eiland van Viking heerlijk spel
gta 4 is hetquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en je hebt de beeldinstellingen nagelopen? Je kan namelijk bij de beeldinstellingen aangeven welk type aansluiting je gebruit en of je 16:9 of 4:3 verhoudingen wilt.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:37 schreef merino het volgende:
voor de mensen die op sd tv's gamen met een scart kabel;
begrijp even iets helemaal niet (kan aan kapotte rgb scart kabel liggen).
Als ik de ps3 met de meegeleverde composite kabel (met scart blok) aansluit dan is mijn beeld gewoon zoals het moet zijn, compleet beeldvullend.
Als ik echter de ps3 met de rgb scart kabel aansluit (instelling staan goed in XMB) dan krijg ik 16:9 beeld (zwarte balken dus). Ligt dit aan een kapotte kabel of doe ik iets fout?
Zowel bij de 16:9 als 4:3 instelling krijg ik 16:9 op mijn tv.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
en je hebt de beeldinstellingen nagelopen? Je kan namelijk bij de beeldinstellingen aangeven welk type aansluiting je gebruit en of je 16:9 of 4:3 verhoudingen wilt.
De mijne ookquote:Op woensdag 2 april 2008 00:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijne loopt vast bij die laatste battle van eerste eiland
Morgen even contact opnemen met de winkel waar ik hem gekocht heb.
Je had een timed exclusivequote:Op dinsdag 1 april 2008 21:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
anders lees je het topic, of op FokGames dat het al door mij gepost was...![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb liever dat deze game PS3 Exclusive blijft eigenlijk.
Er komen al teveel Multiplatform games naar de PS3, ik vind dat het tijd wordt dat er wat onderscheid komt in games line up.
Ik ben totaal niet tevreden over "mijn geliefde xbox" als je naar de hardware kijkt.
Ik denk ook niet dat ik de volgende xbox gelijk bij de launch ga halen, die kinderziektes in dat ding hebben me al 2 x een retourtje duitsland gekost, ik vind het wel gezegend.
Laat PS3 maar zien dat ze EN de betere console hebben (wat ze absoluut ook hebben) EN dat er goede software exclusief op komt.
Joh je weet het maar nooit op fok!quote:Op woensdag 2 april 2008 07:27 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
![]()
m'n reactie was ook meer 'humoristisch' bedoeld
nintendo fanboy!!!quote:Op woensdag 2 april 2008 07:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Joh je weet het maar nooit op fok!
Ik ben zelfs een keer uitgemaakt voor nintendo fanboy
Ja echt kut, ik selecteer die plaats op de kaart dat je zon battle krijgt, krijg je een intro filmpje en daarna staan er veel ventjes op je te wachten om lekker te rossen. Dan loopt mijn ps3 vast en moet ik hem met het knopje achterop uitzetten.quote:
quote:
Je moet voorop gewoon ingedruk houden dat is beter voor je PS3quote:Op woensdag 2 april 2008 09:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja echt kut, ik selecteer die plaats op de kaart dat je zon battle krijgt, krijg je een intro filmpje en daarna staan er veel ventjes op je te wachten om lekker te rossen. Dan loopt mijn ps3 vast en moet ik hem met het knopje achterop uitzetten.
Heb het al 2 keer gehad bij die battle ja, toen ben ik een ander spel gaan spelen, hij is al eerder vastgelopen 1x maar toen ging hij gewoon weer door.quote:Op woensdag 2 april 2008 09:45 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Je moet voorop gewoon ingedruk houden dat is beter voor je PS3![]()
Loopt i daar elke keer vastbij mij was het tijdens de battel.
heb m een keer moeten herstarten daarna kon ik gewoon door spelen.
vriend van me had ook een vastloper weet alleen niet waar.
Meer mensen hier last vangaat hier over Viking!
Vaagquote:Op woensdag 2 april 2008 09:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb het al 2 keer gehad bij die battle ja, toen ben ik een ander spel gaan spelen, hij is al eerder vastgelopen 1x maar toen ging hij gewoon weer door.
schaam je!quote:
40 gigquote:
Nog even over lost, ff gedownload voor op de 360. Wat een bagger spel, leuk om te downloaden, zonde om te kopen. Ik verplicht jullie niks het is alleen een tipquote:Op woensdag 2 april 2008 10:57 schreef Sackboy het volgende:
Even een overview van de games die verplicht geinstalleerd moeten worden:
Devil May Cry: 5GB
GT5: Prologue: 6GB
Lost Planet: 5GB
Everybody's Golf: 5GB
Lost: Via Domus: 4GB
Totaal: 25GB
Vette pech voor de mensen met een 20GB PS3![]()
Die developers moeten een voorbeeld nemen aan Naugthy Dog. De grafisch meest indrukwekkende consolegame tot nu toe en geen installatie vereist
vannacht de 1e race van F1 2008 gekeken in austrliaquote:
Oh, die Ferrari F1 bak? Mja ik hou niet van race-simulators, kan er geen zak vanquote:
zou er niet teveel naar verlangen, ik speelde de demo vond t wel leuk dus dacht koop k m, nou die carreer is echt kut je moet eerst zon run doen om te laten zien wat je kan zegmaar, ging echt superkut gaf het toen al op en heb m weer doorverkochtquote:Op woensdag 2 april 2008 11:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vannacht de 1e race van F1 2008 gekeken in austrlia
net kwalificatie van race 2 gekeken, zo de race kijken
ik verlang naar Formula 1 Championship Edition
waarom is die overal nog 40
Misschien Motorstorm 1 met splitscreen?quote:In de prijslijst van Japanse winkeliers is een nieuwe game met de naam MotorStorm Complete opgedoken. Waar het hier precies om gaat is onduidelijk, maar het meest logisch lijkt een nieuwe versie van MotorStorm met alle na de release verschenen uitbreidingen erbij inbegrepen. Sony heeft nog geen officiële aankondiging gedaan van deze nieuwe MotorStorm uitvoering. De prijs in Japan wordt 4.980 Yen.
Het lijkt me waarschijnlijker dat ze inderdaad alle updates en add-ons hebben toegevoegd en de online modus. Die ontbrak namelijk (in het begin) ook bij de JAP-versie.quote:Op woensdag 2 april 2008 12:43 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Misschien Motorstorm 1 met splitscreen?![]()
Waarschijnlijk niet helaas..
Is ook waarschijnlijker inderdaad. Maar als ze toch een nieuwe versie van het spel uitbrengen zou ik er als developer meteen splitscreen bijdoen aangezien daar zoveel mensen over gevallen zijn. Bovendien: wie interesseert die nutteloze add-onsquote:Op woensdag 2 april 2008 12:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Het lijkt me waarschijnlijker dat ze inderdaad alle updates en add-ons hebben toegevoegd en de online modus. Die ontbrak namelijk (in het begin) ook bij de JAP-versie.
super simpel is dat op easy en mediumquote:Op woensdag 2 april 2008 12:35 schreef ryangozer het volgende:
[..]
zou er niet teveel naar verlangen, ik speelde de demo vond t wel leuk dus dacht koop k m, nou die carreer is echt kut je moet eerst zon run doen om te laten zien wat je kan zegmaar, ging echt superkut gaf het toen al op en heb m weer doorverkocht
f1 is leuk, maar de wagens zijn van inmiddels 2 seizoentjes trug (dus schummi ftw)...quote:Op woensdag 2 april 2008 15:17 schreef Roberto258 het volgende:
Ik ben van plan deze week een PS3 te kopen met uiteraard een tweede joystick en hdmi kabeltje. Uiteraard wil ik ook wat spellen. PES2008 koop ik sowieso, die heb ik eens gespeeld bij een vriend en vond hem helemaal te gek op de PS3, terwijl ik hem op de PC klote vind. Over eventuele andere spellen twijfel ik nog. Ik zag Formula 1 championships en dat lijkt me ook leuk, alleen hoelang duurt het nog voordat er een nieuwere versie uitkomt? En heeft iemand van jullie voor de rest nog suggesties? In Juni ben ik sowieso van plan de nieuwe Battlefield te halen.
Heb eergister een PS3 + GT5p gekocht, is zeker de moeite waard.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:34 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
en natuurlijk GTA4 aan het einde van deze maand...
hoe is die online nu een jaar na release ?quote:Op woensdag 2 april 2008 13:12 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
super simpel is dat op easy en medium
gewoon eerst magny-cours en cataluna oefenen, dan kan je er zo een leuke tijd neer zetten en als eerste/tweede rijder beginnen aant seizoen ^^
niet echt veel doorzettingsvermogen zo te horen
De AI zuigt wel trouwens...verschil tussen easy/medium/hard is gewoon dat ze op bepaalde punten meer remmen dan normaalen als ze uit de pit rijden terwijl jij net over start/finish gaat vliegen ze gewoon hop naar links in je auto
, voor de rest wel leuk om te racen, heb er ruim 30/40 uur in zitten ^^
Ik heb me zeer goed vermaakt met assassins creedquote:Op woensdag 2 april 2008 15:17 schreef Roberto258 het volgende:
Ik ben van plan deze week een PS3 te kopen met uiteraard een tweede joystick en hdmi kabeltje. Uiteraard wil ik ook wat spellen. PES2008 koop ik sowieso, die heb ik eens gespeeld bij een vriend en vond hem helemaal te gek op de PS3, terwijl ik hem op de PC klote vind. Over eventuele andere spellen twijfel ik nog. Ik zag Formula 1 championships en dat lijkt me ook leuk, alleen hoelang duurt het nog voordat er een nieuwere versie uitkomt? En heeft iemand van jullie voor de rest nog suggesties? In Juni ben ik sowieso van plan de nieuwe Battlefield te halen.
Dit had ik ook op mijn oude sony 52 cm sdtv, echter zat er op de afstandbediening een knop die het beeld dan weer veranderde van 16:9 naar 4:3.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:37 schreef merino het volgende:
voor de mensen die op sd tv's gamen met een scart kabel;
begrijp even iets helemaal niet (kan aan kapotte rgb scart kabel liggen).
Als ik de ps3 met de meegeleverde composite kabel (met scart blok) aansluit dan is mijn beeld gewoon zoals het moet zijn, compleet beeldvullend.
Als ik echter de ps3 met de rgb scart kabel aansluit (instelling staan goed in XMB) dan krijg ik 16:9 beeld (zwarte balken dus). Ligt dit aan een kapotte kabel of doe ik iets fout?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Samenvatting van Jeuxvideo's preview
- nanomachines play a big role in mgs4, they contribute in a sense to the change of how war is fought. The author can't be more specific though (nda prolly).
- all cutscenes are real time
- some cutscenes are very long (30 minutes even for some)
- some cutscenes are controllable. For example: during the briefing in the second mission, you can choose different camera angles.
- some graphical elements make the game come to life: birds flying over, cables swaying in the wind, a lot of explosions, etc.)
- still a lot of aliasing but nothing serious
- still some framedrops but a lot better than it was at tgs07
- explosions, fire and smoke effects are amazing
- you really think you are on the battlefield, thanks to the ambiance and sound in the game (a lot of credibility in the environments).
- synchronisation in speech not perfect yet, but Kojima promises it will be in the final version.
- new animations (snake reaches for his shoulder sometimes because he's in pain), new cqc movements, rolling barrel is a great addition
- solid eye and mkII have a battery that will autocharge when not in use
- Otocamo is very nice, you can have the texture of a wall or the ground
- radar shows North, the objective and forces present
- at the top of the screens two bars: health bar and psych or stress bar
- map is available in 2D or 3D via the pause menu.
- you can customise weapons in Drebin's shop (accessible in the pause menu) eg: new silecener, flashlight, etc. Some weapons have limitations for customising though. Each wednesday and sunday, the price for these adjustments is only half of the normal price. Drebin is always accompanied by a monkey and you need him to get access to new weapons.
- you buy weapons with DB or Drebin Points, you get these points by selling the loot you gain/collect in combat.
Oh sh*tquote:- some cutscenes are very long (30 minutes even for some)
zul je net zien, wordt je geroepen voor eten of wat dan ook en jij dan maar een smoes ophangen waarom je 30min. te laat wasquote:
leukquote:Op woensdag 2 april 2008 17:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je gewoon originele versie's hebt is het geen probleem.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:56 schreef Survivalism het volgende:
Ik heb een vraag.
Mijn oom gaat binnekort naar Thailand, en hij vroeg of hij wat Ps3 games mee moest nemen. Omdat de games daar (waarschijnlijk) spotgoedkoop zijn, is dit natuurlijk wel een mooie kans om wat binnen te halen. Mijn vraag: Gaat het geen probleem worden dat de games uit Thailand komen (Ik attendeer me oom er wel op dat het geen neppe meuk moet zijn.)
Ik heb je een pm verstuurd maar heb nog geen reactie van je gehad. Ik zie ook geen email adres van je.quote:Op maandag 31 maart 2008 22:51 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb er nog een met installatie cd...
----
Voeg mij maar toe: PMKnl
kan je niet die PSM kopen dan ergensquote:Op woensdag 2 april 2008 20:28 schreef Sackboy het volgende:
Voor de mensen die geinteresseerd zijn in de Real Triggers: ze zijn vooralsnog nogal moeilijk te krijgen. Ze werden in de UK gratis weggegeven bij de PSM maart editie, maar zijn niet los in de winkel te koop. Er staat wel 1 setje op eBay maar dan betaal je de hoofdprijsVanaf 11 april zijn ze in de States te koop onder een ander merk, dat armor ding dat erbij zit kun je natuurlijk meteen weggooien. Hopelijk zijn ze binnenkort ook in Yurop verkrijgbaar.
Allemaal uitverkochtquote:Op woensdag 2 april 2008 20:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kan je niet die PSM kopen dan ergens
fuck die is natuurlijk niet meer te krijgen in de winkel zelfs niet in de UKquote:Op woensdag 2 april 2008 20:28 schreef Sackboy het volgende:
Voor de mensen die geinteresseerd zijn in de Real Triggers: ze zijn vooralsnog nogal moeilijk te krijgen. Ze werden in de UK gratis weggegeven bij de PSM maart editie, maar zijn niet los in de winkel te koop. Er staat wel 1 setje op eBay maar dan betaal je de hoofdprijsVanaf 11 april zijn ze in de States te koop onder een ander merk, dat armor ding dat erbij zit kun je natuurlijk meteen weggooien. Hopelijk zijn ze binnenkort ook in Yurop verkrijgbaar.
Ik vind die armor anders ook best vet, al helemaal de ps3 armor die eronder staat. ga er denkik maar gelijk 4 bestellen!quote:Op woensdag 2 april 2008 20:28 schreef Sackboy het volgende:
Als je nou op m'n PM was ingegaan had je 'm misschien morgen al via de post gehad.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:44 schreef jorienvdherik het volgende:
ik zit te twijfelen om morgen of vrijdag naar saturn tilburg te gaan voor F1 voor 33 euro
en die van mij is op 1x spelen na ook nieuw.. en spaart je tijd.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:52 schreef jorienvdherik het volgende:
ja sorry, maar voor 33 euro is die nieuw
Wessiej heb je Full Auto 2: Battlelines nog binnen gehad? en hoe is die
Lachen, actie actie actie.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:52 schreef jorienvdherik het volgende:
ja sorry, maar voor 33 euro is die nieuw
Wessiej heb je Full Auto 2: Battlelines nog binnen gehad? en hoe is die
Mijne komt morgenquote:Op woensdag 2 april 2008 22:58 schreef Gamer_V het volgende:
En mijn 3e PS3 game is binnen, everybody's golf!Een reviewexemplaar en ik heb morgen pas tijd om te spelen, maar goed
Interview met Mr. himselfquote:IGN: MGS 4 Hands-on
I'm the first American in the world to have beaten MGS4, which is freaking awesome.
Visually, Metal Gear Solid 4 is even more striking on the console than it has been in released trailers. We always had a sense that what Kojima was showing us was incredible footage, but the detail within the game itself is simply breathtaking. One example of this: when an explosion goes off near Snake, a fine coating of dust covers the camera, adding to the cinematic feel of the game. Another showcase of the striking graphics is the seamless transition between cutscenes and gameplay, many of which are only highlighted by a camera shift to indicate the cutscene has ended and gameplay has begun.
Another thing that stands out is the sound quality of the game, which is presented in Certified Dolby Digital Sound. The ambient battlefield noise provides a haunting backdrop to onscreen action, making you feel like just one part of a much larger conflict. The game's soundtrack is subtly shaded by local musical influences, as in the Middle East level, punctuated by a driving techno beat that builds when the guards become alerted to your presence and increases further if gunplay breaks out.
As I said earlier, there's only so much I can go into right now, but this is the system seller that we've all known Metal Gear Solid 4 was going to be. This preview has only scratched the surface; we haven't even described some of the bosses, radical and innovative game mechanics, or other features that make this title a fitting conclusion to one of the best franchises in gaming. As soon as we're able, we'll bring you more details on Metal Gear Solid 4, but for more information, check out our interview with Hideo Kojima here. And for new screens of the game, click on the gallery at the bottom of the page.
Redelijk, alle chaos zonder framedrops is goedquote:Op donderdag 3 april 2008 00:18 schreef jorienvdherik het volgende:
en grafisch ?
PS3-games in Thailand zijn NIET goedkoop. Ze zijn duurder dan hier en bovendien vaak Japanstalig omdat de PS3 niet uit is in Thailand. De games moeten dus uit Japan geïmporteerd worden. In IT City, de grootste it-beurs in Bangkok, had je Uncharted voor omgerekend 80 euro. Voor de rest was er sowieso weinig PS3-materiaal te vinden, op de gekopieerde prutszooi na dan.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:56 schreef Survivalism het volgende:
Ik heb een vraag.
Mijn oom gaat binnekort naar Thailand, en hij vroeg of hij wat Ps3 games mee moest nemen. Omdat de games daar (waarschijnlijk) spotgoedkoop zijn, is dit natuurlijk wel een mooie kans om wat binnen te halen. Mijn vraag: Gaat het geen probleem worden dat de games uit Thailand komen (Ik attendeer me oom er wel op dat het geen neppe meuk moet zijn.)
Gamepro Hands-onquote:The 4 best things about MGS4
The graphics: You thought Gears of War looked amazing? Think again. Metal Gear Solid 4 will blow you away with its ultra-detailed characters and intricate environments, painting some of the most gorgeous graphics seen this side of Crysis. In motion, the graphics look so realistic that your eyes begin to register the visuals as a movie rather than a game. From what we saw, MGS4 puts its 50GB Blu-ray disc to outstanding use.
The guns: The final game will feature over 70 weapons, from lethal assault rifles to silent tranquilizer guns, and you can outfit many of them with scopes, recoil grips, laser sights, flashlights, and more. Collecting enemy weapons will unlock new guns and "Drebin Points" for further customization.
The sound: MGS4 has some of the crispest, clearest sound effects we've ever heard -- the booming gunshots will make your hair stand on end! The Hollywood-style soundtrack is also predictably fantastic, and Snake's raspy voice sounds more desiccated than ever. GamePro editor Sid Shuman went so far as to say that MGS4 has "the best sound I've ever heard in a game."
The story: MGS4 is the darkest Metal Gear game by far: Snake is in terrible physical shape, and the world seems to rest on the brink of self-inflicted annihilation. Though the mood is dark, it's not depressing: you'll find plenty of characters to care about in this war-torn world.
Tof dat je hem hebt, was bijna het eerste spel wat ik kochtquote:
lelijk zegquote:Op donderdag 3 april 2008 00:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Far Cry 2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mwoa, t blijven xbox graphics hequote:Op donderdag 3 april 2008 09:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vind je het echt mooi ?
http://www.gamed.nl/messages/70313.jpg
10x mooier dan Halo 3quote:Op donderdag 3 april 2008 09:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vind je het echt mooi ?
http://www.gamed.nl/messages/70313.jpg
quote:De afkorting staat waarschijnlijk voor High Altitude Warfare maar waar de “X” voor staat is nog niet duidelijk. Het verhaal van dit nieuwe deel in de Tom Clancy serie speelt zich af in het jaar 2012. De wereld is volledig afhankelijk geworden van geprivatiseerde militaire bedrijven. Deze individuele bedrijven krijgen steeds meer macht en de wereld staat op het punt om in oorlog te geraken. Een goede reden voor jou om in je vliegtuig te springen en er lekker op los te knallen.
H.A.W.X. laat je in meer dan 50 vliegtuigen plaatsnemen die allen beschikken over het zogenaamde Enchanced Reality System (ERS) die er voor moet zorgen dat zelfs een gemiddelde piloot bij de top kan horen. Dit ERS beschikt over een radar, inkomende raketten detectie, een anti-crash systeem, damage control systeem, een uitgebreide map en informatie over units op het slagveld. Tevens kan je met dit systeem opdrachten geven aan je A.I squadron.
Naast al het single player geweld zal er ook een multiplayer in het spel verwerkt zitten. H.A.W.X ondersteunt namelijk een vier-speler co-op mode door de volledige campaign. Ook is er een Vs. Mode waarin 16 spelers het tegen elkaar op kunnen nemen. Verdien online experience punten en geld om nieuwe wapens te unlocken.
Tom Clancy’s H.A.W.X. zal in de herfst van dit jaar voor de Xbox 360, Playstation 3 en PC verschijnen.
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 3 april 2008 11:08 schreef Sackboy het volgende:
Tom Clancy's H.A.W.X.
[..]
[ afbeelding ]
Debut trailer
![]()
![]()
Het was al 17 minuten morgen ja, maar ik heb straks pas de tijd.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:17 schreef merino het volgende:
[..]
Mijne komt morgen
issie tof?
Heb hem gekocht omdat Nintendo Touch Golf me erg beviel op de DS.
Lekkerquote:Op donderdag 3 april 2008 11:08 schreef Sackboy het volgende:
Tom Clancy's H.A.W.X.
[..]
[ afbeelding ]
Debut trailer
![]()
![]()
Hoe tof zal het dan zijn als jij dan door een leeuw wordt besprongenquote:Op donderdag 3 april 2008 10:52 schreef Sackboy het volgende:
En hoe tof moet het wel niet zijn om zomaar ff wat dieren af te schieten als je niks te doen hebt:
quote:Je speelt een huurmoordenaar in Afrika, het speelgebied is hierbij vijftig vierkante kilometer dat bestaat uit onder meer savannes en jungles.
De missiestructuur is non-lineair, te vergelijken met de Elder Scrolls serie. Ook nu kun je missies aannemen wanneer je dit wilt en ze uitvoeren hoe jij dit geschikt acht. De opdrachten krijg je van neutrale dorpinwoners, hier kun je tevens terecht voor de aankoop van wapens, al dan niet van de zwarte markt.
quote:Op donderdag 3 april 2008 14:41 schreef Sackboy het volgende:
Tevens nog wat info over Far Cry 2:
[..]
Blijft toch gewoon dezelfde situatie als nuquote:Op donderdag 3 april 2008 16:22 schreef RedemptioN het volgende:
en dat zou dus i-d-e-a-a-l zijn, ik had dit overigens ook een tijdje trug naar Sony gemaild, nooit reactie opgehad verder...maar het zou wel mooi zijn als het zo zou gaan gebeuren!
ik las in mijn euforie dat we dus alle content in 1 store zouden zienquote:Op donderdag 3 april 2008 16:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Blijft toch gewoon dezelfde situatie als nu
Dat dacht ik dus ook na het lezen van de kopquote:Op donderdag 3 april 2008 16:40 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ik las in mijn euforie dat we dus alle content in 1 store zouden zien
Voor MP3 en Divx heb je geen eens Tversity nodig aangezien die al native worden ondersteund door de ps3.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:55 schreef solidslayer het volgende:
yeaj!
Net Tversity up and running gekregen, speelt zowat alle Divxjes af! Eindelijk ook muziek streamen scheelt toch weer aan schijfruimte op de ps3 want die raakt wel schaars met alle big ass installaties!
I know.. maar ik stream alles van mijn pc.. want anders staat mijn 60 gig schijfje in de ps3 zo volquote:Op donderdag 3 april 2008 20:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Voor MP3 en Divx heb je geen eens Tversity nodig aangezien die al native worden ondersteund door de ps3.
Maar het kan uiteraard wel
Dat doe ik ook maar Tversity vind ik vooral makkelijk om bestanden te streamen welke de PS3 native niet aan kan. Als ik alleen MP3 en divx zou streamen vind ik Mediaplayer iets prettiger.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:15 schreef solidslayer het volgende:
[..]
I know.. maar ik stream alles van mijn pc.. want anders staat mijn 60 gig schijfje in de ps3 zo vol
Nee hoor, zelfs voor die blijft hij slecht.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:09 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ja, het is echt een film die alleen maar interessant is voor FF7-fanboys.
Ik dus
Wat vage scans van de shots uit het magazine staan hierquote:- A high level of motion blur is used
- Create/Customise your own drivers
- Customise vehicles (ala Forza 2)
- In-game Music is enabled
- Tracks in jungles, beaches, caves, mountain hills, volcano crater (lava included)
- Visuals are not downgraded in Split-Screen
- Improved damage system
- Improved camera angles during crashes
- Cockpit view is not in
quote:-there is some good motion blurr in the game
-we would have ability to create our own driver (apperance)
-also cars we could personalize, visual tuning (paint, add some new parts etc)
-you can listen to your own music during a race
-tracks in jungle, beach, caves, mountain hills, vulcano crater (lava included)
- no cuts in graphic in split screen mode
- better damage system
- better camere during crashes
- no cocpit view
gaafquote:Op donderdag 3 april 2008 22:19 schreef Cyberia18 het volgende:
M'n moeder heeft nog steeds niks vernomen van IntertoysMorgen zelf maar eens bellen.
Nieuwe Motorstorm 2 info plus scans:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit!
Komende weken niet vanwege de store vernieuwing.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:05 schreef JK het volgende:
Er komt op donderdag toch altijd een store update?
Sony stopt met productie van de Sixaxis-controller.quote:Sony stellt Produktion des Sixaxis ein
In Zukunft wird es nur Dual Shock 3 Controller geben.
Irgendwie erstaunlich. Für Europa gibt es noch keinen festen Termin, an dem der neue Dual Shock 3 Controller für die PlayStation 3 veröffentlicht werden soll und nebenbei stellt Sony die Produktion des Sixaxis ein. Dies gilt zumindest für Nordamerika (und dürfte sicherlich bald auch für den Rest der Welt gelten). Ein Sony-Sprecher bestätigte dies offiziell.
http://www.consolewars.eu(...)ion_des_sixaxis_ein/
Irritantquote:Op donderdag 3 april 2008 22:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Komende weken niet vanwege de store vernieuwing.
Dit is geschreven via mijn ps3
Via PS knopje midden op de controller en dan shut down system? Of de powerknop ingedrukt houden op de voorkant. Het ledje wordt dan rood (standby).quote:Op donderdag 3 april 2008 23:25 schreef Schimpie het volgende:
Hoe zet ik hem in godsnaam uit?![]()
Ik heb hem nu gewoon uitgezet met de power knop aan de achterkant.
Dankje!quote:Op donderdag 3 april 2008 23:29 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Via PS knopje midden op de controller en dan shut down system? Of de powerknop ingedrukt houden op de voorkant. Het ledje wordt dan rood (standby).
Echt heul uit kan idd alleen via de power supply switch, maar dat zou ik alleen uitzetten als je hem lange tijd niet gebruikt
Schijnt dat Japanners dat fijn vinden.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:30 schreef Gamer_V het volgende:
Ik speel nu een uurtje iedereen's golf en het voelt een beetje als X-drukken de game. Wel een erg rustgevende X-drukken de game.
Over een paar uur moet je meer doen dan alleen X drukken.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:30 schreef Gamer_V het volgende:
Ik speel nu een uurtje iedereen's golf en het voelt een beetje als X-drukken de game. Wel een erg rustgevende X-drukken de game.
fo sho?quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:42 schreef Cyberia18 het volgende:
De maps verschijnen voor 21 dagen exclusief op de 360.
quote:
quote:COD 4 Map Pack pas later richting PS3
Vanaf 3 april kunnen Xbox 360-bezitters het Variety Map Pack voor Call of Duty 4: MW aanschaffen vanop de Xbox LIVE Marketplace voor 800 points (¤9.60). PS3-gamers kunnen de maps pas eenentwintig dagen later, op 24 april, tegen een gelijkaardige prijs downloaden vanop de PlayStation Store.
De reden voor de latere release heeft in tegenstelling tot bepaalde geruchten niet te maken met een exclusieve deal tussen Microsoft en Activision. Infinity Ward heeft er bewust voor gekozen om de maps eerst voor de Xbox 360 te ontwikkelen en nadien pas voor de PlayStation 3.
Het Variety Map Pack bestaat uit 'Chinatown', een remake van de COD 2-map Carentan. 'Killhouse' is een indoormap die qua omvang net iets groter is dan Shipment. 'Broadcast' is een remake van de tv-studio uit de campaign. 'Creek' is een grote, open map met hoogteverschillen.
Koop 'm Wes. Kan ik je ff pwnenquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:50 schreef Wessiej het volgende:
Gay, had ik de 360 versie maar.
Ik heb de demo gedowload, straks eens proberen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 04:24 schreef merino het volgende:
Everybody's Golf![]()
ben kennelijk enorm goed in putten![]()
alleen wel erg schrikbarend wanneer je keertje misslaat zeg
Deze komt natuurlijk hoe dan ook naar Europa toe.quote:Op vrijdag 4 april 2008 06:58 schreef Strolie75 het volgende:
Gingen er nu geruchten dat de nieuwe Playstation Store regiovrij wordt?
[ afbeelding ]
*want*
je weet ook dat je het op twee manieren en zonder rijhulp kan spelen? (dus een soort van arcade/simulatie mode)quote:Op vrijdag 4 april 2008 07:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Deze komt natuurlijk hoe dan ook naar Europa toe.
Al is het maar een weekje later (en niet 3 maanden zoals bij pain)
Gister avond even de Prologue kunnen spelen van GT5.
Ik kreeg er echt een sterk "demo" gevoel bij, ik heb gelijk mijn order bij play.com gecancelled, zelfs 25 euro vind ik teveel voor dat spel.
Ik was binnen 40 minuten door de C cup heen.
En grafisch was het ook een teleurstelling, de auto's en de binnenkant van de auto's zien er goed uit, net als de lichteffecten.
Maar dat grasdie bomen
en die achergronden, je ziet duidelijk dat het 1 grote texture is, geen diepte in niks.
En dan heb je die achteruitkijk spiegel nog, die ziet er goed uit, maar je buitenspiegel
Ben je aan het rijden, kan je nog geen 5 meter achter je kijken, en alles verdwijnt ook achter je...
En waar is het schade model?
Hoelang geleden kwam Gran turismo 1 uit? 10 jaar?
Dan mag je toch wel verwachten dat ze nu de schade erin hebben gebouwt?
En waar slaat "the real driving simulation" op? het rijd zo arcade als maar kan!
Nope, blijft zelfde situatie als nu.quote:Op vrijdag 4 april 2008 06:58 schreef Strolie75 het volgende:
Gingen er nu geruchten dat de nieuwe Playstation Store regiovrij wordt?
Het is gewoon GT5 Light, net als cola zonder suiker. Schade komt erin te zitten, dat weet je best anders heb je onder een steen geleefd.quote:Op vrijdag 4 april 2008 07:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Deze komt natuurlijk hoe dan ook naar Europa toe.
Al is het maar een weekje later (en niet 3 maanden zoals bij pain)
Gister avond even de Prologue kunnen spelen van GT5.
Ik kreeg er echt een sterk "demo" gevoel bij, ik heb gelijk mijn order bij play.com gecancelled, zelfs 25 euro vind ik teveel voor dat spel.
Ik was binnen 40 minuten door de C cup heen.
En grafisch was het ook een teleurstelling, de auto's en de binnenkant van de auto's zien er goed uit, net als de lichteffecten.
Maar dat grasdie bomen
en die achergronden, je ziet duidelijk dat het 1 grote texture is, geen diepte in niks.
En dan heb je die achteruitkijk spiegel nog, die ziet er goed uit, maar je buitenspiegel
Ben je aan het rijden, kan je nog geen 5 meter achter je kijken, en alles verdwijnt ook achter je...
En waar is het schade model?
Hoelang geleden kwam Gran turismo 1 uit? 10 jaar?
Dan mag je toch wel verwachten dat ze nu de schade erin hebben gebouwt?
En waar slaat "the real driving simulation" op? het rijd zo arcade als maar kan!
idd, ik heb maar één vraagje; waarom staat dit niet in de submit?quote:Op donderdag 3 april 2008 22:19 schreef Cyberia18 het volgende:
M'n moeder heeft nog steeds niks vernomen van IntertoysMorgen zelf maar eens bellen.
Nieuwe Motorstorm 2 info plus scans:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit!
Vanochtend mee geredenquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:11 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Het is gewoon GT5 Light, net als cola zonder suiker. Schade komt erin te zitten, dat weet je best anders heb je onder een steen geleefd.
Die textures e.d heb je gelijk in, maar for fuck's sake. Weet je wel uit hoeveel stukkies die auto's bestaan!?
C klasse is snel te doen ja. Mag ik u horen na de A en S klasse!? Nee, want je cancelled je bestelling nadat je 10% van de game geproefd hebt. Ergo geen recht van spreken dat het een demo is.
Noem eens een demo met 70 characters, 4 levels en met online mode aub.
"Real Driving Simulator": Zet alle zijwieltjes uit (Traction control, Stability management, active steering). Zet je car physics op Professional. Nu nog een keer.
Rij alle races uit en je krijgt quick tune. Hier komt "driving simulator" wel degelijk tot zijn recht. Maargoed, je hebt je oordeel al klaar na 40 minuten. Je goed recht.
Ik zeg niet dat GT5 Prologue heilig is, maar je loopt nu gewoon te zaniken.
Daarbij komt dat GT TV werkt (binnenkort komt er een complete top gear aflevering op te staan). Een demo is het niet.
OT: De Ferrari F1 2007 eindelijk kunnen kopen!!!!! Wat gaat dat ding hard zeg!
Omdat ik nog geen bron heb kunnen vinden die de scans heeft vrijgegeven. Ze komen rechtstreeks van een forum namelijk.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
idd, ik heb maar één vraagje; waarom staat dit niet in de submit?
/agreequote:Op vrijdag 4 april 2008 10:11 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Het is gewoon GT5 Light, net als cola zonder suiker. Schade komt erin te zitten, dat weet je best anders heb je onder een steen geleefd.
Die textures e.d heb je gelijk in, maar for fuck's sake. Weet je wel uit hoeveel stukkies die auto's bestaan!?
C klasse is snel te doen ja. Mag ik u horen na de A en S klasse!? Nee, want je cancelled je bestelling nadat je 10% van de game geproefd hebt. Ergo geen recht van spreken dat het een demo is.
Noem eens een demo met 70 characters, 4 levels en met online mode aub.
"Real Driving Simulator": Zet alle zijwieltjes uit (Traction control, Stability management, active steering). Zet je car physics op Professional. Nu nog een keer.
Rij alle races uit en je krijgt quick tune. Hier komt "driving simulator" wel degelijk tot zijn recht. Maargoed, je hebt je oordeel al klaar na 40 minuten. Je goed recht.
Ik zeg niet dat GT5 Prologue heilig is, maar je loopt nu gewoon te zaniken.
Daarbij komt dat GT TV werkt (binnenkort komt er een complete top gear aflevering op te staan). Een demo is het niet.
OT: De Ferrari F1 2007 eindelijk kunnen kopen!!!!! Wat gaat dat ding hard zeg!
False.quote:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=130164quote:Sony has told Eurogamer that the changes to the PlayStation Store will be cosmetic, and that it will still be region-free.
Leesbril nodig?quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
False.
[..]
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=130164
Precies. Hij was niet regiovrij en hij wordt niet regiovrij. Dan verandert er toch niks?quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:05 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Precies. Hij was niet regiovrij en hij wordt niet regiovrij. Dan verandert er toch niks?
Wel kan je nog steeds US en JAP accounts aanmaken om die stores ook te gebruiken.
Ik moet ook alles uitleggen hier..
quote:
Ja voor dat geld kun je ze niet laten liggen héquote:
Call of Duty 4 was een grote teleurstelling iddquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:05 schreef merino het volgende:
Ben echt verslaafd aan het worden aan Everybody's Golf
X button smashing for the win
Vind CoD4 alleen beetje telleurstellen. Had enorm vaak rare momenten zoals het beeld wat gaat trillen en schokken wanneer ik per ongeluk in de weg sta van een teammaatje. Nja we zien wel hoe dat uitpakt.
Vandaag semester afgerond dus kan nu lekker al mijn nieuwe games gaan spelen
was een teleurstelling toen mn schijffie brakquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Call of Duty 4 was een grote teleurstelling idd
Grappig dat een Xbox360 eigenaar dat vraagtquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:08 schreef AQuila360 het volgende:
Lol hoe krijg je dat voor elkaar man om je schijfje te mollen?
Deeltje één of deeltje twee?quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:51 schreef Wessiej het volgende:
Iemand nog interesse in mijn Rainbow Six?
Oké, mja, ben niet geïnterreseerd verder, maar is toch wel handig om te wetenquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:00 schreef Wessiej het volgende:
2
Breken is iets anders dan bekrassenquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:44 schreef Devolution het volgende:
[..]
Grappig dat een Xbox360 eigenaar dat vraagt
Whahahahah! Die vergeet ik nooit meer xD :pquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Breken is iets anders dan bekrassen![]()
Over krassen kan ik idd meepraten
vaag ding iddquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:52 schreef Glennz het volgende:
Net een ps3 gekocht, tof ding alleen komen wel snel krassen op. is daar iets voor ofzo?
Als het voor een vriendenprijs weggaat alleenquote:
Wat doe jij nu dan?quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:12 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)erty/recensies/20365
Een 3.5 gaat goed met het spel turning point fall of liberty
quote:Definitely. It's funny, I actually had another colleague in the room with me, who also got real close to finishing. We were always comparing stats though, and I think I'd died 40-odd more times than he had by the end of the game. And failed, like, 50 missions! So I think in my rush to get through the game my skills let me down once or twice(!) The pressure to plough through as much as humanly possible did get irritating at times – especially when you get stuck on a certain mission – but you want to soak in as much atmosphere for your readers, cover as much ground as possible... all while taking over 4000 words worth of notes on a nearby laptop! It was the ultimate mix of fun and high pressure.
quote:How different is the game from the others?
It's certainly tighter, both in terms of the way Liberty city is structured and the way in which the narrative feels more movie-like than before. Otherwise, everything feels as if it's been given the next-gen treatment; in particular the driving and shooting are light years ahead of past GTAs. Overall, it's a stratospheric leap forward, beyond anything I'd imagined.
quote:How many "Woooaah, Jesus that's amazing!" moments did you have?
Without giving away any spoilers; lots! I think, overall though, it'll be three overall things that entrance GTA fans like never before. The City is one, with a lighting engine that has to be seen to be believed, plus the incredible dialogue and characterisation is genuinely Oscar-worthy and Niko Bellic is absolutely the most amazing protagonist in any game I've ever played. Finally, multiplayer of course!
quote:Are the GTA fans going to happy with the new game, do you think?
Obviously, you can't make everyone happy all of the time but if any GTA fans aren't happy with IV, they need to take a good long look at themselves. Seriously though, this game is going to make a lot of people very happy.
quote:If you had to pick a favourite out of all the games in the series now which one would it be?
GTA IV. By a country mile. It craps on all the others – even the mighty Vice City – from a height equivalent to the Statue of Happiness. Believe me, GTA IV is even better than the hype suggests!
Wat vind jij een mooi prijsje danquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Als het voor een vriendenprijs weggaat alleen
Deze is toch nog niet officieel? Er zit in elk geval nog geen PEGI-logo op.quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:35 schreef Sackboy het volgende:
Die US boxart is een stuk mooier dan de Europese boxart:
[ afbeelding ]
Inderdaad, dus er is nog hoop.quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
Deze is toch nog niet officieel? Er zit in elk geval nog geen PEGI-logo op.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
US.......................................packshot.................
Vind ik niet.quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:35 schreef Sackboy het volgende:
Die US boxart is een stuk mooier dan de Europese boxart:
[ afbeelding ]
Mee eensquote:Op zaterdag 5 april 2008 13:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vind ik niet.
De getekende Snake is toch beter dan zo'n render.
Lijkt me wat voorbarig om je concurrent zo snel uit te vlakken, maar wat Sony betreft kan dit wel hun jaar gaan worden.quote:Sony: 'Microsoft heeft zichzelf uit de next-gen race gegooid'
Microsoft heeft al haar kruit al verschoten in de eerste paar levensjaren van de Xbox 360 en heeft zichzelf zo uit de next-gen race gegooid. Dat vindt Scott Steinberg, marketing VP bij Sony Computer Entertainment. Volgens Steinberg ligt hierdoor 2008 helemaal open voor Sony's PlayStation 3.
Quote:
Our competition has already leveraged all their big assets, and may have punched themselves out of the fight...
Steinberg laat weten dat Sony het wat dit betreft beter voor elkaar heeft. Hij noemt games als Gran Turismo 5: Prologue, Metal Gear Solid 4, LittleBigPlanet en Resistance 2, welke perfect verspreid door het jaar 2008 uitkomen. Daarnaast zal de overwinning van Blu-ray op HD-DVD de PlayStation 3 een grote boost geven. Blu-ray en daarmee dus ook de PlayStation 3 is nu de High Def-standaard voor films, waardoor de PlayStation 3 een veelzijdig apparaat is geworden. Deze formule zal de consument naar de PlayStation 3 toe drijven, aldus Steinberg.
Steinberg had naast kritiek op de concurrent ook nog wat anders te melden. Hij hint naar downloadbare PlayStation 2-klassiekers van zowel Sony, als Third-parties. Titels noemt Steinberg helaas niet. Over Home meldt Steinberg dat de beta nog steeds bezig is en dat de lat erg hoog ligt. Sony wil erg graag voldoen aan de verwachtingen van de consument en dus kost de beta veel tijd. We moeten dus nog even geduld hebben voordat Home zal verschijnen.
Ja, laten we het er maar op houden dat Sony niet vreemd is van enige arrogante trekjes...quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lijkt me wat voorbarig om je concurrent zo snel uit te vlakken, maar wat Sony betreft kan dit wel hun jaar gaan worden.
Denk ik ook, maar MGS4 is tot nu toe wel PS3-exclusief toch? GTA4 niet.. dus dan zou MGS4 wel de grootste van 2008 worden... maar ik volg niet al het gamenieuws, zou me niets verbazen als MGS4 ook naar de 360 gaat.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:13 schreef Gamer_V het volgende:
Ik denk hé, dat GTA vier de biggere PS3 game of 2008 is.
Oke doeiquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:57 schreef Wessiej het volgende:
Bied je dat of zeg je dat,zoja, oppleuren, kthx.
quote:
quote:"I know, you want details, but all I can confirm is split-screen on PS3 only."
Dat dacht ik dus alquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:54 schreef Sackboy het volgende:
Hmm, volgens mij is iedereen op neogaf het erover eens dat het fake bullshit is.
Anyway, let's play hints:
Eidos werkt aan nieuwe game met beginletter 'T'
quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Eerste GTA IV review?
http://www.cgreviews.com/
[..]
quote:This site has been removed at the advice of legal council. 164,387
Die game lijkt me ook zeer vet! Wat heerlijk verfrissend in plaats van al die standaard donkere space-marine dertien-in-een dozijn shooters. Zo'n kleurenpalet zouden meer games moet aannemenquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:17 schreef SuperFruitig het volgende:
dees wordt vet hoop ik
http://www.gametrailers.com/player/31421.html?type=
Er stond een interview over de game in Playstation Magazine, wat erg interessant was, bij intresse kan ik wel wat fotos maken
Nah zonde om het nu nog te kopen wetende dat ik het amper meer zal spelen als GTA er is.quote:
Denk dat je je daar aardig in vergist.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:15 schreef JK het volgende:
maar ik volg niet al het gamenieuws, zou me niets verbazen als MGS4 ook naar de 360 gaat.
We zien het vanzelf wel.. MGS2: Substance kwam ook uit op de Xbox.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:15 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Denk dat je je daar aardig in vergist.
Klootspelquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:58 schreef Sackboy het volgende:
Gameplay videos van Ferrari Challenge:
Monza
Mugello
Homestead
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |