fo sho?quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:42 schreef Cyberia18 het volgende:
De maps verschijnen voor 21 dagen exclusief op de 360.
quote:
quote:COD 4 Map Pack pas later richting PS3
Vanaf 3 april kunnen Xbox 360-bezitters het Variety Map Pack voor Call of Duty 4: MW aanschaffen vanop de Xbox LIVE Marketplace voor 800 points (¤9.60). PS3-gamers kunnen de maps pas eenentwintig dagen later, op 24 april, tegen een gelijkaardige prijs downloaden vanop de PlayStation Store.
De reden voor de latere release heeft in tegenstelling tot bepaalde geruchten niet te maken met een exclusieve deal tussen Microsoft en Activision. Infinity Ward heeft er bewust voor gekozen om de maps eerst voor de Xbox 360 te ontwikkelen en nadien pas voor de PlayStation 3.
Het Variety Map Pack bestaat uit 'Chinatown', een remake van de COD 2-map Carentan. 'Killhouse' is een indoormap die qua omvang net iets groter is dan Shipment. 'Broadcast' is een remake van de tv-studio uit de campaign. 'Creek' is een grote, open map met hoogteverschillen.
Koop 'm Wes. Kan ik je ff pwnenquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:50 schreef Wessiej het volgende:
Gay, had ik de 360 versie maar.
Ik heb de demo gedowload, straks eens proberen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 04:24 schreef merino het volgende:
Everybody's Golf![]()
ben kennelijk enorm goed in putten![]()
alleen wel erg schrikbarend wanneer je keertje misslaat zeg
Deze komt natuurlijk hoe dan ook naar Europa toe.quote:Op vrijdag 4 april 2008 06:58 schreef Strolie75 het volgende:
Gingen er nu geruchten dat de nieuwe Playstation Store regiovrij wordt?
[ afbeelding ]
*want*
je weet ook dat je het op twee manieren en zonder rijhulp kan spelen? (dus een soort van arcade/simulatie mode)quote:Op vrijdag 4 april 2008 07:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Deze komt natuurlijk hoe dan ook naar Europa toe.
Al is het maar een weekje later (en niet 3 maanden zoals bij pain)
Gister avond even de Prologue kunnen spelen van GT5.
Ik kreeg er echt een sterk "demo" gevoel bij, ik heb gelijk mijn order bij play.com gecancelled, zelfs 25 euro vind ik teveel voor dat spel.
Ik was binnen 40 minuten door de C cup heen.
En grafisch was het ook een teleurstelling, de auto's en de binnenkant van de auto's zien er goed uit, net als de lichteffecten.
Maar dat grasdie bomen
en die achergronden, je ziet duidelijk dat het 1 grote texture is, geen diepte in niks.
En dan heb je die achteruitkijk spiegel nog, die ziet er goed uit, maar je buitenspiegel
Ben je aan het rijden, kan je nog geen 5 meter achter je kijken, en alles verdwijnt ook achter je...
En waar is het schade model?
Hoelang geleden kwam Gran turismo 1 uit? 10 jaar?
Dan mag je toch wel verwachten dat ze nu de schade erin hebben gebouwt?
En waar slaat "the real driving simulation" op? het rijd zo arcade als maar kan!
Nope, blijft zelfde situatie als nu.quote:Op vrijdag 4 april 2008 06:58 schreef Strolie75 het volgende:
Gingen er nu geruchten dat de nieuwe Playstation Store regiovrij wordt?
Het is gewoon GT5 Light, net als cola zonder suiker. Schade komt erin te zitten, dat weet je best anders heb je onder een steen geleefd.quote:Op vrijdag 4 april 2008 07:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Deze komt natuurlijk hoe dan ook naar Europa toe.
Al is het maar een weekje later (en niet 3 maanden zoals bij pain)
Gister avond even de Prologue kunnen spelen van GT5.
Ik kreeg er echt een sterk "demo" gevoel bij, ik heb gelijk mijn order bij play.com gecancelled, zelfs 25 euro vind ik teveel voor dat spel.
Ik was binnen 40 minuten door de C cup heen.
En grafisch was het ook een teleurstelling, de auto's en de binnenkant van de auto's zien er goed uit, net als de lichteffecten.
Maar dat grasdie bomen
en die achergronden, je ziet duidelijk dat het 1 grote texture is, geen diepte in niks.
En dan heb je die achteruitkijk spiegel nog, die ziet er goed uit, maar je buitenspiegel
Ben je aan het rijden, kan je nog geen 5 meter achter je kijken, en alles verdwijnt ook achter je...
En waar is het schade model?
Hoelang geleden kwam Gran turismo 1 uit? 10 jaar?
Dan mag je toch wel verwachten dat ze nu de schade erin hebben gebouwt?
En waar slaat "the real driving simulation" op? het rijd zo arcade als maar kan!
idd, ik heb maar één vraagje; waarom staat dit niet in de submit?quote:Op donderdag 3 april 2008 22:19 schreef Cyberia18 het volgende:
M'n moeder heeft nog steeds niks vernomen van IntertoysMorgen zelf maar eens bellen.
Nieuwe Motorstorm 2 info plus scans:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit!
Vanochtend mee geredenquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:11 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Het is gewoon GT5 Light, net als cola zonder suiker. Schade komt erin te zitten, dat weet je best anders heb je onder een steen geleefd.
Die textures e.d heb je gelijk in, maar for fuck's sake. Weet je wel uit hoeveel stukkies die auto's bestaan!?
C klasse is snel te doen ja. Mag ik u horen na de A en S klasse!? Nee, want je cancelled je bestelling nadat je 10% van de game geproefd hebt. Ergo geen recht van spreken dat het een demo is.
Noem eens een demo met 70 characters, 4 levels en met online mode aub.
"Real Driving Simulator": Zet alle zijwieltjes uit (Traction control, Stability management, active steering). Zet je car physics op Professional. Nu nog een keer.
Rij alle races uit en je krijgt quick tune. Hier komt "driving simulator" wel degelijk tot zijn recht. Maargoed, je hebt je oordeel al klaar na 40 minuten. Je goed recht.
Ik zeg niet dat GT5 Prologue heilig is, maar je loopt nu gewoon te zaniken.
Daarbij komt dat GT TV werkt (binnenkort komt er een complete top gear aflevering op te staan). Een demo is het niet.
OT: De Ferrari F1 2007 eindelijk kunnen kopen!!!!! Wat gaat dat ding hard zeg!
Omdat ik nog geen bron heb kunnen vinden die de scans heeft vrijgegeven. Ze komen rechtstreeks van een forum namelijk.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
idd, ik heb maar één vraagje; waarom staat dit niet in de submit?
/agreequote:Op vrijdag 4 april 2008 10:11 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Het is gewoon GT5 Light, net als cola zonder suiker. Schade komt erin te zitten, dat weet je best anders heb je onder een steen geleefd.
Die textures e.d heb je gelijk in, maar for fuck's sake. Weet je wel uit hoeveel stukkies die auto's bestaan!?
C klasse is snel te doen ja. Mag ik u horen na de A en S klasse!? Nee, want je cancelled je bestelling nadat je 10% van de game geproefd hebt. Ergo geen recht van spreken dat het een demo is.
Noem eens een demo met 70 characters, 4 levels en met online mode aub.
"Real Driving Simulator": Zet alle zijwieltjes uit (Traction control, Stability management, active steering). Zet je car physics op Professional. Nu nog een keer.
Rij alle races uit en je krijgt quick tune. Hier komt "driving simulator" wel degelijk tot zijn recht. Maargoed, je hebt je oordeel al klaar na 40 minuten. Je goed recht.
Ik zeg niet dat GT5 Prologue heilig is, maar je loopt nu gewoon te zaniken.
Daarbij komt dat GT TV werkt (binnenkort komt er een complete top gear aflevering op te staan). Een demo is het niet.
OT: De Ferrari F1 2007 eindelijk kunnen kopen!!!!! Wat gaat dat ding hard zeg!
False.quote:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=130164quote:Sony has told Eurogamer that the changes to the PlayStation Store will be cosmetic, and that it will still be region-free.
Leesbril nodig?quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
False.
[..]
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=130164
Precies. Hij was niet regiovrij en hij wordt niet regiovrij. Dan verandert er toch niks?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |