fo sho?quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:42 schreef Cyberia18 het volgende:
De maps verschijnen voor 21 dagen exclusief op de 360.
quote:
quote:COD 4 Map Pack pas later richting PS3
Vanaf 3 april kunnen Xbox 360-bezitters het Variety Map Pack voor Call of Duty 4: MW aanschaffen vanop de Xbox LIVE Marketplace voor 800 points (¤9.60). PS3-gamers kunnen de maps pas eenentwintig dagen later, op 24 april, tegen een gelijkaardige prijs downloaden vanop de PlayStation Store.
De reden voor de latere release heeft in tegenstelling tot bepaalde geruchten niet te maken met een exclusieve deal tussen Microsoft en Activision. Infinity Ward heeft er bewust voor gekozen om de maps eerst voor de Xbox 360 te ontwikkelen en nadien pas voor de PlayStation 3.
Het Variety Map Pack bestaat uit 'Chinatown', een remake van de COD 2-map Carentan. 'Killhouse' is een indoormap die qua omvang net iets groter is dan Shipment. 'Broadcast' is een remake van de tv-studio uit de campaign. 'Creek' is een grote, open map met hoogteverschillen.
Koop 'm Wes. Kan ik je ff pwnenquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:50 schreef Wessiej het volgende:
Gay, had ik de 360 versie maar.
Ik heb de demo gedowload, straks eens proberen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 04:24 schreef merino het volgende:
Everybody's Golf![]()
ben kennelijk enorm goed in putten![]()
alleen wel erg schrikbarend wanneer je keertje misslaat zeg
Deze komt natuurlijk hoe dan ook naar Europa toe.quote:Op vrijdag 4 april 2008 06:58 schreef Strolie75 het volgende:
Gingen er nu geruchten dat de nieuwe Playstation Store regiovrij wordt?
[ afbeelding ]
*want*
je weet ook dat je het op twee manieren en zonder rijhulp kan spelen? (dus een soort van arcade/simulatie mode)quote:Op vrijdag 4 april 2008 07:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Deze komt natuurlijk hoe dan ook naar Europa toe.
Al is het maar een weekje later (en niet 3 maanden zoals bij pain)
Gister avond even de Prologue kunnen spelen van GT5.
Ik kreeg er echt een sterk "demo" gevoel bij, ik heb gelijk mijn order bij play.com gecancelled, zelfs 25 euro vind ik teveel voor dat spel.
Ik was binnen 40 minuten door de C cup heen.
En grafisch was het ook een teleurstelling, de auto's en de binnenkant van de auto's zien er goed uit, net als de lichteffecten.
Maar dat grasdie bomen
en die achergronden, je ziet duidelijk dat het 1 grote texture is, geen diepte in niks.
En dan heb je die achteruitkijk spiegel nog, die ziet er goed uit, maar je buitenspiegel
Ben je aan het rijden, kan je nog geen 5 meter achter je kijken, en alles verdwijnt ook achter je...
En waar is het schade model?
Hoelang geleden kwam Gran turismo 1 uit? 10 jaar?
Dan mag je toch wel verwachten dat ze nu de schade erin hebben gebouwt?
En waar slaat "the real driving simulation" op? het rijd zo arcade als maar kan!
Nope, blijft zelfde situatie als nu.quote:Op vrijdag 4 april 2008 06:58 schreef Strolie75 het volgende:
Gingen er nu geruchten dat de nieuwe Playstation Store regiovrij wordt?
Het is gewoon GT5 Light, net als cola zonder suiker. Schade komt erin te zitten, dat weet je best anders heb je onder een steen geleefd.quote:Op vrijdag 4 april 2008 07:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Deze komt natuurlijk hoe dan ook naar Europa toe.
Al is het maar een weekje later (en niet 3 maanden zoals bij pain)
Gister avond even de Prologue kunnen spelen van GT5.
Ik kreeg er echt een sterk "demo" gevoel bij, ik heb gelijk mijn order bij play.com gecancelled, zelfs 25 euro vind ik teveel voor dat spel.
Ik was binnen 40 minuten door de C cup heen.
En grafisch was het ook een teleurstelling, de auto's en de binnenkant van de auto's zien er goed uit, net als de lichteffecten.
Maar dat grasdie bomen
en die achergronden, je ziet duidelijk dat het 1 grote texture is, geen diepte in niks.
En dan heb je die achteruitkijk spiegel nog, die ziet er goed uit, maar je buitenspiegel
Ben je aan het rijden, kan je nog geen 5 meter achter je kijken, en alles verdwijnt ook achter je...
En waar is het schade model?
Hoelang geleden kwam Gran turismo 1 uit? 10 jaar?
Dan mag je toch wel verwachten dat ze nu de schade erin hebben gebouwt?
En waar slaat "the real driving simulation" op? het rijd zo arcade als maar kan!
idd, ik heb maar één vraagje; waarom staat dit niet in de submit?quote:Op donderdag 3 april 2008 22:19 schreef Cyberia18 het volgende:
M'n moeder heeft nog steeds niks vernomen van IntertoysMorgen zelf maar eens bellen.
Nieuwe Motorstorm 2 info plus scans:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit!
Vanochtend mee geredenquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:11 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Het is gewoon GT5 Light, net als cola zonder suiker. Schade komt erin te zitten, dat weet je best anders heb je onder een steen geleefd.
Die textures e.d heb je gelijk in, maar for fuck's sake. Weet je wel uit hoeveel stukkies die auto's bestaan!?
C klasse is snel te doen ja. Mag ik u horen na de A en S klasse!? Nee, want je cancelled je bestelling nadat je 10% van de game geproefd hebt. Ergo geen recht van spreken dat het een demo is.
Noem eens een demo met 70 characters, 4 levels en met online mode aub.
"Real Driving Simulator": Zet alle zijwieltjes uit (Traction control, Stability management, active steering). Zet je car physics op Professional. Nu nog een keer.
Rij alle races uit en je krijgt quick tune. Hier komt "driving simulator" wel degelijk tot zijn recht. Maargoed, je hebt je oordeel al klaar na 40 minuten. Je goed recht.
Ik zeg niet dat GT5 Prologue heilig is, maar je loopt nu gewoon te zaniken.
Daarbij komt dat GT TV werkt (binnenkort komt er een complete top gear aflevering op te staan). Een demo is het niet.
OT: De Ferrari F1 2007 eindelijk kunnen kopen!!!!! Wat gaat dat ding hard zeg!
Omdat ik nog geen bron heb kunnen vinden die de scans heeft vrijgegeven. Ze komen rechtstreeks van een forum namelijk.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
idd, ik heb maar één vraagje; waarom staat dit niet in de submit?
/agreequote:Op vrijdag 4 april 2008 10:11 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Het is gewoon GT5 Light, net als cola zonder suiker. Schade komt erin te zitten, dat weet je best anders heb je onder een steen geleefd.
Die textures e.d heb je gelijk in, maar for fuck's sake. Weet je wel uit hoeveel stukkies die auto's bestaan!?
C klasse is snel te doen ja. Mag ik u horen na de A en S klasse!? Nee, want je cancelled je bestelling nadat je 10% van de game geproefd hebt. Ergo geen recht van spreken dat het een demo is.
Noem eens een demo met 70 characters, 4 levels en met online mode aub.
"Real Driving Simulator": Zet alle zijwieltjes uit (Traction control, Stability management, active steering). Zet je car physics op Professional. Nu nog een keer.
Rij alle races uit en je krijgt quick tune. Hier komt "driving simulator" wel degelijk tot zijn recht. Maargoed, je hebt je oordeel al klaar na 40 minuten. Je goed recht.
Ik zeg niet dat GT5 Prologue heilig is, maar je loopt nu gewoon te zaniken.
Daarbij komt dat GT TV werkt (binnenkort komt er een complete top gear aflevering op te staan). Een demo is het niet.
OT: De Ferrari F1 2007 eindelijk kunnen kopen!!!!! Wat gaat dat ding hard zeg!
False.quote:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=130164quote:Sony has told Eurogamer that the changes to the PlayStation Store will be cosmetic, and that it will still be region-free.
Leesbril nodig?quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
False.
[..]
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=130164
Precies. Hij was niet regiovrij en hij wordt niet regiovrij. Dan verandert er toch niks?quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:05 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Precies. Hij was niet regiovrij en hij wordt niet regiovrij. Dan verandert er toch niks?
Wel kan je nog steeds US en JAP accounts aanmaken om die stores ook te gebruiken.
Ik moet ook alles uitleggen hier..
quote:
Ja voor dat geld kun je ze niet laten liggen héquote:
Call of Duty 4 was een grote teleurstelling iddquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:05 schreef merino het volgende:
Ben echt verslaafd aan het worden aan Everybody's Golf
X button smashing for the win
Vind CoD4 alleen beetje telleurstellen. Had enorm vaak rare momenten zoals het beeld wat gaat trillen en schokken wanneer ik per ongeluk in de weg sta van een teammaatje. Nja we zien wel hoe dat uitpakt.
Vandaag semester afgerond dus kan nu lekker al mijn nieuwe games gaan spelen
was een teleurstelling toen mn schijffie brakquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Call of Duty 4 was een grote teleurstelling idd
Grappig dat een Xbox360 eigenaar dat vraagtquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:08 schreef AQuila360 het volgende:
Lol hoe krijg je dat voor elkaar man om je schijfje te mollen?
Deeltje één of deeltje twee?quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:51 schreef Wessiej het volgende:
Iemand nog interesse in mijn Rainbow Six?
Oké, mja, ben niet geďnterreseerd verder, maar is toch wel handig om te wetenquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:00 schreef Wessiej het volgende:
2
Breken is iets anders dan bekrassenquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:44 schreef Devolution het volgende:
[..]
Grappig dat een Xbox360 eigenaar dat vraagt
Whahahahah! Die vergeet ik nooit meer xD :pquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Breken is iets anders dan bekrassen![]()
Over krassen kan ik idd meepraten
vaag ding iddquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:52 schreef Glennz het volgende:
Net een ps3 gekocht, tof ding alleen komen wel snel krassen op. is daar iets voor ofzo?
Als het voor een vriendenprijs weggaat alleenquote:
Wat doe jij nu dan?quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:12 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)erty/recensies/20365
Een 3.5 gaat goed met het spel turning point fall of liberty
quote:Definitely. It's funny, I actually had another colleague in the room with me, who also got real close to finishing. We were always comparing stats though, and I think I'd died 40-odd more times than he had by the end of the game. And failed, like, 50 missions! So I think in my rush to get through the game my skills let me down once or twice(!) The pressure to plough through as much as humanly possible did get irritating at times – especially when you get stuck on a certain mission – but you want to soak in as much atmosphere for your readers, cover as much ground as possible... all while taking over 4000 words worth of notes on a nearby laptop! It was the ultimate mix of fun and high pressure.
quote:How different is the game from the others?
It's certainly tighter, both in terms of the way Liberty city is structured and the way in which the narrative feels more movie-like than before. Otherwise, everything feels as if it's been given the next-gen treatment; in particular the driving and shooting are light years ahead of past GTAs. Overall, it's a stratospheric leap forward, beyond anything I'd imagined.
quote:How many "Woooaah, Jesus that's amazing!" moments did you have?
Without giving away any spoilers; lots! I think, overall though, it'll be three overall things that entrance GTA fans like never before. The City is one, with a lighting engine that has to be seen to be believed, plus the incredible dialogue and characterisation is genuinely Oscar-worthy and Niko Bellic is absolutely the most amazing protagonist in any game I've ever played. Finally, multiplayer of course!
quote:Are the GTA fans going to happy with the new game, do you think?
Obviously, you can't make everyone happy all of the time but if any GTA fans aren't happy with IV, they need to take a good long look at themselves. Seriously though, this game is going to make a lot of people very happy.
quote:If you had to pick a favourite out of all the games in the series now which one would it be?
GTA IV. By a country mile. It craps on all the others – even the mighty Vice City – from a height equivalent to the Statue of Happiness. Believe me, GTA IV is even better than the hype suggests!
Wat vind jij een mooi prijsje danquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Als het voor een vriendenprijs weggaat alleen
Deze is toch nog niet officieel? Er zit in elk geval nog geen PEGI-logo op.quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:35 schreef Sackboy het volgende:
Die US boxart is een stuk mooier dan de Europese boxart:
[ afbeelding ]
Inderdaad, dus er is nog hoop.quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
Deze is toch nog niet officieel? Er zit in elk geval nog geen PEGI-logo op.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
US.......................................packshot.................
Vind ik niet.quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:35 schreef Sackboy het volgende:
Die US boxart is een stuk mooier dan de Europese boxart:
[ afbeelding ]
Mee eensquote:Op zaterdag 5 april 2008 13:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vind ik niet.
De getekende Snake is toch beter dan zo'n render.
Lijkt me wat voorbarig om je concurrent zo snel uit te vlakken, maar wat Sony betreft kan dit wel hun jaar gaan worden.quote:Sony: 'Microsoft heeft zichzelf uit de next-gen race gegooid'
Microsoft heeft al haar kruit al verschoten in de eerste paar levensjaren van de Xbox 360 en heeft zichzelf zo uit de next-gen race gegooid. Dat vindt Scott Steinberg, marketing VP bij Sony Computer Entertainment. Volgens Steinberg ligt hierdoor 2008 helemaal open voor Sony's PlayStation 3.
Quote:
Our competition has already leveraged all their big assets, and may have punched themselves out of the fight...
Steinberg laat weten dat Sony het wat dit betreft beter voor elkaar heeft. Hij noemt games als Gran Turismo 5: Prologue, Metal Gear Solid 4, LittleBigPlanet en Resistance 2, welke perfect verspreid door het jaar 2008 uitkomen. Daarnaast zal de overwinning van Blu-ray op HD-DVD de PlayStation 3 een grote boost geven. Blu-ray en daarmee dus ook de PlayStation 3 is nu de High Def-standaard voor films, waardoor de PlayStation 3 een veelzijdig apparaat is geworden. Deze formule zal de consument naar de PlayStation 3 toe drijven, aldus Steinberg.
Steinberg had naast kritiek op de concurrent ook nog wat anders te melden. Hij hint naar downloadbare PlayStation 2-klassiekers van zowel Sony, als Third-parties. Titels noemt Steinberg helaas niet. Over Home meldt Steinberg dat de beta nog steeds bezig is en dat de lat erg hoog ligt. Sony wil erg graag voldoen aan de verwachtingen van de consument en dus kost de beta veel tijd. We moeten dus nog even geduld hebben voordat Home zal verschijnen.
Ja, laten we het er maar op houden dat Sony niet vreemd is van enige arrogante trekjes...quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lijkt me wat voorbarig om je concurrent zo snel uit te vlakken, maar wat Sony betreft kan dit wel hun jaar gaan worden.
Denk ik ook, maar MGS4 is tot nu toe wel PS3-exclusief toch? GTA4 niet.. dus dan zou MGS4 wel de grootste van 2008 worden... maar ik volg niet al het gamenieuws, zou me niets verbazen als MGS4 ook naar de 360 gaat.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:13 schreef Gamer_V het volgende:
Ik denk hé, dat GTA vier de biggere PS3 game of 2008 is.
Oke doeiquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:57 schreef Wessiej het volgende:
Bied je dat of zeg je dat,zoja, oppleuren, kthx.
quote:
quote:"I know, you want details, but all I can confirm is split-screen on PS3 only."
Dat dacht ik dus alquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:54 schreef Sackboy het volgende:
Hmm, volgens mij is iedereen op neogaf het erover eens dat het fake bullshit is.
Anyway, let's play hints:
Eidos werkt aan nieuwe game met beginletter 'T'
quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Eerste GTA IV review?
http://www.cgreviews.com/
[..]
quote:This site has been removed at the advice of legal council. 164,387
Die game lijkt me ook zeer vet! Wat heerlijk verfrissend in plaats van al die standaard donkere space-marine dertien-in-een dozijn shooters. Zo'n kleurenpalet zouden meer games moet aannemenquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:17 schreef SuperFruitig het volgende:
dees wordt vet hoop ik
http://www.gametrailers.com/player/31421.html?type=
Er stond een interview over de game in Playstation Magazine, wat erg interessant was, bij intresse kan ik wel wat fotos maken
Nah zonde om het nu nog te kopen wetende dat ik het amper meer zal spelen als GTA er is.quote:
Denk dat je je daar aardig in vergist.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:15 schreef JK het volgende:
maar ik volg niet al het gamenieuws, zou me niets verbazen als MGS4 ook naar de 360 gaat.
We zien het vanzelf wel.. MGS2: Substance kwam ook uit op de Xbox.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:15 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Denk dat je je daar aardig in vergist.
Klootspelquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:58 schreef Sackboy het volgende:
Gameplay videos van Ferrari Challenge:
Monza
Mugello
Homestead
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |