Wat vind jij een mooi prijsje danquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Als het voor een vriendenprijs weggaat alleen
Deze is toch nog niet officieel? Er zit in elk geval nog geen PEGI-logo op.quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:35 schreef Sackboy het volgende:
Die US boxart is een stuk mooier dan de Europese boxart:
[ afbeelding ]
Inderdaad, dus er is nog hoop.quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
Deze is toch nog niet officieel? Er zit in elk geval nog geen PEGI-logo op.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
US.......................................packshot.................
Vind ik niet.quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:35 schreef Sackboy het volgende:
Die US boxart is een stuk mooier dan de Europese boxart:
[ afbeelding ]
Mee eensquote:Op zaterdag 5 april 2008 13:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vind ik niet.
De getekende Snake is toch beter dan zo'n render.
Lijkt me wat voorbarig om je concurrent zo snel uit te vlakken, maar wat Sony betreft kan dit wel hun jaar gaan worden.quote:Sony: 'Microsoft heeft zichzelf uit de next-gen race gegooid'
Microsoft heeft al haar kruit al verschoten in de eerste paar levensjaren van de Xbox 360 en heeft zichzelf zo uit de next-gen race gegooid. Dat vindt Scott Steinberg, marketing VP bij Sony Computer Entertainment. Volgens Steinberg ligt hierdoor 2008 helemaal open voor Sony's PlayStation 3.
Quote:
Our competition has already leveraged all their big assets, and may have punched themselves out of the fight...
Steinberg laat weten dat Sony het wat dit betreft beter voor elkaar heeft. Hij noemt games als Gran Turismo 5: Prologue, Metal Gear Solid 4, LittleBigPlanet en Resistance 2, welke perfect verspreid door het jaar 2008 uitkomen. Daarnaast zal de overwinning van Blu-ray op HD-DVD de PlayStation 3 een grote boost geven. Blu-ray en daarmee dus ook de PlayStation 3 is nu de High Def-standaard voor films, waardoor de PlayStation 3 een veelzijdig apparaat is geworden. Deze formule zal de consument naar de PlayStation 3 toe drijven, aldus Steinberg.
Steinberg had naast kritiek op de concurrent ook nog wat anders te melden. Hij hint naar downloadbare PlayStation 2-klassiekers van zowel Sony, als Third-parties. Titels noemt Steinberg helaas niet. Over Home meldt Steinberg dat de beta nog steeds bezig is en dat de lat erg hoog ligt. Sony wil erg graag voldoen aan de verwachtingen van de consument en dus kost de beta veel tijd. We moeten dus nog even geduld hebben voordat Home zal verschijnen.
Ja, laten we het er maar op houden dat Sony niet vreemd is van enige arrogante trekjes...quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lijkt me wat voorbarig om je concurrent zo snel uit te vlakken, maar wat Sony betreft kan dit wel hun jaar gaan worden.
Denk ik ook, maar MGS4 is tot nu toe wel PS3-exclusief toch? GTA4 niet.. dus dan zou MGS4 wel de grootste van 2008 worden... maar ik volg niet al het gamenieuws, zou me niets verbazen als MGS4 ook naar de 360 gaat.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:13 schreef Gamer_V het volgende:
Ik denk hé, dat GTA vier de biggere PS3 game of 2008 is.
Oke doeiquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:57 schreef Wessiej het volgende:
Bied je dat of zeg je dat,zoja, oppleuren, kthx.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |