Nee hoor, zelfs voor die blijft hij slecht.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:09 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ja, het is echt een film die alleen maar interessant is voor FF7-fanboys.
Ik dus
Wat vage scans van de shots uit het magazine staan hierquote:- A high level of motion blur is used
- Create/Customise your own drivers
- Customise vehicles (ala Forza 2)
- In-game Music is enabled
- Tracks in jungles, beaches, caves, mountain hills, volcano crater (lava included)
- Visuals are not downgraded in Split-Screen
- Improved damage system
- Improved camera angles during crashes
- Cockpit view is not in
quote:-there is some good motion blurr in the game
-we would have ability to create our own driver (apperance)
-also cars we could personalize, visual tuning (paint, add some new parts etc)
-you can listen to your own music during a race
-tracks in jungle, beach, caves, mountain hills, vulcano crater (lava included)
- no cuts in graphic in split screen mode
- better damage system
- better camere during crashes
- no cocpit view
gaafquote:Op donderdag 3 april 2008 22:19 schreef Cyberia18 het volgende:
M'n moeder heeft nog steeds niks vernomen van IntertoysMorgen zelf maar eens bellen.
Nieuwe Motorstorm 2 info plus scans:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit!
Komende weken niet vanwege de store vernieuwing.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:05 schreef JK het volgende:
Er komt op donderdag toch altijd een store update?
Sony stopt met productie van de Sixaxis-controller.quote:Sony stellt Produktion des Sixaxis ein
In Zukunft wird es nur Dual Shock 3 Controller geben.
Irgendwie erstaunlich. Für Europa gibt es noch keinen festen Termin, an dem der neue Dual Shock 3 Controller für die PlayStation 3 veröffentlicht werden soll und nebenbei stellt Sony die Produktion des Sixaxis ein. Dies gilt zumindest für Nordamerika (und dürfte sicherlich bald auch für den Rest der Welt gelten). Ein Sony-Sprecher bestätigte dies offiziell.
http://www.consolewars.eu(...)ion_des_sixaxis_ein/
Irritantquote:Op donderdag 3 april 2008 22:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Komende weken niet vanwege de store vernieuwing.
Dit is geschreven via mijn ps3
Via PS knopje midden op de controller en dan shut down system? Of de powerknop ingedrukt houden op de voorkant. Het ledje wordt dan rood (standby).quote:Op donderdag 3 april 2008 23:25 schreef Schimpie het volgende:
Hoe zet ik hem in godsnaam uit?![]()
Ik heb hem nu gewoon uitgezet met de power knop aan de achterkant.
Dankje!quote:Op donderdag 3 april 2008 23:29 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Via PS knopje midden op de controller en dan shut down system? Of de powerknop ingedrukt houden op de voorkant. Het ledje wordt dan rood (standby).
Echt heul uit kan idd alleen via de power supply switch, maar dat zou ik alleen uitzetten als je hem lange tijd niet gebruikt
Schijnt dat Japanners dat fijn vinden.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:30 schreef Gamer_V het volgende:
Ik speel nu een uurtje iedereen's golf en het voelt een beetje als X-drukken de game. Wel een erg rustgevende X-drukken de game.
Over een paar uur moet je meer doen dan alleen X drukken.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:30 schreef Gamer_V het volgende:
Ik speel nu een uurtje iedereen's golf en het voelt een beetje als X-drukken de game. Wel een erg rustgevende X-drukken de game.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |