Viking is tofquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:01 schreef ryangozer het volgende:
Hier het GT5P topic waar ik zojuist ook ff een savegame heb toegevoegd waarin alle auto's zijn geunlocked.
[PS3] GT5 Prologue #2, waar we niet van botsen houden!
Ik wacht nog steeds op mijn gt5quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:09 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
daar moeten ze zelf voor racen!
tvp uiteraard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat de game toen nog niet uit was en ik geen tijd/zin heb gehad om de OP aan te passen. Komt weer wel ergens deze week.quote:
Waar waar waar waar?quote:
OMG ******** ik schrok me de terintyfus en besefte me toen dat het 1 april isquote:
CoD4 (PS3) Is ook 'maar' 720p, he... dus dat schiet niet op.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:20 schreef jorienvdherik het volgende:
nou, net bij een vriend op zo 1 meter full hd tv cod 4 gespeeld. grafisch dus echt niet mooier als op een hd ready tv
Serieus? De 360 versie is namelijk gewoon 1080p.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:37 schreef Sixty4 het volgende:
[..]
CoD4 (PS3) Is ook 'maar' 720p, he... dus dat schiet niet op.
quote:
360 ondersteunt volgens mij helemaal geen 1080p, alleen 1080i toch?quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:39 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Serieus? De 360 versie is namelijk gewoon 1080p.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:43 schreef Jovatov het volgende:
[..]
360 ondersteunt volgens mij helemaal geen 1080p, alleen 1080i toch?
op doosje van ps3 staat hier gewoon 1080p hoorquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:37 schreef Sixty4 het volgende:
[..]
CoD4 (PS3) Is ook 'maar' 720p, he... dus dat schiet niet op.
Gaan we weer....quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
op doosje van ps3 staat hier gewoon 1080p hoor
voor als nog is verschil tussen hd ready en full hd met spellen hoop ik niet zo grootquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:05 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Gaan we weer....
COD4 ondersteunt wel 1080p, maar ALLEEN als je andere resoluties afvinkt in je PS3 instellingen. Ja het is raar maar zo is het nou eenmaal.
Om er toch even op door te gaanquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:05 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Gaan we weer....
COD4 ondersteunt wel 1080p, maar ALLEEN als je andere resoluties afvinkt in je PS3 instellingen. Ja het is raar maar zo is het nou eenmaal.
nee helaas, hij is door een fanboy gemaakt en dit is de grootste die ik kan vinden.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:01 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Heb je die bovenste ook in hogere kwaliteit?
Heb je een link?quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:23 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Oja home open beta komt vanavond uit he? om 20:00 onze tijd
Denk je dat ik daar intrapquote:
Ziet er "wel aardig" uitquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:41 schreef Sackboy het volgende:
Haze multiplayer shots:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op die site zie ik niks staan hoorquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:30 schreef Qunix het volgende:
[..]
Denk je dat ik daar intrap
http://www.homebetatrial.com/
Update moet je via je je ps3 downloaden....
File size is ongeveer 1100 MB.
Vette MGS gameplay filmpje !quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:20 schreef Fallen het volgende:
Altaïr in MGS4!![]()
![]()
http://kotaku.com/374534/you-got-assassins-creed-in-my-mgs4
Nou maar hopen op een Altaïr skin als unlockable.
Niemand reageert dus doe ik dat maarquote:
Ik heb liever dat deze game PS3 Exclusive blijft eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:27 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
Niemand reageert dus doe ik dat maar![]()
Jij wou stiekem toch dat deze game ook naar je geliefde X360 komt hè
Er is niks af te dingen op die screens, als Halo 3 een hit kan worden dan kan deze dat ook
anders lees je het topic, of op FokGames dat het al door mij gepost was...quote:
Deze is ook tegenwoordig voor een "budget" prijs te krijgen, 34.99 bij bol en de frs had hem staan voor 39.99 .quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:33 schreef merino het volgende:
hmmz keuze's. Kan nog 1 budget en 1 normaal geprijst spel halen. Keuze's:
normaal prijs:
Orange Box (nooit echt half life fan geweest maar wie weet...)
In nederland bestellen gaat niet echt helaas. Maar heb er uiteindelijk 36 euro inclusief verzendkosten voor betaald hier in Engeland. Met budget bedoelde ik echter 25 euro of goedkoperquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:55 schreef marcek het volgende:
[..]
Deze is ook tegenwoordig voor een "budget" prijs te krijgen, 34.99 bij bol en de frs had hem staan voor 39.99 .
Ik heb de mijne afgelopen weekend bij bol besteld (geen verzendkosten).
Heb hem vooral gekocht voor half life 2 , portal en team fortress zijn leuke extraatjes.
Misschien wel erg voor de hand liggend, maar firewall staat verbinding ook toe?quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:27 schreef kreuk050 het volgende:
Hallo mannen. Zoals jullie wellicht weten heb ik gister een PS3 gekocht, vannacht tot half 3 GT5 gespeeld, moest weer werken was heel slim
Even een vraagje die jullie hopelijk willen beantwoorden:
Hoe gooi ik m'n audio, video en foto bestanden op de PS3. Ik heb TVersity geinstalleerd op mijn computer en alle mappen gedeeld, in windows en in TVersity maar hij vind de mediacenter niet. Misschien tips? Danku
Mijne loopt vast bij die laatste battle van eerste eilandquote:Op woensdag 2 april 2008 00:07 schreef ikookhier het volgende:
Zit nu op het 2e eiland van Viking heerlijk spel
gta 4 is hetquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en je hebt de beeldinstellingen nagelopen? Je kan namelijk bij de beeldinstellingen aangeven welk type aansluiting je gebruit en of je 16:9 of 4:3 verhoudingen wilt.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:37 schreef merino het volgende:
voor de mensen die op sd tv's gamen met een scart kabel;
begrijp even iets helemaal niet (kan aan kapotte rgb scart kabel liggen).
Als ik de ps3 met de meegeleverde composite kabel (met scart blok) aansluit dan is mijn beeld gewoon zoals het moet zijn, compleet beeldvullend.
Als ik echter de ps3 met de rgb scart kabel aansluit (instelling staan goed in XMB) dan krijg ik 16:9 beeld (zwarte balken dus). Ligt dit aan een kapotte kabel of doe ik iets fout?
Zowel bij de 16:9 als 4:3 instelling krijg ik 16:9 op mijn tv.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
en je hebt de beeldinstellingen nagelopen? Je kan namelijk bij de beeldinstellingen aangeven welk type aansluiting je gebruit en of je 16:9 of 4:3 verhoudingen wilt.
De mijne ookquote:Op woensdag 2 april 2008 00:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijne loopt vast bij die laatste battle van eerste eiland
Morgen even contact opnemen met de winkel waar ik hem gekocht heb.
Je had een timed exclusivequote:Op dinsdag 1 april 2008 21:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
anders lees je het topic, of op FokGames dat het al door mij gepost was...![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb liever dat deze game PS3 Exclusive blijft eigenlijk.
Er komen al teveel Multiplatform games naar de PS3, ik vind dat het tijd wordt dat er wat onderscheid komt in games line up.
Ik ben totaal niet tevreden over "mijn geliefde xbox" als je naar de hardware kijkt.
Ik denk ook niet dat ik de volgende xbox gelijk bij de launch ga halen, die kinderziektes in dat ding hebben me al 2 x een retourtje duitsland gekost, ik vind het wel gezegend.
Laat PS3 maar zien dat ze EN de betere console hebben (wat ze absoluut ook hebben) EN dat er goede software exclusief op komt.
Joh je weet het maar nooit op fok!quote:Op woensdag 2 april 2008 07:27 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
![]()
m'n reactie was ook meer 'humoristisch' bedoeld
nintendo fanboy!!!quote:Op woensdag 2 april 2008 07:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Joh je weet het maar nooit op fok!
Ik ben zelfs een keer uitgemaakt voor nintendo fanboy
Ja echt kut, ik selecteer die plaats op de kaart dat je zon battle krijgt, krijg je een intro filmpje en daarna staan er veel ventjes op je te wachten om lekker te rossen. Dan loopt mijn ps3 vast en moet ik hem met het knopje achterop uitzetten.quote:
quote:
Je moet voorop gewoon ingedruk houden dat is beter voor je PS3quote:Op woensdag 2 april 2008 09:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja echt kut, ik selecteer die plaats op de kaart dat je zon battle krijgt, krijg je een intro filmpje en daarna staan er veel ventjes op je te wachten om lekker te rossen. Dan loopt mijn ps3 vast en moet ik hem met het knopje achterop uitzetten.
Heb het al 2 keer gehad bij die battle ja, toen ben ik een ander spel gaan spelen, hij is al eerder vastgelopen 1x maar toen ging hij gewoon weer door.quote:Op woensdag 2 april 2008 09:45 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Je moet voorop gewoon ingedruk houden dat is beter voor je PS3![]()
Loopt i daar elke keer vastbij mij was het tijdens de battel.
heb m een keer moeten herstarten daarna kon ik gewoon door spelen.
vriend van me had ook een vastloper weet alleen niet waar.
Meer mensen hier last vangaat hier over Viking!
Vaagquote:Op woensdag 2 april 2008 09:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb het al 2 keer gehad bij die battle ja, toen ben ik een ander spel gaan spelen, hij is al eerder vastgelopen 1x maar toen ging hij gewoon weer door.
schaam je!quote:
40 gigquote:
Nog even over lost, ff gedownload voor op de 360. Wat een bagger spel, leuk om te downloaden, zonde om te kopen. Ik verplicht jullie niks het is alleen een tipquote:Op woensdag 2 april 2008 10:57 schreef Sackboy het volgende:
Even een overview van de games die verplicht geinstalleerd moeten worden:
Devil May Cry: 5GB
GT5: Prologue: 6GB
Lost Planet: 5GB
Everybody's Golf: 5GB
Lost: Via Domus: 4GB
Totaal: 25GB
Vette pech voor de mensen met een 20GB PS3![]()
Die developers moeten een voorbeeld nemen aan Naugthy Dog. De grafisch meest indrukwekkende consolegame tot nu toe en geen installatie vereist
vannacht de 1e race van F1 2008 gekeken in austrliaquote:
Oh, die Ferrari F1 bak? Mja ik hou niet van race-simulators, kan er geen zak vanquote:
zou er niet teveel naar verlangen, ik speelde de demo vond t wel leuk dus dacht koop k m, nou die carreer is echt kut je moet eerst zon run doen om te laten zien wat je kan zegmaar, ging echt superkut gaf het toen al op en heb m weer doorverkochtquote:Op woensdag 2 april 2008 11:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vannacht de 1e race van F1 2008 gekeken in austrlia
net kwalificatie van race 2 gekeken, zo de race kijken
ik verlang naar Formula 1 Championship Edition
waarom is die overal nog 40
Misschien Motorstorm 1 met splitscreen?quote:In de prijslijst van Japanse winkeliers is een nieuwe game met de naam MotorStorm Complete opgedoken. Waar het hier precies om gaat is onduidelijk, maar het meest logisch lijkt een nieuwe versie van MotorStorm met alle na de release verschenen uitbreidingen erbij inbegrepen. Sony heeft nog geen officiële aankondiging gedaan van deze nieuwe MotorStorm uitvoering. De prijs in Japan wordt 4.980 Yen.
Het lijkt me waarschijnlijker dat ze inderdaad alle updates en add-ons hebben toegevoegd en de online modus. Die ontbrak namelijk (in het begin) ook bij de JAP-versie.quote:Op woensdag 2 april 2008 12:43 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Misschien Motorstorm 1 met splitscreen?![]()
Waarschijnlijk niet helaas..
Is ook waarschijnlijker inderdaad. Maar als ze toch een nieuwe versie van het spel uitbrengen zou ik er als developer meteen splitscreen bijdoen aangezien daar zoveel mensen over gevallen zijn. Bovendien: wie interesseert die nutteloze add-onsquote:Op woensdag 2 april 2008 12:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Het lijkt me waarschijnlijker dat ze inderdaad alle updates en add-ons hebben toegevoegd en de online modus. Die ontbrak namelijk (in het begin) ook bij de JAP-versie.
super simpel is dat op easy en mediumquote:Op woensdag 2 april 2008 12:35 schreef ryangozer het volgende:
[..]
zou er niet teveel naar verlangen, ik speelde de demo vond t wel leuk dus dacht koop k m, nou die carreer is echt kut je moet eerst zon run doen om te laten zien wat je kan zegmaar, ging echt superkut gaf het toen al op en heb m weer doorverkocht
f1 is leuk, maar de wagens zijn van inmiddels 2 seizoentjes trug (dus schummi ftw)...quote:Op woensdag 2 april 2008 15:17 schreef Roberto258 het volgende:
Ik ben van plan deze week een PS3 te kopen met uiteraard een tweede joystick en hdmi kabeltje. Uiteraard wil ik ook wat spellen. PES2008 koop ik sowieso, die heb ik eens gespeeld bij een vriend en vond hem helemaal te gek op de PS3, terwijl ik hem op de PC klote vind. Over eventuele andere spellen twijfel ik nog. Ik zag Formula 1 championships en dat lijkt me ook leuk, alleen hoelang duurt het nog voordat er een nieuwere versie uitkomt? En heeft iemand van jullie voor de rest nog suggesties? In Juni ben ik sowieso van plan de nieuwe Battlefield te halen.
Heb eergister een PS3 + GT5p gekocht, is zeker de moeite waard.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:34 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
en natuurlijk GTA4 aan het einde van deze maand...
hoe is die online nu een jaar na release ?quote:Op woensdag 2 april 2008 13:12 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
super simpel is dat op easy en medium
gewoon eerst magny-cours en cataluna oefenen, dan kan je er zo een leuke tijd neer zetten en als eerste/tweede rijder beginnen aant seizoen ^^
niet echt veel doorzettingsvermogen zo te horen
De AI zuigt wel trouwens...verschil tussen easy/medium/hard is gewoon dat ze op bepaalde punten meer remmen dan normaalen als ze uit de pit rijden terwijl jij net over start/finish gaat vliegen ze gewoon hop naar links in je auto
, voor de rest wel leuk om te racen, heb er ruim 30/40 uur in zitten ^^
Ik heb me zeer goed vermaakt met assassins creedquote:Op woensdag 2 april 2008 15:17 schreef Roberto258 het volgende:
Ik ben van plan deze week een PS3 te kopen met uiteraard een tweede joystick en hdmi kabeltje. Uiteraard wil ik ook wat spellen. PES2008 koop ik sowieso, die heb ik eens gespeeld bij een vriend en vond hem helemaal te gek op de PS3, terwijl ik hem op de PC klote vind. Over eventuele andere spellen twijfel ik nog. Ik zag Formula 1 championships en dat lijkt me ook leuk, alleen hoelang duurt het nog voordat er een nieuwere versie uitkomt? En heeft iemand van jullie voor de rest nog suggesties? In Juni ben ik sowieso van plan de nieuwe Battlefield te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |