quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:57 schreef Feivel1 het volgende:
Tijd voor een uuropener!
Zal Maricha leuk vinden
nee, weet alleen dat ie me gefilmd heeftquote:
Vind je t gekquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:15 schreef Resco het volgende:
EDIT:![]()
PVV site nu al down, doen ze goed!
![]()
![]()
We bellen echt niet altijd naar hotels hoor!quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:17 schreef Marc63 het volgende:
Belt Michiel tegenwoordig naar scholen? Hotels op?
Check het nu via http://www.liveleak.com/view?i=ee4_1206625795. Overigens gaat ook dat niet echt van harte..quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:15 schreef Resco het volgende:
Vast weer een fake van ome Geert.
EDIT:![]()
PVV site nu al down, doen ze goed!
![]()
![]()
* Sirolf kijkt uit het raam, wachtend op ontploffingen en gevechtsvliegtuigen uit Afghanistan/Iran/enz.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:10 schreef -Hans- het volgende:
oi !
Al bekend dat de film van Geert online staat, vanaf heden? (boeiend? nee niet echt)
Zo en dan te bedenken hoe dun hij eigenlijk is! (Vorig jaar was ik aan het werk toen hij op Pinkpop in de studio stond)quote:
Voor het laatst tijdens SR ofzo, daar ken ik m van volgens mijquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:46 schreef Sirolf het volgende:
Jaaa, eindelijk weer eens de Toy Dolls!
Da's al best een tijd terug.
Hij lijkt op Jim Carrey, of zie ik dat alleen?quote:
Doe maar 2 dan. Liefst een grote mok chocomelk met slagroomquote:
Gelukkig was er vanavond toch niks op tv, goeie avond gekozen dusquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:55 schreef Sirolf het volgende:
Dat wordt dus de rest van de avond uitval van leuke TV-programma's en in plaats daarvan extra journaal-uitzendingen... * Sirolf ziet de bui al hangen...
Ik heb geen slagroom in huis, maar ik heb wel de hulpstukken voor mn senseo om chocomelk te maken. Ik heb het alleen nog niet geprobeerd dus ik weet niet of het smaaktquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Doe maar 2 dan. Liefst een grote mok chocomelk met slagroom
Het schijnt wel te doen te zijn, maar dan doe toch maar liever koffie dan.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb geen slagroom in huis, maar ik heb wel de hulpstukken voor mn senseo om chocomelk te maken. Ik heb het alleen nog niet geprobeerd dus ik weet niet of het smaakt
Ik negeer alles wat met Wilders te maken heeft. Vooral die film.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:56 schreef Againzender het volgende:
db clifford, word ik weer vrolijk van na die wilders shit
Zet dan nu je radio maar een paar minuten uit.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik negeer alles wat met Wilders te maken heeft. Vooral die film.
ik doe ook mijn best. Maar ja, goede vriend van mij werkt in het Midden Oosten, zelf woon ik in Slotervaart, ik hoopte toch echt dat die hele film een 1 april grap was.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik negeer alles wat met Wilders te maken heeft. Vooral die film.
Zal ik Mr. Brightside in the Mix vandaag nog maar weer eens aanvragen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik doe ook mijn best. Maar ja, goede vriend van mij werkt in het Midden Oosten, zelf woon ik in Slotervaart, ik hoopte toch echt dat die hele film een 1 april grap was.
Maar ja, dat Geert geen humor heeft wisten we al
En nu wil ik gewoon vette muziek, verdomme
Nu Shot of a gun, en dan The Killers. Is dat wel verstandig nu met die filmquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zal ik Mr. Brightside in the Mix vandaag nog maar weer eens aanvragen?
Hmm... Coldplay dan? Heb Yellow al een tijdje niet meer gehoord.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nu Shot of a gun, en dan The Killers. Is dat wel verstandig nu met die film
ik heb trouwens Public Enemy - Don't believe the hype aangevraagd. Vond ik wel toepasselijk.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hmm... Coldplay dan? Heb Yellow al een tijdje niet meer gehoord.
Dan geef je er toch weer aandacht aanquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb trouwens Public Enemy - Don't believe the hype aangevraagd. Vond ik wel toepasselijk.
Hij laadt net zo langzaam als het uitbrengen ervan... Ben aan het wachten, de eerste 5 min al gezien...quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:10 schreef -Hans- het volgende:
oi !
Al bekend dat de film van Geert online staat, vanaf heden? (boeiend? nee niet echt)
Gefeliciteerd. Mag je mee?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:24 schreef _dirkjan_ het volgende:
Zometeen m'n zusje op 3fm die lowlandskaartjes gewonnen heeftMichiel belde haar op
![]()
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:24 schreef _dirkjan_ het volgende:
Zometeen m'n zusje op 3fm die lowlandskaartjes gewonnen heeftMichiel belde haar op
![]()
Haar vriend zekerquote:
Wat een niet-lief zusje heeft hij zeg, neemt niet eens een FOK!ker mee.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:33 schreef Maricha het volgende:
[..]
Haar vriend zeker
En wie weet wint ze Lowlands bij haar thuis, dan heb je nog een klein beetje LL
Dan moet dirkjan mazzel hebben dat de pen goed valt zekerquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:33 schreef Maricha het volgende:
[..]
Haar vriend zeker
En wie weet wint ze Lowlands bij haar thuis, dan heb je nog een klein beetje LL
Nee, dat werkt andersquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan moet dirkjan mazzel hebben dat de pen goed valt zeker
zeker niet! Werkt veel te goedquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:41 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ook tijd voor een nieuwe trekking voor de popkwis dan maar................. toch?
Je kunt toch niet zomaar De Pen weg doen? Volgens mij is die nog populairder dan de badeenden!quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:41 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ook tijd voor een nieuwe trekking voor de popkwis dan maar................. toch?
iddquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:36 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wat een niet-lief zusje heeft hij zeg, neemt niet eens een FOK!ker mee.
Wel mooiquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:44 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
iddHad nogwel geholpen met photoshoppen
![]()
[ afbeelding ]
Ging om deze, dat masker is het logo van lowlands
Dat zekerquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:22 schreef Marc63 het volgende:
Dan vind ik bijvoorbeeld Love Song van Sara Bareilles leuker.
Amy McDonald aka Kate Nash dusquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:22 schreef Litton-Lane het volgende:
Eens, lekker nummer is dit..
Dat was toch een mega hit... Dat vind ik helemaal niks eigenlijk. Beetje irritant, als u het mij zou vragen. (Maar ieder zo zijn ding)quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:22 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind het geen vervelend nummer, maar ik snap de hype niet helemaal. Dan vind ik bijvoorbeeld Love Song van Sara Bareilles leuker.
Op Paaspop vond ik ze (wonder boven wonder) erg goed. (Maar ik was geen bob, misschien had dat er iets mee te maken......)quote:
Als je maar 3FM op kan hebbenquote:Op vrijdag 28 maart 200808:26 schreef SilentChaos het volgende:
Die beveiliging de hele tijd [afbeelding] [afbeelding]
Goeiemorgen!
Drukke dag, dus zal weinig aanwezig zijn hier [afbeelding]
Dat kan je inderdaad beter niet doenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:03 schreef cosmick het volgende:
O, ik maakte de fout naar Lange Frans te luisteren.
daarom houd ik ook maar de radio uit tot 9 uurquote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, ik maakte de fout naar Lange Frans te luisteren.
Denk dat het ook komt omdat FoK! zo onwijs traag is.. het is echt vreselijk langzaamquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:07 schreef Piles het volgende:
Zeldzaam idd
Ik hoor de radio ver weg, altijd iemand vrij op vrijdag, behalve vandaag
Dat kan altijdquote:
Supersnel hierquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk dat het ook komt omdat FoK! zo onwijs traag is.. het is echt vreselijk langzaam
Dat ga ik dan ook maar instellen want qua snelheid is het echt dramatisch. Misschien dat het hier aan de verbinding ligt, oid maar ik vermoed zelf dat het misschien wat te maken heeft met Fitna de moviequote:
Geen klachten hierquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat ga ik dan ook maar instellen want qua snelheid is het echt dramatisch. Misschien dat het hier aan de verbinding ligt, oid maar ik vermoed zelf dat het misschien wat te maken heeft met Fitna de movie
is jammer genoeg wel het enige nummer dat ze draaien van ze.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:31 schreef Krambo het volgende:
Lekker om weer eens te horen deze van de Monkees
Volgens mij hoor ik 'Daydream believer' ook wel eens af en toe langskomen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
is jammer genoeg wel het enige nummer dat ze draaien van ze.
Ja, klopt:quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:38 schreef Krambo het volgende:
[..]
Volgens mij hoor ik 'Daydream believer' ook wel eens af en toe langskomen.
Ik zou stemmen opquote:Categorie Beste Band: Bløf, Kane, Krezip, Racoon, Within Temptation.
Categorie Beste zanger: Alain Clark, Bart van der Weide (Racoon), Paskal Jakobsen (Bløf), VanVelzen, Wouter Hamel.
Categorie Beste zangeres: Anouk, Ilse DeLange, Jacqueline Govaert (Krezip), Sharon den Adel (Within Temptation), Stevie Ann.
Categorie Beste artiest Pop: Alain Clark, Krezip, Leaf, Racoon, VanVelzen.
Categorie Beste artiest Rock: Anouk, Di-rect, Kane, Moke, Within Temptation.
Categorie Beste artiest Alternative: C-Mon & Kypski, Moke, Pete Philly & Perquisite, Silkstone, Voicst.
Categorie Beste single: Alain Clark - Father and friend, Anouk - Good God, Bløf - Alles is liefde, Krezip - All my life, Leaf - Wonderwoman.
Categorie Beste album: Alain Clark - Live it out, Anouk - Who's your momma, Krezip - Plug it in, Moke - Shorland, VanVelzen - Unwind.
Categorie Beste live act: Di-rect, Krezip, Moke, VanVelzen, Within Temptation.
Categorie Beste nieuwkomer: Alain Clark, All Missing Pieces, Leaf, Moke, Wouter Hamel.
quote:Categorie Beste Band: Bløf, Kane, Krezip, Racoon, Within Temptation. (blanco)
Categorie Beste zanger: Alain Clark, Bart van der Weide (Racoon), Paskal Jakobsen (Bløf), VanVelzen, Wouter Hamel.
Categorie Beste zangeres: Anouk, Ilse DeLange, Jacqueline Govaert (Krezip), Sharon den Adel (Within Temptation), Stevie Ann.
Categorie Beste artiest Pop: Alain Clark, Krezip, Leaf, Racoon, VanVelzen.(blanco)
Categorie Beste artiest Alternative: C-Mon & Kypski, Moke, Pete Philly & Perquisite, Silkstone, Voicst.
Categorie Beste single: Alain Clark - Father and friend, Anouk - Good God, Bløf - Alles is liefde, Krezip - All my life, Leaf - Wonderwoman.
Categorie Beste album: Alain Clark - Live it out, Anouk - Who's your momma, Krezip - Plug it in, Moke - Shorland, VanVelzen - Unwind.
Categorie Beste nieuwkomer: Alain Clark, All Missing Pieces, Leaf, Moke, Wouter Hamel.
Niet echt overtuigende winnaarsquote:Categorie Beste Band: Bløf, Kane, Krezip, Racoon, Within Temptation.
Categorie Beste zanger: Alain Clark, Bart van der Weide (Racoon), Paskal Jakobsen (Bløf), VanVelzen, Wouter Hamel. (omdat ik wat moeten kiezen)
Categorie Beste artiest Pop: Alain Clark, Krezip, Leaf, Racoon, VanVelzen. (tja...)
Categorie Beste live act: Di-rect, Krezip, Moke, VanVelzen, Within Temptation. (geen idee)
Geweldig man dit!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:54 schreef -Hans- het volgende:
Portishead - Machine Gun.... pfff blij als de ster begint
nee man, juist leuk om eens wat anders te horen!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:54 schreef -Hans- het volgende:
Portishead - Machine Gun.... pfff blij als de ster begint
Zo ongeveer zou mijn lijstje eruit zien.quote:Categorie Beste Band: Bløf, Kane, Krezip, Racoon, Within Temptation.
Categorie Beste artiest Pop: Alain Clark, Krezip, Leaf, Racoon, VanVelzen. >
Categorie Beste nieuwkomer: Alain Clark, All Missing Pieces, Leaf, Moke, Wouter Hamel. > ":{
Lekkere plaat!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:30 schreef Againzender het volgende:
He, daar heb je Elbow weer!
inderdaad, lul dan door Kane heenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:38 schreef Damzkieee het volgende:
Godverdomme niet door MSP heen lullen man mafkees
Dolf
Absoluutquote:
Ja, absoluutquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:19 schreef Againzender het volgende:
nee man, juist leuk om eens wat anders te horen!
Ik denk steeds dat hij 'Gump' zingt. Fijn om een collega te hebben die Weird Al fan isquote:
Klopt.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Niet dat ik sport trouwens, maar ik rook. En da's ook goed voor de lijn.
in de rookvrije Deense horeca is men ook meer gaan drinken hoorde ik net, ook niet zo goed voor de lijnquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:17 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Klopt.
Als je een sigaret in je waffel hebt kan er geen BigMac meer bij
Absoluut, eindelijk verlost van de huidige Megahit! Het zal in elk geval niet de nieuwe single van Anouk zijn want die komt pas ergens in mei uit. Hoop ook niet op Rooney want ik vind de single best leuk maar de plaat begint bij mij al wat te vervelen (beetje een saaie tekst).quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:22 schreef Piles het volgende:
Zijn jullie ook zo nieuwsgierig naar de nieuwe MH
misschien doen ze wel Alphabeatquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut, eindelijk verlost van de huidige Megahit! Het zal in elk geval niet de nieuwe single van Anouk zijn want die komt pas ergens in mei uit. Hoop ook niet op Rooney want ik vind de single best leuk maar de plaat begint bij mij al wat te vervelen (beetje een saaie tekst).
kandidaten genoeg dus ben wel benieuwd welke ze tot MH hebben gekozen
Ja, dat zou leuk zijnquote:
The Madd, leuk bandjequote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:59 schreef cosmick het volgende:
Ik luister eigenlijk nu Kink FM... Bravery, Unkle & Joss Homme, The Madd, The Do, Mint, Pulp... damn.
Zou zo maar kunnen, word dan al de 3e mh die de week daarvoor freakandel speciaal op kxradio wasquote:
Vind ik eigenlijk ook wel. Ook het oude werk is best ok (mijn vriendin is er helemaal gek van).quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Oeeeh de nieuwe b-52s op kx, toch wel lekker moet ik bekennen![]()
Veel luistergenot hansquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:20 schreef -Hans- het volgende:
Naja, okay dan nog maar 1x even luisteren naar de huidige Megahit..
Ach jezus, gaat ie father and friend re-releasen ?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:26 schreef Againzender het volgende:
Nou, Alain Clark aan de telefoon, zal wel de MH worden dan
Gem zou een leuke Megahit zijn en ze komen uit Nederland. Mijn zege hebben zequote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:32 schreef TheZapster het volgende:
Maar het wordt wel eens tijd dat 3fm eens goede nederlandse bands zoals parson brown of the madd gaat promoten in plaats van alain of de inmiddels bekende rest.
Ze moeten ac als een verzoeningsoffer van ons naar iran sturenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:33 schreef Againzender het volgende:
zo, met mijn AC opmerking geloof ik meer onrust veroorzaakt dan Wilders
Kraak en Smaak mag ook wel van mijquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gem zou een leuke Megahit zijn en ze komen uit Nederland. Mijn zege hebben ze
Ja, die is heel erg vet ! ben alleen een beetje bang dat ze die te gewaagd vinden.. Hoop dat ze een beetje opschieten met de MH want ik wil nog even voor het gaat regenen een stukje hardlopen (al 3 maanden niet gedaan ofzo).quote:
Het zal wel Nikki worden denk ik 3fm een beetje kennende de laatste tijdquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, die is heel erg vet ! ben alleen een beetje bang dat ze die te gewaagd vinden.. Hoop dat ze een beetje opschieten met de MH want ik wil nog even voor het gaat regenen een stukje hardlopen (al 3 maanden niet gedaan ofzo).
week of drie te laat.....quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:43 schreef TheZapster het volgende:
Het zal wel Nikki worden denk ik 3fm een beetje kennende de laatste tijd
Wat piles zegtquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:43 schreef Piles het volgende:
Orgineel![]()
Wat zet 3FM zich steeds vaker voor lul eigenlijk
Plaat is al ergens in 2007 uitgebracht dus Nederland heeft de plaat erg laat opgepikt. Frits draaide volgens mij inderdaad het nummer een keer @ de Avondspits en dat is al een tijd geleden.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:44 schreef Againzender het volgende:
week of drie te laat.....
Volgens mij kwam Frits Spits ook al met dit nummer aanzetten toeg hij nog een keer Avondspits deed?
Ach, nummer is verder best te harden, maar niet echt nieuwe meer.
Frits deed toen ook voorkomen alsof hij het nummer al laaaaaaaaang kende, dat was dus ook niet zo vreemdquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Plaat is al ergens in 2007 uitgebracht dus Nederland heeft de plaat erg laat opgepikt. Frits draaide volgens mij inderdaad het nummer een keer @ de Avondspits en dat is al een tijd geleden.
een hele fijne zelfs, happiness is nooit zo gek veel gedraaid destijds helaas.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:48 schreef Sersjee het volgende:
Deze van Orson is best prettig trouwens.
Yup, in Jerez.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:30 schreef -Hans- het volgende:
Dit weekend weer MotoGP? Ik zie in elk geval niemand in de stu stu studio..
Disco Classics![]()
Heb verdomd veel zin in het Ekstra Weekend !
Top! dat wordt dus weer lekker MotoGP kijkenquote:[b]Op vrijdag 28 maart 2008 18:42 schreef Sersjee
Yup, in Jerez.
Ik ook, maar ik word elders verwacht. Dat wordt terugluisteren...
Webcam werkt hier prima.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:06 schreef TheZapster het volgende:
WEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDD
hmm webcam is weer verrot
De webcam staat nu eindelijk ook weer eens op een normaal formaat (16:9 webcam-formaat en 16:9 beeldformaat). Dat is al een lááááánge tijd terug.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:07 schreef Timo20 het volgende:
Da`s beter mbt. de webcam![]()
@ uuropener.
Holiday![]()
Idd. al lang niet gezienquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De webcam staat nu eindelijk ook weer eens op een normaal formaat (16:9 webcam-formaat en 16:9 beeldformaat). Dat is al een lááááánge tijd terug.
Gewoon via Bestand -> URL Openen... in Windows Media Player lijkt mij? De URLs die je kan gebruiken vind je in de OP.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:10 schreef TheZapster het volgende:
Nvm werkt weer, maar vraagje waar in windows player kan ik streams invullen, kijk nu via vlc player maar die hapert zo vaak met de webcam met windows player had ik dat probleem niet kan ik me herinneren.
Of "Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door bier!"quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Idd. al lang niet gezien
Zijn laat met het bierHet is kwart over 7
![]()
Volgens mij moeten we die TT van een paar weken geleden maar hergebruiken: "alle alcoholisten verzamelen"
Echt heyquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Of "Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door bier!"
Nog geen bier, of helemaal niet?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ga dat topic dan iig niet openen, want ik drink geen bier.
Moet ik dat ook nog op gaan nemenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:24 schreef Feivel1 het volgende:
http://qik.com/domien
Domien live op QIK!
Oh ja, das waarquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doet die website zelf al.
Beetje laatquote:
Zolang er maar geen 'bier' in de TT voor komt.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:26 schreef Timo20 het volgende:
Heb alvast een nieuw topic klaargezet. Mag ik zo vrij zijn de nieuwe straks te openen?![]()
Mark my words: ooit drink jij ook bier.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:28 schreef Sirolf het volgende:
Zolang er maar geen 'bier' in de TT voor komt.
Bierrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mark my words: ooit drink jij ook bier.
Nee, nu eens een keer nietquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zolang er maar geen 'bier' in de TT voor komt.
He damn well betterquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mark my words: ooit drink jij ook bier.
quote:
Het zou pas leuk zijn als ze erachteraan zouden moeten zeggen "waarvan de helft voor de ingang van het Mediapark."quote:
De leeftijd lijkt ook steeds verder naar beneden te gaan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:35 schreef TheZapster het volgende:
Nou de bankgasten worden er niet beter op de laatste tijd
Ik ben allang blij dat het geen Limburgers zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:35 schreef TheZapster het volgende:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:34 schreef Sirolf het volgende:
Het zou pas leuk zijn als ze erachteraan zouden moeten zeggen "waarvan de helft voor de ingang van het Mediapark."
Ik vindt dat accentje wel geil bij de vrouwtjesquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat het geen Limburgers zijn
Dat vind ik juist meer met dames uit het oosten/noorden. A la Ilse de Langequote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik vindt dat accentje wel geil bij de vrouwtjesnet zoals bij vlaamse vrouwen woei
quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:35 schreef TheZapster het volgende:
In plaats dat Roel gewoon was geblevenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze konden echt niemand vinden dus
Frits is coolquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze konden echt niemand vinden dus
Die uit het oosten/noorden versta ik zo moeilijk, limburgers klinken nog grappig tenminstequote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat vind ik juist meer met dames uit het oosten/noorden. A la Ilse de Lange![]()
Lekker professioneel Michiel, voorlezen en popcorn eten tegelijk
Proficiatquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:40 schreef Marc63 het volgende:
Zonet diploma opgehaald
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:40 schreef Marc63 het volgende:
Hoi
Ik kan sporadisch nog een paar stukjes EW meepakken. Zonet diploma opgehaald en bij de Subway geweest.
Smakelijkquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:44 schreef Marc63 het volgende:
Ik had trouwens meer reacties verwacht over mijn bezoek aan Subway
Bachelor Geschiedenis.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Welke studie heb je gedaan ?
Geschiedenis is tofquote:
Leuk , ik wilde ook geschiedenis gaan studeren na mijn havo maar het toch niet gedaan, nog steeds wel een klein beetje spijt vanquote:
HIj heeft inderdaad vaker van die Youp-quotes valt me opquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:52 schreef Piles het volgende:
"Bij een file staat ie zich op te rijden tegen de televisie"
Gerard kent het werk van Youp![]()
Ik haal ze ook altijd door elkaar met Fall Out Boyquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:05 schreef Cee het volgende:
Ik dacht even "Hé, Panic! draaiden ze net toch ook al?"
Volgens mij heeft Michiel die meegenomen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:12 schreef Broekie het volgende:
Goedenavond
Eindelijk eens een keer echte taart in de studio, geregeld door de producer? Da's een kunst!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |