Idd. al lang niet gezienquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De webcam staat nu eindelijk ook weer eens op een normaal formaat (16:9 webcam-formaat en 16:9 beeldformaat). Dat is al een lááááánge tijd terug.
Gewoon via Bestand -> URL Openen... in Windows Media Player lijkt mij? De URLs die je kan gebruiken vind je in de OP.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:10 schreef TheZapster het volgende:
Nvm werkt weer, maar vraagje waar in windows player kan ik streams invullen, kijk nu via vlc player maar die hapert zo vaak met de webcam met windows player had ik dat probleem niet kan ik me herinneren.
Of "Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door bier!"quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Idd. al lang niet gezien
Zijn laat met het bierHet is kwart over 7
![]()
Volgens mij moeten we die TT van een paar weken geleden maar hergebruiken: "alle alcoholisten verzamelen"
Echt heyquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Of "Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door bier!"
Nog geen bier, of helemaal niet?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ga dat topic dan iig niet openen, want ik drink geen bier.
Moet ik dat ook nog op gaan nemenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:24 schreef Feivel1 het volgende:
http://qik.com/domien
Domien live op QIK!
Oh ja, das waarquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doet die website zelf al.
Beetje laatquote:
Zolang er maar geen 'bier' in de TT voor komt.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:26 schreef Timo20 het volgende:
Heb alvast een nieuw topic klaargezet. Mag ik zo vrij zijn de nieuwe straks te openen?![]()
Mark my words: ooit drink jij ook bier.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:28 schreef Sirolf het volgende:
Zolang er maar geen 'bier' in de TT voor komt.
Bierrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mark my words: ooit drink jij ook bier.
Nee, nu eens een keer nietquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zolang er maar geen 'bier' in de TT voor komt.
He damn well betterquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mark my words: ooit drink jij ook bier.
quote:
Het zou pas leuk zijn als ze erachteraan zouden moeten zeggen "waarvan de helft voor de ingang van het Mediapark."quote:
De leeftijd lijkt ook steeds verder naar beneden te gaan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:35 schreef TheZapster het volgende:
Nou de bankgasten worden er niet beter op de laatste tijd
Ik ben allang blij dat het geen Limburgers zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:35 schreef TheZapster het volgende:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:34 schreef Sirolf het volgende:
Het zou pas leuk zijn als ze erachteraan zouden moeten zeggen "waarvan de helft voor de ingang van het Mediapark."
Ik vindt dat accentje wel geil bij de vrouwtjesquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat het geen Limburgers zijn
Dat vind ik juist meer met dames uit het oosten/noorden. A la Ilse de Langequote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik vindt dat accentje wel geil bij de vrouwtjesnet zoals bij vlaamse vrouwen woei
quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:35 schreef TheZapster het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |