quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:57 schreef Feivel1 het volgende:
Tijd voor een uuropener!
Zal Maricha leuk vinden
nee, weet alleen dat ie me gefilmd heeftquote:
Vind je t gekquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:15 schreef Resco het volgende:
EDIT:![]()
PVV site nu al down, doen ze goed!
![]()
![]()
We bellen echt niet altijd naar hotels hoor!quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:17 schreef Marc63 het volgende:
Belt Michiel tegenwoordig naar scholen? Hotels op?
Check het nu via http://www.liveleak.com/view?i=ee4_1206625795. Overigens gaat ook dat niet echt van harte..quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:15 schreef Resco het volgende:
Vast weer een fake van ome Geert.
EDIT:![]()
PVV site nu al down, doen ze goed!
![]()
![]()
* Sirolf kijkt uit het raam, wachtend op ontploffingen en gevechtsvliegtuigen uit Afghanistan/Iran/enz.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:10 schreef -Hans- het volgende:
oi !
Al bekend dat de film van Geert online staat, vanaf heden? (boeiend? nee niet echt)
Zo en dan te bedenken hoe dun hij eigenlijk is! (Vorig jaar was ik aan het werk toen hij op Pinkpop in de studio stond)quote:
Voor het laatst tijdens SR ofzo, daar ken ik m van volgens mijquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:46 schreef Sirolf het volgende:
Jaaa, eindelijk weer eens de Toy Dolls!
Da's al best een tijd terug.
Hij lijkt op Jim Carrey, of zie ik dat alleen?quote:
Doe maar 2 dan. Liefst een grote mok chocomelk met slagroomquote:
Gelukkig was er vanavond toch niks op tv, goeie avond gekozen dusquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:55 schreef Sirolf het volgende:
Dat wordt dus de rest van de avond uitval van leuke TV-programma's en in plaats daarvan extra journaal-uitzendingen... * Sirolf ziet de bui al hangen...
Ik heb geen slagroom in huis, maar ik heb wel de hulpstukken voor mn senseo om chocomelk te maken. Ik heb het alleen nog niet geprobeerd dus ik weet niet of het smaaktquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Doe maar 2 dan. Liefst een grote mok chocomelk met slagroom
Het schijnt wel te doen te zijn, maar dan doe toch maar liever koffie dan.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb geen slagroom in huis, maar ik heb wel de hulpstukken voor mn senseo om chocomelk te maken. Ik heb het alleen nog niet geprobeerd dus ik weet niet of het smaakt
Ik negeer alles wat met Wilders te maken heeft. Vooral die film.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:56 schreef Againzender het volgende:
db clifford, word ik weer vrolijk van na die wilders shit
Zet dan nu je radio maar een paar minuten uit.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik negeer alles wat met Wilders te maken heeft. Vooral die film.
ik doe ook mijn best. Maar ja, goede vriend van mij werkt in het Midden Oosten, zelf woon ik in Slotervaart, ik hoopte toch echt dat die hele film een 1 april grap was.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik negeer alles wat met Wilders te maken heeft. Vooral die film.
Zal ik Mr. Brightside in the Mix vandaag nog maar weer eens aanvragen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik doe ook mijn best. Maar ja, goede vriend van mij werkt in het Midden Oosten, zelf woon ik in Slotervaart, ik hoopte toch echt dat die hele film een 1 april grap was.
Maar ja, dat Geert geen humor heeft wisten we al
En nu wil ik gewoon vette muziek, verdomme
Nu Shot of a gun, en dan The Killers. Is dat wel verstandig nu met die filmquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zal ik Mr. Brightside in the Mix vandaag nog maar weer eens aanvragen?
Hmm... Coldplay dan? Heb Yellow al een tijdje niet meer gehoord.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nu Shot of a gun, en dan The Killers. Is dat wel verstandig nu met die film
ik heb trouwens Public Enemy - Don't believe the hype aangevraagd. Vond ik wel toepasselijk.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hmm... Coldplay dan? Heb Yellow al een tijdje niet meer gehoord.
Dan geef je er toch weer aandacht aanquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb trouwens Public Enemy - Don't believe the hype aangevraagd. Vond ik wel toepasselijk.
Hij laadt net zo langzaam als het uitbrengen ervan... Ben aan het wachten, de eerste 5 min al gezien...quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:10 schreef -Hans- het volgende:
oi !
Al bekend dat de film van Geert online staat, vanaf heden? (boeiend? nee niet echt)
Gefeliciteerd. Mag je mee?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:24 schreef _dirkjan_ het volgende:
Zometeen m'n zusje op 3fm die lowlandskaartjes gewonnen heeftMichiel belde haar op
![]()
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:24 schreef _dirkjan_ het volgende:
Zometeen m'n zusje op 3fm die lowlandskaartjes gewonnen heeftMichiel belde haar op
![]()
Haar vriend zekerquote:
Wat een niet-lief zusje heeft hij zeg, neemt niet eens een FOK!ker mee.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:33 schreef Maricha het volgende:
[..]
Haar vriend zeker
En wie weet wint ze Lowlands bij haar thuis, dan heb je nog een klein beetje LL
Dan moet dirkjan mazzel hebben dat de pen goed valt zekerquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:33 schreef Maricha het volgende:
[..]
Haar vriend zeker
En wie weet wint ze Lowlands bij haar thuis, dan heb je nog een klein beetje LL
Nee, dat werkt andersquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan moet dirkjan mazzel hebben dat de pen goed valt zeker
zeker niet! Werkt veel te goedquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:41 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ook tijd voor een nieuwe trekking voor de popkwis dan maar................. toch?
Je kunt toch niet zomaar De Pen weg doen? Volgens mij is die nog populairder dan de badeenden!quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:41 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ook tijd voor een nieuwe trekking voor de popkwis dan maar................. toch?
iddquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:36 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wat een niet-lief zusje heeft hij zeg, neemt niet eens een FOK!ker mee.
Wel mooiquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:44 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
iddHad nogwel geholpen met photoshoppen
![]()
[ afbeelding ]
Ging om deze, dat masker is het logo van lowlands
Dat zekerquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:22 schreef Marc63 het volgende:
Dan vind ik bijvoorbeeld Love Song van Sara Bareilles leuker.
Amy McDonald aka Kate Nash dusquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:22 schreef Litton-Lane het volgende:
Eens, lekker nummer is dit..
Dat was toch een mega hit... Dat vind ik helemaal niks eigenlijk. Beetje irritant, als u het mij zou vragen. (Maar ieder zo zijn ding)quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:22 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind het geen vervelend nummer, maar ik snap de hype niet helemaal. Dan vind ik bijvoorbeeld Love Song van Sara Bareilles leuker.
Op Paaspop vond ik ze (wonder boven wonder) erg goed. (Maar ik was geen bob, misschien had dat er iets mee te maken......)quote:
Als je maar 3FM op kan hebbenquote:Op vrijdag 28 maart 200808:26 schreef SilentChaos het volgende:
Die beveiliging de hele tijd [afbeelding] [afbeelding]
Goeiemorgen!
Drukke dag, dus zal weinig aanwezig zijn hier [afbeelding]
Dat kan je inderdaad beter niet doenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:03 schreef cosmick het volgende:
O, ik maakte de fout naar Lange Frans te luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |