Haar vriend zekerquote:
Wat een niet-lief zusje heeft hij zeg, neemt niet eens een FOK!ker mee.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:33 schreef Maricha het volgende:
[..]
Haar vriend zeker
En wie weet wint ze Lowlands bij haar thuis, dan heb je nog een klein beetje LL
Dan moet dirkjan mazzel hebben dat de pen goed valt zekerquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:33 schreef Maricha het volgende:
[..]
Haar vriend zeker
En wie weet wint ze Lowlands bij haar thuis, dan heb je nog een klein beetje LL
Nee, dat werkt andersquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan moet dirkjan mazzel hebben dat de pen goed valt zeker
zeker niet! Werkt veel te goedquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:41 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ook tijd voor een nieuwe trekking voor de popkwis dan maar................. toch?
Je kunt toch niet zomaar De Pen weg doen? Volgens mij is die nog populairder dan de badeenden!quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:41 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ook tijd voor een nieuwe trekking voor de popkwis dan maar................. toch?
iddquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:36 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wat een niet-lief zusje heeft hij zeg, neemt niet eens een FOK!ker mee.
Wel mooiquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:44 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
iddHad nogwel geholpen met photoshoppen
![]()
[ afbeelding ]
Ging om deze, dat masker is het logo van lowlands
Dat zekerquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:22 schreef Marc63 het volgende:
Dan vind ik bijvoorbeeld Love Song van Sara Bareilles leuker.
Amy McDonald aka Kate Nash dusquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:22 schreef Litton-Lane het volgende:
Eens, lekker nummer is dit..
Dat was toch een mega hit... Dat vind ik helemaal niks eigenlijk. Beetje irritant, als u het mij zou vragen. (Maar ieder zo zijn ding)quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:22 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind het geen vervelend nummer, maar ik snap de hype niet helemaal. Dan vind ik bijvoorbeeld Love Song van Sara Bareilles leuker.
Op Paaspop vond ik ze (wonder boven wonder) erg goed. (Maar ik was geen bob, misschien had dat er iets mee te maken......)quote:
Als je maar 3FM op kan hebbenquote:Op vrijdag 28 maart 200808:26 schreef SilentChaos het volgende:
Die beveiliging de hele tijd [afbeelding] [afbeelding]
Goeiemorgen!
Drukke dag, dus zal weinig aanwezig zijn hier [afbeelding]
Dat kan je inderdaad beter niet doenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:03 schreef cosmick het volgende:
O, ik maakte de fout naar Lange Frans te luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |