Ja, dat zou leuk zijnquote:
The Madd, leuk bandjequote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:59 schreef cosmick het volgende:
Ik luister eigenlijk nu Kink FM... Bravery, Unkle & Joss Homme, The Madd, The Do, Mint, Pulp... damn.
Zou zo maar kunnen, word dan al de 3e mh die de week daarvoor freakandel speciaal op kxradio wasquote:
Vind ik eigenlijk ook wel. Ook het oude werk is best ok (mijn vriendin is er helemaal gek van).quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Oeeeh de nieuwe b-52s op kx, toch wel lekker moet ik bekennen![]()
Veel luistergenot hansquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:20 schreef -Hans- het volgende:
Naja, okay dan nog maar 1x even luisteren naar de huidige Megahit..
Ach jezus, gaat ie father and friend re-releasen ?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:26 schreef Againzender het volgende:
Nou, Alain Clark aan de telefoon, zal wel de MH worden dan
Gem zou een leuke Megahit zijn en ze komen uit Nederland. Mijn zege hebben zequote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:32 schreef TheZapster het volgende:
Maar het wordt wel eens tijd dat 3fm eens goede nederlandse bands zoals parson brown of the madd gaat promoten in plaats van alain of de inmiddels bekende rest.
Ze moeten ac als een verzoeningsoffer van ons naar iran sturenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:33 schreef Againzender het volgende:
zo, met mijn AC opmerking geloof ik meer onrust veroorzaakt dan Wilders
Kraak en Smaak mag ook wel van mijquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gem zou een leuke Megahit zijn en ze komen uit Nederland. Mijn zege hebben ze
Ja, die is heel erg vet ! ben alleen een beetje bang dat ze die te gewaagd vinden.. Hoop dat ze een beetje opschieten met de MH want ik wil nog even voor het gaat regenen een stukje hardlopen (al 3 maanden niet gedaan ofzo).quote:
Het zal wel Nikki worden denk ik 3fm een beetje kennende de laatste tijdquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, die is heel erg vet ! ben alleen een beetje bang dat ze die te gewaagd vinden.. Hoop dat ze een beetje opschieten met de MH want ik wil nog even voor het gaat regenen een stukje hardlopen (al 3 maanden niet gedaan ofzo).
week of drie te laat.....quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:43 schreef TheZapster het volgende:
Het zal wel Nikki worden denk ik 3fm een beetje kennende de laatste tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |