abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin zondag 23 maart 2008 @ 19:30:30 #1
35723 crew  GGMM
pi_57564421

Verschillen 40 & 60 GB PS3's
Sony's 40 GB model PS3 is geschikt voor het afspelen van CD, DVD, Blu-Ray, PlayStation 1, en natuurlijk de nieuwe PlayStation 3 games. Klaar voor High-Definition weergave en met uitgebreidere online mogelijkheden dan de PlayStation 2. In Europa verkrijgbaar sinds oktober 2007.
Huidige prijs ¤ 399,-

Voor de lancering van het 40 GB model was er ook een 60 GB model verkrijgbaar. Dit model kan ook overweg met PlayStation2 spellen en biedt onderteuning voor Super Audio CD's. (SACD's). Dit model was verkrijgbaar sinds maart 2007 tot de laatste modellen uitverkocht raakten eind 2007.
Huidige prijs n.v.t.

• Draadloze SIXAXIS-controller
    Dit systeem neemt de bewegingen van je handen waar en maakt zo intuïtieve interactieve gameplay in realtime mogelijk. Dankzij de draadloze Bluetooth-technologie kunnen 7 spelers tegelijkertijd van de draadloze SIXAXIS-controller gebruik maken zonder dat hier andere externe hulpmiddelen voor nodig zijn.

• Draadloze Dual-Shock3-controller
    Naast de Sixaxis-controller is er nu ook de Dual-Shock3 aangekondigd. Deze is vergelijkbaar met de Sixaxis maar dan met toegevoegde rumble.

Tijdens de launch waren een aantal games beschikbaar, zoals Resistance: Fall of Man, Motorstorm, Ridge Racer 7, Call of Duty 3, F1 Championship en Genji2.
    Hoewel er in de line-up van de launch-games voor iedereen wel wat interessants te vinden was, duurde het naar het idee van velen erg lang voordat er voldoende games van goede kwaliteit beschikbaar waren.
    Intussen zijn we een aantal maanden verder en zijn er een flink aantal goede titels bijgekomen. Een overzicht:

Assassin's Creed: Free-roaming stealth-action game.
    Speel als de assassin Altaïr in 1191 na Christus. De derde kruistocht naar het ''heilige land'' heeft chaos veroorzaakt. Het is aan de assassin's de taak om het bloedvergieten te stoppen door druk te zetten op beide partijen: de moslims en de kruisvaarders.

Call of Duty 4: Modern Warfare: FPS-shooter
    De speler vecht als U.S. Marine en British S.A.S. soldaat tegen een groep los geslagen Russische terroristen. De groep probeert een staatsgreep te plegen in het onstabiele Rusland wat resulteert in een bloederige burgeroorlog.

Burnout: Paradise: Race/crash
    In Burnout™ Paradise bepaal jij wat er wanneer en waar gebeurt! Geniet van de vrijheid op het wegennet van Paradise City. Race & beuk via de drukke snelwegen van de stadstraten naar de kronkelende bergweggetjes: de omgeving is er om door jou ontdekt te worden!

Uncharted: Drake's Fortune: Action/adventure
    Een 400 jaar oude aanwijzing in de doodskist van Sir Francis Drake is de aansporing voor Nathan Drake om op expeditie te gaan naar de legendarische schatkamer van EL Dorado. In elke situatie moet je tot het uiterste gaan om te overleven. Schuw geen enkel middel.

Guitar Hero III: Legends of Rock: Muziek/Simon says
    Het is weer tijd om te rocken! Dit jaar komt er weer een gloednieuwe Guitar Hero uit waar de gamers er lustig op los kunnen rammen op hun gitaar. Dit keer komen er weer een scala aan goede rocknummers voorbij van diverse artiesten.

Devil may cry 4: Actie
    De duivelse en twisted Nero wiens zwaard de demonen doormidden klieft alsof het niks is, zal in dit deel weer met tegenstanders te maken krijgen waar het scherm min of meer te klein voor is.

PlayStation 3 is veel meer dan games alleen. Met de krachtige Blu-ray Disc-speler en een hardeschijf is het systeem namelijk ook uitermate geschikt voor al je videobestanden.

Door de ingebouwde Blu-ray Disc-speler bekijk je je favoriete films in echte high definition (tot 1080p, afhankelijk van je televisietoestel). Dankzij de enorme opslagcapaciteit per BD (op één double layer Blu-ray Disc kan tot wel drie uur HD-video en negen uur bonusmateriaal in standaard definitie (SD) worden opgeslagen) weet je zeker dat je tijdens het kijken niet opeens het schijfje hoeft te verwisselen. Je visuele entertainment gaat echter nog verder dan de schitterende Blu-ray Disc-speler. PS3 is als kern van je multimediaset namelijk ook de ideale plaats om een heleboel digitale videobestanden op te slaan, te organiseren en te bekijken. Sla je bestaande digitale films op de Harde Schijf van je PLAYSTATION 3-systeem op en download nieuwe content uit de PLAYSTATION®Store, zoals high definition-films en gametrailers.

Welke tv's zijn geschikt voor high definition weergave? Welke kabels kun je het beste gebruiken? Wat heb je nodig om van multichannel audio te genieten? Waar kun je alles kwijt over HDTV's en multichannel audio icm de Playstation 3? Dat kan allemaal in het:

High Definition & Multichannel Audio topic
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09

Zodra je je PlayStation3 op jouw wensen hebt afgestemd, kun je online gaan en je bij het Playstation Network (PSN) aansluiten.
    Zodra je je onder het kopje Vrienden in het Beginmenu bij PSN hebt aangemeld, heb je toegang tot de PLAYSTATION®Store. Hier vind je gratis gamedemo's, high definition-filmtrailers en heel veel bonuscontent voor een heleboel games. Bovendien kun je hier volledige en exclusieve PlayStation3-games kopen en downloaden.

Via de internetbrowser maak je verbinding met het internet. Bezoek al je favoriete websites, voeg je favoriete pagina's aan je bladwijzers toe en open verschillende sites in maar liefst zes vensters om zo snel mogelijk te kunnen surfen.
    Onder Netwerk vind je ook nog de optie Remote-play waarmee je de kracht van PlayStation3 op je PSP kunt ervaren en bovendien al je opgeslagen foto's, muziek en films op PSP kunt bekijken.

De online functie van de PlayStation 3 is t.o.v. de PS2 zeer groot geworden. Het gebruik van het PlayStation Network (PSN) zelf is gratis. Echter voor bepaalde content zoals games en add-ons dient wel betaald te worden. Wil je meteen aan de slag op het PSN en een rondje door Paradise City scheuren of een oorlog uitvechten met Call of Duty 4? Maak dan gebruik van het ondestaande overzicht van PSN-namen van de FOK!-leden:

PSN Tags

-Menn0- aka De_Evens
    American_Nightmare aka Am_Nightmare
    appelsjap aka CristalC
    Ash aka Leenart
    Assassin92 aka Assassin92Paul
    Athlon_2o0o aka Antiqua
    ATL aka ATL_NL
    Badabingea aka Juniah
    Beach aka Boerenlater
    Blackninjadude aka Darsiie
    brtausi aka brtausi
    CecilBDemented aka piraat
    Chocobo aka Sjotime
    Cid aka Cidolfas
    Crashcat as himself
    Deacon_Tigra aka Tec_Deacon
    dekkered aka Kogelvoer
    DeToXiC as himself
    Diablos1979 as himself
    Deviant1nl as Deviant1
    eChOeS_2003 aka Mark13
    Fallen aka Seraphus-Y
    Feen as himself
    Frozen aka oenemans
    GGMM as himself
    Gstyles aka GDV
    IlluZiaN aka Shiver23
    Janrad aka crashtestnl
    J. Clarkson aka Evil_Tuinhekje
    JoMo0 aka Jordy_
    Koenz0r as himself
    KoosyNL as himself
    Kremers aka LT_Dirty_Harry
    Marcek aka marsmel
    Markofnikoff aka Markofnikoff
    Masegate aka ButsMG
    Mcintosh aka s_h_i_t_t_i_n_g
    Mickey_Blue_Eyes aka Blue-Eyed-NL
    Mindstate aka MindstateNL
    Mister J.Lo aka Achillias
    mrdjey as himself
    Neverstop aka NeverstopNL
    Nlboy as Nlboy87
    Notorious_Roy as himself
    Nudie aka MIC-NL
    NutKees aka LarryLaffer
    OudFruit aka Paulster
    Pipo_de_Clown aka DonDennis61
    Quore166V6 aka Quore 166V6
    RAM_ aka Mones_NL
    RC2 aka RC2RC2
    RedemptioN aka diTani
    Renzokuken aka Puddled_nl
    Rock-Shocker aka Private_Jarhead
    Sixty4 as himself
    Slomy aka Slomy
    SnakeNL as himself
    SocialDisorder aka SD_NL
    SToRM81 aka NL_SToRM
    SuperFruitig as himself
    Survivalism aka Nick595
    Tabbbert aka TabbertNL
    the_legend_killer aka Vroomen
    Tinuzzz_Talpa aka Tinuzzz
    trance_fan aka Nalyu
    Tumble as himself
    Unioz aka Xtra-m
    Vince22 aka Vince_NL
    WensMeester as himself
    Wessiej as himself
    Zeiksnor aka Poekimammi_nl
    2NuTz aka Sandah

Je kan zelf je PSN-nick toevoegen aan deze lijst door de OP in de FOK!Wiki te bewerken.
    Deze wordt dan in het volgende topic automatisch meegenomen.

Home, je thuis basis. Hier het hele overzicht van alle relevante links en de voorgaande topics. Informatie over PlayStation Home komt hier zodra er meer bekend is over een officiële public-beta of launch.

Links
  • Officiële site
  • Officiële plaatjes van de Playstation 3
  • Sony Computer Entertainment Inc.
  • PS3 nieuws op Fok!games
  • PS3 Only
  • Unoffical PS3 Network guide
  • PS3 ontleed
  • Folding@Home PS3 subteam ranking
  • PS3 software
  • PS3 Store Downloads
  • PS1 & PS2 compatibiliteit pagina
  • ThreeSpeech blog
  • Playstation US blog
  • 3 Busy Men online-store
  • 2 Biz online-store

Voorgaande Topics
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20
    21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40
    41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60
    61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80
    81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100
    101 | 102 | 103 | 104 | 105

(OP)
  • Alweer zo'n prachtige post van mij.
    Nicki Minaj en ik
    Mijn vissen in actie.
      zondag 23 maart 2008 @ 19:32:41 #2
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_57564485
    Titelloos Maar wel FIPO.

Anyway. Ik zit vast in de singleplayer van RB6V2, maar volgens mij heb ik hem wel bijna uit
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
    pi_57564691
    Ik hoor mensen over "PAL" ps3... is er een verschil dan tussen PAL ps3 en HDMI ps3? Of is het gewoon zelfde ps3 alleen anders aangesloten?
    Zijn er eigenlijk verschillende ps3's behalve in gb's de schijf?
      zondag 23 maart 2008 @ 19:57:32 #4
    137562 rakotto
    Anime, patat en video games
    pi_57565001
    PAL is europees
    NTSC-U - Amerikaans
    NTSC-J - Japans

HDMI is een techniek die op alle PS3 aanwezig is om het te verbinden met HDTV. Dat gebeurt dmv een HDMI kabel.
    All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
      zondag 23 maart 2008 @ 20:06:27 #5
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57565195
    tvp, in deze topic GT5:p
    PSN: diTani
      zondag 23 maart 2008 @ 20:06:52 #6
    125913 Devolution
    Beep beep Richie
    pi_57565205
    quote:
    Op zondag 23 maart 2008 19:43 schreef Qunix het volgende:
    Zijn er eigenlijk verschillende ps3's behalve in gb's de schijf?
    De 40GB PS3 kan geen PS2 spellen spelen

Ik zit te twijfelen of ik Virtua Fighter 5 moet kopen. Ik wil graag een vechtgame, het liefst Tekken. Maar die komt er voorlopig nog niet. Zijn er hier mensen die VF5 gespeeld hebben en zo ja, wat vond je ervan?
    "You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
    pi_57565286
    quote:
    Op zondag 23 maart 2008 20:06 schreef Devolution het volgende:

[..]

Ik zit te twijfelen of ik Virtua Fighter 5 moet kopen. Ik wil graag een vechtgame, het liefst Tekken. Maar die komt er voorlopig nog niet. Zijn er hier mensen die VF5 gespeeld hebben en zo ja, wat vond je ervan?
    Maat van mij heeft VF5 en ik moet zeggen dat het best een vermakelijke game is. Lekker simpel, niet over the top en leuk om met zijn 2en te doen.
    En natuurlijk El Blaze, de supercharacter van VF5.
    PSN tag: Nick595 (Beter wist ik niet)
    pi_57565412
    quote:
    Op zondag 23 maart 2008 20:06 schreef Devolution het volgende:

[..]

PS1 games wel... Apart.
      Redactie Games zondag 23 maart 2008 @ 20:19:52 #9
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57565473
    Ik krijg deze week Virtua Fighter 5 binnen (oh noes een game die ik nog niet had ) dus dat was wel nodig.
    .....Kennedy
    pi_57565533
    quote:
    Op zondag 23 maart 2008 20:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
    Kan iemand mij vertellen of ik voor de PS3 Singstar ook liedjes kan bestellen/betalen met Paypal? Heb online gezocht en kon alleen iets vinden over wirecard maar dat duurt 3-4 dagen en ben nu bij me schoonzusje en die wil vanaaf al liedjes zingen (oja en ze zingt vals ) En nee ze heeft geen creditcard

Wie kan mij aub snel van info voorzien?
      Redactie Games zondag 23 maart 2008 @ 20:25:52 #11
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57565588
    Kijk in het psp topic voor antwoord
    .....Kennedy
      zondag 23 maart 2008 @ 20:27:16 #12
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_57565622
    quote:
    Op zondag 23 maart 2008 18:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Als je beter had opgelet dan komt er binnenkort speciaal voor dit een patch uit om het wel mogelijk te maken verder is de PSN netwerk zeer stabiel en gratis wat voor mij echt een afweging was tussen beide consoles.

Want 60 euro voor het gebruiken van een netwerk op jaarbasis vind ik persoonlijk gewoon veel geld als het niet eens perfect werkt.
    Binnenkort Speciaal duurt al veels te lang, toen ik mijn PS3 eind oktober kocht was het al binnenkort en het blijft binnenkort...
    En voor die 60 euro per jaar heb je wel iets wat perfect werkt, en wat is 60 euro per jaar nou man?
    5 euro per maand, daar lig ik dus echt niet wakker van.
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      zondag 23 maart 2008 @ 20:29:28 #13
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57565668
    quote:
    Op zondag 23 maart 2008 16:21 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Gister wat te veel gedronken en toen 3 poppetjes gekocht
    Whahahahaha,... zo genoten van deze post

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
    pi_57566288
    quote:
    Op zondag 23 maart 2008 20:22 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]
    wirecard doet het niet meer in de store
    fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
    pi_57566686
    quote:
    Op zondag 23 maart 2008 20:17 schreef Qunix het volgende:

[..]

PS1 games wel... Apart.
    ook geen ps1 natuurlijk einstein

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2008 21:16:56 ]
      Redactie Games zondag 23 maart 2008 @ 21:17:25 #16
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57566704
    Alsof ik nog niet genoeg ps3 games heb gekocht, zojuist Full Auto 2 gekocht

Deel 1 was echt gaaf vond ik en nu bij VGP voor 18 euro incl.
    .....Kennedy
      zondag 23 maart 2008 @ 21:27:31 #17
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_57566924
    Ik hoorde iemand Koekje zeggen dat ze aan BC werken voor de 40gb ps3 .. heeft iemand daar een bron van?

Hierna hou ik er echt over op hoor!
    Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
    *O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
    pi_57567932
    TVP

Laatste tijd vooral bezig met Motorstorm, terwijl ik nog een klein gedeelte van Ratchet moet en Uncharted nog vrijwel helemaal. Maar ik heb zo'n enorme zin in GT5:P. GT is voor mij de reden geweest om een PS3 aan te schaffen. Alleen zonde dat daarna het wachten op de feitelijke game nog erger gaat worden.
    ......
      zondag 23 maart 2008 @ 22:19:26 #19
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_57568005
    iemand die dit
    Te koop heeft voor een leuk prijsje?
      Redactie Games zondag 23 maart 2008 @ 22:23:05 #20
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57568080
    Vind je 16 euro een leuke prijs?
    Zoja 3BM : http://stores.ebay.nl/Eli(...)230610QQftidZ2QQtZkm
    .....Kennedy
      zondag 23 maart 2008 @ 22:31:09 #21
    4259 JK
    In for a penny, in for a pound
    pi_57568276
    Ik zit te twijfelen om een xbox 360 of een ps3 te kopen voor GTA 4 (en natuurlijk andere titels).
    Ik ben er alleen niet helemaal over uit welke ik moet nemen. Zullen vast wel meer mensen last van gehad hebben Ik heb op dit moment nog een PS2 en heb ook een Xbox dus met beide heb ik ervaring.

Waar ik benieuwd naar ben, is hoeveel downloadable playable demo's er op het PSN staan, omdat ik niet van plan ben erg veel games te kopen, zowel voor de x360 als ps3 zijn ze voorlopig nog best prijzig en als je dan toch een demo kan spelen is dat voor mij ook prima.

Nu nog even de redenen waarom ik een PS3 of X360 zou kopen (ipv de ander);

- Ik zou een PS3 kopen omdat deze al ingebouwde WiFi heeft, minder herrie maakt dan een x360 en omdat ik wat bang ben voor een defecte console. Ik lees namelijk al verhalen over mensen die 'm voor de 3e keer mogen inleveren.

- Daarnaast zou ik wel weer een x360 willen voor de vele demo's op marketplace en dat de prijs van de Premium toch een stuk lager ligt dan de PS3. Wel zonder WiFi, daar moet ik weer 80 euro bij op tellen. Het verschil wordt dan al een stuk minder.

Demo's zijn natuurlijk niet alles, dus dan zou je WiFi, een bak herrie en RRoD's moeten overwegen en dan kom ik misschien eerder uit bij een PS3. De PS3 vind ik persoonlijk ook een fijnere controller hebben. BluRay of HD-DVD kan me eigenlijk weinig schelen (qua films dan, niet qua dataopslag natuurlijk, hoe meer hoe beter).

Komt Ace Combat 6 overigens naar de PS3? Zou een schande zijn als die niet komt, de serie starte op de PSX.

Eigenlijk ben ik denk ik al een beetje om voor de PS3, maar ben wel even benieuwd in hoeverre de demo's al te krijgen zijn. Voor de PSP was dat altijd minimaal...
      zondag 23 maart 2008 @ 22:34:01 #22
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_57568361
    quote:
    Op zondag 23 maart 2008 21:27 schreef Gamer_V het volgende:
    Ik hoorde iemand Koekje zeggen dat ze aan BC werken voor de 40gb ps3 .. heeft iemand daar een bron van?

Hierna hou ik er echt over op hoor!

Ik had 't ook maar ergens opgevangen hoor, weet niet of 't klopt.
      zondag 23 maart 2008 @ 22:35:39 #23
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_57568407
    Ik heb me op m'n PS3 aangemeld voor 't Playstation Network, dan kan ik op m'n computer ook met die inloggegevens op de site komen? Want ik krijg 't niet voor elkaar.
    pi_57568448
    quote:
    Op zondag 23 maart 2008 21:16 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

ook geen ps1 natuurlijk einstein
    ja dus wel einstein!

over die psn demo's, het zijn er heel veel, enige voorwaarde is dat je een US account aanmaakt, blijf je bij 1 (EU) account, stelt het niet veel voor, mocht je echt alles willen, kan je ooknog een JAP account aanmaken, maar dat raad ik je af, omdat het heel moelijk is, (kan jij japans? ik niet ) en de dingen die daar extra zijn meestal ook wel in de USA store komen na een tijdje...
    Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
    De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
    Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
      zondag 23 maart 2008 @ 22:40:20 #25
    4259 JK
    pi_57568546
    Vaag dat de USA store dan meer heeft dan de EUR store... ik zie in de OP wel een linkje naar PSN Store Downloads... en dat zijn dan .pkg bestanden. Kwestie van downloaden op de PC en via wireless (of UTPkabel) naar je PS3 gooien? In dat geval zie ik al genoeg downloads aan speelbare demo's !
      zondag 23 maart 2008 @ 22:53:25 #26
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57568937
    quote:
    Op zondag 23 maart 2008 22:40 schreef JK het volgende:
    Vaag dat de USA store dan meer heeft dan de EUR store... ik zie in de OP wel een linkje naar PSN Store Downloads... en dat zijn dan .pkg bestanden. Kwestie van downloaden op de PC en via wireless (of UTPkabel) naar je PS3 gooien? In dat geval zie ik al genoeg downloads aan speelbare demo's !
    gewoon amerikaanse store account aanmaken, dan heb je genoeg demo's tot je beschikking ^^, aanbod bij nederlandse store is gewoon belachelijk slecht...die bestaat gewoon niet zeg maar

ik heb volgens mij elke demo al gespeeld die op de ps store staat ^^ wel handig iig

suc6 met de moeilijke keuze ^^
      zondag 23 maart 2008 @ 23:01:27 #27
    4259 JK
    pi_57569167
    Het is idd een hele lastige keuze... vooral ook omdat je nu op de 360 wel Ace Combat hebt en bijv. Dead Rising... lijkt me een superspel. Maarja... RRoD's, een machine die veel herrie maakt... en dan nog eens een losse wifi add-on te moeten kopen... zelfs de Elite heeft 'm niet onboard.

Online gamen doe ik verder weinig tot niet, dus wat mij betreft is het belangrijkste om demo's en updates te downloaden.

Verder heb ik het idee dat er nog niet veel leuke spellen op de PS3 beschikbaar zijn, maar dat komt vanzelf wel. GTA4 komt er aan en dat is de belangrijkste

Eerst m'n PS2 de deur uit werken en dan eens rondkijken. En dan de next-gen console aansluiten op een gewone ouderwetse beeldbuis-tv
      Forum Admin zondag 23 maart 2008 @ 23:14:41 #28
    35723 crew  GGMM
    pi_57569278
    Kan je alleen je geld opwaarderen via een creditcard? beetje kut.
    Alweer zo'n prachtige post van mij.
    Nicki Minaj en ik
    Mijn vissen in actie.
    pi_57570667
    Mijn PS3 is tijdens FIFA 2008 kapot gegaan . Tijdens een wissel bleef hij hangen, ik heb hem met de achterste aan/uit schakelaar opnieuw aan moeten zetten. Daarna pakte hij geen enkele CD meer . Hij is RMA gestuurd en Vrijdag bij Sony aangekomen.

De klantenservice van Sony vertelde me doodleuk dat ik ongeveer 4 weken kon wachten op een ruil exemplaar omdat de 60GB slecht leverbaar was. Dit vind ik echt absurd lang.
    pi_57570879
    quote:
    Op zondag 23 maart 2008 22:37 schreef ryangozer het volgende:

[..]

ja dus wel einstein!
    Sorry whut ?!
    pi_57570970
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 00:16 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Sorry whut ?!
    Hij is wel backwards compatible met PS1 games, alleen niet met PS2 games
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
      maandag 24 maart 2008 @ 00:25:20 #32
    125913 Devolution
    Beep beep Richie
    pi_57571091
    quote:

[..]

Sorry whut ?!
    Ik weet niet of hij gelijk heeft en dat de 40GB PS3 PS1-spellen kan spelen, maar ik denk van wel. De reden dat de 40GB-PS3 geen PS2 spellen kan spelen is vanwege het ontbreken van emotion-engine-emulatie (emotion engine = de ps2 cpu). De PS1 had deze emotion engine niet en daarom denk ik dat PS1-spellen geen probleem zijn.
    "You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
    pi_57571105
    GTA IV
    pi_57571211
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 00:26 schreef Cyberia18 het volgende:
    GTA IV

MGS 4
      Redactie Games maandag 24 maart 2008 @ 00:32:28 #35
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57571254
    Cyb mijn 360 is kapot, is het niet dolletjes
    .....Kennedy
      maandag 24 maart 2008 @ 00:36:09 #36
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_57571328
    quote:
    Op zondag 23 maart 2008 22:31 schreef JK het volgende:
    Ik zit te twijfelen om een xbox 360 of een ps3 te kopen voor GTA 4 (en natuurlijk andere titels).
    Ik ben er alleen niet helemaal over uit welke ik moet nemen. Zullen vast wel meer mensen last van gehad hebben Ik heb op dit moment nog een PS2 en heb ook een Xbox dus met beide heb ik ervaring.

Waar ik benieuwd naar ben, is hoeveel downloadable playable demo's er op het PSN staan, omdat ik niet van plan ben erg veel games te kopen, zowel voor de x360 als ps3 zijn ze voorlopig nog best prijzig en als je dan toch een demo kan spelen is dat voor mij ook prima.

Nu nog even de redenen waarom ik een PS3 of X360 zou kopen (ipv de ander);

- Ik zou een PS3 kopen omdat deze al ingebouwde WiFi heeft, minder herrie maakt dan een x360 en omdat ik wat bang ben voor een defecte console. Ik lees namelijk al verhalen over mensen die 'm voor de 3e keer mogen inleveren.

- Daarnaast zou ik wel weer een x360 willen voor de vele demo's op marketplace en dat de prijs van de Premium toch een stuk lager ligt dan de PS3. Wel zonder WiFi, daar moet ik weer 80 euro bij op tellen. Het verschil wordt dan al een stuk minder.

Demo's zijn natuurlijk niet alles, dus dan zou je WiFi, een bak herrie en RRoD's moeten overwegen en dan kom ik misschien eerder uit bij een PS3. De PS3 vind ik persoonlijk ook een fijnere controller hebben. BluRay of HD-DVD kan me eigenlijk weinig schelen (qua films dan, niet qua dataopslag natuurlijk, hoe meer hoe beter).

Komt Ace Combat 6 overigens naar de PS3? Zou een schande zijn als die niet komt, de serie starte op de PSX.

Eigenlijk ben ik denk ik al een beetje om voor de PS3, maar ben wel even benieuwd in hoeverre de demo's al te krijgen zijn. Voor de PSP was dat altijd minimaal...
    Demo's:
    http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=psnetwork&thread.id=47399
    http://community.eu.playstation.com/showthread.php?t=115915

bovenste is US store onderste is EUR store. Van beidde schijn je demo's te kunnen downloaden.
    Ik zelf stond ook voor dezelfde keuze. En de betrouwbaarheid en interne wifi heeft me over de streep gehaalt.

Heeft de Premium bovendien wel een hdmi output?
    I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
    pi_57571344
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 00:32 schreef Wessiej het volgende:
    Cyb mijn 360 is kapot

pi_57571355
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 00:36 schreef merino het volgende:

[..]

Yep.
      maandag 24 maart 2008 @ 00:39:37 #39
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_57571414
    zit nog te twijfelen over een Premium voor Mass Effect, Bioshock, Gears of War en straks Alan Wake maar zit dan ook weer te denken dat 4 titels ook niet echt genoeg reden is om een xdoos aan te schaffen.
    I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
    pi_57571580
    Grote kans dat Gears of War 3, Mass Effect 2 en Bioshock 2 op de PS3 verschijnen. Dus om dan daar alleen een 360 voor te halen...

Persoonlijk denk ik inderdaad ook meer aan Alan Wake en Ninja Gaiden II bijvoorbeeld. En vanwege Xbox Live natuurlijk
      maandag 24 maart 2008 @ 00:54:52 #41
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_57571743
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 00:46 schreef Cyberia18 het volgende:
    Grote kans dat Gears of War 3, Mass Effect 2 en Bioshock 2 op de PS3 verschijnen. Dus om dan daar alleen een 360 voor te halen...
    Dat zou echt prachtig nieuws zijn
    heb je daar toevallig ook linkjes over?
    quote:
    Persoonlijk denk ik inderdaad ook meer aan Alan Wake en Ninja Gaiden II bijvoorbeeld. En vanwege Xbox Live natuurlijk
    Ninja Gaiden boeit me gelukkig niet. Alan Wake zou ik echter wel heel erg graag kunnen spelen.
    Live wil ik dan juist weer niet omdat je dan ook nog eens een wireless adapter moet halen en een live abbonement.
    Hoop liever dat Sony zijn online zaakjes op orde stelt.
    pi_57571855
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 00:54 schreef merino het volgende:

[..]

Dat zou echt prachtig nieuws zijn
    heb je daar toevallig ook linkjes over?
    [..]
    Is gewoon een kwestie van de laatste ontwikkelingen op gamesgebied in de gaten houden . EA heeft Bioware overgenomen waardoor de kans op een Mass Effect deel voor de PS3 aanzienlijk is gestegen. Wat Gears of War betreft zou MS een deal hebben getekend met Epic voor alleen de eerste 2 delen. Bovendien is Epic uitermate tevreden over hardware performance van de PS3 en UT III liep grafisch dan ook soepel.

En Bioshock tenslotte...2K Boston is zoekende naar PS3 programmeurs. En welk spel hebben ze nu in ontwikkeling? Bioshock 2.
    pi_57571904
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 00:54 schreef merino het volgende:
    [..]

Live wil ik dan juist weer niet omdat je dan ook nog eens een wireless adapter moet mag halen en een live

Bovendien betaal ik liever 60 euro voor een stabiele service met een uitgebreide aanbod aan content, dan voor een half gebakken online service waarbij om de haverklap de servers uitvallen. 5 euro per maand is een scheet.
      maandag 24 maart 2008 @ 01:17:08 #44
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_57572178
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 01:00 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Is gewoon een kwestie van de laatste ontwikkelingen op gamesgebied in de gaten houden . EA heeft Bioware overgenomen waardoor de kans op een Mass Effect deel voor de PS3 aanzienlijk is gestegen. Wat Gears of War betreft zou MS een deal hebben getekend met Epic voor alleen de eerste 2 delen. Bovendien is Epic uitermate tevreden over hardware performance van de PS3 en UT III liep grafisch dan ook soepel.

En Bioshock tenslotte...2K Boston is zoekende naar PS3 programmeurs. En welk spel hebben ze nu in ontwikkeling? Bioshock 2.
    Ik mag het hopen!!
    Vooral Mass Effect ( ) zou ik erg graag op de PS3 zien
      maandag 24 maart 2008 @ 02:17:19 #45
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_57573058
    BOOKMARK
    * nog steeds toevoegbaar
    Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
    *Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
    GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
    Pax & Pry Free download
      maandag 24 maart 2008 @ 02:44:45 #46
    154173 Schimpie
    RJC RJC RJC
    pi_57573348
    quote:
    Op zondag 23 maart 2008 20:10 schreef Survivalism het volgende:

[..]

Maat van mij heeft VF5 en ik moet zeggen dat het best een vermakelijke game is. Lekker simpel, niet over the top en leuk om met zijn 2en te doen.
    En natuurlijk El Blaze, de supercharacter van VF5.
    Dit is de eerste keer dat ik iemand zie die VF "lekker simpel" vindt.
      maandag 24 maart 2008 @ 08:13:16 #47
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57574028
    Dat is een flinke patch

Valve does not develop PS3 versions of its games internally but outsources them to a third-party. It has said this is the model it will follow for the foreseeable future.

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=95107
      maandag 24 maart 2008 @ 08:44:52 #48
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57574115
    Gratis content voor Rainbow Six Vegas 2

Ga naar 'Extras' - 'Comcast Gift' en type in: 'comcast faster '

Dit unlocked (geen download) een extra map voor het spel genaamd 'Comcast Event'. Een soort high speed Internet event in het echt ofzo,.... heb de map nog niet geprobeerd maar het werkt wel. Heb de map net unlocked! Dit riekt naar in-game reclame of in ieder geval een experiment, maar who cares. Gratis content sla ik niet af!

maandag 24 maart 2008 @ 09:27:40 #49
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57574311
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 08:13 schreef Chocobo het volgende:
    Dat is een flinke patch

Valve does not develop PS3 versions of its games internally but outsources them to a third-party. It has said this is the model it will follow for the foreseeable future.

komt doordat gabe newell een M$ lover is en niet van uitdagingen houdt
      maandag 24 maart 2008 @ 10:54:50 #50
    4259 JK
    pi_57575017
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 00:36 schreef merino het volgende:

[..]

Demo's:
    http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=psnetwork&thread.id=47399
    http://community.eu.playstation.com/showthread.php?t=115915

bovenste is US store onderste is EUR store. Van beidde schijn je demo's te kunnen downloaden.
    Ik zelf stond ook voor dezelfde keuze. En de betrouwbaarheid en interne wifi heeft me over de streep gehaalt.

Thanks voor de links. De US store heeft er een berg meer.
    De Premium heeft geen HDMI output, dat heeft alleen de Elite. Maar zolang ik nog geen dikke LCD tv heb (en die komt pas als mijn huidige tv van 4 jaar a 5 jaar oud de geest geeft), denk ik daar niet eens aan.

Jij zegt betrouwbaarheid die jou over de streep trok maar ik ben gister nog even wat wezen googlen en ik heb het idee dat de kwaliteit van de huidige next-gen's zwaar tegenvalt. De Xbox360 kent z'n problemen die volop in de media zijn geweest (en MS daardoor de garantieperiode naar 3 jaar heeft omhooggetrokken), maar Sony kent ook z'n problemen met het ineens niet meer kunnen lezen van discs. Soms na een paar maanden, soms al na 2 weken tot bij iemand zelfs al na een half uurtje dat ie uit de doos was!

Daar zit ik niet op te wachten, niemand niet natuurlijk. Maar aangezien de consoles aardig wat kosten en je misschien al na een paar maanden een refurbished PS3 krijgt... moet er niet aan denken!!!! Met m'n Wii had ik ook al een powersupply die flink piepte als de unit uit stond.

Dus tot die tijd twijfel ik toch nog heel even welke ik nou moet nemen
    Een Premium kost nu 265 euro, geen geld...

Maar qua betrouwbaarheid (van beide consoles).... mijn PS2 die 5 jaar oud is werkt nog als een tierelier, even als mijn Gamecube en Xbox1 die ook hun leeftijd hebben....

Dit is nog een moeilijkere keus dan bij de McDonalds je bestelling doorgeven
    pi_57575222
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 10:54 schreef JK het volgende:

[..]

De Premium heeft geen HDMI output, dat heeft alleen de Elite. Maar zolang ik nog geen dikke LCD tv heb (en die komt pas als mijn huidige tv van 4 jaar a 5 jaar oud de geest geeft), denk ik daar niet eens aan.
    Hola, even nuanceren, elke Xbox360 heeft nu HDMI. De Arcade, Premium/Pro en Elite. Mocht je er eentje willen kopen, kijk dan even op de sticker op de zijkant van de doos. Staat er 175 Watt dan heb je de nieuwste versie met de 65nm chip. Even nuanceren over de RROD, Ik heb er een sinds september 2006 en die doet het nog steeds probleemloos. (Al verwacht ik wel dat hij een keer kapot zal gaan )
    Dobbert nu even niet de wereld rond.
      maandag 24 maart 2008 @ 11:16:46 #52
    4259 JK
    pi_57575366
    Hmmm Theebag, dan zijn ze op de site van Microsoft niet goed bezig. Daar geven ze aan dat alleen de Elite namelijk een HDMI-poort heeft. Misschien marketing-trucje om meer Elite's te verkopen

Ik vind het alleen wel jammer dat zowel de 360 als de PS3 gewoon niet 100% stabiel en betrouwbaar genoemd kunnen worden. Van een Chinese auto mag je verwachten dat deze niet helemaal naar je verwachtingen zal werken of gebreken zou hebben. Maar een stukje hardware van Microsoft en Sony wat voor enkele honderden euro's over de toonbank gaat moet wat mij betreft gewoon betrouwbaar zijn met een klein uitvalpercentage.

Maarja, die discussie zal vast al wel eens gevoerd zijn
      maandag 24 maart 2008 @ 11:50:26 #53
    102036 janrad
    Gek op mijn Mac
    pi_57575886
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 08:44 schreef Chocobo het volgende:
    Gratis content voor Rainbow Six Vegas 2

Ga naar 'Extras' - 'Comcast Gift' en type in: 'comcast faster '

Dit unlocked (geen download) een extra map voor het spel genaamd 'Comcast Event'. Een soort high speed Internet event in het echt ofzo,.... heb de map nog niet geprobeerd maar het werkt wel. Heb de map net unlocked! Dit riekt naar in-game reclame of in ieder geval een experiment, maar who cares. Gratis content sla ik niet af!

[ afbeelding ]
    Als ze er nou eerst voor gaan zorgen dat je online kunt spelen dan schiet het tenminste een beetje op.
    PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
      maandag 24 maart 2008 @ 11:58:07 #54
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57576011
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 11:50 schreef janrad het volgende:

[..]

Als ze er nou eerst voor gaan zorgen dat je online kunt spelen dan schiet het tenminste een beetje op.
    Ik heb de 360 versie,.... werkt prima!
    pi_57576498
    Is die update van Orange box al uit?Stond tijdje geleden paar dagen dus.Maar ik heb nog steeds geen update gezien.
    Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
    pi_57576554
    even verduidelijking over die HDMI poort, sinds de elite hebben ze het allemaal, maar alle xboxen die voor die tijd geproduceerd zijn, hebben het niet, dus als je pech hebt heb je het niet, daarom staat het op microsofts site zo, maar daarentegen is het maar een hele kleine kans dat je nu nog zon oude vind.
    Ja dit is m denkik echtwel! &lt;-- ik heb het 1m topic!
    pi_57576676
    Xboxgelul
      maandag 24 maart 2008 @ 14:35:58 #58
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57578952
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 12:24 schreef Slappy het volgende:
    Is die update van Orange box al uit?Stond tijdje geleden paar dagen dus.Maar ik heb nog steeds geen update gezien.
    Paar posts terug
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 08:13 schreef Chocobo het volgende:
    Dat is een flinke patch

pi_57579128
    Volgende week GT5: Prologue
    pi_57579319
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 12:32 schreef SuperFruitig het volgende:
    Xboxgelul
    PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
    pi_57580908
    quote:

[..]

Sorry whut ?!
    Backward compatibility:
    PlayStation (all models)
    PlayStation 2 (20 GB, 60 GB, 80 GB models)

http://en.wikipedia.org/wiki/PlayStation_3 rechterkolom onderaan
    pi_57581766
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 14:48 schreef Kremers het volgende:
      maandag 24 maart 2008 @ 17:24:01 #63
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_57582299
    quote:

[..]

Jij zegt betrouwbaarheid die jou over de streep trok maar ik ben gister nog even wat wezen googlen en ik heb het idee dat de kwaliteit van de huidige next-gen's zwaar tegenvalt. De Xbox360 kent z'n problemen die volop in de media zijn geweest (en MS daardoor de garantieperiode naar 3 jaar heeft omhooggetrokken), maar Sony kent ook z'n problemen met het ineens niet meer kunnen lezen van discs. Soms na een paar maanden, soms al na 2 weken tot bij iemand zelfs al na een half uurtje dat ie uit de doos was!

Daar zit ik niet op te wachten, niemand niet natuurlijk. Maar aangezien de consoles aardig wat kosten en je misschien al na een paar maanden een refurbished PS3 krijgt... moet er niet aan denken!!!! Met m'n Wii had ik ook al een powersupply die flink piepte als de unit uit stond.

Maar qua betrouwbaarheid (van beide consoles).... mijn PS2 die 5 jaar oud is werkt nog als een tierelier, even als mijn Gamecube en Xbox1 die ook hun leeftijd hebben....

Groot punt voor mij was dat de kosten van de Xbox360 met alle accesoires erbij (en dan reken ik dus wel wireless internet en hdmi output/kabel) nog duurder uitkwam dan de Playstation 3.

Kwa betrouwbaarheid, al zijn er idd ook genoeg problemen met de PS3 lijkt me dat toch nog steeds beter in orde dan de Xbox360. Punt voor mij tevens is de garantie afhandeling van een Engels speelsysteem. Microsoft verwachte dat ik die naar Engeland op zou sturen en Sony niet.

Dan is verder de PS3 stiller, heeft in mijn ogen betere exclusives dit jaar en er zal hopelijk ook minder van de xbox naar de ps3 gepoort worden.

Zijn eigenlijk enorm veel kleine dingetjes die ik allemaal in een spreadsheat tegen over elkaar gezet had voordat ik de keuze maakte.
    pi_57582410
    Volgens de US store is er een dingetje wat te downloaden is: "PS2 System Data (FREE)"
    Als ik dat download op een 40gb sys... Is het dan mogelijk om PS2 spellen te spelen?

Denk het niet hè?

Wel een gemis dat er geen ps2 spellen kan spelen op 40gb sys.
      maandag 24 maart 2008 @ 17:37:49 #65
    102036 janrad
    Gek op mijn Mac
    pi_57582560
    quote:
    Hier ook, bij de Whekamp besteld.
      maandag 24 maart 2008 @ 17:39:36 #66
    102036 janrad
    Gek op mijn Mac
    pi_57582593
    Sinds een paar dagen met pain bezig, een verslavend spelletje.
      maandag 24 maart 2008 @ 19:33:46 #67
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_57584847
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 17:29 schreef Qunix het volgende:
    Volgens de US store is er een dingetje wat te downloaden is: "PS2 System Data (FREE)"
    Als ik dat download op een 40gb sys... Is het dan mogelijk om PS2 spellen te spelen?

Denk het niet hè?

Wel een gemis dat er geen ps2 spellen kan spelen op 40gb sys.
    Als je het gelijk goed bekijkt op die store zie je dat het ondersteuning is voor PS2 spellen die een harde schijf gebruiken (FFXI Bijvoorbeeld), zodra je PS2 games op de 40 gig kan spelen zul je dat ongetwijfeld groot in het nieuws zien van games sites
    pi_57585968
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 19:33 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Als je het gelijk goed bekijkt op die store zie je dat het ondersteuning is voor PS2 spellen die een harde schijf gebruiken (FFXI Bijvoorbeeld), zodra je PS2 games op de 40 gig kan spelen zul je dat ongetwijfeld groot in het nieuws zien van games sites
    Da's waar ja...
      maandag 24 maart 2008 @ 20:30:00 #69
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_57586061
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 19:33 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Brooooon

Ik blijf hier posten omdat ik weet dat zodra GTA IV uit is, ik er een zal moeten halen.
    Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
      maandag 24 maart 2008 @ 20:38:42 #70
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_57586226
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 20:30 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Brooooon

Ik blijf hier posten omdat ik weet dat zodra GTA IV uit is, ik er een zal moeten halen.
    Lees je de post überhaupt wel?
      maandag 24 maart 2008 @ 20:42:03 #71
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_57586314
    Jaja. Er staat "zodra je PS2 games op de 40 gig kan spelen". Maar daar is niet iets van officieel bevestigd ofzo, alhoewel de meesten ervan uit gaan dat het wel zal gebeuren.

Begreep je überhaupt wel dat ik het daar over had?
    pi_57586603
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 20:42 schreef Gamer_V het volgende:
    Jaja. Er staat "zodra je PS2 games op de 40 gig kan spelen". Maar daar is niet iets van officieel bevestigd ofzo, alhoewel de meesten ervan uit gaan dat het wel zal gebeuren.

Begreep je überhaupt wel dat ik het daar over had?
    Ik denk dat jij degene bent die het niet begrijpt. Hij zegt juist dat daar niets over bevestigd is.
    &nbsp;
      maandag 24 maart 2008 @ 20:59:35 #73
    4259 JK
    pi_57586744
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 17:24 schreef merino het volgende:

[..]

Groot punt voor mij was dat de kosten van de Xbox360 met alle accesoires erbij (en dan reken ik dus wel wireless internet en hdmi output/kabel) nog duurder uitkwam dan de Playstation 3.

Kwa betrouwbaarheid, al zijn er idd ook genoeg problemen met de PS3 lijkt me dat toch nog steeds beter in orde dan de Xbox360. Punt voor mij tevens is de garantie afhandeling van een Engels speelsysteem. Microsoft verwachte dat ik die naar Engeland op zou sturen en Sony niet.

Dan is verder de PS3 stiller, heeft in mijn ogen betere exclusives dit jaar en er zal hopelijk ook minder van de xbox naar de ps3 gepoort worden.

Zijn eigenlijk enorm veel kleine dingetjes die ik allemaal in een spreadsheat tegen over elkaar gezet had voordat ik de keuze maakte.
    Jij hebt dan nog de HDMI kabel nodig, ik niet. Dus voor de X360 zit ik op 345 (incl. wifi), voor de PS3 op 399. Eigenlijk zou ik ze beiden eens moeten horen draaien als ze een spel aan het laden zijn... vraag me af of dat in een gameshop wel goed te horen valt.

Maar het grootste irritante punt vind ik gewoon dat welke je ook kiest, beiden kennen gewoon grote problemen waar een redelijk kans is dat jij daar ook last van gaat krijgen in de toekomst. Al valt het me wel op dat bij de meeste mensen na een update van COD4 de PS3 geen discs meer wilde lezen. Anyway, ik denk er nog lekker over na, ik ga nog een gamewinkel bezoeken en dan nog wachten op potentiele kopers van mn Gamecube en PS2, voor er een andere in huis komt....
    Qua aantallen defecten heb ik ook al tientallen Nederlandse PS3 eigenaren gezien... het vreemde was dat het voornamelijk veel PAL units waren die defect gingen ipv NTSC units...

Ander voordeeltje voor de PS; PS3 games zijn regiovrij????
      maandag 24 maart 2008 @ 21:02:28 #74
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_57586794
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 20:54 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Ik denk dat jij degene bent die het niet begrijpt. Hij zegt juist dat daar niets over bevestigd is.
    Ik snap wat er bedoeld wordt (en ik heb het niet eens over die update van de US store), maar hij gebruikt het woordje 'zodra'. Niet 'als'. Dus.
    pi_57587073
    nog iets, bijna alle fouten die de ps3 heeft (zegmaar 99,9%) gelden alleen voor de 40 gb versie, dus mocht je aan een 60gb versie kunnen komen dan is dat zeker een goede oplossing. bij de kijkshop in arnhem staat er nog 1 trouwens.
    pi_57587131
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 21:02 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Ik snap wat er bedoeld wordt (en ik heb het niet eens over die update van de US store), maar hij gebruikt het woordje 'zodra'. Niet 'als'. Dus.
    In de context van zijn zin zouden zodra en als exact hetzelfde betekenen.

Maargoed, laatste post van mij hierover aangezien het behoorlijk offtopic is.
    &nbsp;
      maandag 24 maart 2008 @ 21:18:15 #77
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_57587137
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 20:59 schreef JK het volgende:

[..]

Jij hebt dan nog de HDMI kabel nodig, ik niet. Dus voor de X360 zit ik op 345 (incl. wifi), voor de PS3 op 399. Eigenlijk zou ik ze beiden eens moeten horen draaien als ze een spel aan het laden zijn... vraag me af of dat in een gameshop wel goed te horen valt.

Maar het grootste irritante punt vind ik gewoon dat welke je ook kiest, beiden kennen gewoon grote problemen waar een redelijk kans is dat jij daar ook last van gaat krijgen in de toekomst. Al valt het me wel op dat bij de meeste mensen na een update van COD4 de PS3 geen discs meer wilde lezen. Anyway, ik denk er nog lekker over na, ik ga nog een gamewinkel bezoeken en dan nog wachten op potentiele kopers van mn Gamecube en PS2, voor er een andere in huis komt....
    Qua aantallen defecten heb ik ook al tientallen Nederlandse PS3 eigenaren gezien... het vreemde was dat het voornamelijk veel PAL units waren die defect gingen ipv NTSC units...

vergeet niet dat je voor de Xbox ook een Play&Charge kit moet halen als je niet constant AA batterijen wilt verwisselen. En je betaald uiteraard voor de (betere) online service.

Maar de fall out rate deze generatie is vervelend hoog ja.
    pi_57587230
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 20:59 schreef JK het volgende:

[..]
    Ja. Alle games...

Let wel op dat er wel een regio code in zit voor dvd films e.d.
      FOK!fotograaf maandag 24 maart 2008 @ 21:25:19 #79
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_57587298
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 00:30 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

MGS 4
    QFT!!!
    ,,/
      maandag 24 maart 2008 @ 21:34:04 #80
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_57587530
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 00:46 schreef Cyberia18 het volgende:

geloof je het zelf gears of war 2 naar ps3
      maandag 24 maart 2008 @ 21:43:59 #81
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_57587763
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 21:34 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Hij heeft het over Gears 3. En Microsoft heeft maar exclusiviteit betaald voor de eerste 2 delen, heb ik ergens gelezen.
    pi_57587781
    What´s the deal with Alan Wake trouwens? We horen er niks meer over, terwijl er al zolang aan gewerkt wordt. Wanneer begint de hype? E3 2008?

Oh shit, ik zie net dat de PS3 versie gecancelled is
    &nbsp;
      maandag 24 maart 2008 @ 21:54:05 #83
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_57588008
    quote:

[..]

http://www.psxextreme.com/ps3-news/2306.html
    pi_57588047
    quote:

[..]

quote:
    Op maandag 24 maart 2008 19:38 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

cyberia kan niet zo goed lezen, heeft die vaker last van
      maandag 24 maart 2008 @ 22:22:41 #85
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57588734
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 21:55 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
    moet wel zeggen dat dat toch een dikke 1-0 is

maar goed, jullie gaan gezellig door met jullie oorlog ?

ps: waar haal je al die flash images vandaan?
    pi_57588972
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 22:22 schreef RedemptioN het volgende:

[..]

Diverse fora zoals Playstation US, Neogaf of Gametrailers
      maandag 24 maart 2008 @ 22:55:54 #87
    139407 jorienvdherik
    pi_57589521
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 22:22 schreef RedemptioN het volgende:

[..]

ja beetje jammer dit

* is jaloers en wilt flatout 2 ook bestellen voor 18 euro
    pi_57589619
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 21:44 schreef Sackboy het volgende:
    What´s the deal with Alan Wake trouwens? We horen er niks meer over, terwijl er al zolang aan gewerkt wordt. Wanneer begint de hype? E3 2008?

Oh shit, ik zie net dat de PS3 versie gecancelled is
    pi_57590440
    quote:

[..]

Ik zit met hetzelfde dilemma. Erg lastig, al die afwegingen.
    Existing in dimensions of addictive obsession
    Your script will run short of ideas
    The story will soon end itself
    People to trust come short in number
    pi_57591243
    Als Jorien zijn fanboy bek nou es houdt en iedereen het offtopic gezwam over de 360 voor zich houdt kunnen we het weer hebben over toffe dingen.
      dinsdag 25 maart 2008 @ 02:02:20 #91
    139407 jorienvdherik
    pi_57592336
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 00:20 schreef SuperFruitig het volgende:
    Als Jorien zijn fanboy bek nou es houdt en iedereen het offtopic gezwam over de 360 voor zich houdt kunnen we het weer hebben over toffe dingen.
    ik een fanboy

heb een xbox 360 en een Playstation 3, en wil/wou nog een Wii kopen van de zomer.

En vrijdag komt Gran Turismo 5 Prologue bij me binnnen via de post
    pi_57593209
    Opeens update 2.20 wat zit erin?
    fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
      dinsdag 25 maart 2008 @ 08:52:58 #93
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57593664
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 00:20 schreef SuperFruitig het volgende:
    gadverdamme...op deze manier krijg ik steeds meer het idee dat de <18 de ps3 ook begint te ontdekken en dan ook nog eens dit gedeelte van het FOK! forum, ga ergens anders whinen over fanboy's enzo tis hier geen:

insidegamer (waar fanboy gezeik al helemaal vaak voor komt)
    psonly (zit ook het wat jongere gedeelte )
    en ook geen ps3focus

't hoeft nou ook niet alla tweakers, maar dat kinderachtige gezeik maakt het steeds minder..

@ Beach

Blu-ray live ofzo, nieuwe versie van firmware blu-ray (2.0 ofzo?) en bv mogelijkheid om met je psp de muziek te bedienen van je ps3 zonder je tv aan te hebben ^^
    pi_57593689
    Alles waf ik nog miste!
    Videofiles boven de 2gb doen het nu ook!
    Blu-ray 2.0 doet het
    meer dingen tussen ps3-psp wat me niet boeit.
    Internet kan nu ook filmpjes streamen!
    Je kan films eruit halen er weer in doen en dan gaan ze nog verder waar je was gebleven!

En nog een paar kleine dingen maar zoek het zelf maar op !
    pi_57593691
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 21:55 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
    welke game is dit? srry n00b
      Redactie Games dinsdag 25 maart 2008 @ 09:02:10 #96
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57593794
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 08:52 schreef RedemptioN het volgende:

[..]

gadverdamme...op deze manier krijg ik steeds meer het idee dat de <18 de ps3 ook begint te ontdekken en dan ook nog eens dit gedeelte van het FOK! forum, ga ergens anders whinen over fanboy's enzo tis hier geen:

en ook geen ps3focus

't hoeft nou ook niet alla tweakers, maar dat kinderachtige gezeik maakt het steeds minder..

@ Beach

Blu-ray live ofzo, nieuwe versie van firmware blu-ray (2.0 ofzo?) en bv mogelijkheid om met je psp de muziek te bedienen van je ps3 zonder je tv aan te hebben ^^
    Ja precies /care's, gewoon wat lullen en boeiend of het over de 360 gaat of over de Game Gear, who gives a shit?
    .....Kennedy
      dinsdag 25 maart 2008 @ 09:11:38 #97
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57593918
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 08:54 schreef jp84 het volgende:

[..]

welke game is dit? srry n00b
    resident evil 5
      dinsdag 25 maart 2008 @ 09:46:39 #98
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57594538
    quote:

[..]

en ook geen ps3focus

@ Beach

Nuff said!
    pi_57594654
    quote:

[..]

gadverdamme...op deze manier krijg ik steeds meer het idee dat de <18 de ps3 ook begint te ontdekken en dan ook nog eens dit gedeelte van het FOK! forum, ga ergens anders whinen over fanboy's enzo
    Inderdaad. Begin een beetje zat te worden van dit topic met het overloos nieuwsberichten quoten en aankoop aankondigingen van Jorien & het eeuwige gezeik op anderen van Fruit. Kapers van het ergste soort en allemaal <13 zo lijkt het. Het topic was zoveel leuker een jaar geleden, toen we nog met firmware 1.6 aan de slag konden op launchdag, met Storm, Fallen, Sixty4, Social en zo.
    Early adopters ftw

Maar goed, dit was te verwachten..
    ---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
    Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
    pi_57594710
    Zo zo, aan autoriteitsgevoel geen tekort hier
      dinsdag 25 maart 2008 @ 09:58:06 #101
    187989 J.Clarkson
    Poweeeeeer!
    pi_57594716
    quote:
    Nee hoor. Deze week. Morgen ophalen.
    In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
      dinsdag 25 maart 2008 @ 10:12:18 #102
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57594907
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 09:54 schreef Vince22 het volgende:

[..]

Inderdaad. Begin een beetje zat te worden van dit topic met het overloos nieuwsberichten quoten en aankoop aankondigingen van Jorien & het eeuwige gezeik op anderen van Fruit. Kapers van het ergste soort en allemaal <13 zo lijkt het. Het topic was zoveel leuker een jaar geleden, toen we nog met firmware 1.6 aan de slag konden op launchdag, met Storm, Fallen, Sixty4, Social en zo.
    Early adopters ftw

mjah tis gewoon jammer...al dat gezeik is nergens voor nodig, hebben we de andere sites al voor

komen opzich nog genoeg leuke posts en nieuws langs ^^, moeten eigenlijk ook wat meer FOK! toernooitjes regelen ^^, vooral met GT5:prologue

en @ Fruit
    leg jij mij eens uit wat het voorn zin heeft om op elkaar te zeiken over fanboyisme enzo, de ps3 is ook niet alles (zie xbox live bv.) en het mooie hier is noujuist dat je niet van die zinloze discussies krijgt over welke console het beste is, en waarom de 360 poep is en de wii de bom enzo , zijn we hier oud en volwassen (euuhh?) genoeg voor neem ik aan, en anders kunnen we ons altijd er naar gedragen

ik heb trouwens niets tegen lol hebben op dit forum heur, moet geen te saaie boel worden
      dinsdag 25 maart 2008 @ 10:13:55 #103
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_57594931
    tvp
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      dinsdag 25 maart 2008 @ 10:21:41 #104
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57595078
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 09:58 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Nee hoor. Deze week. Morgen ophalen.
    waar kan je hem morgen al ophalen ?
    pi_57595137
    Ja wil ik ook wel weten...
      dinsdag 25 maart 2008 @ 10:31:07 #106
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57595240
    Hoe doet de PS3 het nu precies met haar games. Zitten er nou achievements in of iets dergelijks,.... of iets anders,... iets voorbereidends op Home? Hoorde iets over DMC4 status screens?

[ Bericht 0% gewijzigd door Chocobo op 25-03-2008 10:40:45 ]
      dinsdag 25 maart 2008 @ 10:32:34 #107
    126005 Tumble
    Ik val en sta weer op
    pi_57595268
    zo effe die ps3 geupdate 2.20 staat erop draait als een zonnetje
    in het menu is er nu ook een optie bijgekomen warin je kunt aangeven of de ps3 automatisch bij elke blu ray schijf een internet verbinding moet maken of omdat je daar toestemming voor moet geven

en ik ben ook wel benieuwd bij welke winkel je hem morgen kan ophalen.
    Life never gets darker then midnight
      dinsdag 25 maart 2008 @ 10:33:26 #108
    187989 J.Clarkson
    Poweeeeeer!
    pi_57595283
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 10:25 schreef ryangozer het volgende:
    Ja wil ik ook wel weten...
    Àls ik dat zeg en de beste man komt er achter, dan kan ik m niet meer ophalen.

Laat ik het zo zeggen: Een hoop toko's hebben de game al liggen. Daarbij komt ie vrijdag officieel uit, dus grote kans dat meerdere zaken m morgen of overmorgen al verpatsen. Net als met elke andere game.
    In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
    pi_57595386
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 10:12 schreef RedemptioN het volgende:
    [..]
    Moeten eigenlijk ook wat meer FOK! toernooitjes regelen ^^, vooral met GT5:prologue
    Als jullie goede ideeen hebben om een tournooitje te gaan maken dan moet je dat gewoon even laten filteren aan de crew. Die maken ook graag tournooitjes alleen sporen zelf liever aan met een actieve userbase

Dus kom maar op als je goede ideeen hebt.
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
      dinsdag 25 maart 2008 @ 10:40:39 #110
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57595394
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 10:31 schreef Chocobo het volgende:
    Hoe doet de PS3 het nu previes met haar games. Zitten er nou achievements in of iets dergelijks,.... of iets anders,... iets voorbereidends op Home? Hoorde iets over DMC4 status screens?
    nog steeds geen achievements...en nog steeds wachten op volledige home, DMC4 heeft wel zoiets, maar dat is dan weer DMC gerelateerd en heeft verder niets met PSN te maken helaas...

morgen maar is langs een paar winkels lopen dan voor prologue
      dinsdag 25 maart 2008 @ 10:45:19 #111
    187989 J.Clarkson
    Poweeeeeer!
    pi_57595450
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 10:40 schreef RedemptioN het volgende:

[..]

nog steeds geen achievements...en nog steeds wachten op volledige home, DMC4 heeft wel zoiets, maar dat is dan weer DMC gerelateerd en heeft verder niets met PSN te maken helaas...

Kans van slagen is redelijk tot groot te noemen. Vooral zaken die niet weten wat "embargo" betekend.

Ik noem een intertoys, Bart Smiecht, soms domme mensen bij FRS, Dixons.
      dinsdag 25 maart 2008 @ 11:08:55 #112
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_57595818
    Zit Wi-Fi in de PS3 ingebouwd?
      Redactie Games dinsdag 25 maart 2008 @ 11:09:28 #113
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57595831
    Ja
    .....Kennedy
    pi_57595834
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 11:08 schreef Strolie75 het volgende:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Playstation_3
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
      dinsdag 25 maart 2008 @ 11:12:11 #115
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57595881
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 11:08 schreef Strolie75 het volgende:
    Draait als een zonnetje,... net als de Wii
    pi_57596028
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 11:09 schreef Wessiej het volgende:
    Ja
    niet in de 20 gb versie
      Redactie Games dinsdag 25 maart 2008 @ 11:21:31 #117
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57596042
    20gb is dan ook voor de zwakke.
    .....Kennedy
    pi_57596060
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 11:21 schreef Wessiej het volgende:
    20gb is dan ook voor de zwakke.
    ja daarom heb ik ook 250 GB
      dinsdag 25 maart 2008 @ 11:38:36 #119
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_57596324
    Importeren jullie eigenlijk allemaal je games? Of toch maar hier in de winkel? Ik begrijp dat de PS3 regiovrij is, en met de huidige dollarkoers scheelt het aanzienlijk om ze in de VS te halen.

GTAIV kost bij VGP+ bijvoorbeeld maar ¤40.
      Redactie Games dinsdag 25 maart 2008 @ 11:40:46 #120
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57596376
    Ik koop al mijn ps3 games bij VGP
    .....Kennedy
      dinsdag 25 maart 2008 @ 11:53:21 #121
    126005 Tumble
    Ik val en sta weer op
    pi_57596603
    VGP 3busymen en ebayers uit hongkong heb ik ook goede ervaring mee
    hleaas gta ik aanstaande maandag verhuizen en ga ik geen risico lopen had GT5P willen bestellen bij play maar ik haal hem nu morgen wel even op bij de frs die trouwens ps2 san andreas voor 9,99 hebben liggen. leuk om even het gat naar GTAIV op te vullen.
    pi_57596619
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 11:53 schreef Tumble het volgende:
    VGP 3busymen en ebayers uit hongkong heb ik ook goede ervaring mee
    hleaas gta ik aanstaande maandag verhuizen en ga ik geen risico lopen had GT5P willen bestellen bij play maar ik haal hem nu morgen wel even op bij de frs die trouwens ps2 san andreas voor 9,99 hebben liggen. leuk om even het gat naar GTAIV op te vullen.
    net alsof we die allemaal nog niet hebben
    pi_57596646
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 11:54 schreef ryangozer het volgende:
    [..]
    Nope Gta is helemaal niet leuk
    www.indiegamer.nl
      dinsdag 25 maart 2008 @ 11:58:10 #124
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57596689
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 11:54 schreef ryangozer het volgende:

[..]

al uitgespeeld

maar voor de mensen die hem nog niet hebben, een 60gig ps3 hebben...enzo...maar die kopen GT5:P wel ^^, morgen even langs de FRS hoppen hier in arnhem, en anders gewoon langs de andere zaken
      dinsdag 25 maart 2008 @ 12:15:31 #125
    139407 jorienvdherik
    pi_57597012
    jammer dat gt 5 pas vrijdag komt bij gcshop
    pi_57597052
    Jammer dat we hem pas volgende week ontvangen van Play.com
    &nbsp;
      dinsdag 25 maart 2008 @ 14:47:27 #127
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_57599866
    Ik zit een beetje te kijken naar PS3 titels, en toen kwam ik deze tegen: The Agency

Klinkt erg goed, MMORPG met een spionnage setting.
    pi_57600046
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 10:45 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Kans van slagen is redelijk tot groot te noemen. Vooral zaken die niet weten wat "embargo" betekend.

Ik noem een intertoys, Bart Smiecht, soms domme mensen bij FRS, Dixons.
    MM in Almere heeft over het algemeen ook geen flauw idee
      dinsdag 25 maart 2008 @ 15:17:29 #129
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57600454
    in Frankrijk wordt die inmiddels al verkocht (!), tenminste, was op het gametrailers forum te lezen ^^

misschien vanmiddag toch al es even proberen hehe
      dinsdag 25 maart 2008 @ 15:49:14 #130
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_57601214
    quote:

[..]

Early adopters ftw

* Fallen is part of the in-crowd!

tvp
    He didn't set up the rhyme with meaningless words.
    As you predicted or assumed everything was calculated
    Every word had purpose just not always on the surface.
    But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
    pi_57601912
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 15:17 schreef RedemptioN het volgende:
    misschien vanmiddag toch al es even proberen hehe
    Ik ga het na mijn werk ook maar eens proberen
    pi_57601971
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 11:38 schreef Strolie75 het volgende:
    Importeren jullie eigenlijk allemaal je games? Of toch maar hier in de winkel? Ik begrijp dat de PS3 regiovrij is, en met de huidige dollarkoers scheelt het aanzienlijk om ze in de VS te halen.

GTAIV kost bij VGP+ bijvoorbeeld maar ¤40.
    Ik wil 2 games importeren...

VGP ? Wat is dat? heb hem...
    Ook daar verkopen ze geen Railfan
      dinsdag 25 maart 2008 @ 16:45:57 #133
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_57602399
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 21:15 schreef ryangozer het volgende:
    nog iets, bijna alle fouten die de ps3 heeft (zegmaar 99,9%) gelden alleen voor de 40 gb versie, dus mocht je aan een 60gb versie kunnen komen dan is dat zeker een goede oplossing. bij de kijkshop in arnhem staat er nog 1 trouwens.
    Het is dat ik niet in Arnhem woon. Ik dacht, ik kijk even bij de kijkshop hier, maar daar hadden ze helemaal geen PS3. Wel hele schattige beschrijvingen bij games 'Je vrienden bevrijden van de Helghast!' en 'Een nieuwe ervaring bij het racen' (bij GTA )
    pi_57602411
    Is het mogelijk om die update ergens te downloaden en dan met usbstick op de ps3 te zetten. Mijn internet is fucked, hij stopt steeds bij 17 %.
    pi_57602695
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 16:46 schreef Leeee het volgende:
    Is het mogelijk om die update ergens te downloaden en dan met usbstick op de ps3 te zetten. Mijn internet is fucked, hij stopt steeds bij 17 %.
    linkje:

http://nl.playstation.com(...)res-%28ver-2-20%29-/

Even op CD zetten en via Update via PC op de PS3 installeren
    pi_57602697
    Eindelijk wat nieuws over The Getaway 3!
    quote:
    In een zeer recente babbel met enkele lead designers van Sony Computer Eentertainment Europe Studio's London/Soho zijn er enkele nieuwe The Getaway 3 details vrijgegeven. Gran Turismo 5 Prologue's London circuit gebruikt delen van de stad die uit The Getaway 3 komen. The Getaway 3 ziet er op dit moment beter uit dan GT5 Prologue's London circuit maar grafisch zal het eindproduct er even goed uitzien. Het spel zal op een 720p resolutie aan 30 frames per seconde te spelen zijn. De gameplay van The Getaway 3 zal zich meer richten op een thriller/misdaad.
    &nbsp;
    pi_57602818
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 16:59 schreef Yngwie het volgende:

[..]

linkje:

http://nl.playstation.com(...)res-%28ver-2-20%29-/

Even op CD zetten en via Update via PC op de PS3 installeren
    Thanks, dat moet lukken!
      dinsdag 25 maart 2008 @ 17:43:43 #138
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_57603606
    quote:

[..]

Early adopters ftw
    *meld
    Psn online ID Tec-Deacon
    ---------------------------------
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_57604974
    quote:
    Screens van mysterieus Sony project duiken op

Nieuws | 25 maart 2008 - De Duitse website 4Players heeft een aantal zeer interessante screens gepubliceerd. De screens zouden afkomstig zijn van een in-game PS3 techdemo, die geheel gefinancierd wordt door Sony Computer Entertainment. Het project zou door het leven gaan als 'Linger in Shadows'.

De mensen die deze beelden gezien hebben waren behoorlijk onder de indruk en zeiden dat de in-game beelden mooier waren dan die van Crysis, Killzone 2 en Metal Gear Solid 4. Vooralsnog blijft het een groot mysterie, en is het onbekend of dit project een volwaardige game gaat worden.

De kans is echter aanwezig dat men hier over dezelfde in-game beelden praat als de BBC een tijdje geleden. Volgens de BBC werkt Sony aan een top-geheime PS3 game voor 2009. De game zou een nieuwe standaard vormen voor het vertellen van een verhaal en de inleving daarvan. Tevens zou de game laten zien waartoe de PS3 allemaal in staat is.

Weird...
      dinsdag 25 maart 2008 @ 19:08:36 #140
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_57605370
      dinsdag 25 maart 2008 @ 19:21:56 #141
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57605724
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 19:08 schreef Strolie75 het volgende:
    [ afbeelding ]
    Zoooo te verwachten,.... die had ik ook besteld als ik Japanner was Prachtige kleur ook....
      dinsdag 25 maart 2008 @ 19:24:20 #142
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_57605775
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 19:21 schreef Chocobo het volgende:
    Zoooo te verwachten,.... die had ik ook besteld als ik Japanner was Prachtige kleur ook....
    Gaat echt hard.
    Kojima doet het hem weer hoor.
      dinsdag 25 maart 2008 @ 19:34:59 #143
    4259 JK
    pi_57606006
    Voor de snelle beslisser (ik niet dus); PS3 40GB + Rachet & Clank + Uncharted voor 399 euro bij MM Rijswijk. Best leuke deal volgens mij...
      dinsdag 25 maart 2008 @ 19:38:23 #144
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57606089
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 19:34 schreef JK het volgende:
    Voor de snelle beslisser (ik niet dus); PS3 40GB + Rachet & Clank + Uncharted voor 399 euro bij MM Rijswijk. Best leuke deal volgens mij...
    Tering,... die set kost normaal 479, ?
    pi_57606202
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 19:34 schreef JK het volgende:
      dinsdag 25 maart 2008 @ 19:56:45 #146
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_57606610
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 10:40 schreef RedemptioN het volgende:

[..]

Dat is niet DMC gerelateerd hoor..jah ook..maar de Achievements van DMC gaan gewoon Home in zodra dat er is.
      dinsdag 25 maart 2008 @ 19:58:42 #147
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_57606664
    daarom laat ik ook mijn save game staan van DMC, ook al heb ik hem al verkocht.

Alleen jammer dat ik mijn Darkness save game heb verwijderd
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_57606909
    Bij play.com zijn ze al door hun initiële voorraad van GT5:Prologue heen Verkoopt dus vrij goed.
      dinsdag 25 maart 2008 @ 20:43:42 #149
    4259 JK
    pi_57607853
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 19:38 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Tering,... die set kost normaal 479, ?
    Zoiets.... maarja, als ik wel deze set wil dan moet ik helemaal naar Rijswijk rijden (of er moet nog een MM zijn die ook deze aktie heeft) en dan ben ik uiteindelijk qua tijd en benzine etc. niet echt veel goedkoper uit.

Maar woon je in die buurt, dan is het een goeie deal lijkt me! Loopt tot 29 maart.
      dinsdag 25 maart 2008 @ 20:46:29 #150
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_57607934
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 19:43 schreef Qunix het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Die ga ik dan denk ik maar halen. Waarschijnlijk. Misschien. Eventueel. Misschien lukt dat zelfs gewoon hier in Zoetermeer vanwege de laagste prijs garantie binnen een straal van 15km.
      dinsdag 25 maart 2008 @ 21:34:11 #151
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57609197
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 19:56 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Dat is niet DMC gerelateerd hoor..jah ook..maar de Achievements van DMC gaan gewoon Home in zodra dat er is.
    mjah...zo ken ik nog een paar games ...we zagen in die early stages ook al andere games (lair etc...) dus eerst maar eens afwachten hoe het gaat worden als Home uiteindelijk uit is ^^

@deacon

je mag the darkness wel weer even lenen hoor

baal er nog steeds van dat huisgenoot me savegame daarvan gewist heeft...daarna nog geen motivatie gehad om hem verder te spelen
      dinsdag 25 maart 2008 @ 22:15:16 #152
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57610243
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 21:34 schreef RedemptioN het volgende:

[..]

baal er nog steeds van dat huisgenoot me savegame daarvan gewist heeft...daarna nog geen motivatie gehad om hem verder te spelen
    Proest
    pi_57610419

12 juni bitches
      dinsdag 25 maart 2008 @ 22:44:46 #154
    139407 jorienvdherik
    pi_57611014
    vrijdag weer lekker veel PSen, nu raak ik hem niet vaak aan, behalve cod 4 soms
    pi_57611671
      Redactie Games dinsdag 25 maart 2008 @ 23:12:57 #156
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57611703
    Cyb voeg je mij nu ook toe op Live, vanaf morgen heb ik het weer na een jaar ofzo
    .....Kennedy
    pi_57611704
    MP shots:

pi_57611768
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 23:12 schreef Wessiej het volgende:
    Cyb voeg je mij nu ook toe op Live, vanaf morgen heb ik het weer na een jaar ofzo
    Doe ik
    pi_57611919
    Hmm een vriend van me wil nu ook Prologue bij Play.com bestellen, echter krijgt hij nadat alle gegevens heeft ingevuld de melding dat ze alleen versturen binnen de UK? Hoe kan dat nou plotseling opeens?
    pi_57612094
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 23:23 schreef Cyberia18 het volgende:
    Hmm een vriend van me wil nu ook Prologue bij Play.com bestellen, echter krijgt hij nadat alle gegevens heeft ingevuld de melding dat ze alleen versturen binnen de UK? Hoe kan dat nou plotseling opeens?
    Valuta op euro zetten.
    &nbsp;
    pi_57612158
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 23:29 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Valuta op euro zetten.
    Aha dat is het dus?
    pi_57612278
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 23:13 schreef Cyberia18 het volgende:
    MP shots:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
    ben ik nou gek of zie ik daar toch echt een vliegtuig (die niet in het spel zouden zitten)
    pi_57612300
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 23:32 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Aha dat is het dus?
    Yep! Maar het is niet aan te raden om nu nog bij Play.com te bestellen, aangezien zij door hun voorraad heen zijn. Je zal dan nog minimaal een week of 2 moeten wachten tot je hem binnen hebt. Beter bestel je hem bij BlahDvd.
    &nbsp;
    pi_57612383
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 23:37 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Yep! Maar het is niet aan te raden om nu nog bij Play.com te bestellen, aangezien zij door hun voorraad heen zijn. Je zal dan nog minimaal een week of 2 moeten wachten tot je hem binnen hebt. Beter bestel je hem bij BlahDvd.
    I see.

Ben je toevallig bekend met je geadviseerde webshop?
    pi_57612422
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 23:36 schreef ryangozer het volgende:

[..]

ben ik nou gek of zie ik daar toch echt een vliegtuig (die niet in het spel zouden zitten)
    Niet te besturen/vliegen... Wel dat ze er zijn...
    pi_57612437
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 23:36 schreef ryangozer het volgende:

[..]

Jij bent gek ja.
    pi_57612517
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 23:40 schreef Cyberia18 het volgende:

Ben je toevallig bekend met je geadviseerde webshop?
    Ik heb er weleens wat blu-rays besteld, dat ging prima. Games heb ik geen ervaring mee, maar voor zover ik weet heeft de site een goede reputatie. En GT5:P is er zelfs nog iets goedkoper dan bij Play.com
    &nbsp;
    pi_57612567
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 23:44 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Ik heb er weleens wat blu-rays besteld, dat ging prima. Games heb ik geen ervaring mee, maar voor zover ik weet heeft de site een goede reputatie. En GT5:P is er zelfs nog iets goedkoper dan bij Play.com
    Ik weet genoeg. Thnx voor de tip
    pi_57614263
    Dit haal ik:

29 maart is de dag waarop Gran Turismo 5 Prologue in de Nederlandse winkels ligt. Één dag eerder ook te downloaden via Playstation Netwerk Store. Voor de nog niet PS3 bezitters is dit het moment om een PS3 aan te schaffen! Vanaf 29 maart is een 40gb PS3 + GT5 Prologue voor ¤399 beschikbaar!
      woensdag 26 maart 2008 @ 07:20:16 #170
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_57614895

woensdag 26 maart 2008 @ 07:32:43 #171
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57614951
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 02:31 schreef Qunix het volgende:
    Dit haal ik:

[ afbeelding ]

29 maart is de dag waarop Gran Turismo 5 Prologue in de Nederlandse winkels ligt. Één dag eerder ook te downloaden via Playstation Netwerk Store. Voor de nog niet PS3 bezitters is dit het moment om een PS3 aan te schaffen! Vanaf 29 maart is een 40gb PS3 + GT5 Prologue voor ¤399 beschikbaar!
    Geweldige deal,.... echt een nette set!
    pi_57615501
    Metal Gear Online

&nbsp;
      woensdag 26 maart 2008 @ 08:55:45 #173
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57615568
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 08:47 schreef Sackboy het volgende:
    Metal Gear Online
    [ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
    Indrukwekkend,....... ziet er beter uit dan de gemiddelde shooter
      woensdag 26 maart 2008 @ 09:03:10 #174
    126005 Tumble
    Ik val en sta weer op
    pi_57615664
    gaan er nog mensen vandaag op jacht naar gt5P? benieuwd of ie al ergens los te peuteren is
    pi_57615851
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 09:03 schreef Tumble het volgende:
    gaan er nog mensen vandaag op jacht naar gt5P? benieuwd of ie al ergens los te peuteren is
    Was gisteravond bij de MM in Eindhoven. Daar was ie (zeiden ze tenminste) nog niet gearriveerd. Maar hij keek wel in hun systeem kijken en hij had er 26-3 als datum staan (heeft ie me ook laten zien). Ik ga dan ook straks na mijn werk weer even kijken
      woensdag 26 maart 2008 @ 09:21:56 #176
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57615907
    ik was van plan gisteren te gaan...had ik me portomonix niet bij me

dus dat wordt vandaag na het werk even langs gaan , meteen even langs de MM dan hehe
    pi_57617655
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 09:21 schreef RedemptioN het volgende:
    ik was van plan gisteren te gaan...had ik me portomonix niet bij me

dus dat wordt vandaag na het werk even langs gaan , meteen even langs de MM dan hehe
      woensdag 26 maart 2008 @ 11:25:01 #178
    139407 jorienvdherik
    pi_57618276
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 08:55 schreef Chocobo het volgende:

[..]

vind je ?

vind cod 4 veel mooier
    pi_57618331
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 08:55 schreef Chocobo het volgende:

[..]

idd En dan te bedenken dat je het startpack gratis krijgt bij MGS4

Vraag mij alleen af wat de extra content zal worden en wat deze gaat kosten.
    pi_57618372
    De speelgoedwinkel in veldhoven is lief voor Raantje! In plaats van het pakket {PS3, Ratchet&Clank + Fifa + extra controller} maken ze voor mij een pakketje met ipv Fifa, Uncharted erin! Voor dezelfde prijs!! Vanmiddag ophalen, zinin!
      woensdag 26 maart 2008 @ 11:30:46 #181
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_57618425
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 11:28 schreef Raantje het volgende:
    De speelgoedwinkel in veldhoven is lief voor Raantje! In plaats van het pakket {PS3, Ratchet&Clank + Fifa + extra controller} maken ze voor mij een pakketje met ipv Fifa, Uncharted erin! Voor dezelfde prijs!! Vanmiddag ophalen, zinin!
    En wat is daarbij het voordeel boven het Uncharted+RC pack? De extra controller? Kun je beter wachten op de Dual Shock want die extra controller is juist voor multiplayer en dat heb je niet met Unch en RC...
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_57618604
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 11:25 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

vind je ?

vind cod 4 veel mooier
    Hij had het over de gemiddelde shooter.
    &nbsp;
    pi_57618671
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

En wat is daarbij het voordeel boven het Uncharted+RC pack? De extra controller? Kun je beter wachten op de Dual Shock want die extra controller is juist voor multiplayer en dat heb je niet met Unch en RC...
    Het voordeel is dat het pakket wat jij noemt niet meer te krijgen is (niet waar ik hem wil kopen althans). En er komen vast nog meer spellen als deze twee, dus die extra controller komt heus nog een keer van pas..!
      woensdag 26 maart 2008 @ 11:52:15 #184
    137562 rakotto
    Anime, patat en video games
    pi_57619030
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 10:58 schreef ryangozer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Barrelroll.
    All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
      woensdag 26 maart 2008 @ 12:08:03 #185
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_57619385
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 11:38 schreef Raantje het volgende:

[..]

Het voordeel is dat het pakket wat jij noemt niet meer te krijgen is (niet waar ik hem wil kopen althans). En er komen vast nog meer spellen als deze twee, dus die extra controller komt heus nog een keer van pas..!
    Als je kijkt naar de totale prijs is het dertig euro extra voor de controller .. maar aangezien de Unch+Rat pakket waar ik het wil kopen, tijdelijk 400 euro is, betaal je dus 100 extra voor die ene controller.
      woensdag 26 maart 2008 @ 12:08:53 #186
    139407 jorienvdherik
    pi_57619401
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 11:36 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Hij had het over de gemiddelde shooter.
    resistance vind ik nog mooier
    pi_57620682
    Net GT5:Prologe gehaald bij Eplaza....ben ff checken
      woensdag 26 maart 2008 @ 13:09:56 #188
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_57620759
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 13:06 schreef Cid het volgende:
    Hmzz, volgens mij is die nu overal al te koop. Ik lees meer en meer berichten over shops die niet wachten tot vrijdag.

Zelf wacht ik nog wel even denk ik. Ben niet zo'n GT-fan.
      woensdag 26 maart 2008 @ 13:10:09 #189
    126005 Tumble
    Ik val en sta weer op
    pi_57620766
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 13:06 schreef Cid het volgende:
    Hot damn (raced naar de stad)
    pi_57620998
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 02:31 schreef Qunix het volgende:
    Dit haal ik:

[ afbeelding ]

me2
    pi_57621628
    Ik wist dat dit ging gebeuren, maargoed ik heb GT5:P dus besteld bij play.com. Was een stuk goedkoper, maar nu zit ik me wel nog een hele tijd te verbijten totdat dat ding eindelijk met de post komt .
    ......
      woensdag 26 maart 2008 @ 14:17:38 #192
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57622128
    vanmiddag GT5:p dus halen
      woensdag 26 maart 2008 @ 14:31:18 #193
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_57622502
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 08:47 schreef Sackboy het volgende:
    Metal Gear Online
    [ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
    Is de bediening van MGS niet veels te ingewikkeld voor online play?
    pi_57622647
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 14:31 schreef Strolie75 het volgende:
    [..]
    Zou best lullig zijn. Maken ze een online spelletje, kan je hem straks niet online spelen
    www.indiegamer.nl
    pi_57623137
    Bij playz2b in apeldoorn hebben ze nog exemplaren van GT5 Prologue liggen volgens mij. (vorige week iig nog genoeg)
      woensdag 26 maart 2008 @ 15:11:43 #196
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57623392
    vast wel een winkel in arnhem die hem nog heeft liggen, eerst ffkes langs de MM, die hebben toch vaak "laagste" prijs van de normale winkels ^^
    pi_57624040
    Mijn play.com order van GT5:Prologue staat op "packing", dus met een beetje mazzal heb ik hem volgende week.
      woensdag 26 maart 2008 @ 15:47:25 #198
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_57624094
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 14:31 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

In je eentje rondsneaken is natuurlijk anders dan teambased. Je moet dit volgens mij meer zien als een tactische objective-based shooter in het MGS universum dan als volwaardige stealth espionage game.

Denk ik.
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
    pi_57624283
    kun je gt5pro. nu al downloaden in de store? of komt hij ook pas morgen, zoals alle nieuwe downloads van Sony
    PSN: Poekimammi_nl
    pi_57624459
    Waarom woon ik niet in rijswijk
    Mijn games
    He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
      woensdag 26 maart 2008 @ 16:10:17 #201
    139407 jorienvdherik
    pi_57624554
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 14:17 schreef RedemptioN het volgende:
    vanmiddag GT5:p dus halen
    lol, ik pas vrijdag. Maarja heb wel nieuwe toffe content van Project Gotham Racing 4 net gedownload
      woensdag 26 maart 2008 @ 16:25:03 #202
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_57624890
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 16:05 schreef Hakkert het volgende:
    Waarom woon ik niet in rijswijk
    70 euro is altijd minder dan een treinkaartje.
      Redactie Games woensdag 26 maart 2008 @ 16:26:56 #203
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57624928
    Wat is er in Rijswijk dan, ligt hier toch om de hoek.....
    .....Kennedy
      woensdag 26 maart 2008 @ 16:30:11 #204
    126005 Tumble
    Ik val en sta weer op
    pi_57625004
    Leiden FRS had er ook zat liggen..
    (had nog een 10% kortingsbon daarom)
      woensdag 26 maart 2008 @ 16:32:16 #205
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_57625045
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 16:26 schreef Wessiej het volgende:
    400 euro voor het unchartered + ratchet pakket.
      Redactie Games woensdag 26 maart 2008 @ 16:32:33 #206
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57625057
    O niet boeiend dus.
    .....Kennedy
      woensdag 26 maart 2008 @ 16:33:11 #207
    139407 jorienvdherik
    pi_57625085
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 16:26 schreef Wessiej het volgende:
    gt5
    pi_57625128
    is die er al?

is dat paket ook in de MM rijswijk want dan ga ik nu

niet flashen aub :p
      Redactie Games woensdag 26 maart 2008 @ 16:35:26 #209
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57625136
    Vooral dat zeggen, haal GT5 niet zoals gepland morgen maar denk ik volgende week pas
    .....Kennedy
    pi_57625185
    fuck it, ik ga denk de proef op de som nemen om te kijken of het pakket (ps3 + GT5p ) al te koop is bij MM rijswijk
      woensdag 26 maart 2008 @ 16:41:45 #211
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57625272
    ik zit in de bus richting arnhem, zodirect gt5 halen ! Tenminste..als die er nog ligt
      woensdag 26 maart 2008 @ 16:47:44 #212
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_57625403
    Ik wou dat de bussen hier al internetverbinding hadden.
      woensdag 26 maart 2008 @ 16:49:38 #213
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57625445
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 16:47 schreef Gamer_V het volgende:
    Ik wou dat de bussen hier al internetverbinding hadden.
    de bus heeft geen internet...me n95 wel ^^, anders kon het gratis :p
      woensdag 26 maart 2008 @ 16:51:04 #214
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_57625477
    iemand hier bekend met de Joytech Fusion RGB kabel?
    Is dat beetje goede kwaliteit rgb kabel? namelijk wel erg goedkoop maar tevens de enige die ze op play.com verkopen.
      woensdag 26 maart 2008 @ 17:45:40 #215
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57626638
    hijs binnen hoor :D, installing

zo direct lekker racen =], vanaaf na voetbal/leren online racen!!!!!!
      woensdag 26 maart 2008 @ 17:48:05 #216
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_57626682
    wat kost proloque nu in de winke'l?
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_57626709
    Games installeren op een console
    &nbsp;
      woensdag 26 maart 2008 @ 17:59:53 #218
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_57626871
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 17:49 schreef Sackboy het volgende:
    Zolang het optioneel is, en het de laadtijden ten goede komt heb ik er geen moeite mee.
      Redactie Games woensdag 26 maart 2008 @ 18:06:49 #219
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57626952
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 17:59 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Zolang het optioneel is, en het de laadtijden ten goede komt heb ik er geen moeite mee.
    Niet optioneel
    .....Kennedy
      woensdag 26 maart 2008 @ 18:08:06 #220
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57626981
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 17:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    wat kost proloque nu in de winke'l?
    40 euri bij de mediamarkt, maar ik doe het van verjaardagsgeld nog dus dat scheelt ^^
    pi_57626987
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 17:49 schreef Sackboy het volgende:
    Wat is daar zo debiel aan? Bij PS3 is dit by design en ten alle tijde rekening mee gehouden. Juist omdat het een verbetering van laadtijden, gameplay etc met zich meebrengt.
      woensdag 26 maart 2008 @ 18:15:45 #222
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_57627131
    Die hype voor een demo trouwens
    pi_57627235
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 18:08 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Wat is daar zo debiel aan? Bij PS3 is dit by design en ten alle tijde rekening mee gehouden. Juist omdat het een verbetering van laadtijden, gameplay etc met zich meebrengt.
    Kom op zeg, installeren hoort niet op een console. DMC4 moet je installeren (5GB), Lost Planet moet je installeren (5GB), Hot Shots Golf moet je installeren (5GB), en nu GT5:P ook. Als het zo doorgaat is die 60GB snel vol. Lekker als je dan een grote gamesverzameling hebt
    &nbsp;
      woensdag 26 maart 2008 @ 18:28:06 #224
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57627417
    @Strolie75

ik kan 100 games opnoemen die minder content en mogeljikheden hebben dan deze "demo" ^^

en ik ga er lekker van genieten =]

@ sackboy

mee eens, moet maar een 250gb 2,5" schijf halen
    pi_57627503
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 10:58 schreef ryangozer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
      woensdag 26 maart 2008 @ 18:35:05 #226
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_57627609
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 18:08 schreef RedemptioN het volgende:

[..]

40 euri bij de mediamarkt, maar ik doe het van verjaardagsgeld nog dus dat scheelt ^^
    *zet burnout te koop voor 40 euro
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      woensdag 26 maart 2008 @ 19:05:12 #227
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_57628337
    opletten jongens, volgens mij gaan er fake mailtjes rond.

kreeg net het volgende binnen via het volgende mail adres

PLAYSTATION Network [ news@nl.playstationmail.com ]

Beste klant,

Onlangs hebben we ontdekt dat het mogelijk is geweest om onbevoegd toegang te krijgen tot persoonlijke informatie uit de PLAYSTATION®Store (PC), een downloadservice van PLAYSTATION®Network.

De bescherming van persoonlijke gegevens heeft bij Sony Computer Entertainment de hoogste prioriteit. Uiteraard hebben we onmiddellijk maatregelen getroffen om dit probleem recht te zetten en de systeembeveiliging is inmiddels hersteld.

Toch is het niet geheel uitgesloten dat je wachtwoord om je aan te melden bij PLAYSTATION Network door onbevoegden is gewijzigd om het mogelijk te maken de persoonlijke gebruikersgegevens in te zien en/of om misbruik te maken van het online saldo voor de PLAYSTATION Store. In PLAYSTATION Network-accounts worden creditcardnummers slechts gedeeltelijk weergegeven. Het is dan ook zeer onwaarschijnlijk dat onbevoegeden die toegang tot je PLAYSTATION Network-account hebben gekregen je creditcardnummer in handen hebben gekregen.

Om te controleren of je account door onbevoegden is geopend, kun je je aanmelden bij je PLAYSTATION Network-account met je gewone wachtwoord.

Vervolgens:

1) Als je je gewoon kunt aanmelden, is er niets aan de hand en hoef je verder niets te doen.

2) Volg als je je niet kunt aanmelden of als je je wachtwoord bent vergeten de instructies om je wachtwoord opnieuw in te stellen op (klik op de link [Wachtwoord vergeten] in het scherm PLAYSTATION Network - Aanmeldingspagina op https://store.playstation.com/login.gvm ). Controleer vervolgens of er verdachte activiteiten in je account zijn geweest.

Yeah right.,, wat een amateur site

Neem als je iets vreemds in je account tegenkomt meteen contact op met de plaatselijke klantenservice op +31(0)495574817 of stuur ons een e-mail op customer.service@nl.scee.com (Lokale kosten).

OPMERKING:

SCEE neemt nooit rechtstreeks contact met je op om te vragen om persoonlijke gegevens of een wachtwoord.
    Onze excuses voor eventuele ongemakken.
    Met vriendelijke groeten,
    De klantenservice van SCEE

================================================================================================
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_57628671
    OMFG!!!!!! RESIDENT EVIL 5 GAMEPLAY!!

http://www.gamevideos.com/video/id/18134

woensdag 26 maart 2008 @ 19:21:35 #229
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57628844
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 19:15 schreef Cyberia18 het volgende:

[ afbeelding ]
    Godver
      woensdag 26 maart 2008 @ 19:25:33 #230
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_57628961
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 19:15 schreef Cyberia18 het volgende:

[ afbeelding ]
    WOW!

Zo'n zin in! Ga hem ook op de PS3 spelen. Natuurlijke home voor Resident Evil.
      woensdag 26 maart 2008 @ 19:37:13 #231
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57629275
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 19:25 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

WOW!

Natuurlijke home voor Resident Evil.
    Natuurlijke Home©
    pi_57629392
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 18:20 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Kom op zeg, installeren hoort niet op een console. DMC4 moet je installeren (5GB), Lost Planet moet je installeren (5GB), Hot Shots Golf moet je installeren (5GB), en nu GT5:P ook. Als het zo doorgaat is die 60GB snel vol. Lekker als je dan een grote gamesverzameling hebt
    Dat je moet installeren vind ik geen probleem. Zoals aangegeven, dat is by-design. Echter als alles echt 5GB is zijn dat wel te grootte getallen als je het mij vraagt. Dan gaat het inderdaad hard als je een leuke game collectie hebt en een 20GB PS3.

Gelukkig heb ik een 60GB, en is het makkelijk uit te breiden
      woensdag 26 maart 2008 @ 19:53:04 #233
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_57629718
    Wat is dat PlayTV trouwens precies? Lees iets over TV Tuner, je kunt programma's opnemen op de HD en bekijken op je PSP via Remote Play?
      woensdag 26 maart 2008 @ 20:14:07 #234
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57630349
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 19:53 schreef Strolie75 het volgende:
    Wat is dat PlayTV trouwens precies? Lees iets over TV Tuner, je kunt programma's opnemen op de HD en bekijken op je PSP via Remote Play?
    Je moet op Youtube eens even wat PS3 presentaties zoeken,.... Helemaal de LBP presentaties,.. Maar ok,... check deze!

pi_57630492
    quote:
    Killzone 2, Resistance 2 en LBP krijgen datum

Volgens het laatste release schema van Sony Computer Entertainment UK hebben PS3 gamers genoeg om dit najaar naar uit te kijken. Volgens de lijst verschijnen zowel LittleBigPlanet als Killzone 2 in september, en zal Insomniac's Resistance 2 in november worden uitgebracht. De drie PS3-exclusives gaan daarmee de concurrentie aan met Microsoft's Gears of War 2, Fable 2 en Banjo.

Aangezien de releases nog een aantal maanden van ons verwijderd zijn, is het aannemelijk dat bovenstaande datums sléchts richtlijnen zijn voor de games. De kans is aanwezig dat de releases nog verschoven worden.
    pi_57630548

Damn huge!
      woensdag 26 maart 2008 @ 20:27:55 #237
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_57630734
    Ik vind het wat klein ..
    pi_57630801
    valt opzich wel mee, kijk maar hoe groot het vliegveld is, en vergelijk dat met de rest,

ik persoonlijk vind het wel jammer dat er geen grote gebieden zijn zoals in SA, ik vond dat altijd wel vet om doorheen te cruisen
    pi_57630891
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 20:27 schreef Gamer_V het volgende:
    Ik vind het wat klein ..
    kijk dan naar al die straatjes... Elk eiland is vergelijkbaar met een sa stad. wat dus inhoud dat we dezelde oppervlak hebben maar dan zonder platteland, wat nog best veel is hoor...
      woensdag 26 maart 2008 @ 20:38:18 #240
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57631068
    ok dames en heren hier een kleine update van GT5: Prologue

eerst installatie van de game
    vervolgens download van update

dan kan je eindelijk aan de gang...dus eerst MOET je een auto kopen...golfje GTI gekocht natuurlijk...
    vervolgens zijn er 3 classes om in te racen, de C, B, en A klasse.
    natuurlijk de 2-player mogelijkheid, een arcade mogelijkheid, een leaderbord op basis van time trail zover ik heb gezien (omg omg ik sta nu nog 8ste in londen! met de honda integra :D) en natuurlijk de online mode!

voor zover de goede punten (autos etc hoefk niet op te noemen neem ik aan), er zitten een aantal negatieve punten in zove rik dat vind: de in-car view is mooi, tot je in de buitenspiegel kijkt, die laten echt psx polygonen zien binnenspiegel is weer super mooi dus waarom ze dat niet hebben kunnen fixen is dan de vraag...

de bomen hadden ze net zo goed weg kunnen laten...psx kwaliteit...

en om online te kunnen...moet je voor een groot aantal races eerst de A klasse hebben uitgereden...en om de "beginner" online races te doen moet je eerst een auto kopen die ook online kan, en dit kan dus NIET met elke auto...dus eerst maar sparen voor de Ferrari's

je wordt dus eerst getriggerd om de offline mode uit te spelen voordat je volledig de online mode kan spelen...het zijn maar 30 races (10 per klasse) maar toch ^^

tis iig wel super vet

@cyb

super grote map , dat word took weer uren plezier =]
      woensdag 26 maart 2008 @ 20:38:34 #241
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_57631079
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 19:41 schreef Cid het volgende:

[..]

Dat je moet installeren vind ik geen probleem. Zoals aangegeven, dat is by-design. Echter als alles echt 5GB is zijn dat wel te grootte getallen als je het mij vraagt. Dan gaat het inderdaad hard als je een leuke game collectie hebt en een 20GB PS3.

Gelukkig heb ik een 60GB, en is het makkelijk uit te breiden
    Als het installeren nou snel zou gaan is het geen probleem..
    Maar het is vaak dik een kwartier ~ 20 minuten..
    Anders kon je er nog eens een game vanaf knallen en er weer opzetten.. save games worden toch apart bewaard.
    pi_57632158
    verkeerde topic
    pi_57633869
    dankzij firmware 2.20 ook eindelijk ondersteuning voor video bestanden van >2gb!

Handig voor films etc op HD. Mijn ps3 gaat steeds beter worden!

Oja, hoe kan je simpel en zonder x programmaatjes te installeren makkelijk subtitles onder een filmje zetten? Want srt ondersteuning zat er dan weer niet in......

[ Bericht 0% gewijzigd door joost2 op 26-03-2008 22:18:06 ]
      woensdag 26 maart 2008 @ 22:39:54 #244
    23384 RC2
    Not me, broken when i got here
    pi_57635369
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 22:01 schreef joost2 het volgende:
    dankzij firmware 2.20 ook eindelijk ondersteuning voor video bestanden van >2gb!

Handig voor films etc op HD. Mijn ps3 gaat steeds beter worden!

Oja, hoe kan je simpel en zonder x programmaatjes te installeren makkelijk subtitles onder een filmje zetten? Want srt ondersteuning zat er dan weer niet in......
    be004837@tweakers
    Geen idee of deze software al aan bod gekomen was, maar kvond het te belangrijk om het jullie te onthouden. Ondertitels toevoegen aan divx voor de PS3, neemt maar 2 minuten per bestand.
    Standaard hernoemt hij de bestanden naar .divx, en deze zijn ook af te spelen.

AVIAddXSubs

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1282711/36
    Who wants to live forever anyway...
      woensdag 26 maart 2008 @ 22:47:07 #245
    139407 jorienvdherik
    pi_57635614
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 20:38 schreef RedemptioN het volgende:
    ok dames en heren hier een kleine update van GT5: Prologue

eerst installatie van de game
    vervolgens download van update

dan kan je eindelijk aan de gang...dus eerst MOET je een auto kopen...golfje GTI gekocht natuurlijk...
    vervolgens zijn er 3 classes om in te racen, de C, B, en A klasse.
    natuurlijk de 2-player mogelijkheid, een arcade mogelijkheid, een leaderbord op basis van time trail zover ik heb gezien (omg omg ik sta nu nog 8ste in londen! met de honda integra :D) en natuurlijk de online mode!

voor zover de goede punten (autos etc hoefk niet op te noemen neem ik aan), er zitten een aantal negatieve punten in zove rik dat vind: de in-car view is mooi, tot je in de buitenspiegel kijkt, die laten echt psx polygonen zien binnenspiegel is weer super mooi dus waarom ze dat niet hebben kunnen fixen is dan de vraag...

de bomen hadden ze net zo goed weg kunnen laten...psx kwaliteit...

en om online te kunnen...moet je voor een groot aantal races eerst de A klasse hebben uitgereden...en om de "beginner" online races te doen moet je eerst een auto kopen die ook online kan, en dit kan dus NIET met elke auto...dus eerst maar sparen voor de Ferrari's

je wordt dus eerst getriggerd om de offline mode uit te spelen voordat je volledig de online mode kan spelen...het zijn maar 30 races (10 per klasse) maar toch ^^

tis iig wel super vet

@cyb

super grote map , dat word took weer uren plezier =]
    vrdijag middag/avond/nacht mag ik
    pi_57636181
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 22:39 schreef RC2 het volgende:

[..]

be004837@tweakers
    Geen idee of deze software al aan bod gekomen was, maar kvond het te belangrijk om het jullie te onthouden. Ondertitels toevoegen aan divx voor de PS3, neemt maar 2 minuten per bestand.
    Standaard hernoemt hij de bestanden naar .divx, en deze zijn ook af te spelen.

AVIAddXSubs

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1282711/36
    thanks, ga het morgen eens even proberen! Klinkt goed, 2 minuten....
    pi_57636502
    heb sinds vandaag de ps3+gt5, en t is geweldig Nu nog ff wachten op gta4!

Maar ik had een vraagje. Hoe kan ik in de US store spellen downloaden. Moet ik dan mijn account wijzigen, of kan ik gewoon een sub account aanmaken? Die europese store heeft wel een erg triest aanbod van demo's :S
      woensdag 26 maart 2008 @ 23:37:42 #248
    139407 jorienvdherik
    pi_57637321
    ja nieuw account aanmaken
    pi_57639243
    Vrijdag mag ik....
      Forum Admin donderdag 27 maart 2008 @ 02:25:01 #250
    35723 crew  GGMM
    pi_57639920
    Kan dat downloaden van spellen ook zonder creditcard of niet? Vind dat de Wii dat toch beter doet.
    Alweer zo'n prachtige post van mij.
    Nicki Minaj en ik
    Mijn vissen in actie.
      donderdag 27 maart 2008 @ 07:48:10 #251
    139407 jorienvdherik
    pi_57640557
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 01:00 schreef Qunix het volgende:
    Vrijdag mag ik....
    ik ook
    pi_57641740
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 19:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    opletten jongens, volgens mij gaan er fake mailtjes rond.

kreeg net het volgende binnen via het volgende mail adres

PLAYSTATION Network [ news@nl.playstationmail.com ]

Beste klant,
    [knip]
    Het is wel officieel hoor. De link in je post is het officiële inlogscherm van de PC versie van de PS-store.

Hier kun je het ook lezen: http://www.us.playstation.com/News/ConsumerAlerts
      donderdag 27 maart 2008 @ 11:30:46 #253
    141104 Patje1987
    Madre me quiero un frikandel.
    pi_57643794
    Na een 360 heb ik nu ook een ps 3 aangeschaft

Heb een het pakket met Ratchet & Clank, fifa en extra controler genomen, verder heb ik besteld: Cod 4, gt5, gta4 en viking. Nog andere aanraders?

Mijn psn tag is Derium als je me wilt toevoegen kunnen we wel een potje fifa, cod, etc spelen.
    Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
    Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
    Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
    Aan ons de victorie aan RKC!
      donderdag 27 maart 2008 @ 13:22:42 #254
    139407 jorienvdherik
    pi_57646121
    zal je toevoegen voor cod

bestel je spellen in canada ;0 lekker goedkoop
      donderdag 27 maart 2008 @ 13:30:28 #255
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_57646289
    Uncharted is een leuke game, Motorstorm vind ik toch ook nog altijd erg tof.
    De rest is allemaal multiplatform, dus Burnout Paradise, Star Wars Lego, etc. heb je misschien al voor de Xbox360
    pi_57647471
    Zeg is er eigenlijk al iets duidelijk over eventuele nieuwe versie ps3 die misschien komen die wel weer backwards compatable zijn met de PS2... Ik wil eigenlijk een 40 gig versie kopen, maar mis die BC dus misschien moet ik w88 op een nieuwe versie.
    Mijn games
    pi_57647784
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 20:38 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Als het installeren nou snel zou gaan is het geen probleem..
    Maar het is vaak dik een kwartier ~ 20 minuten..
    Anders kon je er nog eens een game vanaf knallen en er weer opzetten.. save games worden toch apart bewaard.
    Vaak

ik heb twee games die allebei 5 GB moeten installeren; DMC4 en Ratchet & Clank. Gek genoeg deed R&C er veeeeeeeeeel sneller over dan DMC4. Dus dat is niet aan de machine te wijten, maar aan de programmeurs die een POS-job hebben geleverd.
    Are you brave enough to fear?
    SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
    Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
    pi_57647864
    weet iemand waarom de prijzen van de PS3 opeens omhoog schieten? de gemiddelde prijs van de 40 gb versie is in een maand tijd van 395 naar 410 euro geschoten volgens pricewatch bij tweakers.
      donderdag 27 maart 2008 @ 14:55:18 #259
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57648030
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 14:47 schreef DaGroninger het volgende:
    weet iemand waarom de prijzen van de PS3 opeens omhoog schieten? de gemiddelde prijs van de 40 gb versie is in een maand tijd van 395 naar 410 euro geschoten volgens pricewatch bij tweakers.
    lig je daar wakker van?

denk dat het eerder komt door de combi-pakketten die overal te koop zijn nu? en denk niet dat die ergens te koop is voor 410 euri

http://tweakers.net/price(...)ystation-3-40gb.html

weet niet ohe je bij 410 komt?

bol.com hanteert prijs van 507 euro wtf

+ edit

Yamauchi: (http://www.insidegamer.nl/playstation3/granturismo5prologue/nieuws/20274/Yamauchi-Binnenkort-schade-in-Gran-Turismo-5.html)
    quote:
    We really, really want to put damage onto our vehicles (...) We’ve had a lot of discussions with the manufacturers and although at the beginning they hated the idea of deformation, now they’re slowly coming around to it. We’ve still got a few to convince, but we will. Expect deformation in the very near future: very, very soon.

Obviously, we wanted to do a next-gen Gran Turismo (...) When the PS3 appeared, we realised that we needed a lot of time to develop properly on this hardware, so we gave ourselves four years yto come up with a complete programme. As a result, you’re not going to get Gran Turismo all in one go, but gradually, adding online elements and features as we go. The good thing is that it’ll have a long, long lifespan.

[ Bericht 32% gewijzigd door RedemptioN op 27-03-2008 15:24:03 ]
    pi_57652890
    Vaag Ik krijg net een mail van play.com dat ze GT5:Prologue later hebben ontvangen met als gevolg dat ze de release date gemist hebben. Nu heb ik een kortingsbon van 3GBP ontvangen om te gebruiken voor de PS3 versie van GTA:IV
      donderdag 27 maart 2008 @ 19:39:29 #261
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_57654426
    Zo burnout verkocht, en gelijk maar GT proloque gehaald

Het is trouwens nog steeds kut online met Rainbow 2
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      donderdag 27 maart 2008 @ 21:01:58 #262
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_57657143
    vanaf morgen dus in huis;
    GT5P bundel
    Burnout Paradise
    Assasins Creed
    Rainbow Six Las Vegas 1
    Oblivion GOTY edition (+ strategy guide).

Dan over de komende 2 maanden nog erbij halen;
    GTA IV
    Haze
    Dual Shock controller
    Fifa2008/PES2008
    Heavenly Sword
    Uncharted
    Formula 1
    Resistance
    Ghost Recon Advance Warrior 2

pi_57657653
    Kijken of ik morgen een GT5P bundel kan vinden.
    Wil er iemand GT5P overkopen?
    pi_57657718
    Hoei! Net playstation 3 gekocht
    Mijn games
    pi_57658128
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 21:17 schreef Strolie75 het volgende:
    Kijken of ik morgen een GT5P bundel kan vinden.
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 22:05 schreef Strolie75 het volgende:
    Ik ga dit jaar geen PS3 halen.
    pi_57658211
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 21:31 schreef Cyberia18 het volgende:
    Toen had ik LO nog niet gespeeld.
    Cool spel hoor, maar ik moet er niet aan denken om GTAIV met zoveel problemen te moeten spelen.
    pi_57658311

Veel nieuwe PS3 eigenaren in dit deel
    pi_57658387
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 21:33 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Toen had ik LO nog niet gespeeld.
    Cool spel hoor, maar ik moet er niet aan denken om GTAIV met zoveel problemen te moeten spelen.
    Dat wordt wikken en wegen dus

Of je gaat voor de exclusieve DLC en je neemt vrede met het risico dat je Xbox 360 het op ieder moment kan begeven. Óf de DLC mag aan je reet roesten en je gaat gewoon voor de superieure hardware.

pi_57658448
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 21:37 schreef Cyberia18 het volgende:

Of je gaat voor de exclusieve DLC en je neemt vrede met het risico dat je Xbox 360 het op ieder moment kan begeven. Óf de DLC mag aan je reet roesten en je gaat gewoon voor de superieure hardware.
    Afweging is al gemaakt. Het wordt dat laatste.
    Ben al lang genoeg bezig met de normale game uit te spelen.
      donderdag 27 maart 2008 @ 21:41:40 #270
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_57658519
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
      donderdag 27 maart 2008 @ 21:41:54 #271
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_57658525
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 21:36 schreef Kremers het volgende:

Veel nieuwe PS3 eigenaren in dit deel
    Ik ga morgen of overmorgen waarschijnlijk ook eentje halen, dus niet te snel doorposten.
      Redactie Games donderdag 27 maart 2008 @ 21:42:26 #272
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57658547
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 21:37 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ik koop misschien beide versie's voor dubbel co-op plezier
    .....Kennedy
    pi_57658609
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 21:41 schreef AQuila360 het volgende:
    GT5 Prologue
    Zeg hebben we hier te maken met de aanstaande vervanger van Boris?
    pi_57658636
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 21:41 schreef AQuila360 het volgende:
    GT5 Prologue
    Wil ik dit zien?
    pi_57658648
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 21:42 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Ik koop misschien beide versie's voor dubbel co-op plezier

Co-op offline toch?
    pi_57658744
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 21:44 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Wil ik dit zien?
    Inkoppertje hé .

Als AQuila een link post kan je er 9 van de 10 keer er gewoon gerust vanuit gaan dat hij in opdracht van Dennis de users naar dat zwijnenstal probeert te sleuren.
      Redactie Games donderdag 27 maart 2008 @ 21:47:45 #277
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57658769
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 21:44 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Co-op offline toch?
    Beg your pardon?
    .....Kennedy
      donderdag 27 maart 2008 @ 21:55:13 #278
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_57659052
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 21:44 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Wil ik dit zien?

Maar dit is JJ die over GT5 praat en JJ is nog wel redelijk oke!
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
      donderdag 27 maart 2008 @ 22:05:40 #279
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_57659472
    Is Sony in de war met de dagen? Waar blijft de store update?
    pi_57659584
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 22:05 schreef Fallen het volgende:
    Is Sony in de war met de dagen? Waar blijft de store update?
    Volgens mij zijn ze zich aan het voorbereiden op de nieuwe GTA IV trailer.
    pi_57659598
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 21:47 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Beg your pardon?
    ER ZIT TOCH GEEN ONLINE CO-OP MODE IN????????????????????
      donderdag 27 maart 2008 @ 22:12:12 #282
    139407 jorienvdherik
    pi_57659708
    mijne is er morgen niet
    gcshop
    pi_57659731
    quote:
    PS Store gehackt, Sony waarschuwt consumenten

Sony Computer Entertainment vermoedt dat hackers hebben ingebroken in de PlayStation Store voor de PC. Sony waarschuwt nu de consumenten, want het kan zijn dat de hackers gebruik hebben gemaakt van andermans account. In dat geval zal je password veranderd zijn, zo meldt Sony. Dit is eenvoudig te checken door gewoon in te loggen in de PlayStation Store. Kun je gewoon inloggen, dan is er niets aan de hand. Sony zal ook nog contact op nemen met mogelijke slachtoffers.

Is er wel wat aan de hand, dan hoef je alsnog niet bang te zijn dat de hackers misbruik kunnen maken van jouw creditcard gegevens. Het volledige creditcard nummer wordt namelijk niet weergegeven bij je account gegevens. Buiten de PlayStation Store kan men dus sowieso geen misbruik maken van je creditcard. Wat Sony doet als er in de PlayStation Store misbruik is gemaakt van jouw creditcard, is nog niet bekend.

Sony meldt tot slot dat het lek nu gedicht is en dat de systeembeveiliging weer helemaal goed werkt.
    pi_57659762
    Hmm wat zijn echte aanraders op de ps3? Ik heb nu Ratchet and Clank en Uncharted... Ik ben van plan Assasins Creed te halen, maar ben verder niet zo op de hoogte. Racegames hoef ik overigens niet
    Mijn games
    pi_57659771
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 22:12 schreef jorienvdherik het volgende:
    mijne is er morgen niet
    gcshop
    Wwwwatskeburt?
      donderdag 27 maart 2008 @ 22:15:18 #286
    139407 jorienvdherik
    pi_57659836
    status is nog niet verzonden
      Redactie Games donderdag 27 maart 2008 @ 22:15:58 #287
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57659865
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 22:09 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

ER ZIT TOCH GEEN ONLINE CO-OP MODE IN????????????????????
    Online free roam met 2 personen = co-op
    .....Kennedy
      donderdag 27 maart 2008 @ 22:19:07 #288
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_57659983
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 22:15 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Online free roam met 2 personen = co-op
    Met co-op bedoeld hij natuurlijk de storyline volgen ..
      Redactie Games donderdag 27 maart 2008 @ 22:21:11 #289
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57660053
    Ik niet, slotje.
    .....Kennedy
      donderdag 27 maart 2008 @ 22:26:14 #290
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_57660251
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 22:21 schreef Wessiej het volgende:
    Ik niet, slotje.
    pi_57660490
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 22:21 schreef Wessiej het volgende:
    Ik niet, slotje.
    pi_57660534
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 22:15 schreef jorienvdherik het volgende:
    status is nog niet verzonden
    Appels, peren, koeien?
    pi_57660583
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 22:12 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Heb je ook meteen de reden waarom de update nog niet is verschenen, Fallen.
      donderdag 27 maart 2008 @ 23:02:50 #294
    139407 jorienvdherik
    pi_57661512
    post ff 3x achter elkaar anders
      donderdag 27 maart 2008 @ 23:05:13 #295
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_57661599
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 22:35 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Heb je ook meteen de reden waarom de update nog niet is verschenen, Fallen.
    NEEEEEEEE!!!!

Hax0rz! Damn!

Dusss... maar eh, zitten ze niet gewoon te wachten op de GTA-IV trailer enzo? En GT5p omdat die officieel morgen zou zijn?
      Redactie Games donderdag 27 maart 2008 @ 23:05:26 #296
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57661605
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 23:02 schreef jorienvdherik het volgende:
    post ff 3x achter elkaar anders
    Ok
    .....Kennedy
      Redactie Games donderdag 27 maart 2008 @ 23:05:40 #297
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57661616
    Zal ik doen
    .....Kennedy
      Redactie Games donderdag 27 maart 2008 @ 23:06:00 #298
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57661625
    Triple Threat match for the championship
    .....Kennedy
      donderdag 27 maart 2008 @ 23:06:52 #299
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_57661670
    Zullen we anders even normaal het topic volposten?

Is het godslastering als ik eerst Burnout Paradise ga spelen morgen, in plaats van GT5P?
      donderdag 27 maart 2008 @ 23:07:41 #300
    139407 jorienvdherik
    pi_57661701
    ik heb net de nieuwe gta trailer gezien

gaaf man
      donderdag 27 maart 2008 @ 23:07:43 #301
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_57661702
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 23:06 schreef merino het volgende:
    Zullen we anders even normaal het topic volposten?

Is het godslastering als ik eerst Burnout Paradise ga spelen morgen, in plaats van GT5P?
    Maak jij een nieuw topic aan?

Nee, Burnout is toch ook leuk?

edit: DAMN!!! NEE HE?! Moet ik het weer doen?!?!

hier dus: [PS3 #107] Met GT5p piepend de bocht door...

[ Bericht 12% gewijzigd door Fallen op 27-03-2008 23:12:54 ]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')