De 40GB PS3 kan geen PS2 spellen spelenquote:Op zondag 23 maart 2008 19:43 schreef Qunix het volgende:
Zijn er eigenlijk verschillende ps3's behalve in gb's de schijf?
Maat van mij heeft VF5 en ik moet zeggen dat het best een vermakelijke game is. Lekker simpel, niet over the top en leuk om met zijn 2en te doen.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:06 schreef Devolution het volgende:
[..]
De 40GB PS3 kan geen PS2 spellen spelen
Ik zit te twijfelen of ik Virtua Fighter 5 moet kopen. Ik wil graag een vechtgame, het liefst Tekken. Maar die komt er voorlopig nog niet. Zijn er hier mensen die VF5 gespeeld hebben en zo ja, wat vond je ervan?
PS1 games wel... Apart.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:06 schreef Devolution het volgende:
[..]
De 40GB PS3 kan geen PS2 spellen spelen
Ik zit te twijfelen of ik Virtua Fighter 5 moet kopen. Ik wil graag een vechtgame, het liefst Tekken. Maar die komt er voorlopig nog niet. Zijn er hier mensen die VF5 gespeeld hebben en zo ja, wat vond je ervan?
quote:Op zondag 23 maart 2008 20:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan iemand mij vertellen of ik voor de PS3 Singstar ook liedjes kan bestellen/betalen met Paypal? Heb online gezocht en kon alleen iets vinden over wirecard maar dat duurt 3-4 dagen en ben nu bij me schoonzusje en die wil vanaaf al liedjes zingen(oja en ze zingt vals
) En nee ze heeft geen creditcard
Wie kan mij aub snel van info voorzien?
Binnenkort Speciaal duurt al veels te lang, toen ik mijn PS3 eind oktober kocht was het al binnenkort en het blijft binnenkort...quote:Op zondag 23 maart 2008 18:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Als je beter had opgelet dan komt er binnenkort speciaal voor dit een patch uit om het wel mogelijk te maken verder is de PSN netwerk zeer stabiel en gratis wat voor mij echt een afweging was tussen beide consoles.
Want 60 euro voor het gebruiken van een netwerk op jaarbasis vind ik persoonlijk gewoon veel geld als het niet eens perfect werkt.
Whahahahaha,... zo genoten van deze postquote:Op zondag 23 maart 2008 16:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gister wat te veel gedronken en toen 3 poppetjes gekocht
ook geen ps1 natuurlijk einsteinquote:
quote:Op zondag 23 maart 2008 21:27 schreef Gamer_V het volgende:
Ik hoorde iemand Koekje zeggen dat ze aan BC werken voor de 40gb ps3 .. heeft iemand daar een bron van?
Hierna hou ik er echt over op hoor!
ja dus wel einstein!quote:Op zondag 23 maart 2008 21:16 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
ook geen ps1 natuurlijk einstein
gewoon amerikaanse store account aanmaken, dan heb je genoeg demo's tot je beschikking ^^, aanbod bij nederlandse store is gewoon belachelijk slecht...die bestaat gewoon niet zeg maarquote:Op zondag 23 maart 2008 22:40 schreef JK het volgende:
Vaag dat de USA store dan meer heeft dan de EUR store... ik zie in de OP wel een linkje naar PSN Store Downloads... en dat zijn dan .pkg bestanden. Kwestie van downloaden op de PC en via wireless (of UTPkabel) naar je PS3 gooien? In dat geval zie ik al genoeg downloads aan speelbare demo's !
Hij is wel backwards compatible met PS1 games, alleen niet met PS2 gamesquote:
Ik weet niet of hij gelijk heeft en dat de 40GB PS3 PS1-spellen kan spelen, maar ik denk van wel. De reden dat de 40GB-PS3 geen PS2 spellen kan spelen is vanwege het ontbreken van emotion-engine-emulatie (emotion engine = de ps2 cpu). De PS1 had deze emotion engine niet en daarom denk ik dat PS1-spellen geen probleem zijn.quote:
Demo's:quote:Op zondag 23 maart 2008 22:31 schreef JK het volgende:
Ik zit te twijfelen om een xbox 360 of een ps3 te kopen voor GTA 4 (en natuurlijk andere titels).
Ik ben er alleen niet helemaal over uit welke ik moet nemen. Zullen vast wel meer mensen last van gehad hebbenIk heb op dit moment nog een PS2 en heb ook een Xbox dus met beide heb ik ervaring.
Waar ik benieuwd naar ben, is hoeveel downloadable playable demo's er op het PSN staan, omdat ik niet van plan ben erg veel games te kopen, zowel voor de x360 als ps3 zijn ze voorlopig nog best prijzig en als je dan toch een demo kan spelen is dat voor mij ook prima.
Nu nog even de redenen waarom ik een PS3 of X360 zou kopen (ipv de ander);
- Ik zou een PS3 kopen omdat deze al ingebouwde WiFi heeft, minder herrie maakt dan een x360 en omdat ik wat bang ben voor een defecte console. Ik lees namelijk al verhalen over mensen die 'm voor de 3e keer mogen inleveren.
- Daarnaast zou ik wel weer een x360 willen voor de vele demo's op marketplace en dat de prijs van de Premium toch een stuk lager ligt dan de PS3. Wel zonder WiFi, daar moet ik weer 80 euro bij op tellen. Het verschil wordt dan al een stuk minder.
Demo's zijn natuurlijk niet alles, dus dan zou je WiFi, een bak herrie en RRoD's moeten overwegen en dan kom ik misschien eerder uit bij een PS3. De PS3 vind ik persoonlijk ook een fijnere controller hebben. BluRay of HD-DVD kan me eigenlijk weinig schelen (qua films dan, niet qua dataopslag natuurlijk, hoe meer hoe beter).
Komt Ace Combat 6 overigens naar de PS3? Zou een schande zijn als die niet komt, de serie starte op de PSX.
Eigenlijk ben ik denk ik al een beetje om voor de PS3, maar ben wel even benieuwd in hoeverre de demo's al te krijgen zijn. Voor de PSP was dat altijd minimaal...
Yep.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:36 schreef merino het volgende:
[..]
Heeft de Premium bovendien wel een hdmi output?
Dat zou echt prachtig nieuws zijnquote:Op maandag 24 maart 2008 00:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Grote kans dat Gears of War 3, Mass Effect 2 en Bioshock 2 op de PS3 verschijnen. Dus om dan daar alleen een 360 voor te halen...
Ninja Gaiden boeit me gelukkig niet. Alan Wake zou ik echter wel heel erg graag kunnen spelen.quote:Persoonlijk denk ik inderdaad ook meer aan Alan Wake en Ninja Gaiden II bijvoorbeeld. En vanwege Xbox Live natuurlijk
Is gewoon een kwestie van de laatste ontwikkelingen op gamesgebied in de gaten houdenquote:Op maandag 24 maart 2008 00:54 schreef merino het volgende:
[..]
Dat zou echt prachtig nieuws zijn
heb je daar toevallig ook linkjes over?
[..]
quote:Op maandag 24 maart 2008 00:54 schreef merino het volgende:
[..]
Live wil ik dan juist weer niet omdat je dan ook nog eens een wireless adapter moet mag halen en een live
Ik mag het hopen!!quote:Op maandag 24 maart 2008 01:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is gewoon een kwestie van de laatste ontwikkelingen op gamesgebied in de gaten houden. EA heeft Bioware overgenomen waardoor de kans op een Mass Effect deel voor de PS3 aanzienlijk is gestegen. Wat Gears of War betreft zou MS een deal hebben getekend met Epic voor alleen de eerste 2 delen. Bovendien is Epic uitermate tevreden over hardware performance van de PS3 en UT III liep grafisch dan ook soepel.
En Bioshock tenslotte...2K Boston is zoekende naar PS3 programmeurs. En welk spel hebben ze nu in ontwikkeling? Bioshock 2.
Dit is de eerste keer dat ik iemand zie die VF "lekker simpel" vindt.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:10 schreef Survivalism het volgende:
[..]
Maat van mij heeft VF5 en ik moet zeggen dat het best een vermakelijke game is. Lekker simpel, niet over the top en leuk om met zijn 2en te doen.
En natuurlijk El Blaze, de supercharacter van VF5.
komt doordat gabe newell een M$ lover is en niet van uitdagingen houdtquote:Op maandag 24 maart 2008 08:13 schreef Chocobo het volgende:
Dat is een flinke patch
Valve does not develop PS3 versions of its games internally but outsources them to a third-party. It has said this is the model it will follow for the foreseeable future.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=95107
Thanks voor de links. De US store heeft er een berg meer.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:36 schreef merino het volgende:
[..]
Demo's:
http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=psnetwork&thread.id=47399
http://community.eu.playstation.com/showthread.php?t=115915
bovenste is US store onderste is EUR store. Van beidde schijn je demo's te kunnen downloaden.
Ik zelf stond ook voor dezelfde keuze. En de betrouwbaarheid en interne wifi heeft me over de streep gehaalt.
Heeft de Premium bovendien wel een hdmi output?
Hola, even nuanceren, elke Xbox360 heeft nu HDMI. De Arcade, Premium/Pro en Elite. Mocht je er eentje willen kopen, kijk dan even op de sticker op de zijkant van de doos. Staat er 175 Watt dan heb je de nieuwste versie met de 65nm chip. Even nuanceren over de RROD, Ik heb er een sinds september 2006 en die doet het nog steeds probleemloos. (Al verwacht ik wel dat hij een keer kapot zal gaanquote:Op maandag 24 maart 2008 10:54 schreef JK het volgende:
[..]
Thanks voor de links. De US store heeft er een berg meer.
De Premium heeft geen HDMI output, dat heeft alleen de Elite. Maar zolang ik nog geen dikke LCD tv heb (en die komt pas als mijn huidige tv van 4 jaar a 5 jaar oud de geest geeft), denk ik daar niet eens aan.
Als ze er nou eerst voor gaan zorgen dat je online kunt spelen dan schiet het tenminste een beetje op.quote:Op maandag 24 maart 2008 08:44 schreef Chocobo het volgende:
Gratis content voor Rainbow Six Vegas 2
Ga naar 'Extras' - 'Comcast Gift' en type in: 'comcast faster '
Dit unlocked (geen download) een extra map voor het spel genaamd 'Comcast Event'. Een soort high speed Internet event in het echt ofzo,.... heb de map nog niet geprobeerd maar het werkt wel. Heb de map net unlocked! Dit riekt naar in-game reclame of in ieder geval een experiment, maar who cares. Gratis content sla ik niet af!
[ afbeelding ]
Ik heb de 360 versie,.... werkt prima!quote:Op maandag 24 maart 2008 11:50 schreef janrad het volgende:
[..]
Als ze er nou eerst voor gaan zorgen dat je online kunt spelen dan schiet het tenminste een beetje op.
Paar posts terugquote:Op maandag 24 maart 2008 12:24 schreef Slappy het volgende:
Is die update van Orange box al uit?Stond tijdje geleden paar dagen dus.Maar ik heb nog steeds geen update gezien.
quote:Op maandag 24 maart 2008 08:13 schreef Chocobo het volgende:
Dat is een flinke patch
Valve does not develop PS3 versions of its games internally but outsources them to a third-party. It has said this is the model it will follow for the foreseeable future.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=95107
Backward compatibility:quote:
Groot punt voor mij was dat de kosten van de Xbox360 met alle accesoires erbij (en dan reken ik dus wel wireless internet en hdmi output/kabel) nog duurder uitkwam dan de Playstation 3.quote:Op maandag 24 maart 2008 10:54 schreef JK het volgende:
[..]
De Premium heeft geen HDMI output, dat heeft alleen de Elite. Maar zolang ik nog geen dikke LCD tv heb (en die komt pas als mijn huidige tv van 4 jaar a 5 jaar oud de geest geeft), denk ik daar niet eens aan.
Jij zegt betrouwbaarheid die jou over de streep trok maar ik ben gister nog even wat wezen googlen en ik heb het idee dat de kwaliteit van de huidige next-gen's zwaar tegenvalt. De Xbox360 kent z'n problemen die volop in de media zijn geweest (en MS daardoor de garantieperiode naar 3 jaar heeft omhooggetrokken), maar Sony kent ook z'n problemen met het ineens niet meer kunnen lezen van discs. Soms na een paar maanden, soms al na 2 weken tot bij iemand zelfs al na een half uurtje dat ie uit de doos was!
Daar zit ik niet op te wachten, niemand niet natuurlijk. Maar aangezien de consoles aardig wat kosten en je misschien al na een paar maanden een refurbished PS3 krijgt... moet er niet aan denken!!!! Met m'n Wii had ik ook al een powersupply die flink piepte als de unit uit stond.
Dus tot die tijd twijfel ik toch nog heel even welke ik nou moet nemen
Een Premium kost nu 265 euro, geen geld...
Maar qua betrouwbaarheid (van beide consoles).... mijn PS2 die 5 jaar oud is werkt nog als een tierelier, even als mijn Gamecube en Xbox1 die ook hun leeftijd hebben....
Dit is nog een moeilijkere keus dan bij de McDonalds je bestelling doorgeven
Als je het gelijk goed bekijkt op die store zie je dat het ondersteuning is voor PS2 spellen die een harde schijf gebruiken (FFXI Bijvoorbeeld), zodra je PS2 games op de 40 gig kan spelen zul je dat ongetwijfeld groot in het nieuws zien van games sitesquote:Op maandag 24 maart 2008 17:29 schreef Qunix het volgende:
Volgens de US store is er een dingetje wat te downloaden is: "PS2 System Data (FREE)"
Als ik dat download op een 40gb sys... Is het dan mogelijk om PS2 spellen te spelen?
Denk het niet hè?
Wel een gemis dat er geen ps2 spellen kan spelen op 40gb sys.
Da's waar ja...quote:Op maandag 24 maart 2008 19:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als je het gelijk goed bekijkt op die store zie je dat het ondersteuning is voor PS2 spellen die een harde schijf gebruiken (FFXI Bijvoorbeeld), zodra je PS2 games op de 40 gig kan spelen zul je dat ongetwijfeld groot in het nieuws zien van games sites
Brooooonquote:Op maandag 24 maart 2008 19:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als je het gelijk goed bekijkt op die store zie je dat het ondersteuning is voor PS2 spellen die een harde schijf gebruiken (FFXI Bijvoorbeeld), zodra je PS2 games op de 40 gig kan spelen zul je dat ongetwijfeld groot in het nieuws zien van games sites
Lees je de post überhaupt wel?quote:Op maandag 24 maart 2008 20:30 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Brooooon
Ik blijf hier posten omdat ik weet dat zodra GTA IV uit is, ik er een zal moeten halen.
Ik denk dat jij degene bent die het niet begrijpt. Hij zegt juist dat daar niets over bevestigd is.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:42 schreef Gamer_V het volgende:
Jaja. Er staat "zodra je PS2 games op de 40 gig kan spelen". Maar daar is niet iets van officieel bevestigd ofzo, alhoewel de meesten ervan uit gaan dat het wel zal gebeuren.
Begreep je überhaupt wel dat ik het daar over had?
Jij hebt dan nog de HDMI kabel nodig, ik niet. Dus voor de X360 zit ik op 345 (incl. wifi), voor de PS3 op 399. Eigenlijk zou ik ze beiden eens moeten horen draaien als ze een spel aan het laden zijn... vraag me af of dat in een gameshop wel goed te horen valt.quote:Op maandag 24 maart 2008 17:24 schreef merino het volgende:
[..]
Groot punt voor mij was dat de kosten van de Xbox360 met alle accesoires erbij (en dan reken ik dus wel wireless internet en hdmi output/kabel) nog duurder uitkwam dan de Playstation 3.
Kwa betrouwbaarheid, al zijn er idd ook genoeg problemen met de PS3 lijkt me dat toch nog steeds beter in orde dan de Xbox360. Punt voor mij tevens is de garantie afhandeling van een Engels speelsysteem. Microsoft verwachte dat ik die naar Engeland op zou sturen en Sony niet.
Dan is verder de PS3 stiller, heeft in mijn ogen betere exclusives dit jaar en er zal hopelijk ook minder van de xbox naar de ps3 gepoort worden.
Zijn eigenlijk enorm veel kleine dingetjes die ik allemaal in een spreadsheat tegen over elkaar gezet had voordat ik de keuze maakte.
Ik snap wat er bedoeld wordt (en ik heb het niet eens over die update van de US store), maar hij gebruikt het woordje 'zodra'. Niet 'als'. Dus.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik denk dat jij degene bent die het niet begrijpt. Hij zegt juist dat daar niets over bevestigd is.
In de context van zijn zin zouden zodra en als exact hetzelfde betekenen.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:02 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik snap wat er bedoeld wordt (en ik heb het niet eens over die update van de US store), maar hij gebruikt het woordje 'zodra'. Niet 'als'. Dus.
vergeet niet dat je voor de Xbox ook een Play&Charge kit moet halen als je niet constant AA batterijen wilt verwisselen. En je betaald uiteraard voor de (betere) online service.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:59 schreef JK het volgende:
[..]
Jij hebt dan nog de HDMI kabel nodig, ik niet. Dus voor de X360 zit ik op 345 (incl. wifi), voor de PS3 op 399. Eigenlijk zou ik ze beiden eens moeten horen draaien als ze een spel aan het laden zijn... vraag me af of dat in een gameshop wel goed te horen valt.
Maar het grootste irritante punt vind ik gewoon dat welke je ook kiest, beiden kennen gewoon grote problemen waar een redelijk kans is dat jij daar ook last van gaat krijgen in de toekomst. Al valt het me wel op dat bij de meeste mensen na een update van COD4 de PS3 geen discs meer wilde lezen. Anyway, ik denk er nog lekker over na, ik ga nog een gamewinkel bezoeken en dan nog wachten op potentiele kopers van mn Gamecube en PS2, voor er een andere in huis komt....
Qua aantallen defecten heb ik ook al tientallen Nederlandse PS3 eigenaren gezien... het vreemde was dat het voornamelijk veel PAL units waren die defect gingen ipv NTSC units...
Ander voordeeltje voor de PS; PS3 games zijn regiovrij????
Ja. Alle games...quote:Op maandag 24 maart 2008 20:59 schreef JK het volgende:
[..]
Ander voordeeltje voor de PS; PS3 games zijn regiovrij????
geloof je het zelf gears of war 2 naar ps3quote:Op maandag 24 maart 2008 00:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Grote kans dat Gears of War 3, Mass Effect 2 en Bioshock 2 op de PS3 verschijnen. Dus om dan daar alleen een 360 voor te halen...
Persoonlijk denk ik inderdaad ook meer aan Alan Wake en Ninja Gaiden II bijvoorbeeld. En vanwege Xbox Live natuurlijk
Hij heeft het over Gears 3. En Microsoft heeft maar exclusiviteit betaald voor de eerste 2 delen, heb ik ergens gelezen.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
geloof je het zelf gears of war 2 naar ps3
http://www.psxextreme.com/ps3-news/2306.htmlquote:Op maandag 24 maart 2008 21:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 maart 2008 21:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 maart 2008 19:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
cyberia kan niet zo goed lezen, heeft die vaker last van
moet wel zeggen dat dat toch een dikke 1-0 isquote:
Diverse fora zoals Playstation US, Neogaf of Gametrailersquote:Op maandag 24 maart 2008 22:22 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
moet wel zeggen dat dat toch een dikke 1-0 is
maar goed, jullie gaan gezellig door met jullie oorlog?
ps: waar haal je al die flash images vandaan?
ja beetje jammer ditquote:Op maandag 24 maart 2008 22:22 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
moet wel zeggen dat dat toch een dikke 1-0 is
maar goed, jullie gaan gezellig door met jullie oorlog?
ps: waar haal je al die flash images vandaan?
quote:Op maandag 24 maart 2008 21:44 schreef Sackboy het volgende:
What´s the deal with Alan Wake trouwens? We horen er niks meer over, terwijl er al zolang aan gewerkt wordt. Wanneer begint de hype? E3 2008?
Oh shit, ik zie net dat de PS3 versie gecancelled is![]()
Ik zit met hetzelfde dilemma. Erg lastig, al die afwegingen.quote:Op maandag 24 maart 2008 10:54 schreef JK het volgende:
[..]
Jij zegt betrouwbaarheid die jou over de streep trok maar ik ben gister nog even wat wezen googlen en ik heb het idee dat de kwaliteit van de huidige next-gen's zwaar tegenvalt. De Xbox360 kent z'n problemen die volop in de media zijn geweest (en MS daardoor de garantieperiode naar 3 jaar heeft omhooggetrokken), maar Sony kent ook z'n problemen met het ineens niet meer kunnen lezen van discs. Soms na een paar maanden, soms al na 2 weken tot bij iemand zelfs al na een half uurtje dat ie uit de doos was!
Daar zit ik niet op te wachten, niemand niet natuurlijk. Maar aangezien de consoles aardig wat kosten en je misschien al na een paar maanden een refurbished PS3 krijgt... moet er niet aan denken!!!! Met m'n Wii had ik ook al een powersupply die flink piepte als de unit uit stond.
Dus tot die tijd twijfel ik toch nog heel even welke ik nou moet nemen
Een Premium kost nu 265 euro, geen geld...
Maar qua betrouwbaarheid (van beide consoles).... mijn PS2 die 5 jaar oud is werkt nog als een tierelier, even als mijn Gamecube en Xbox1 die ook hun leeftijd hebben....
Dit is nog een moeilijkere keus dan bij de McDonalds je bestelling doorgeven
ik een fanboyquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:20 schreef SuperFruitig het volgende:
Als Jorien zijn fanboy bek nou es houdt en iedereen het offtopic gezwam over de 360 voor zich houdt kunnen we het weer hebben over toffe dingen.
gadverdamme...op deze manier krijg ik steeds meer het idee dat de <18 de ps3 ook begint te ontdekkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:20 schreef SuperFruitig het volgende:
Als Jorien zijn fanboy bek nou es houdt en iedereen het offtopic gezwam over de 360 voor zich houdt kunnen we het weer hebben over toffe dingen.
Ja precies /care's, gewoon wat lullen en boeiend of het over de 360 gaat of over de Game Gear, who gives a shit?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:52 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
gadverdamme...op deze manier krijg ik steeds meer het idee dat de <18 de ps3 ook begint te ontdekkenen dan ook nog eens dit gedeelte van het FOK! forum, ga ergens anders whinen over fanboy's enzo tis hier geen:
insidegamer (waar fanboy gezeik al helemaal vaak voor komt)
psonly (zit ook het wat jongere gedeelte)
en ook geen ps3focus
't hoeft nou ook niet alla tweakers, maar dat kinderachtige gezeik maakt het steeds minder..
@ Beach
Blu-ray live ofzo, nieuwe versie van firmware blu-ray (2.0 ofzo?) en bv mogelijkheid om met je psp de muziek te bedienen van je ps3 zonder je tv aan te hebben ^^
Nuff said!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:52 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
gadverdamme...op deze manier krijg ik steeds meer het idee dat de <18 de ps3 ook begint te ontdekkenen dan ook nog eens dit gedeelte van het FOK! forum, ga ergens anders whinen over fanboy's enzo tis hier geen:
insidegamer (waar fanboy gezeik al helemaal vaak voor komt)
psonly (zit ook het wat jongere gedeelte)
en ook geen ps3focus
't hoeft nou ook niet alla tweakers, maar dat kinderachtige gezeik maakt het steeds minder..
@ Beach
Blu-ray live ofzo, nieuwe versie van firmware blu-ray (2.0 ofzo?) en bv mogelijkheid om met je psp de muziek te bedienen van je ps3 zonder je tv aan te hebben ^^
Inderdaad. Begin een beetje zat te worden van dit topic met het overloos nieuwsberichten quoten en aankoop aankondigingen van Jorien & het eeuwige gezeik op anderen van Fruit. Kapers van het ergste soort en allemaal <13 zo lijkt het. Het topic was zoveel leuker een jaar geleden, toen we nog met firmware 1.6 aan de slag konden op launchdag, met Storm, Fallen, Sixty4, Social en zo.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:52 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
gadverdamme...op deze manier krijg ik steeds meer het idee dat de <18 de ps3 ook begint te ontdekkenen dan ook nog eens dit gedeelte van het FOK! forum, ga ergens anders whinen over fanboy's enzo
Nee hoor. Deze week. Morgen ophalen.quote:
mjah tis gewoon jammer...al dat gezeik is nergens voor nodig, hebben we de andere sites al voorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:54 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Inderdaad. Begin een beetje zat te worden van dit topic met het overloos nieuwsberichten quoten en aankoop aankondigingen van Jorien & het eeuwige gezeik op anderen van Fruit. Kapers van het ergste soort en allemaal <13 zo lijkt het. Het topic was zoveel leuker een jaar geleden, toen we nog met firmware 1.6 aan de slag konden op launchdag, met Storm, Fallen, Sixty4, Social en zo.
Early adopters ftw
Maar goed, dit was te verwachten..
waar kan je hem morgen al ophalenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:58 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Nee hoor. Deze week. Morgen ophalen.
Àls ik dat zeg en de beste man komt er achter, dan kan ik m niet meer ophalen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:25 schreef ryangozer het volgende:
Ja wil ik ook wel weten...
Als jullie goede ideeen hebben om een tournooitje te gaan maken dan moet je dat gewoon even laten filteren aan de crew. Die maken ook graag tournooitjes alleen sporen zelf liever aan met een actieve userbasequote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:12 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
Moeten eigenlijk ook wat meer FOK! toernooitjes regelen ^^, vooral met GT5:prologue![]()
nog steeds geen achievements...en nog steeds wachten op volledige home, DMC4 heeft wel zoiets, maar dat is dan weer DMC gerelateerd en heeft verder niets met PSN te maken helaas...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:31 schreef Chocobo het volgende:
Hoe doet de PS3 het nu previes met haar games. Zitten er nou achievements in of iets dergelijks,.... of iets anders,... iets voorbereidends op Home? Hoorde iets over DMC4 status screens?
Kans van slagen is redelijk tot groot te noemen. Vooral zaken die niet weten wat "embargo" betekend.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:40 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
nog steeds geen achievements...en nog steeds wachten op volledige home, DMC4 heeft wel zoiets, maar dat is dan weer DMC gerelateerd en heeft verder niets met PSN te maken helaas...
morgen maar is langs een paar winkels lopen dan voor prologue
http://en.wikipedia.org/wiki/Playstation_3quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:08 schreef Strolie75 het volgende:
Zit Wi-Fi in de PS3 ingebouwd?
Draait als een zonnetje,... net als de Wiiquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:08 schreef Strolie75 het volgende:
Zit Wi-Fi in de PS3 ingebouwd?
niet in de 20 gb versiequote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:09 schreef Wessiej het volgende:
Ja
ja daarom heb ik ook 250 GBquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:21 schreef Wessiej het volgende:
20gb is dan ook voor de zwakke.
net alsof we die allemaal nog niet hebbenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:53 schreef Tumble het volgende:
VGP 3busymen en ebayers uit hongkong heb ik ook goede ervaring mee
hleaas gta ik aanstaande maandag verhuizen en ga ik geen risico lopen had GT5P willen bestellen bij play maar ik haal hem nu morgen wel even op bij de frs die trouwens ps2 san andreas voor 9,99 hebben liggen. leuk om even het gat naar GTAIV op te vullen.
Nopequote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:54 schreef ryangozer het volgende:
[..]
net alsof we die allemaal nog niet hebben
al uitgespeeldquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:54 schreef ryangozer het volgende:
[..]
net alsof we die allemaal nog niet hebben
MM in Almere heeft over het algemeen ook geen flauw ideequote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:45 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Kans van slagen is redelijk tot groot te noemen. Vooral zaken die niet weten wat "embargo" betekend.
Ik noem een intertoys, Bart Smiecht, soms domme mensen bij FRS, Dixons.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:54 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Inderdaad. Begin een beetje zat te worden van dit topic met het overloos nieuwsberichten quoten en aankoop aankondigingen van Jorien & het eeuwige gezeik op anderen van Fruit. Kapers van het ergste soort en allemaal <13 zo lijkt het. Het topic was zoveel leuker een jaar geleden, toen we nog met firmware 1.6 aan de slag konden op launchdag, met Storm, Fallen, Sixty4, Social en zo.
Early adopters ftw
Maar goed, dit was te verwachten..
Ik ga het na mijn werk ook maar eens proberenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:17 schreef RedemptioN het volgende:
misschien vanmiddag toch al es even proberen hehe
Ik wil 2 games importeren...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:38 schreef Strolie75 het volgende:
Importeren jullie eigenlijk allemaal je games? Of toch maar hier in de winkel? Ik begrijp dat de PS3 regiovrij is, en met de huidige dollarkoers scheelt het aanzienlijk om ze in de VS te halen.
GTAIV kost bij VGP+ bijvoorbeeld maar ¤40.
Het is dat ik niet in Arnhem woon.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:15 schreef ryangozer het volgende:
nog iets, bijna alle fouten die de ps3 heeft (zegmaar 99,9%) gelden alleen voor de 40 gb versie, dus mocht je aan een 60gb versie kunnen komen dan is dat zeker een goede oplossing. bij de kijkshop in arnhem staat er nog 1 trouwens.
linkje:quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:46 schreef Leeee het volgende:
Is het mogelijk om die update ergens te downloaden en dan met usbstick op de ps3 te zetten. Mijn internet is fucked, hij stopt steeds bij 17 %.
quote:In een zeer recente babbel met enkele lead designers van Sony Computer Eentertainment Europe Studio's London/Soho zijn er enkele nieuwe The Getaway 3 details vrijgegeven. Gran Turismo 5 Prologue's London circuit gebruikt delen van de stad die uit The Getaway 3 komen. The Getaway 3 ziet er op dit moment beter uit dan GT5 Prologue's London circuit maar grafisch zal het eindproduct er even goed uitzien. Het spel zal op een 720p resolutie aan 30 frames per seconde te spelen zijn. De gameplay van The Getaway 3 zal zich meer richten op een thriller/misdaad.
Thanks, dat moet lukken!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:59 schreef Yngwie het volgende:
[..]
linkje:
http://nl.playstation.com(...)res-%28ver-2-20%29-/
Even op CD zetten en via Update via PC op de PS3 installeren
*meldquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:54 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Early adopters ftw
quote:Screens van mysterieus Sony project duiken op
Nieuws | 25 maart 2008 - De Duitse website 4Players heeft een aantal zeer interessante screens gepubliceerd. De screens zouden afkomstig zijn van een in-game PS3 techdemo, die geheel gefinancierd wordt door Sony Computer Entertainment. Het project zou door het leven gaan als 'Linger in Shadows'.
De mensen die deze beelden gezien hebben waren behoorlijk onder de indruk en zeiden dat de in-game beelden mooier waren dan die van Crysis, Killzone 2 en Metal Gear Solid 4. Vooralsnog blijft het een groot mysterie, en is het onbekend of dit project een volwaardige game gaat worden.
De kans is echter aanwezig dat men hier over dezelfde in-game beelden praat als de BBC een tijdje geleden. Volgens de BBC werkt Sony aan een top-geheime PS3 game voor 2009. De game zou een nieuwe standaard vormen voor het vertellen van een verhaal en de inleving daarvan. Tevens zou de game laten zien waartoe de PS3 allemaal in staat is.
Zoooo te verwachten,.... die had ik ook besteld als ik Japanner wasquote:
Gaat echt hard.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:21 schreef Chocobo het volgende:
Zoooo te verwachten,.... die had ik ook besteld als ik Japanner wasPrachtige kleur ook....
Tering,... die set kost normaal 479, ?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:34 schreef JK het volgende:
Voor de snelle beslisser (ik niet dus); PS3 40GB + Rachet & Clank + Uncharted voor 399 euro bij MM Rijswijk. Best leuke deal volgens mij...
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:34 schreef JK het volgende:
Voor de snelle beslisser (ik niet dus); PS3 40GB + Rachet & Clank + Uncharted voor 399 euro bij MM Rijswijk. Best leuke deal volgens mij...
Dat is niet DMC gerelateerd hoor..jah ook..maar de Achievements van DMC gaan gewoon Home in zodra dat er is.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:40 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
nog steeds geen achievements...en nog steeds wachten op volledige home, DMC4 heeft wel zoiets, maar dat is dan weer DMC gerelateerd en heeft verder niets met PSN te maken helaas...
morgen maar is langs een paar winkels lopen dan voor prologue
Zoiets.... maarja, als ik wel deze set wil dan moet ik helemaal naar Rijswijk rijden (of er moet nog een MM zijn die ook deze aktie heeft) en dan ben ik uiteindelijk qua tijd en benzine etc. niet echt veel goedkoper uit.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tering,... die set kost normaal 479, ?
quote:
mjah...zo ken ik nog een paar gamesquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat is niet DMC gerelateerd hoor..jah ook..maar de Achievements van DMC gaan gewoon Home in zodra dat er is.
Proestquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:34 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
baal er nog steeds van dat huisgenoot me savegame daarvan gewist heeft...daarna nog geen motivatie gehad om hem verder te spelen![]()
Doe ikquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:12 schreef Wessiej het volgende:
Cyb voeg je mij nu ook toe op Live, vanaf morgen heb ik het weer na een jaar ofzo
Valuta op euro zetten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Hmm een vriend van me wil nu ook Prologue bij Play.com bestellen, echter krijgt hij nadat alle gegevens heeft ingevuld de melding dat ze alleen versturen binnen de UK? Hoe kan dat nou plotseling opeens?
ben ik nou gek of zie ik daar toch echt een vliegtuig (die niet in het spel zouden zitten)quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:13 schreef Cyberia18 het volgende:
MP shots:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep! Maar het is niet aan te raden om nu nog bij Play.com te bestellen, aangezien zij door hun voorraad heen zijn. Je zal dan nog minimaal een week of 2 moeten wachten tot je hem binnen hebt. Beter bestel je hem bij BlahDvd.quote:
I see.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:37 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Yep! Maar het is niet aan te raden om nu nog bij Play.com te bestellen, aangezien zij door hun voorraad heen zijn. Je zal dan nog minimaal een week of 2 moeten wachten tot je hem binnen hebt. Beter bestel je hem bij BlahDvd.
Niet te besturen/vliegen... Wel dat ze er zijn...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:36 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ben ik nou gek of zie ik daar toch echt een vliegtuig (die niet in het spel zouden zitten)
Jij bent gek ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:36 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ben ik nou gek of zie ik daar toch echt een vliegtuig (die niet in het spel zouden zitten)
Ik heb er weleens wat blu-rays besteld, dat ging prima. Games heb ik geen ervaring mee, maar voor zover ik weet heeft de site een goede reputatie. En GT5:P is er zelfs nog iets goedkoper dan bij Play.comquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Ben je toevallig bekend met je geadviseerde webshop?
Ik weet genoeg. Thnx voor de tipquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:44 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik heb er weleens wat blu-rays besteld, dat ging prima. Games heb ik geen ervaring mee, maar voor zover ik weet heeft de site een goede reputatie. En GT5:P is er zelfs nog iets goedkoper dan bij Play.com
Geweldige deal,.... echt een nette set!quote:Op woensdag 26 maart 2008 02:31 schreef Qunix het volgende:
Dit haal ik:
[ afbeelding ]
29 maart is de dag waarop Gran Turismo 5 Prologue in de Nederlandse winkels ligt. Één dag eerder ook te downloaden via Playstation Netwerk Store. Voor de nog niet PS3 bezitters is dit het moment om een PS3 aan te schaffen! Vanaf 29 maart is een 40gb PS3 + GT5 Prologue voor ¤399 beschikbaar!
Indrukwekkend,....... ziet er beter uit dan de gemiddelde shooterquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:47 schreef Sackboy het volgende:
Metal Gear Online
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was gisteravond bij de MM in Eindhoven. Daar was ie (zeiden ze tenminste) nog niet gearriveerd. Maar hij keek wel in hun systeem kijken en hij had er 26-3 als datum staan (heeft ie me ook laten zien). Ik ga dan ook straks na mijn werk weer even kijkenquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:03 schreef Tumble het volgende:
gaan er nog mensen vandaag op jacht naar gt5P? benieuwd of ie al ergens los te peuteren is
quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:21 schreef RedemptioN het volgende:
ik was van plan gisteren te gaan...had ik me portomonix niet bij me
dus dat wordt vandaag na het werk even langs gaan, meteen even langs de MM dan hehe
vind je ?quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Indrukwekkend,....... ziet er beter uit dan de gemiddelde shooter
iddquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Indrukwekkend,....... ziet er beter uit dan de gemiddelde shooter
En wat is daarbij het voordeel boven het Uncharted+RC pack? De extra controller?quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:28 schreef Raantje het volgende:De speelgoedwinkel in veldhoven is lief voor Raantje! In plaats van het pakket {PS3, Ratchet&Clank + Fifa + extra controller} maken ze voor mij een pakketje met ipv Fifa, Uncharted erin! Voor dezelfde prijs!! Vanmiddag ophalen, zinin!
Hij had het over de gemiddelde shooter.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vind je ?
vind cod 4 veel mooier
Het voordeel is dat het pakket wat jij noemt niet meer te krijgen is (niet waar ik hem wil kopen althans). En er komen vast nog meer spellen als deze twee, dus die extra controller komt heus nog een keer van pas..!quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En wat is daarbij het voordeel boven het Uncharted+RC pack? De extra controller?Kun je beter wachten op de Dual Shock want die extra controller is juist voor multiplayer en dat heb je niet met Unch en RC...
Als je kijkt naar de totale prijs is het dertig euro extra voor de controller .. maar aangezien de Unch+Rat pakket waar ik het wil kopen, tijdelijk 400 euro is, betaal je dus 100 extra voor die ene controller.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:38 schreef Raantje het volgende:
[..]
Het voordeel is dat het pakket wat jij noemt niet meer te krijgen is (niet waar ik hem wil kopen althans). En er komen vast nog meer spellen als deze twee, dus die extra controller komt heus nog een keer van pas..!
resistance vind ik nog mooierquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:36 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hij had het over de gemiddelde shooter.
Hmzz, volgens mij is die nu overal al te koop. Ik lees meer en meer berichten over shops die niet wachten tot vrijdag.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:06 schreef Cid het volgende:
Net GT5:Prologe gehaald bij Eplaza....ben ff checken
Hot damn (raced naar de stad)quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:06 schreef Cid het volgende:
Net GT5:Prologe gehaald bij Eplaza....ben ff checken
me2quote:Op woensdag 26 maart 2008 02:31 schreef Qunix het volgende:
Dit haal ik:
[ afbeelding ]
29 maart is de dag waarop Gran Turismo 5 Prologue in de Nederlandse winkels ligt. Één dag eerder ook te downloaden via Playstation Netwerk Store. Voor de nog niet PS3 bezitters is dit het moment om een PS3 aan te schaffen! Vanaf 29 maart is een 40gb PS3 + GT5 Prologue voor ¤399 beschikbaar!
Is de bediening van MGS niet veels te ingewikkeld voor online play?quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:47 schreef Sackboy het volgende:
Metal Gear Online
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou best lullig zijn. Maken ze een online spelletje, kan je hem straks niet online spelenquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is de bediening van MGS niet veels te ingewikkeld voor online play?
In je eentje rondsneaken is natuurlijk anders dan teambased. Je moet dit volgens mij meer zien als een tactische objective-based shooter in het MGS universum dan als volwaardige stealth espionage game.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is de bediening van MGS niet veels te ingewikkeld voor online play?
lol, ik pas vrijdag. Maarja heb wel nieuwe toffe content van Project Gotham Racing 4 net gedownloadquote:
70 euro is altijd minder dan een treinkaartje.quote:
400 euro voor het unchartered + ratchet pakket.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:26 schreef Wessiej het volgende:
Wat is er in Rijswijk dan, ligt hier toch om de hoek.....
gt5quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:26 schreef Wessiej het volgende:
Wat is er in Rijswijk dan, ligt hier toch om de hoek.....
de bus heeft geen internet...me n95 wel ^^, anders kon het gratis :pquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:47 schreef Gamer_V het volgende:
Ik wou dat de bussen hier al internetverbinding hadden.
Zolang het optioneel is, en het de laadtijden ten goede komt heb ik er geen moeite mee.quote:
Niet optioneelquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zolang het optioneel is, en het de laadtijden ten goede komt heb ik er geen moeite mee.
40 euri bij de mediamarkt, maar ik doe het van verjaardagsgeld nog dus dat scheelt ^^quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
wat kost proloque nu in de winke'l?
Wat is daar zo debiel aan? Bij PS3 is dit by design en ten alle tijde rekening mee gehouden. Juist omdat het een verbetering van laadtijden, gameplay etc met zich meebrengt.quote:
Kom op zeg, installeren hoort niet op een console. DMC4 moet je installeren (5GB), Lost Planet moet je installeren (5GB), Hot Shots Golf moet je installeren (5GB), en nu GT5:P ook. Als het zo doorgaat is die 60GB snel vol. Lekker als je dan een grote gamesverzameling hebtquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:08 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat is daar zo debiel aan? Bij PS3 is dit by design en ten alle tijde rekening mee gehouden. Juist omdat het een verbetering van laadtijden, gameplay etc met zich meebrengt.
*zet burnout te koop voor 40 euroquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:08 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
40 euri bij de mediamarkt, maar ik doe het van verjaardagsgeld nog dus dat scheelt ^^
Godverquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:15 schreef Cyberia18 het volgende:
OMFG!!!!!! RESIDENT EVIL 5 GAMEPLAY!!
http://www.gamevideos.com/video/id/18134
[ afbeelding ]
WOW!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:15 schreef Cyberia18 het volgende:
OMFG!!!!!! RESIDENT EVIL 5 GAMEPLAY!!
http://www.gamevideos.com/video/id/18134
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
WOW!
Natuurlijke home voor Resident Evil.
Dat je moet installeren vind ik geen probleem. Zoals aangegeven, dat is by-design. Echter als alles echt 5GB is zijn dat wel te grootte getallen als je het mij vraagt. Dan gaat het inderdaad hard als je een leuke game collectie hebt en een 20GB PS3.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Kom op zeg, installeren hoort niet op een console. DMC4 moet je installeren (5GB), Lost Planet moet je installeren (5GB), Hot Shots Golf moet je installeren (5GB), en nu GT5:P ook. Als het zo doorgaat is die 60GB snel vol. Lekker als je dan een grote gamesverzameling hebt
Je moet op Youtube eens even wat PS3 presentaties zoeken,....quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:53 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is dat PlayTV trouwens precies? Lees iets over TV Tuner, je kunt programma's opnemen op de HD en bekijken op je PSP via Remote Play?
quote:Killzone 2, Resistance 2 en LBP krijgen datum
Volgens het laatste release schema van Sony Computer Entertainment UK hebben PS3 gamers genoeg om dit najaar naar uit te kijken. Volgens de lijst verschijnen zowel LittleBigPlanet als Killzone 2 in september, en zal Insomniac's Resistance 2 in november worden uitgebracht. De drie PS3-exclusives gaan daarmee de concurrentie aan met Microsoft's Gears of War 2, Fable 2 en Banjo.
Aangezien de releases nog een aantal maanden van ons verwijderd zijn, is het aannemelijk dat bovenstaande datums sléchts richtlijnen zijn voor de games. De kans is aanwezig dat de releases nog verschoven worden.
kijk dan naar al die straatjes... Elk eiland is vergelijkbaar met een sa stad. wat dus inhoud dat we dezelde oppervlak hebben maar dan zonder platteland, wat nog best veel is hoor...quote:
Als het installeren nou snel zou gaan is het geen probleem..quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:41 schreef Cid het volgende:
[..]
Dat je moet installeren vind ik geen probleem. Zoals aangegeven, dat is by-design. Echter als alles echt 5GB is zijn dat wel te grootte getallen als je het mij vraagt. Dan gaat het inderdaad hard als je een leuke game collectie hebt en een 20GB PS3.
Gelukkig heb ik een 60GB, en is het makkelijk uit te breiden
be004837@tweakersquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:01 schreef joost2 het volgende:
dankzij firmware 2.20 ook eindelijk ondersteuning voor video bestanden van >2gb!
Handig voor films etc op HD. Mijn ps3 gaat steeds beter worden!![]()
Oja, hoe kan je simpel en zonder x programmaatjes te installeren makkelijk subtitles onder een filmje zetten? Want srt ondersteuning zat er dan weer niet in......![]()
vrdijag middag/avond/nacht mag ikquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:38 schreef RedemptioN het volgende:
ok dames en heren hier een kleine update van GT5: Prologue
eerst installatie van de game
vervolgens download van update
dan kan je eindelijk aan de gang...dus eerst MOET je een auto kopen...golfje GTI gekocht natuurlijk...
vervolgens zijn er 3 classes om in te racen, de C, B, en A klasse.
natuurlijk de 2-player mogelijkheid, een arcade mogelijkheid, een leaderbord op basis van time trail zover ik heb gezien (omg omg ik sta nu nog 8ste in londen! met de honda integra:D) en natuurlijk de online mode!
voor zover de goede punten (autos etc hoefk niet op te noemen neem ik aan), er zitten een aantal negatieve punten in zove rik dat vind: de in-car view is mooi, tot je in de buitenspiegel kijkt, die laten echt psx polygonen zienbinnenspiegel is weer super mooi dus waarom ze dat niet hebben kunnen fixen is dan de vraag...
de bomen hadden ze net zo goed weg kunnen laten...psx kwaliteit...
en om online te kunnen...moet je voor een groot aantal races eerst de A klasse hebben uitgereden...en om de "beginner" online races te doen moet je eerst een auto kopen die ook online kan, en dit kan dus NIET met elke auto...dus eerst maar sparen voor de Ferrari's
je wordt dus eerst getriggerd om de offline mode uit te spelen voordat je volledig de online mode kan spelen...het zijn maar 30 races (10 per klasse) maar toch ^^
tis iig wel super vet
@cyb
super grote map, dat word took weer uren plezier =]
thanks, ga het morgen eens even proberen! Klinkt goed, 2 minuten....quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:39 schreef RC2 het volgende:
[..]
be004837@tweakers
Geen idee of deze software al aan bod gekomen was, maar kvond het te belangrijk om het jullie te onthouden. Ondertitels toevoegen aan divx voor de PS3, neemt maar 2 minuten per bestand.
Standaard hernoemt hij de bestanden naar .divx, en deze zijn ook af te spelen.
AVIAddXSubs
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1282711/36
Het is wel officieel hoor. De link in je post is het officiële inlogscherm van de PC versie van de PS-store.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:
opletten jongens, volgens mij gaan er fake mailtjes rond.![]()
kreeg net het volgende binnen via het volgende mail adres
PLAYSTATION Network [ news@nl.playstationmail.com ]
Beste klant,
[knip]
Vaakquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als het installeren nou snel zou gaan is het geen probleem..
Maar het is vaak dik een kwartier ~ 20 minuten..
Anders kon je er nog eens een game vanaf knallen en er weer opzetten.. save games worden toch apart bewaard.
lig je daar wakker van?quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:47 schreef DaGroninger het volgende:
weet iemand waarom de prijzen van de PS3 opeens omhoog schieten? de gemiddelde prijs van de 40 gb versie is in een maand tijd van 395 naar 410 euro geschoten volgens pricewatch bij tweakers.
quote:We really, really want to put damage onto our vehicles (...) We’ve had a lot of discussions with the manufacturers and although at the beginning they hated the idea of deformation, now they’re slowly coming around to it. We’ve still got a few to convince, but we will. Expect deformation in the very near future: very, very soon.
Obviously, we wanted to do a next-gen Gran Turismo (...) When the PS3 appeared, we realised that we needed a lot of time to develop properly on this hardware, so we gave ourselves four years yto come up with a complete programme. As a result, you’re not going to get Gran Turismo all in one go, but gradually, adding online elements and features as we go. The good thing is that it’ll have a long, long lifespan.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:17 schreef Strolie75 het volgende:
Kijken of ik morgen een GT5P bundel kan vinden.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:05 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga dit jaar geen PS3 halen.
Toen had ik LO nog niet gespeeld.quote:
Dat wordt wikken en wegen dusquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Toen had ik LO nog niet gespeeld.
Cool spel hoor, maar ik moet er niet aan denken om GTAIV met zoveel problemen te moeten spelen.
Afweging is al gemaakt. Het wordt dat laatste.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat wordt wikken en wegen dus![]()
Of je gaat voor de exclusieve DLC en je neemt vrede met het risico dat je Xbox 360 het op ieder moment kan begeven. Óf de DLC mag aan je reet roesten en je gaat gewoon voor de superieure hardware.
Ik ga morgen of overmorgen waarschijnlijk ook eentje halen, dus niet te snel doorposten.quote:
Ik koop misschien beide versie's voor dubbel co-op plezierquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat wordt wikken en wegen dus![]()
Of je gaat voor de exclusieve DLC en je neemt vrede met het risico dat je Xbox 360 het op ieder moment kan begeven. Óf de DLC mag aan je reet roesten en je gaat gewoon voor de superieure hardware.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik koop misschien beide versie's voor dubbel co-op plezier
Inkoppertje héquote:
quote:
Volgens mij zijn ze zich aan het voorbereiden op de nieuwe GTA IV trailer.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:05 schreef Fallen het volgende:
Is Sony in de war met de dagen? Waar blijft de store update?
quote:PS Store gehackt, Sony waarschuwt consumenten
Sony Computer Entertainment vermoedt dat hackers hebben ingebroken in de PlayStation Store voor de PC. Sony waarschuwt nu de consumenten, want het kan zijn dat de hackers gebruik hebben gemaakt van andermans account. In dat geval zal je password veranderd zijn, zo meldt Sony. Dit is eenvoudig te checken door gewoon in te loggen in de PlayStation Store. Kun je gewoon inloggen, dan is er niets aan de hand. Sony zal ook nog contact op nemen met mogelijke slachtoffers.
Is er wel wat aan de hand, dan hoef je alsnog niet bang te zijn dat de hackers misbruik kunnen maken van jouw creditcard gegevens. Het volledige creditcard nummer wordt namelijk niet weergegeven bij je account gegevens. Buiten de PlayStation Store kan men dus sowieso geen misbruik maken van je creditcard. Wat Sony doet als er in de PlayStation Store misbruik is gemaakt van jouw creditcard, is nog niet bekend.
Sony meldt tot slot dat het lek nu gedicht is en dat de systeembeveiliging weer helemaal goed werkt.
Online free roam met 2 personen = co-opquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
ER ZIT TOCH GEEN ONLINE CO-OP MODE IN????????????????????
Met co-op bedoeld hij natuurlijk de storyline volgen ..quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:15 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Online free roam met 2 personen = co-op
quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:21 schreef Wessiej het volgende:
Ik niet, slotje.
NEEEEEEEE!!!!quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb je ook meteen de reden waarom de update nog niet is verschenen, Fallen.
Okquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:02 schreef jorienvdherik het volgende:
post ff 3x achter elkaar anders
Maak jij een nieuw topic aan?quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:06 schreef merino het volgende:
Zullen we anders even normaal het topic volposten?
Is het godslastering als ik eerst Burnout Paradise ga spelen morgen, in plaats van GT5P?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |