videogamesplus is super betrouwbaar. Waarom zou het een dure grap zijnquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:22 schreef Xbox_360 het volgende:
Is dat videogamesplus betrouwbaar? Site ziet er niet echt proffesioneel uit. Bovendien.. .ca, is dat Canada? Importeren van uit Canada klinkt als een dure grap.
Beterquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:
BTW is in dit geval niet eens verplicht:
http://www.douane.nl/part(...)pen-03.html#P25_2606
Ja ik zag het, maar het prijsverschil bij Patapon is wel erg hoogquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou VG+ is met bijna alle games goedkoper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:10 schreef Banzaiaap het volgende:
Zit bij de PSP Slim&Lite pack nou ook een memory stick? Want ik neem aan dat je die ook nodig hebt?Nee, er zit verder naast een PSP, enkel een oplader, een accu, en wat boekjes bij de PSP. Een memory stick zit er dus niet bij, Ik geloof dat een Sony MS nu op 20 euro zit, voor 1 GBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, er zit verder naast een PSP, enkel een oplader, een accu, en wat boekjes bij de PSP. Een memory stick zit er dus niet bij, Ik geloof dat een Sony MS nu op 20 euro zit, voor 1 GB
IDDquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:42 schreef disjfa het volgende:
een paar mb is al zat voor lutele savegames
quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:07 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
![]()
Okay, en 1gb is in principe genoeg?
Ik heb hem ook, maar als je zeg maar in die fever mode gaat red ik het 1 keer om dat ritme op te pakken, maar dan ga ik afquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
je hoef die draak maar 1x te verslaan om verder te komen.
Hij wordt elke x een stuk sterker , en als jouw mannetjes niet geupgrade zijn red je het nooit.
Voor de regendans, even naar youtube en zoeken op raindance patapon.
Je moet in het eerste level bij de totempaal ervoor blijven staan, en dan de knoppen drukken die op de paal staan.
De paal gaat dan omhoog, net zolang doorgaan totdat de paal de hemel "lek prikt"
Ik heb hem inmiddels uitgespeeld....... maar de eindbaas![]()
GTA heeft maar een savegame van 400 kb ofzo.. past hij prima op!quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:01 schreef Dezzzperado het volgende:
[..]
1 gig is veel te weinig man, past GTA nog nie eens op.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:10 schreef Banzaiaap het volgende:
Zit bij de PSP Slim&Lite pack nou ook een memory stick? Want ik neem aan dat je die ook nodig hebt?Ik heb de vraag in dit zelfde topic al gesteld en mn bevindingen waren van nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Het ritme van de BonBonBon-boom (helemaal links) is exact hetzelfde als het ritme van de regendans, zelfs het knopje (Rondje, Pon, Bon) is hetzelfde. Behalve bij de laatste ritme-reeks van de regendans, daar zit één Pata tussen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:28 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Ik heb hem ook, maar als je zeg maar in die fever mode gaat red ik het 1 keer om dat ritme op te pakken, maar dan ga ik af![]()
Kutspel
ruilen voor zo'n radiografisch helicoptertje?quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Al iemand GoW in de aanbieding?
quote:Op zondag 23 maart 2008 20:15 schreef Wessiej het volgende:
Dit is het psp topic maar kan wel antwoorden, je bent pwned
Kan niks zonder CC, geen paypal.
Ze is 20 en heeft grote tetters dus misschien ben ik dan niet pwndquote:Op zondag 23 maart 2008 20:26 schreef Wessiej het volgende:
Klopt mits ze je nu gaat slaan, dan ben jij ook pwnd.
Beter een schoonzusje dan een vieszusjequote:Op zondag 23 maart 2008 20:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan iemand mij vertellen of ik voor de PS3 Singstar ook liedjes kan bestellen/betalen met Paypal? Heb online gezocht en kon alleen iets vinden over wirecard maar dat duurt 3-4 dagen en ben nu bij me schoonzusje en die wil vanaaf al liedjes zingen(oja en ze zingt vals
) En nee ze heeft geen creditcard
Wie kan mij aub snel van info voorzien?
quote:Op zondag 23 maart 2008 20:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Beter een schoonzusje dan een vieszusje
![]()
Ik vond hem wel echt goedquote:
Hoe lang duurt het voordat ik em heb als ie gister verstuurd is? Ik heb ook Patapon besteld.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
videogamesplus is super betrouwbaar. Waarom zou het een dure grap zijn
Je betaald 16,66 en 4,50 voor verzenden. Meestal is het binnen 3 dagen in huis. Wordt je pakketje onderschept door de douane betaal je nog 19% btw.
Maandag verstuurd is woensdag of donderdag in huis als de douane hem niet onderscheptquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:48 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het voordat ik em heb als ie gister verstuurd is? Ik heb ook Patapon besteld.
Okee. Dus met een beetje geluk morgen al.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maandag verstuurd is woensdag of donderdag in huis als de douane hem niet onderschept
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help?
Camera kun je wel draaien. Doorloop anders de tutorials even.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gisteren FF Tactics gedaan en bij de eerste echte missie (dus niet de intro) duurde het me allemaal te langBen geloof ik een 20 minuten bezig geweest en nog niet afgelopen. Daarnaast erger ik me aan de camera, kan die niet handmatig bediend worden?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:17 schreef Dasser het volgende:
Gister eindelijk me PSP met Crisis Core binnen gekregen,
maar ik zit nu ongelofelijk vast.je weet dat je de shops kan raadplegen door op driehoekje te drukken, en dan naar beneden te scrollen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help?
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Nee dat wist ik nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
je weet dat je de shops kan raadplegen door op driehoekje te drukken, en dan naar beneden te scrollen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:03 schreef capital_P het volgende:
zijn god of war en crisis core het waard om een psp te kopen?
Flikker toch op met dat stoer doen met downloads. De helft van de PSP en DS bezitters download hun games maar die hoor je er ook niet over. Je bent NIET stoer als je download, alleen sloeber.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:14 schreef Dezzzperado het volgende:
[..]
heb hem nog niet uitgeprobeerd maar al wel gedownl....eerrrr nevermind hehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |