quote:Op zondag 23 maart 2008 20:15 schreef Wessiej het volgende:
Dit is het psp topic maar kan wel antwoorden, je bent pwned
Kan niks zonder CC, geen paypal.
Ze is 20 en heeft grote tetters dus misschien ben ik dan niet pwndquote:Op zondag 23 maart 2008 20:26 schreef Wessiej het volgende:
Klopt mits ze je nu gaat slaan, dan ben jij ook pwnd.
Beter een schoonzusje dan een vieszusjequote:Op zondag 23 maart 2008 20:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan iemand mij vertellen of ik voor de PS3 Singstar ook liedjes kan bestellen/betalen met Paypal? Heb online gezocht en kon alleen iets vinden over wirecard maar dat duurt 3-4 dagen en ben nu bij me schoonzusje en die wil vanaaf al liedjes zingen(oja en ze zingt vals
) En nee ze heeft geen creditcard
Wie kan mij aub snel van info voorzien?
quote:Op zondag 23 maart 2008 20:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Beter een schoonzusje dan een vieszusje
![]()
Ik vond hem wel echt goedquote:
Hoe lang duurt het voordat ik em heb als ie gister verstuurd is? Ik heb ook Patapon besteld.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
videogamesplus is super betrouwbaar. Waarom zou het een dure grap zijn
Je betaald 16,66 en 4,50 voor verzenden. Meestal is het binnen 3 dagen in huis. Wordt je pakketje onderschept door de douane betaal je nog 19% btw.
Maandag verstuurd is woensdag of donderdag in huis als de douane hem niet onderscheptquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:48 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het voordat ik em heb als ie gister verstuurd is? Ik heb ook Patapon besteld.
Okee. Dus met een beetje geluk morgen al.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maandag verstuurd is woensdag of donderdag in huis als de douane hem niet onderschept
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help?
Camera kun je wel draaien. Doorloop anders de tutorials even.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gisteren FF Tactics gedaan en bij de eerste echte missie (dus niet de intro) duurde het me allemaal te langBen geloof ik een 20 minuten bezig geweest en nog niet afgelopen. Daarnaast erger ik me aan de camera, kan die niet handmatig bediend worden?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:17 schreef Dasser het volgende:
Gister eindelijk me PSP met Crisis Core binnen gekregen,
maar ik zit nu ongelofelijk vast.je weet dat je de shops kan raadplegen door op driehoekje te drukken, en dan naar beneden te scrollen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help?
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Nee dat wist ik nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
je weet dat je de shops kan raadplegen door op driehoekje te drukken, en dan naar beneden te scrollen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:03 schreef capital_P het volgende:
zijn god of war en crisis core het waard om een psp te kopen?
Flikker toch op met dat stoer doen met downloads. De helft van de PSP en DS bezitters download hun games maar die hoor je er ook niet over. Je bent NIET stoer als je download, alleen sloeber.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:14 schreef Dezzzperado het volgende:
[..]
heb hem nog niet uitgeprobeerd maar al wel gedownl....eerrrr nevermind hehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |