Welke heb je al?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:33 schreef Rutgerr het volgende:
Wat zijn overigens de musthaves sinds het bestaan van de PSP? Gamerankings heeft wel een lijstje uiteraard, maar de standaard toppers heb ik al gehad.
Zodra hij aangestalten maakt om iemand op te vreten, zo gauw mogelijk defenden ( En dan maar hopen dat ze naar achteren gaan )quote:Op zondag 24 februari 2008 10:14 schreef Gamedemon het volgende:
Ik zit vast met patapon.
Ik moet die woestijn door met die rain miracle en die don don drum.
Nu heb ik beide al in mijn inventory zitten maar ik kan er geen fuck mee!
Bovendien zijn al mijn Yatapons (die warriors zeg maar met bijlen) opgevreten door zo'n baas.
Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen?
Ik kan ook geen stones meer vinden om die warriors bij te maken.
Ik was goed aan het defenden maar toch was het hap slik weg voor hem.quote:Op zondag 24 februari 2008 10:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Zodra hij aangestalten maakt om iemand op te vreten, zo gauw mogelijk defenden ( En dan maar hopen dat ze naar achteren gaan )
Eenmaal opgegeten pons komen niet meer terug
Street Fighter.quote:
Loco Roco.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:09 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Street Fighter.
GTA beide.
FIFA.
Daxter.
NBA Street.
Tales of Eternia.
Lumines.
Plus een paar die ik nu vergeet, maar niet echt noemenswaardig volgens mij.
Jeanne d'Arc lijkt me wel erg tof en Disgaea moet ik ook nog kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Playstation Blogquote:God of War PSP Entertainment Pack
In June, a new PSP Entertainment Pack will be hitting stores, featuring the famous face of the Ghost of Sparta — Kratos. Here’s what you get in the bundle, which will be available for $199.99 (MSRP):
* Limited-Edition “Deep Red” PSP with Kratos silkscreened on the back
* God of War: Chains of Olympus
* Superbad on UMD video
* Voucher to download Syphon Filter: Combat Ops from PLAYSTATION Store for free
4 maart iedereen importen dus!quote:March 3
Major League Baseball 2K8
MLB 08: The Show
March 4
God of War: Chains of Olympus
March 11
Pro Evolution Soccer 2008
Wild Arms XF
March 17
DT Racer Refueled
March 25
Final Fantasy VII: Crisis Core
Warriors Orochi
Jammerquote:Looks as though you may not want to hold your breath if you’re banking on a European version of the MGS4 or God of War: Chains of Olympus bundles announced in the US yesterday.
“We have no plans to release either bundle at the moment,” a SCEE spokesperson told videogaming247.
Woa vet! vooral die gouden kikker!quote:Op donderdag 28 februari 2008 03:07 schreef Fallen het volgende:
Patapon 300
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boh gek, die kikker is de eindbaas jong vuilak!quote:Op donderdag 28 februari 2008 07:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Woa vet! vooral die gouden kikker!
Ja met Patapon in de vingers kan het wachten makkelijkquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn Patapon is verzonden. Volgende week kan ik er mee aan de slag. Ik wil trouwens niet teveel over God of War horen, ik heb namelijk besloten dat ik wacht op de PAL release
Backlog, school, geld, pick onequote:Op donderdag 28 februari 2008 11:32 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja met Patapon in de vingers kan het wachten makkelijk
Maar waarom wacht je daarop?
God of War wordt vies Roy, ik zeg het je.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil trouwens niet teveel over God of War horen, ik heb namelijk besloten dat ik wacht op de PAL release
ow, damn...quote:Op donderdag 28 februari 2008 07:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Woa vet! vooral die gouden kikker!
ik heb LCS. Ze zeggen bij gamespot dat LCS beter is.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:20 schreef jpg97 het volgende:
Welke GTA is trouwens beter?
Liberty city stories of Vice city?
Zit niet heel veel verschil tussen ofzo. Beide gewoon ports, dus zou de keuze af laten hangen van het feit of je GTA 3 of Vice City leuker vond.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:20 schreef jpg97 het volgende:
In Amerika is ie wel uit in ieder geval.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:08 schreef Elegy het volgende:
Is Silent Hill al uit op de PSP? Da's namelijk de enige reden dat ik zo'n ding zou kopen
Heb 'm hier namelijk nog nergens gezien.
importeren die game! Ga ik ook doen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In Amerika is ie wel uit in ieder geval.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:15 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Zit niet heel veel verschil tussen ofzo. Beide gewoon ports, dus zou de keuze af laten hangen van het feit of je GTA 3 of Vice City leuker vond.
wipe out!!quote:Op zondag 24 februari 2008 20:09 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Street Fighter.
GTA beide.
FIFA.
Daxter.
NBA Street.
Tales of Eternia.
Lumines.
Plus een paar die ik nu vergeet, maar niet echt noemenswaardig volgens mij.
Jeanne d'Arc lijkt me wel erg tof en Disgaea moet ik ook nog kopen.
Ik heb hem al een maand of 2quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:08 schreef Elegy het volgende:
Is Silent Hill al uit op de PSP? Da's namelijk de enige reden dat ik zo'n ding zou kopen
Heb 'm hier namelijk nog nergens gezien.
Is ie tof?quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb hem al een maand of 2
Ik had nog nooit silent hill gespeeld en ik vind hem tof. goeie puzzels. Maar vervolgens buiten naar het volgende pand lopen vind ik de verhouding monsters veel te groot.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:31 schreef Elegy het volgende:
[..]
Is ie tof?
Hoewel, als fervent Silent Hill fan maakt me dat eigenlijk geen ruk uit, koop 'm toch wel.
HA-HA succes !quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:20 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Patapon wordt halverwege toch best wel pittig![]()
Moet nu de Chariot kapot maken waar onze koningin inzit.
Maar mag geen vuurpijlen gebruiken, want dan gaat ze eraan![]()
![]()
Ik heb hier nog een gesealde exemplaar liggen van Vice City mocht je interesse hebbenquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:20 schreef jpg97 het volgende:
Ik wel, moettie kosten?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een gesealde exemplaar liggen van Vice City mocht je interesse hebben
Uhm.. een psp phat ongeveer 200 euroquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:58 schreef Lekkerpindakaas het volgende:
Ik heb intresse om een PSP te kopen
Ik weet iemand die hem verkoopt
Dit zit erbij
6 spellen:
Ridge Racer
Everybody's Golf
Lumines
Champions chip manager
Virtua Tennis
GTA Liberty City
En een film
Spiderman
2 geheugenkaartjes
1 gig en 2 gig
En dan nog een doosje om de PSP in te doen van Logitech
En natuurlijk alle andere dingen die er standaard bijzitten
Wat kan ik hier minimaal voor geven?
Wat?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:28 schreef Max-Westerman het volgende:
en meteen ff roco loco
180.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:58 schreef Lekkerpindakaas het volgende:
Ik heb intresse om een PSP te kopen
Ik weet iemand die hem verkoopt
Dit zit erbij
6 spellen:
Ridge Racer
Everybody's Golf
Lumines
Champions chip manager
Virtua Tennis
GTA Liberty City
En een film
Spiderman
2 geheugenkaartjes
1 gig en 2 gig
En dan nog een doosje om de PSP in te doen van Logitech
En natuurlijk alle andere dingen die er standaard bijzitten
Wat kan ik hier minimaal voor geven?
Of te wel goedl voor een handheld, maar als je GoW2 hebt dan is het oud gezeverquote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Gametrailers Video Review: God of War Chains of Olympus
Disjfaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 02:15 schreef disjfa het volgende:
Er zijn nu franchises die laten zien dat eeuwig doorgaan op hetzelfde niet echt werktMet GoW is het nog een stapje verder, maar bij mij knarsen mijn tanden. Het is dat een geweldig dev team deze game heeft gemaakt.
Zei ik trouwens dat ik sins 3 dagen ook voor de sony fanboy moet gaan![]()
* disjfa knuffelt cybje
Heftig spel,... ik bewaar hem voor vakantie!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Gametrailers Video Review: God of War Chains of Olympus
En een nieuwe kleur (brons):quote:Tokyo, March 4, 2008 – Sony Computer Entertainment Japan (SCEJ), a division of Sony Computer Entertainment Inc. (SCEI) responsible for business operations in Japan, today announced that it would release “Cradle”(PSP-S360) for the new slim and light PSP® (PSP-2000) in Japan on April 24th, 2008 at a recommended retail price of 4,800 yen (including tax).
A set of “Cradle & D Terminal AV Cable” (PSPJ-15013) will also become available at a recommended retail price of 6,500 yen (including tax). “Cradle” will allow users to enjoy various entertainment content such as movies, videos and “1 Seg” viewing by simply operating supplied card type remote control and also to charge the battery. “Cradle & D Terminal AV Cable” fits for those who wish to enjoy PSP’s high quality entertainment content on TVs in homes.
SCEJ will continue to expand the PSP platform and create a new world of computer entertainment with these new offerings.
Als ik dat artikel lees gaat het om een soort dockingstation waarmee je je PSP dus kan aansluiten op tv/beamer en dan ermee films kan kijken of spellen spelen toch?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb m gister binnengekregen, strax in de trein spelen
Er komen trouwns weer wat nieuwe accessoires uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
En een nieuwe kleur (brons):
[ afbeelding ]
Dat kan ook al met een av kabeltje. Deze heeft ook een AB bij de docingstation zodat je het als portable dvd umd speler kan gebruiken.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:30 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als ik dat artikel lees gaat het om een soort dockingstation waarmee je je PSP dus kan aansluiten op tv/beamer en dan ermee films kan kijken of spellen spelen toch?
Ah okee!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:33 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat kan ook al met een av kabeltje. Deze heeft ook een AB bij de docingstation zodat je het als portable dvd umd speler kan gebruiken.
Leuk, maar jammer dat umd`s niet verkopen
Cybje vind het wiel van gamespot bij elke review opnieuw uit zo te horenquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Het is btw die fucker van de Ratchet and Clank: Future Tools of Destruction review (7,5) schiet me nu binnen. Je weet wel die gast voorheen alleen maar typische Amerikaanse sportgames reviewde
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
En een nieuwe kleur (brons):
[ afbeelding ]
quote:God of War: Chains of Olympus looks fantastic. Normally we'd toss in a "for a portable game" qualifier, but we really don't need to in this case. Chains of Olympus looks better than most PSP games, and easily hangs in the looks department with the best PlayStation 2 games. The graphics are even more impressive because Ready at Dawn built the game specifically for the PSP. The original God of War and God of War II pushed the PlayStation 2 hard, and it would seem that most of the work was already done. However, the developers couldn't reuse much from the previous games. The vast majority of Chains of Olympus is totally new, and what looks familiar is actually built for the PSP and not ported from the PS2 games.
Chains of Olympus actually looked good enough for us to dust off our original God of War image comparison to see just how good the PSP game looked in comparison to its PlayStation 2-based siblings. We went through Chains of Olympus and tried our best to match up some of the scenes from the previous two games to see some of the differences. For the most part, Chains of Olympus holds its own against both games. In addition, Ru Weerasuriya, vice president of creative development at Ready at Dawn Studios, had the time to answer a few questions we had about Chains of Olympus.
En daarom faalt ie eigenlijk nog steeds als handheld...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Je batterij gaat nu wel kolere snel leeg
Ik heb regelmatig dat mn PSP leeg is omdat ik m niet meteen aan de oplader leg als ik thuis kom. GSM net zo. Dat kun je mij aanrekenen, maar met mn DS heb ik het zeldenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ja, speel je regelmatig meer dan 5 uur achter elkaar dan?
Ik heb tegenwoordig zoveel mobiele shit bij me dat batterijen zelden leeg zijn. Niet van m'n laptop, m'n pda, m'n touch of m'n psp.
Je DS heeft toch niet echt langere batterylife dan een gemiddelde mobiel. Blijkbaar is het dus psychomotorisch bij jequote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig dat mn PSP leeg is omdat ik m niet meteen aan de oplader leg als ik thuis kom. GSM net zo. Dat kun je mij aanrekenen, maar met mn DS heb ik het zelden
Waar eigenlijk? Ik heb 'm hier nog niet zien liggen. Of bij play.com?quote:
Internet of Amerika, hier komt hij pas de 28ste dacht ikquote:Op maandag 10 maart 2008 16:25 schreef Elegy het volgende:
[..]
Waar eigenlijk? Ik heb 'm hier nog niet zien liggen. Of bij play.com?
Mooi hé?quote:Op maandag 10 maart 2008 07:46 schreef Chocobo het volgende:
Die deepred PSP (GoW) bundle is erg strak zeg! Mooi setje en ben benieuwd wanneer die uitkomt.
[ afbeelding ]
Pussy Mode zeker?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
God of war uitgespeeld in 3 uur en 52 minuten![]()
![]()
Ik koop 'm van je voor 25 euroquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
Ikke in 4 uur en zwei minuten.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
Dank uquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Slim & Lite (volgens mij de enige PSP die je nog normaal kunt kopen in de winkels) komt zonder memory stick.
Mooie prijzen. Kan ik tijdens mijn korte vakantie weer even vooruit.quote:VIDEOGAMESPLUS.CA
------------------------------------------------------
Order Number:
Detailed Invoice:
Date Ordered: Friday 14 March, 2008
Products
------------------------------------------------------
1 x Final Fantasy VII: Crisis Core - PSP (Preorder) () = 33.33EUR
1 x God of War: Chains of Olympus - PSP (In stock usually ships within 24hrs) () = 30.00EUR
1 x Grand Theft Auto: Vice City Stories (Greatest Hits) - PSP (In stock usually ships within 24hrs) () = 13.33EUR
Waarom kijk je zo droevigquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:59 schreef viezerdt het volgende:
in een opwelling een psp gekocht met patapon en dungeon siege om lekker mobiel te kunnen hakken
weg geldquote:
Dat naar fever gaan is kut inderdaad.. fever vasthouden is makkelijk...alleen erin komen niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:16 schreef viezerdt het volgende:
[..]
weg geld![]()
patapon is wel, heb alleen wel erg veel moeite om het ritme te houden tijdens fever want dan hoor ik die mennekes niet meer zingen na me combo's. dus meestal is het fever en dan kan ik meteen weer bij 1 beginnen
Ik wacht wel op een remake van deel 1, blijft de beste.quote:Op zondag 16 maart 2008 12:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar de uitspelers willen hun GOW nog niet verkopen?
Overigens kwam ik gisteren weer Silent Hill Origins in de FRS tegen.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:07 schreef Strolie75 het volgende:
Europa krijgt een special edition van Final Fantasy: Crisis Core
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.play.com/Games(...)asy-VII/Product.html
In de winkel! En het gaat je geld kosten!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:07 schreef Banzaiaap het volgende:
Ik wil ook een PSP!Waar kan ik deze het beste kopen en wat gaat me dat kosten?
Hoeveel geld, smart-assquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:11 schreef disjfa het volgende:
[..]
In de winkel! En het gaat je geld kosten!
Ik zit nu net een tijdje tekken DR te spelen. En jeetje zeg. Die is echt kikke. Zat mogenlijkheden om mensen inelkaar te slaanMet een uitgebreide backlog is het leuk een psp te hebben
Vanaf ¤169quote:
http://www.videogamesplus.ca/advanced_search_result.php?currency=EUR&osCsid=9913f9762dd04b4df41ed3258224245e&keywords=patapon&x=0&y=0&sort=2a&page=1quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:10 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik wil PataponWaarom is ie in de Verenigde Staten 20 dollar en hier 50 euro? Verrekte kutnaaizooi
![]()
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1004004005876698&Section=GAMES&lgl=1&plid=xeyR5Lc7AC4AAAEYbrmiysOL&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1quote:
videogamesplus is super betrouwbaar. Waarom zou het een dure grap zijnquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:22 schreef Xbox_360 het volgende:
Is dat videogamesplus betrouwbaar? Site ziet er niet echt proffesioneel uit. Bovendien.. .ca, is dat Canada? Importeren van uit Canada klinkt als een dure grap.
Beterquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:
BTW is in dit geval niet eens verplicht:
http://www.douane.nl/part(...)pen-03.html#P25_2606
Ja ik zag het, maar het prijsverschil bij Patapon is wel erg hoogquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou VG+ is met bijna alle games goedkoper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:10 schreef Banzaiaap het volgende:
Zit bij de PSP Slim&Lite pack nou ook een memory stick? Want ik neem aan dat je die ook nodig hebt?Nee, er zit verder naast een PSP, enkel een oplader, een accu, en wat boekjes bij de PSP. Een memory stick zit er dus niet bij, Ik geloof dat een Sony MS nu op 20 euro zit, voor 1 GBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, er zit verder naast een PSP, enkel een oplader, een accu, en wat boekjes bij de PSP. Een memory stick zit er dus niet bij, Ik geloof dat een Sony MS nu op 20 euro zit, voor 1 GB
IDDquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:42 schreef disjfa het volgende:
een paar mb is al zat voor lutele savegames
quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:07 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
![]()
Okay, en 1gb is in principe genoeg?
Ik heb hem ook, maar als je zeg maar in die fever mode gaat red ik het 1 keer om dat ritme op te pakken, maar dan ga ik afquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
je hoef die draak maar 1x te verslaan om verder te komen.
Hij wordt elke x een stuk sterker , en als jouw mannetjes niet geupgrade zijn red je het nooit.
Voor de regendans, even naar youtube en zoeken op raindance patapon.
Je moet in het eerste level bij de totempaal ervoor blijven staan, en dan de knoppen drukken die op de paal staan.
De paal gaat dan omhoog, net zolang doorgaan totdat de paal de hemel "lek prikt"
Ik heb hem inmiddels uitgespeeld....... maar de eindbaas![]()
GTA heeft maar een savegame van 400 kb ofzo.. past hij prima op!quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:01 schreef Dezzzperado het volgende:
[..]
1 gig is veel te weinig man, past GTA nog nie eens op.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:10 schreef Banzaiaap het volgende:
Zit bij de PSP Slim&Lite pack nou ook een memory stick? Want ik neem aan dat je die ook nodig hebt?Ik heb de vraag in dit zelfde topic al gesteld en mn bevindingen waren van nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Het ritme van de BonBonBon-boom (helemaal links) is exact hetzelfde als het ritme van de regendans, zelfs het knopje (Rondje, Pon, Bon) is hetzelfde. Behalve bij de laatste ritme-reeks van de regendans, daar zit één Pata tussen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:28 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Ik heb hem ook, maar als je zeg maar in die fever mode gaat red ik het 1 keer om dat ritme op te pakken, maar dan ga ik af![]()
Kutspel
ruilen voor zo'n radiografisch helicoptertje?quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Al iemand GoW in de aanbieding?
quote:Op zondag 23 maart 2008 20:15 schreef Wessiej het volgende:
Dit is het psp topic maar kan wel antwoorden, je bent pwned
Kan niks zonder CC, geen paypal.
Ze is 20 en heeft grote tetters dus misschien ben ik dan niet pwndquote:Op zondag 23 maart 2008 20:26 schreef Wessiej het volgende:
Klopt mits ze je nu gaat slaan, dan ben jij ook pwnd.
Beter een schoonzusje dan een vieszusjequote:Op zondag 23 maart 2008 20:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan iemand mij vertellen of ik voor de PS3 Singstar ook liedjes kan bestellen/betalen met Paypal? Heb online gezocht en kon alleen iets vinden over wirecard maar dat duurt 3-4 dagen en ben nu bij me schoonzusje en die wil vanaaf al liedjes zingen(oja en ze zingt vals
) En nee ze heeft geen creditcard
Wie kan mij aub snel van info voorzien?
quote:Op zondag 23 maart 2008 20:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Beter een schoonzusje dan een vieszusje
![]()
Ik vond hem wel echt goedquote:
Hoe lang duurt het voordat ik em heb als ie gister verstuurd is? Ik heb ook Patapon besteld.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
videogamesplus is super betrouwbaar. Waarom zou het een dure grap zijn
Je betaald 16,66 en 4,50 voor verzenden. Meestal is het binnen 3 dagen in huis. Wordt je pakketje onderschept door de douane betaal je nog 19% btw.
Maandag verstuurd is woensdag of donderdag in huis als de douane hem niet onderscheptquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:48 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het voordat ik em heb als ie gister verstuurd is? Ik heb ook Patapon besteld.
Okee. Dus met een beetje geluk morgen al.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maandag verstuurd is woensdag of donderdag in huis als de douane hem niet onderschept
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help?
Camera kun je wel draaien. Doorloop anders de tutorials even.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gisteren FF Tactics gedaan en bij de eerste echte missie (dus niet de intro) duurde het me allemaal te langBen geloof ik een 20 minuten bezig geweest en nog niet afgelopen. Daarnaast erger ik me aan de camera, kan die niet handmatig bediend worden?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:17 schreef Dasser het volgende:
Gister eindelijk me PSP met Crisis Core binnen gekregen,
maar ik zit nu ongelofelijk vast.je weet dat je de shops kan raadplegen door op driehoekje te drukken, en dan naar beneden te scrollen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help?
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Nee dat wist ik nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
je weet dat je de shops kan raadplegen door op driehoekje te drukken, en dan naar beneden te scrollen he
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:03 schreef capital_P het volgende:
zijn god of war en crisis core het waard om een psp te kopen?
Flikker toch op met dat stoer doen met downloads. De helft van de PSP en DS bezitters download hun games maar die hoor je er ook niet over. Je bent NIET stoer als je download, alleen sloeber.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:14 schreef Dezzzperado het volgende:
[..]
heb hem nog niet uitgeprobeerd maar al wel gedownl....eerrrr nevermind hehe
Échte mannen kópen!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Flikker toch op met dat stoer doen met downloads. De helft van de PSP en DS bezitters download hun games maar die hoor je er ook niet over. Je bent NIET stoer als je download, alleen sloeber.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Flikker toch op met dat stoer doen met downloads. De helft van de PSP en DS bezitters download hun games maar die hoor je er ook niet over. Je bent NIET stoer als je download, alleen sloeber.
En ik je moeder én je zusje samen met je opa op russianincest.comquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:26 schreef Dezzzperado het volgende:
[..]
Ya ik download je zusje ook op tienersvoorgeld.
Ja, maar officieel komt hij vandaag uitquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Vandaag? Hij stond gisteren al volop in de winkels hier.
Hoe doe jij dat met mannetjes die dood gaan tijdens een battle? Koop je gewoon een nieuwe, of reset je en probeer je het opnieuw?quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
FF Tactics is een stuk leuker nu, nu ik weet dat je het scherm ook kunt draaienSpeel nu elke avond voor het slapen gaan een battle.
je buurman heeft vast wep op z'n internet gezetquote:Op maandag 31 maart 2008 19:41 schreef suus21 het volgende:
hoe doe je fifa 07 online? Ik kom niet in het menu om online te gaan, alleen maar gekut met het account...
probeer via mijn eigen internetprovider in te loggen hoor....quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:33 schreef Dezzzperado het volgende:
[..]
je buurman heeft vast wep op z'n internet gezet
snap je nou niet dat ik een grap maak....oh wacht je bent een vrouw.....quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:52 schreef suus21 het volgende:
[..]
probeer via mijn eigen internetprovider in te loggen hoor....
psp gaat wel gewoon online..
Ow wacht, jij bent een stupide irritant klootzakje.quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:15 schreef Dezzzperado het volgende:
[..]
snap je nou niet dat ik een grap maak....oh wacht je bent een vrouw.....
Wacht maar tot je tegen Sephiroth moet vechtenquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:27 schreef Cid het volgende:
Wat is Crisis Core een mooie game zeg! Al de FF7 links ook, geweldig!
Nog 3 uur te gaanquote:Op woensdag 2 april 2008 00:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
wow... ik heb nu een uurtje ofzo in god of war gestoken en het is in één woord gweldig!
Bewarenquote:Op woensdag 2 april 2008 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Dilemma: nu beginnen of bewaren voor de vakantie eind deze maand?
Ligt er aan, heb je nog meer liggen? Ik zou 'm nu spelen, want als je 'm bewaard had je net zo goed nog even wat langer kunnen wachten en de Special Limited Edition van Play.com kunnen bestellen. Zoals ik heb gedaanquote:Op woensdag 2 april 2008 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Dilemma: nu beginnen of bewaren voor de vakantie eind deze maand?
Als je Final Fantasy 7 gespeeld hebt (en het leuk vond), is Crisis Core wat mij betreft een echte must-have game. Voor mensen die daar niet bekend mee zijn is het volgens mij nogsteeds een erg goede game. Ik vermaak me er prima mee!quote:Op woensdag 2 april 2008 09:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Is final fantasy echt leuk dan? En hoeveel delen zijn er ondertussen al niet voor de psp?
En wanneer komt er nou verdomme eens een RTS uit.
quote:Op woensdag 2 april 2008 09:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Special Limited Edition van Play.com kunnen bestellen.
http://www.consolewars.eu(...)ufszahlen_aus_japan/quote:On March 27th, there were 670,000 copies sold, being 17,000 for the limited edition, being one of the best sells of videogames in the history of Japan. Capcom's US blog states that it even lowered down Japan's productivity during the day.
PSP2 over 3.5 jaar ben je de eerstequote:Op zondag 6 april 2008 11:16 schreef capital_P het volgende:
Ik vind op internet overal geruchten over een psp2, maar ik denk dat mensen gewoon in de war zijn met de slim/lite. Weet iemand hier iets over?
En weet iemand nog ergens een winkel waar ze nog de spiderman edition hebben?
Heb je een omvormer adapter van 110 volt naar 230. Dan tuurlijk. Maar ja regio vrij. N00bquote:Op dinsdag 8 april 2008 00:58 schreef DJ_ het volgende:
veder nog dingen waar ik op moet letten met een amerikaanse psp ?
jep heb een omvormer ( mijn 360 is ook importquote:Op dinsdag 8 april 2008 01:01 schreef disjfa het volgende:
[..]
Heb je een omvormer adapter van 110 volt naar 230. Dan tuurlijk. Maar ja regio vrij. N00b
UMD Films zijn wel regio gebondenquote:Op dinsdag 8 april 2008 00:58 schreef DJ_ het volgende:
veder nog dingen waar ik op moet letten met een amerikaanse psp ?
Lijkt me typisch een gevalletje van "effe opsturen naar Sony"...quote:Op woensdag 9 april 2008 10:42 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ola.
Kheb nog een oude Fat & Heavy psp en daarmee een probleempje.
Ik heb hem gehad van een vriend die er niks meer mee deed en ik wilde er nu op spelen.
Tijdje al aan het spelen geweest & toen bedacht ik me dat het wel handig was om een memory card te hebben om dingen op te slaan.
Ik dus zo'n kaart besteld, binnen gekregen, maar op het moment dat ik hem er in doe (op de goede manier) slaat de psp uit, direct en gaat hij ook niet meer aan zolang die kaart er in zit. Het lampje gaat ook niet branden.
Getest in een andere psp en daar deed de kaart het meteen en hij kon er gewoon op opslaan
Vervolgens de kaart geformatteerd via de PC en toen kon ik hem wel in mijn psp doen zonder dat hij direct uit knalde.
Nu is het echter zo als ik die memory stick er in doe, dat het lampje wel begint te knipperen linksonder, maar hij kan de stick zelf niet lezen. Ik krijg de melding dat er geen memery card inzit.
Gisteren wederom getest in een andere psp en daar deed hij het weer prima. Ook op die psp laten formatteren en toen bij mij getest en nog steeds de melding dat er geen kaart in zit.
Lijkt me dus dat het MS Pro Duo slot kapot is in de PSP zelf of zie ik dat verkeerd?
Al een beetje gegoogled, maar daar krijg ik niet echt meer info van, alleen wat mensen met hetzelfde probleem, maar zonder oplossingen.
--
Nu is mijn vraag: Als ik dit bestel, is dan de kans groot dat alles weer gaat werken & is zo iets makkelijk te monteren?
Iemand ervaringen mee? tips?
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:A new EU law will become effective on december 1, 2008. Basically the cap for goods you can import free of vat has been raised to ¤150.
Aamending Regulation (EEC) No 918/83 setting up a Community system of relief from customs duty.pdf
Wat is het nu eigenlijk? 23 euro ofzo toch?quote:
Aangezien je God of War al hebt. Nee.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:32 schreef Markofnikoff het volgende:
Vandaag een PSP met GoW in een pack gehaald
Heersend apparaatje moet ik zeggen, een hele verademing na mijn DS avontuur.
Iemand nog tips voor goede spellen die ik zeker gespeeld moet hebben?
Wipeout Purequote:Op woensdag 9 april 2008 22:32 schreef Markofnikoff het volgende:
Silent Hillquote:Op woensdag 9 april 2008 22:32 schreef Markofnikoff het volgende:
Sid Meier's Piratesquote:Op woensdag 9 april 2008 22:32 schreef Markofnikoff het volgende:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | 3 Syphon Filter: Dark Mirror 9.0 4 Grand Theft Auto: Liberty City Stories 8.9 6 Lumines 8.9 9 Tekken: Dark Resurrection 8.8 13 WipEout Pure 8.8 15 Grand Theft Auto: Vice City Stories 8.8 16 Ridge Racer 8.7 24 Hot Shots Golf: Open Tee 8.5 25 SOCOM: U.S. Navy SEALs Fireteam Bravo 8.5 29 The Warriors 8.5 30 Virtua Tennis World Tour 8.5 45 Silent Hill Origins 8.3 47 Killzone: Liberation 8.3 |
quote:Op donderdag 10 april 2008 08:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Kijk gewoon hier Mark http://www.gamestats.com/index/gs/playstation-portable.html
(Ik heb er 14 uit de top 50 zag ik)
[ code verwijderd ]
Op nummer 12.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:53 schreef Cid het volgende:
[..]
Waar is Crisis Core: Final Fantasy VII??
in mijn pspquote:Op donderdag 10 april 2008 09:53 schreef Cid het volgende:
[..]
Waar is Crisis Core: Final Fantasy VII??
Ik ben er nu. Lullige is dat je die kisten met lifeorbs ziet staanquote:Op donderdag 10 april 2008 18:34 schreef Dragonetti het volgende:
wOOOOw
Ben net door dat pittige stuk in GoW heen gekomen!
Goed gebruik van combo's gemaakt en heel veel geluk....
Wat een k*t stuk was dat zeg...
Dat was tof. Gewoon de game die je keihard uitlachte "whehehe, dat zou je wel willen he" Toen ik in de lift overigens de hele tijd een grijpaanval-in-de-lucht deed was ik zo klaar.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben er nu. Lullige is dat je die kisten met lifeorbs ziet staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hij doet dit door snel naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. met een nog ergere attack
Brace yourself... die gast gaat niet zomaar neer...
Staat er nog gewoon: Laatste dag: Win God of War: Chains of Olympus of een Kratos-figurinequote:Op zondag 13 april 2008 20:40 schreef DoctorDemento het volgende:
Vandaag precies een week geleden liep op games.fok de psp god of war wedstrijd af. Het topic dat daar liep is ondertussen weg, dus stel ik de vraag hier maar.
maandagquote:Weet er iemand of er al winnaars bekend zijn of weet iemand die bij games.fok betrokken is, wanneer we deze uitslag mogen verwachten?
Beetje laat misschien en deze lijst is ook al behoorlijk oud maar hier staan nog wel een paar spellen op die bij sommige van jullie misschien onbekend zijn maar wel de moeite waard zijn:quote:Op donderdag 10 april 2008 08:46 schreef Markofnikoff het volgende:
Thkx mensen, ik zal eens gaan sparen dat is wel nodig zo te zien
quote:Op donderdag 17 april 2008 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:
hmz, die veerman in GOW is wel ernstig moeilijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op donderdag 17 april 2008 21:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Het zou knap kansloos zijn als ik hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik speelde op easy, heb niet echt tips verder
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 'normal'
quote:Op donderdag 17 april 2008 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je weet maar nooit heOp easy was het echt een eitje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik speelde op easy, heb niet echt tips verder
Alles is een eitje op easy! Ik ben enkel een paar keer in een ravijn gesprongen, verder niet gestorven voor vijanden ofzoquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Op easy was het echt een eitje.
Het is me gelukt zelfs op 'spartan mode'...quote:Op donderdag 17 april 2008 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:
hmz, die veerman in GOW is wel ernstig moeilijk
De zomer staat traditie getrouw nou niet echt bol van de releases....quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:40 schreef ikookhier het volgende:
Ligt het nou aan mij of komen er weinig PSP games uit
Weet ik maar heb het idee dat er gewoon weinig games uit komen op de PSPquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De zomer staat traditie getrouw nou niet echt bol van de releases....
Ik vond het niks. Wel leuke gameplay, maar het spel is veels te somber en neerslachtig. Je knapt er niet van op.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Valkyrie Profile schijnt erg goed te zijn, dat is een game die ik nog wil kopen als ik 'm ergens goedkoop tegenkom in de winkel ofzo.
Valkyrie? voor de psp ?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Valkyrie Profile schijnt erg goed te zijn, dat is een game die ik nog wil kopen als ik 'm ergens goedkoop tegenkom in de winkel ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |