Als je Final Fantasy 7 gespeeld hebt (en het leuk vond), is Crisis Core wat mij betreft een echte must-have game. Voor mensen die daar niet bekend mee zijn is het volgens mij nogsteeds een erg goede game. Ik vermaak me er prima mee!quote:Op woensdag 2 april 2008 09:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Is final fantasy echt leuk dan? En hoeveel delen zijn er ondertussen al niet voor de psp?
En wanneer komt er nou verdomme eens een RTS uit.
quote:Op woensdag 2 april 2008 09:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Special Limited Edition van Play.com kunnen bestellen.
http://www.consolewars.eu(...)ufszahlen_aus_japan/quote:On March 27th, there were 670,000 copies sold, being 17,000 for the limited edition, being one of the best sells of videogames in the history of Japan. Capcom's US blog states that it even lowered down Japan's productivity during the day.
PSP2 over 3.5 jaar ben je de eerstequote:Op zondag 6 april 2008 11:16 schreef capital_P het volgende:
Ik vind op internet overal geruchten over een psp2, maar ik denk dat mensen gewoon in de war zijn met de slim/lite. Weet iemand hier iets over?
En weet iemand nog ergens een winkel waar ze nog de spiderman edition hebben?
Heb je een omvormer adapter van 110 volt naar 230. Dan tuurlijk. Maar ja regio vrij. N00bquote:Op dinsdag 8 april 2008 00:58 schreef DJ_ het volgende:
veder nog dingen waar ik op moet letten met een amerikaanse psp ?
jep heb een omvormer ( mijn 360 is ook importquote:Op dinsdag 8 april 2008 01:01 schreef disjfa het volgende:
[..]
Heb je een omvormer adapter van 110 volt naar 230. Dan tuurlijk. Maar ja regio vrij. N00b
UMD Films zijn wel regio gebondenquote:Op dinsdag 8 april 2008 00:58 schreef DJ_ het volgende:
veder nog dingen waar ik op moet letten met een amerikaanse psp ?
Lijkt me typisch een gevalletje van "effe opsturen naar Sony"...quote:Op woensdag 9 april 2008 10:42 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ola.
Kheb nog een oude Fat & Heavy psp en daarmee een probleempje.
Ik heb hem gehad van een vriend die er niks meer mee deed en ik wilde er nu op spelen.
Tijdje al aan het spelen geweest & toen bedacht ik me dat het wel handig was om een memory card te hebben om dingen op te slaan.
Ik dus zo'n kaart besteld, binnen gekregen, maar op het moment dat ik hem er in doe (op de goede manier) slaat de psp uit, direct en gaat hij ook niet meer aan zolang die kaart er in zit. Het lampje gaat ook niet branden.
Getest in een andere psp en daar deed de kaart het meteen en hij kon er gewoon op opslaan
Vervolgens de kaart geformatteerd via de PC en toen kon ik hem wel in mijn psp doen zonder dat hij direct uit knalde.
Nu is het echter zo als ik die memory stick er in doe, dat het lampje wel begint te knipperen linksonder, maar hij kan de stick zelf niet lezen. Ik krijg de melding dat er geen memery card inzit.
Gisteren wederom getest in een andere psp en daar deed hij het weer prima. Ook op die psp laten formatteren en toen bij mij getest en nog steeds de melding dat er geen kaart in zit.
Lijkt me dus dat het MS Pro Duo slot kapot is in de PSP zelf of zie ik dat verkeerd?
Al een beetje gegoogled, maar daar krijg ik niet echt meer info van, alleen wat mensen met hetzelfde probleem, maar zonder oplossingen.
--
Nu is mijn vraag: Als ik dit bestel, is dan de kans groot dat alles weer gaat werken & is zo iets makkelijk te monteren?
Iemand ervaringen mee? tips?
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:A new EU law will become effective on december 1, 2008. Basically the cap for goods you can import free of vat has been raised to ¤150.
Aamending Regulation (EEC) No 918/83 setting up a Community system of relief from customs duty.pdf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |