Wat is het nu eigenlijk? 23 euro ofzo toch?quote:
Aangezien je God of War al hebt. Nee.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:32 schreef Markofnikoff het volgende:
Vandaag een PSP met GoW in een pack gehaald
Heersend apparaatje moet ik zeggen, een hele verademing na mijn DS avontuur.
Iemand nog tips voor goede spellen die ik zeker gespeeld moet hebben?
Wipeout Purequote:Op woensdag 9 april 2008 22:32 schreef Markofnikoff het volgende:
Silent Hillquote:Op woensdag 9 april 2008 22:32 schreef Markofnikoff het volgende:
Sid Meier's Piratesquote:Op woensdag 9 april 2008 22:32 schreef Markofnikoff het volgende:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | 3 Syphon Filter: Dark Mirror 9.0 4 Grand Theft Auto: Liberty City Stories 8.9 6 Lumines 8.9 9 Tekken: Dark Resurrection 8.8 13 WipEout Pure 8.8 15 Grand Theft Auto: Vice City Stories 8.8 16 Ridge Racer 8.7 24 Hot Shots Golf: Open Tee 8.5 25 SOCOM: U.S. Navy SEALs Fireteam Bravo 8.5 29 The Warriors 8.5 30 Virtua Tennis World Tour 8.5 45 Silent Hill Origins 8.3 47 Killzone: Liberation 8.3 |
quote:Op donderdag 10 april 2008 08:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Kijk gewoon hier Mark http://www.gamestats.com/index/gs/playstation-portable.html
(Ik heb er 14 uit de top 50 zag ik)
[ code verwijderd ]
Op nummer 12.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:53 schreef Cid het volgende:
[..]
Waar is Crisis Core: Final Fantasy VII??
in mijn pspquote:Op donderdag 10 april 2008 09:53 schreef Cid het volgende:
[..]
Waar is Crisis Core: Final Fantasy VII??
Ik ben er nu. Lullige is dat je die kisten met lifeorbs ziet staanquote:Op donderdag 10 april 2008 18:34 schreef Dragonetti het volgende:
wOOOOw
Ben net door dat pittige stuk in GoW heen gekomen!
Goed gebruik van combo's gemaakt en heel veel geluk....
Wat een k*t stuk was dat zeg...
Dat was tof. Gewoon de game die je keihard uitlachte "whehehe, dat zou je wel willen he" Toen ik in de lift overigens de hele tijd een grijpaanval-in-de-lucht deed was ik zo klaar.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben er nu. Lullige is dat je die kisten met lifeorbs ziet staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hij doet dit door snel naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. met een nog ergere attack
Brace yourself... die gast gaat niet zomaar neer...
Staat er nog gewoon: Laatste dag: Win God of War: Chains of Olympus of een Kratos-figurinequote:Op zondag 13 april 2008 20:40 schreef DoctorDemento het volgende:
Vandaag precies een week geleden liep op games.fok de psp god of war wedstrijd af. Het topic dat daar liep is ondertussen weg, dus stel ik de vraag hier maar.
maandagquote:Weet er iemand of er al winnaars bekend zijn of weet iemand die bij games.fok betrokken is, wanneer we deze uitslag mogen verwachten?
Beetje laat misschien en deze lijst is ook al behoorlijk oud maar hier staan nog wel een paar spellen op die bij sommige van jullie misschien onbekend zijn maar wel de moeite waard zijn:quote:Op donderdag 10 april 2008 08:46 schreef Markofnikoff het volgende:
Thkx mensen, ik zal eens gaan sparen dat is wel nodig zo te zien
quote:Op donderdag 17 april 2008 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:
hmz, die veerman in GOW is wel ernstig moeilijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op donderdag 17 april 2008 21:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Het zou knap kansloos zijn als ik hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik speelde op easy, heb niet echt tips verder
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 'normal'
quote:Op donderdag 17 april 2008 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je weet maar nooit heOp easy was het echt een eitje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik speelde op easy, heb niet echt tips verder
Alles is een eitje op easy! Ik ben enkel een paar keer in een ravijn gesprongen, verder niet gestorven voor vijanden ofzoquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Op easy was het echt een eitje.
Het is me gelukt zelfs op 'spartan mode'...quote:Op donderdag 17 april 2008 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:
hmz, die veerman in GOW is wel ernstig moeilijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De zomer staat traditie getrouw nou niet echt bol van de releases....quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:40 schreef ikookhier het volgende:
Ligt het nou aan mij of komen er weinig PSP games uit
Weet ik maar heb het idee dat er gewoon weinig games uit komen op de PSPquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De zomer staat traditie getrouw nou niet echt bol van de releases....
Ik vond het niks. Wel leuke gameplay, maar het spel is veels te somber en neerslachtig. Je knapt er niet van op.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Valkyrie Profile schijnt erg goed te zijn, dat is een game die ik nog wil kopen als ik 'm ergens goedkoop tegenkom in de winkel ofzo.
Valkyrie? voor de psp ?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Valkyrie Profile schijnt erg goed te zijn, dat is een game die ik nog wil kopen als ik 'm ergens goedkoop tegenkom in de winkel ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |