dosbox / virtual pc / compatibility mode is alles mee te spelenquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:46 schreef MarkyB het volgende:
Lever je er ook een pc bij waar ze nog op draaien?

dank je voor de nuttige bijdrage.... kickquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:40 schreef Bosbeetle het volgende:
niet echt oud, veel daarvan heb ik zelf nog wel ergens thuis liggen

quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:27 schreef joepie91 het volgende:
Ik ben bang dat je daar niet heel veel van gaat verkopen, spellen als A2 Racer kun je misschien nog 2 euro voor krijgen, maar dat is het wel zo'n beetje...
Niet bedoeld om het topic te bashen, maar gewoon even een tip.

Zit er bij code red 2 extra missies of zijn het alleen extra mappen + tweaks / mods?quote:code red 2 (uitbreiding voor c&c red alert)

als mensen dit al zeggen:quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:30 schreef OxygeneFRL het volgende:
Haha 5 euro per stuk! Dat gaat je nooit lukken..
dan wil het niet eens meer en hoop ik dat ie ze kan weg gooienquote:Minder bieden is de moeite niet, dan gooi ik ze liever bij't grof vuil.

hoi burner, staan ook missies op idd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:14 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Zit er bij code red 2 extra missies of zijn het alleen extra mappen + tweaks / mods?

die had ik wel maar is ook al verkochtquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:49 schreef Sloggi het volgende:
Ik had hier toch minstens Full Throttle verwacht.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |