Ik zit te twijfelen om een xbox 360 of een ps3 te kopen voor GTA 4 (en natuurlijk andere titels).
Ik ben er alleen niet helemaal over uit welke ik moet nemen. Zullen vast wel meer mensen last van gehad hebben

Ik heb op dit moment nog een PS2 en heb ook een Xbox dus met beide heb ik ervaring.
Waar ik benieuwd naar ben, is hoeveel downloadable playable demo's er op het PSN staan, omdat ik niet van plan ben erg veel games te kopen, zowel voor de x360 als ps3 zijn ze voorlopig nog best prijzig en als je dan toch een demo kan spelen is dat voor mij ook prima.
Nu nog even de redenen waarom ik een PS3 of X360 zou kopen (ipv de ander);
- Ik zou een PS3 kopen omdat deze al ingebouwde WiFi heeft, minder herrie maakt dan een x360 en omdat ik wat bang ben voor een defecte console. Ik lees namelijk al verhalen over mensen die 'm voor de 3e keer mogen inleveren.
- Daarnaast zou ik wel weer een x360 willen voor de vele demo's op marketplace en dat de prijs van de Premium toch een stuk lager ligt dan de PS3. Wel zonder WiFi, daar moet ik weer 80 euro bij op tellen. Het verschil wordt dan al een stuk minder.
Demo's zijn natuurlijk niet alles, dus dan zou je WiFi, een bak herrie en RRoD's moeten overwegen en dan kom ik misschien eerder uit bij een PS3. De PS3 vind ik persoonlijk ook een fijnere controller hebben. BluRay of HD-DVD kan me eigenlijk weinig schelen (qua films dan, niet qua dataopslag natuurlijk, hoe meer hoe beter).
Komt Ace Combat 6 overigens naar de PS3? Zou een schande zijn als die niet komt, de serie starte op de PSX.
Eigenlijk ben ik denk ik al een beetje om voor de PS3, maar ben wel even benieuwd in hoeverre de demo's al te krijgen zijn. Voor de PSP was dat altijd minimaal...