en Fable 2 en GTAIVquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik kan het niet laten;
[..]GOTY
quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Fable 2.... Na B&W neem ik die Molyneux gast niet meer serieus.
heb je die filmpjes bekeken? Het ziet er echt heel tof uitquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Fable 2.... Na B&W neem ik die Molyneux gast niet meer serieus.
ook tofquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Fuck Fable.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is bij beide games ook zoquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:50 schreef tzja het volgende:
mmmweeeh, fable 2 ziet er uit als fable met alleen next gen grafix
ik wil meer als dat
zelfde geldt voor ninja gaiden
je begrijpt het woord "teaser" niet?quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Jezus die teaser van GoW 2 stelt ook geen fuck voor
online co-op, vrije wereld, alles opkopen wat je wilt, etc.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:50 schreef tzja het volgende:
mmmweeeh, fable 2 ziet er uit als fable met alleen next gen grafix
ik wil meer als dat
zelfde geldt voor ninja gaiden
ik ga metal gear halen op ps3 en gran turismoquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:05 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga dit jaar geen PS3 halen. GTA IV, Ninja Gaiden 2, Fable 2 en Gears 2.
Het is wel weer een klaar.
Jawelquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
je begrijpt het woord "teaser" niet?
volgens mij gaat die zo fucking grafisch wordenquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Jezus die teaser van GoW 2 stelt ook geen fuck voor
Fucking grafisch?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
volgens mij gaat die zo fucking grafisch worden
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:17 schreef tzja het volgende:
nou, vet hoor
jij hebt echt geen smaak in games
fall out 3 goty!!!!
hell yeahquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Fuck Fable.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soms vraag ik mij wel eens af of jij doorhebt dat je moet ademen om de zoveel tijd zeg.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja 3x zo mooi als deel 1 ofzo
Fallout 3 wordt ook mijn GoTYquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:22 schreef tzja het volgende:
we zien wel wie er gelijk gaat hebben (ik dus)
Hell yeah!quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:15 schreef MMaRsu het volgende:
FABLE BABY YESSSSSSSSS
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fuck gears..dit is de game voor mij
verwacht je niet dat die mooier is ?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Soms vraag ik mij wel eens af of jij doorhebt dat je moet ademen om de zoveel tijd zeg.
Jawel maar jij kijkt alleen naar de GFX altijd en dat is niet goeeeed!quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
verwacht je niet dat die mooier is ?
Ik vond al dat het lang duurde voordat je met een reactie kwam!quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:09 schreef Wouter2006 het volgende:
Gears of War 2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gears of War 2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gears of War 2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gears of War 2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gears of War 2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gears of War 2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gears of War 2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gears of War 2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gears of War 2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fucking grafisch quote hij omdat het nergens op slaat, je zegt niet of het goed of slecht is, want grafisch is zelfs een poppetje van lijntjes gemaakt.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
verwacht je niet dat die mooier is ?
niet zo zeiken manquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Fucking grafisch quote hij omdat het nergens op slaat, je zegt niet of het goed of slecht is, want grafisch is zelfs een poppetje van lijntjes gemaakt.
En dat je daarop door gaat is grappig
Maarja, tuurlijk denk ik wel dat het mooier gaat worden
Mooooooi!quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:15 schreef MMaRsu het volgende:
FABLE BABY YESSSSSSSSS
-fotos-
Fuck gears..dit is de game voor mij
Zit geen garantie op toch?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:25 schreef existenz het volgende:
Nou mijn 360 kan weer naar Duitsland. Hij geeft om de haverklap disc read errors...
damn hoeveelste keer nu , 4 ?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:25 schreef existenz het volgende:
Nou mijn 360 kan weer naar Duitsland. Hij geeft om de haverklap disc read errors...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |