en Fable 2 en GTAIVquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik kan het niet laten;
[..]GOTY
quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Fable 2.... Na B&W neem ik die Molyneux gast niet meer serieus.
heb je die filmpjes bekeken? Het ziet er echt heel tof uitquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Fable 2.... Na B&W neem ik die Molyneux gast niet meer serieus.
ook tofquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Fuck Fable.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is bij beide games ook zoquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:50 schreef tzja het volgende:
mmmweeeh, fable 2 ziet er uit als fable met alleen next gen grafix
ik wil meer als dat
zelfde geldt voor ninja gaiden
je begrijpt het woord "teaser" niet?quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Jezus die teaser van GoW 2 stelt ook geen fuck voor
online co-op, vrije wereld, alles opkopen wat je wilt, etc.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:50 schreef tzja het volgende:
mmmweeeh, fable 2 ziet er uit als fable met alleen next gen grafix
ik wil meer als dat
zelfde geldt voor ninja gaiden
ik ga metal gear halen op ps3 en gran turismoquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:05 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga dit jaar geen PS3 halen. GTA IV, Ninja Gaiden 2, Fable 2 en Gears 2.
Het is wel weer een klaar.
Jawelquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
je begrijpt het woord "teaser" niet?
volgens mij gaat die zo fucking grafisch wordenquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Jezus die teaser van GoW 2 stelt ook geen fuck voor
Fucking grafisch?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
volgens mij gaat die zo fucking grafisch worden
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:17 schreef tzja het volgende:
nou, vet hoor
jij hebt echt geen smaak in games
fall out 3 goty!!!!
hell yeahquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Fuck Fable.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soms vraag ik mij wel eens af of jij doorhebt dat je moet ademen om de zoveel tijd zeg.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja 3x zo mooi als deel 1 ofzo
Fallout 3 wordt ook mijn GoTYquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:22 schreef tzja het volgende:
we zien wel wie er gelijk gaat hebben (ik dus)
Hell yeah!quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:15 schreef MMaRsu het volgende:
FABLE BABY YESSSSSSSSS
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fuck gears..dit is de game voor mij
verwacht je niet dat die mooier is ?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Soms vraag ik mij wel eens af of jij doorhebt dat je moet ademen om de zoveel tijd zeg.
Jawel maar jij kijkt alleen naar de GFX altijd en dat is niet goeeeed!quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
verwacht je niet dat die mooier is ?
Ik vond al dat het lang duurde voordat je met een reactie kwam!quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:09 schreef Wouter2006 het volgende:
Gears of War 2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gears of War 2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gears of War 2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gears of War 2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gears of War 2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gears of War 2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gears of War 2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gears of War 2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gears of War 2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fucking grafisch quote hij omdat het nergens op slaat, je zegt niet of het goed of slecht is, want grafisch is zelfs een poppetje van lijntjes gemaakt.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
verwacht je niet dat die mooier is ?
niet zo zeiken manquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Fucking grafisch quote hij omdat het nergens op slaat, je zegt niet of het goed of slecht is, want grafisch is zelfs een poppetje van lijntjes gemaakt.
En dat je daarop door gaat is grappig
Maarja, tuurlijk denk ik wel dat het mooier gaat worden
Mooooooi!quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:15 schreef MMaRsu het volgende:
FABLE BABY YESSSSSSSSS
-fotos-
Fuck gears..dit is de game voor mij
Zit geen garantie op toch?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:25 schreef existenz het volgende:
Nou mijn 360 kan weer naar Duitsland. Hij geeft om de haverklap disc read errors...
damn hoeveelste keer nu , 4 ?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:25 schreef existenz het volgende:
Nou mijn 360 kan weer naar Duitsland. Hij geeft om de haverklap disc read errors...
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:39 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Gears GOTY?
Nee , GTA
Gears 2 moet wel vernieuwend zijn want weer 5 chapters alleen maar dekking en vuren gaat em niet worden voor mij.
Zowieso moet dat grote beest met die rocket launcher op ze rug er nu wel in zitten.
http://xboxfamily.com/xf/index.php?option=com_content&task=view&id=1440&Itemid=1quote:XF is reporting that several retailers have been notified by Microsoft to lower, scratch that, free-fall the price of HD DVD to 50 dollars US within the next seven days. The site suggests this could take advantage of casual or "misinformed" consumers while at the same time liquidating the remaining stock.
incindairy shuriken ninja's met zelfmoord neigingenquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:47 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gamersyde.com/stream_6249_en.html
Oh zooooooooooooooooooooooooo gruuuuuuuuuwelijk
* Cyberia canceld zijn vliegticket voor zijn geplande reis in de zomer
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:05 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga dit jaar geen PS3 halen.
Mooi maar hoe knap het ook is van zijn overtuigingsvermogen,...... het lijkt echt net Fable 1.5quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:33 schreef kepler het volgende:
GoW2 trailer:
http://www.gametrailers.com/player/30798.html
Fable 2 filmpjes:
http://www.gametrailers.com/game/2669.html
Fable 2 vind ik er echt heel mooi uit zien![]()
OMFGquote:Wesley,
Het spel is netjes door ons opgestuurd dus of TNT Post heeft het verneukt of jij loopt de boel te flessen !!
Als je me je rekening nummer kan mailen dan stort ik morgen je geld terug.
Met vriendelijke groet,
Hans de Jonge
Zuiderpark Games
Het 'ziet' er liniear uit zeg je, maar er is nog weinig over bekend. Je ziet 10 minuten gameplay en het is liniear volgens jou. Lekker koffiedik kijken gijsquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mooi maar hoe knap het ook is van zijn overtuigingsvermogen,...... het lijkt echt net Fable 1.5Nee,... het is Fable 1.5,..... het ziet er nog steeds zo liniear uit als voorheen,... en het erge is,... alle hekken zouden volgens een van de eerste diary's verwijderd worden,... een wereld ala Zelda,... hahahahaha,.... hoe grappig
Tevens is er nog een hoop werk te gaan,.... character glijden over de map heen,... graphics zijn OK,... framerate te doen etc. etc. Ik geloof er in ieder geval niet in,.... tis ook echt verschrikkelijk om naar zijn liegende stem te luisteren,..... na een scherpe vraag zegt hij dat hij helaaaaas niet alles mag zeggen en snel zie je het hem visueel ergens op een todo list zetten
haha prachtig, heerlijk professioneel & zakelijk beargumenteerd.quote:Het spel is netjes door ons opgestuurd dus of TNT Post heeft het verneukt of jij loopt de boel te flessen !!
Hagenezuh!quote:Op donderdag 21 februari 2008 01:16 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
haha prachtig, heerlijk professioneel & zakelijk beargumenteerd.
Volgt dit spel al sinds vorig jaar,... er zijn meerdere gameplay beelden van hoorquote:Op donderdag 21 februari 2008 01:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het 'ziet' er liniear uit zeg je, maar er is nog weinig over bekend. Je ziet 10 minuten gameplay en het is liniear volgens jou. Lekker koffiedik kijken gijs.
Je kan btw over hekken heenklimmen, zag ik tijdje terug in een developer doc.
Overigens komt de game waarschijnlijk pas eind dit jaar uit, en dit is zijn de eerste echte gameplay beelden.
Dus alsjeblieft gijs, geef niet zo snel een mening over een 10 minuten durende demo van een game die nog lang niet uitkomt( had van jou meer verwacht
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:It looks like GDC isn't over yet for Ryu Hayabusa and Ninja Gaiden 2. Those willing to look around on the Xbox Live Marketplace will notice a not-yet-selectable Ninja Gaiden II demo is listed as part of the GDC 2008 Bringing it Home content.
To find it, go to the Marketplace tab and look at what is in the Spotlight. Go up to the GDC banner and then drill down to find a tab for New Game Announcements. Under Ninja Gaiden II you can find the video released today as well as the upcoming demo. Currently the tab lists it as "Coming Soon" which hopefully means before the end of this week. Keep your eyes on the Marketplace for your first taste of Ninja Gaiden II.
Wat een bosmongoolquote:Op donderdag 21 februari 2008 01:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
OMFG
Zuiderpark Games, je beste vriend dus
Wessiej heb jij hem een mail verstuurd![]()
En ik maar denken dat ik de enige was die Fable op de Xbox een dikke teleurstelling vond.quote:Op donderdag 21 februari 2008 01:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Volgt dit spel al sinds vorig jaar,... er zijn meerdere gameplay beelden van hoor. Eerste gameplay beelden? Hoe kom je erbij? Dat stuk met die hond uitlaten en battles van vorig jaar is bijna precies hetzelfde als deze GDC show
,.... Het enige verschil is dat de presentatie vorig jaar beter is dan de huidige co-op 'been there done that' onzin. Het contrast tussen de bullshit van Peter en de daadwerkelijk uitwerking begint gewoon op te vallen. Je kan overigens inderdaad over hekken klimmen, dat zie je in deze demo al,... maar geloof me,.... niet over de onzichtbare 'hier mag je niet komen' gameplay wand!
Je had van mij meer verwachtKen jij mij? ,.... ik had verwacht dat mensen minder snel de hype-trein op zouden springen na Fable [Xbox], maar dat gebeurd ook niet
Hoe dan ook,... ik trek zijn stem niet,... zijn presentaties niet,... en ik denk dat je niet al teveel moet gaan verwachten van het Fable dat deel 2 heet.
Maar das mijn mening
Die Peter Molyneu hype neem ik sowiezo met een flinke korrel zout. Hij uit meer een visie dan concrete beloftes. Als je daaraan gaat vasthouden kun je alleen maar teleurgesteld worden. Ik vond Fable gewoon een goed spel. Leuke gameplay, mooie graphics en een prachtige soundtrack. Ongeveer een goed dozijn uur spelplezier, maar daarna was het wel klaar. Als Fable 2 meer van hetzelfde is vind ik het al best. Ik vond de grafische stijl van deel 1 erg mooi, dus ik ben blij dat ze daaraan vast houden, al voegen ze wel mooie effecten toe.quote:Op donderdag 21 februari 2008 01:28 schreef Chocobo het volgende:
Volgt dit spel al sinds vorig jaar,... er zijn meerdere gameplay beelden van hoor. Eerste gameplay beelden? Hoe kom je erbij? Dat stuk met die hond uitlaten en battles van vorig jaar is bijna precies hetzelfde als deze GDC show
,.... Het enige verschil is dat de presentatie vorig jaar beter is dan de huidige co-op 'been there done that' onzin. Het contrast tussen de bullshit van Peter en de daadwerkelijk uitwerking begint gewoon op te vallen. Je kan overigens inderdaad over hekken klimmen, dat zie je in deze demo al,... maar geloof me,.... niet over de onzichtbare 'hier mag je niet komen' gameplay wand!
Je had van mij meer verwachtKen jij mij? ,.... ik had verwacht dat mensen minder snel de hype-trein op zouden springen na Fable [Xbox], maar dat gebeurd ook niet
Hoe dan ook,... ik trek zijn stem niet,... zijn presentaties niet,... en ik denk dat je niet al teveel moet gaan verwachten van het Fable dat deel 2 heet.
Maar das mijn mening
quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:08 schreef DJ_ het volgende:
ninja gaiden 2 demo comming SOON
[..]
![]()
, dan is die er zeker als ik terug ben van wintersport begin maart
Welke games heb je al, en welke genres vindt je leuk?quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:13 schreef Edwinuss het volgende:
ik ga vanmiddag nieuwe game kopen, iemand aanraders?
Ik heb :quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Welke games heb je al, en welke genres vindt je leuk?
Ik begin ook een beetje enthousiast te wordenquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Toch al zeker 3 misschien 4 man die het spel gaan kopen
Bioshock, Orange Box en Oblivion zijn must-haves die ik op je lijstje mis.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:30 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb :
Skate ()
Fifa 07
Viva Pinata ()
Assassins Creed ()
Crackdown
Dead Rising ()
Saints Row
Kameo
Test Drive Unlimited
() betekend dat ik het nog aardig vaak speel en dat ik het echt tof vind. Nu zouden sommige mensen zeggen dat Dead Rising onder horror zou vallen.
Ik hou dus niet van horror of games waar je heel erg snel mee schrikt.
er zijn niet heel veel goede gameplay-beelden, en deze zijn toch wel het beste. Ik vind het er gewoon heel mooi uitzien en het lijkt erop dat je toch overal kan komen. Naar Peter luister ik niet eens tijdens zulke presentatiesquote:Op donderdag 21 februari 2008 01:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar das mijn mening
Bioschock heb ik op de PC. En heb ik net verkocht. Oblivion heb ik ook op de PC.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bioshock, Orange Box en Oblivion zijn must-haves die ik op je lijstje mis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
Ik vond de demo van Darkness niet zoveel aan. En met mijn huisgenoten speel ik VF5 soms op de PS3quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Edwinuss:
The Darkness
Virtua Fighter 5
mass effectquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik vond de demo van Darkness niet zoveel aan. En met mijn huisgenoten speel ik VF5 soms op de PS3![]()
Sorry
quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:05 schreef AQuila360 het volgende:
Maar als ik het goed begrijp dan kun je fable 2 dus co-op spelen? En er zijn paarden neem ik aan
Exi nu kunnen we als nog paardrijden en kamperen
ziet er wel cool uit , hopelijk is ook de full game gratisquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Deze XNA game ga ik vanavond zeker even downloaden:
http://www.youtube.com/watch?v=lscKqMsnpJY
(The Dishwasher Samurai oid)
Ga voor CoD4 of Halo3.. beide zijn enorm populair op LIVE.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Bioschock heb ik op de PC. En heb ik net verkocht. Oblivion heb ik ook op de PC.
Organge Box is dan niet mijn ding.
Ik heb hiervoor ook een xbox gehad. Spelen er veel mensen nog GOW online?
daar wou die het zelfde doenquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]jou post doet me denken aan het alom geroemde spel Two Worlds.
Jezus, is dat serieus een bedrijf?!quote:Op donderdag 21 februari 2008 01:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
OMFG
Zuiderpark Games, je beste vriend dus
Wessiej heb jij hem een mail verstuurd![]()
deeeeze?quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:50 schreef Edwinuss het volgende:
er was laatst een topic waar gepost werd als een game heel goedkoop was. Ik kan dat topic nergens meer vinden
Je vergeet GTA IV.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:48 schreef Ron.666 het volgende:
Meer dan NG2 en GOW2 heb je dit jaar toch niet nodig als gamer. Damn ik heb er nu al zin in! Maar eerst nog 4/5 games die ik nog op stapel heb liggen uitspelen.
alan wakequote:Op donderdag 21 februari 2008 12:48 schreef Ron.666 het volgende:
Meer dan NG2 en GOW2 heb je dit jaar toch niet nodig als gamer. Damn ik heb er nu al zin in! Maar eerst nog 4/5 games die ik nog op stapel heb liggen uitspelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |