Welke games heb je al, en welke genres vindt je leuk?quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:13 schreef Edwinuss het volgende:
ik ga vanmiddag nieuwe game kopen, iemand aanraders?
Ik heb :quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Welke games heb je al, en welke genres vindt je leuk?
Ik begin ook een beetje enthousiast te wordenquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Toch al zeker 3 misschien 4 man die het spel gaan kopen
Bioshock, Orange Box en Oblivion zijn must-haves die ik op je lijstje mis.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:30 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb :
Skate ()
Fifa 07
Viva Pinata ()
Assassins Creed ()
Crackdown
Dead Rising ()
Saints Row
Kameo
Test Drive Unlimited
() betekend dat ik het nog aardig vaak speel en dat ik het echt tof vind. Nu zouden sommige mensen zeggen dat Dead Rising onder horror zou vallen.
Ik hou dus niet van horror of games waar je heel erg snel mee schrikt.
er zijn niet heel veel goede gameplay-beelden, en deze zijn toch wel het beste. Ik vind het er gewoon heel mooi uitzien en het lijkt erop dat je toch overal kan komen. Naar Peter luister ik niet eens tijdens zulke presentatiesquote:Op donderdag 21 februari 2008 01:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Volgt dit spel al sinds vorig jaar,... er zijn meerdere gameplay beelden van hoor. Eerste gameplay beelden? Hoe kom je erbij? Dat stuk met die hond uitlaten en battles van vorig jaar is bijna precies hetzelfde als deze GDC show
,.... Het enige verschil is dat de presentatie vorig jaar beter is dan de huidige co-op 'been there done that' onzin. Het contrast tussen de bullshit van Peter en de daadwerkelijk uitwerking begint gewoon op te vallen. Je kan overigens inderdaad over hekken klimmen, dat zie je in deze demo al,... maar geloof me,.... niet over de onzichtbare 'hier mag je niet komen' gameplay wand!
Je had van mij meer verwachtKen jij mij? ,.... ik had verwacht dat mensen minder snel de hype-trein op zouden springen na Fable [Xbox], maar dat gebeurd ook niet
Hoe dan ook,... ik trek zijn stem niet,... zijn presentaties niet,... en ik denk dat je niet al teveel moet gaan verwachten van het Fable dat deel 2 heet.
Maar das mijn mening
Bioschock heb ik op de PC. En heb ik net verkocht. Oblivion heb ik ook op de PC.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bioshock, Orange Box en Oblivion zijn must-haves die ik op je lijstje mis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
Ik vond de demo van Darkness niet zoveel aan. En met mijn huisgenoten speel ik VF5 soms op de PS3quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Edwinuss:
The Darkness
Virtua Fighter 5
mass effectquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik vond de demo van Darkness niet zoveel aan. En met mijn huisgenoten speel ik VF5 soms op de PS3![]()
Sorry
quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:05 schreef AQuila360 het volgende:
Maar als ik het goed begrijp dan kun je fable 2 dus co-op spelen? En er zijn paarden neem ik aan
Exi nu kunnen we als nog paardrijden en kamperen
ziet er wel cool uit , hopelijk is ook de full game gratisquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Deze XNA game ga ik vanavond zeker even downloaden:
http://www.youtube.com/watch?v=lscKqMsnpJY
(The Dishwasher Samurai oid)
Ga voor CoD4 of Halo3.. beide zijn enorm populair op LIVE.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Bioschock heb ik op de PC. En heb ik net verkocht. Oblivion heb ik ook op de PC.
Organge Box is dan niet mijn ding.
Ik heb hiervoor ook een xbox gehad. Spelen er veel mensen nog GOW online?
daar wou die het zelfde doenquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]jou post doet me denken aan het alom geroemde spel Two Worlds.
Jezus, is dat serieus een bedrijf?!quote:Op donderdag 21 februari 2008 01:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
OMFG
Zuiderpark Games, je beste vriend dus
Wessiej heb jij hem een mail verstuurd![]()
deeeeze?quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:50 schreef Edwinuss het volgende:
er was laatst een topic waar gepost werd als een game heel goedkoop was. Ik kan dat topic nergens meer vinden
Je vergeet GTA IV.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:48 schreef Ron.666 het volgende:
Meer dan NG2 en GOW2 heb je dit jaar toch niet nodig als gamer. Damn ik heb er nu al zin in! Maar eerst nog 4/5 games die ik nog op stapel heb liggen uitspelen.
alan wakequote:Op donderdag 21 februari 2008 12:48 schreef Ron.666 het volgende:
Meer dan NG2 en GOW2 heb je dit jaar toch niet nodig als gamer. Damn ik heb er nu al zin in! Maar eerst nog 4/5 games die ik nog op stapel heb liggen uitspelen.
Ik heb niets, tis wel een royal sadness mailquote:Op donderdag 21 februari 2008 01:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
OMFG
Zuiderpark Games, je beste vriend dus
Wessiej heb jij hem een mail verstuurd![]()
Das wel te zien aan je beroerde Nederlands overal ja.....quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:21 schreef Sala-adin het volgende:
GEILE JAAR!
Wat gaat school hier onder lijden zeg
maar ik heb half life 2 nooit gespeeld....quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:20 schreef MMaRsu het volgende:
Edwinuss ik zou toch Orange Box aanraden..echt een toppertje
Die zit daarin dus dat is juist mooiquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
maar ik heb half life 2 nooit gespeeld....
Idem hier,..... Orange Box is op Bioshock na de coolste ervaring van 2007 geweest. Geweldige game,... zoveel inhoud,... zoveel gameplay!quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
maar ik heb half life 2 nooit gespeeld....
quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das wel te zien aan je beroerde Nederlands overal ja.....
Dus episode 1 en 2 zitten er ook in ?quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die zit daarin dus dat is juist mooi
Racisme beat it campagne was te sterk,...quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Verbeterd worden door een moslim, ....priceless.
Ik?quote:
Elke week weerquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:02 schreef Chocobo het volgende:
Zo sterk weer
http://www.escapistmagazi(...)-Yahtzee-Goes-to-GDC
quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Racisme beat it campagne was te sterk,...
Vandaag LO dag?quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik wacht op LO die al 2 weken onderweg is door een lamme chinees.
volgende keer niet zo goedkoop doen en gewoon fed-ex shipment nemenquote:
bioshock was zeker de coolste game van 2007 , maar OB vond ik dus weer niks aanquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Idem hier,..... Orange Box is op Bioshock na de coolste ervaring van 2007 geweest. Geweldige game,... zoveel inhoud,... zoveel gameplay!
Mass Effect opzekerquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
bioshock was zeker de coolste game van 2007 , maar OB vond ik dus weer niks aan
geef mij maar mass effect of eternal sonata
quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik?
Verder wil ik GTA4.. en Unreal Tournament 3 de rest zal me aan de reet oxideren geloof ik.
Jawel.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:10 schreef Sala-adin het volgende:
Ik wil burnout paradise in de verkoop doen iemand intresse?
als ik zeg dat herders honden , beter zijn als bulldogs ben ik dan ook een racist ?quote:
Hey,... een shooterquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:09 schreef Skull-splitter het volgende:
Aliens: Colonial Marines
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scans volgen volgende week met een beetje mazzel
Ja, dit is al gesubmit naar games.fok.nl, maar daar heeft men het kennelijk te druk met de GDC, I mean, geesh...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |