Nee hoor. Deze week. Morgen ophalen.quote:
mjah tis gewoon jammer...al dat gezeik is nergens voor nodig, hebben we de andere sites al voorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:54 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Inderdaad. Begin een beetje zat te worden van dit topic met het overloos nieuwsberichten quoten en aankoop aankondigingen van Jorien & het eeuwige gezeik op anderen van Fruit. Kapers van het ergste soort en allemaal <13 zo lijkt het. Het topic was zoveel leuker een jaar geleden, toen we nog met firmware 1.6 aan de slag konden op launchdag, met Storm, Fallen, Sixty4, Social en zo.
Early adopters ftw
Maar goed, dit was te verwachten..
waar kan je hem morgen al ophalenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:58 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Nee hoor. Deze week. Morgen ophalen.
Àls ik dat zeg en de beste man komt er achter, dan kan ik m niet meer ophalen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:25 schreef ryangozer het volgende:
Ja wil ik ook wel weten...
Als jullie goede ideeen hebben om een tournooitje te gaan maken dan moet je dat gewoon even laten filteren aan de crew. Die maken ook graag tournooitjes alleen sporen zelf liever aan met een actieve userbasequote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:12 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
Moeten eigenlijk ook wat meer FOK! toernooitjes regelen ^^, vooral met GT5:prologue![]()
nog steeds geen achievements...en nog steeds wachten op volledige home, DMC4 heeft wel zoiets, maar dat is dan weer DMC gerelateerd en heeft verder niets met PSN te maken helaas...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:31 schreef Chocobo het volgende:
Hoe doet de PS3 het nu previes met haar games. Zitten er nou achievements in of iets dergelijks,.... of iets anders,... iets voorbereidends op Home? Hoorde iets over DMC4 status screens?
Kans van slagen is redelijk tot groot te noemen. Vooral zaken die niet weten wat "embargo" betekend.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:40 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
nog steeds geen achievements...en nog steeds wachten op volledige home, DMC4 heeft wel zoiets, maar dat is dan weer DMC gerelateerd en heeft verder niets met PSN te maken helaas...
morgen maar is langs een paar winkels lopen dan voor prologue
http://en.wikipedia.org/wiki/Playstation_3quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:08 schreef Strolie75 het volgende:
Zit Wi-Fi in de PS3 ingebouwd?
Draait als een zonnetje,... net als de Wiiquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:08 schreef Strolie75 het volgende:
Zit Wi-Fi in de PS3 ingebouwd?
niet in de 20 gb versiequote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:09 schreef Wessiej het volgende:
Ja
ja daarom heb ik ook 250 GBquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:21 schreef Wessiej het volgende:
20gb is dan ook voor de zwakke.
net alsof we die allemaal nog niet hebbenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:53 schreef Tumble het volgende:
VGP 3busymen en ebayers uit hongkong heb ik ook goede ervaring mee
hleaas gta ik aanstaande maandag verhuizen en ga ik geen risico lopen had GT5P willen bestellen bij play maar ik haal hem nu morgen wel even op bij de frs die trouwens ps2 san andreas voor 9,99 hebben liggen. leuk om even het gat naar GTAIV op te vullen.
Nopequote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:54 schreef ryangozer het volgende:
[..]
net alsof we die allemaal nog niet hebben
al uitgespeeldquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:54 schreef ryangozer het volgende:
[..]
net alsof we die allemaal nog niet hebben
MM in Almere heeft over het algemeen ook geen flauw ideequote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:45 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Kans van slagen is redelijk tot groot te noemen. Vooral zaken die niet weten wat "embargo" betekend.
Ik noem een intertoys, Bart Smiecht, soms domme mensen bij FRS, Dixons.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:54 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Inderdaad. Begin een beetje zat te worden van dit topic met het overloos nieuwsberichten quoten en aankoop aankondigingen van Jorien & het eeuwige gezeik op anderen van Fruit. Kapers van het ergste soort en allemaal <13 zo lijkt het. Het topic was zoveel leuker een jaar geleden, toen we nog met firmware 1.6 aan de slag konden op launchdag, met Storm, Fallen, Sixty4, Social en zo.
Early adopters ftw
Maar goed, dit was te verwachten..
Ik ga het na mijn werk ook maar eens proberenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:17 schreef RedemptioN het volgende:
misschien vanmiddag toch al es even proberen hehe
Ik wil 2 games importeren...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:38 schreef Strolie75 het volgende:
Importeren jullie eigenlijk allemaal je games? Of toch maar hier in de winkel? Ik begrijp dat de PS3 regiovrij is, en met de huidige dollarkoers scheelt het aanzienlijk om ze in de VS te halen.
GTAIV kost bij VGP+ bijvoorbeeld maar ¤40.
Het is dat ik niet in Arnhem woon.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:15 schreef ryangozer het volgende:
nog iets, bijna alle fouten die de ps3 heeft (zegmaar 99,9%) gelden alleen voor de 40 gb versie, dus mocht je aan een 60gb versie kunnen komen dan is dat zeker een goede oplossing. bij de kijkshop in arnhem staat er nog 1 trouwens.
linkje:quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:46 schreef Leeee het volgende:
Is het mogelijk om die update ergens te downloaden en dan met usbstick op de ps3 te zetten. Mijn internet is fucked, hij stopt steeds bij 17 %.
quote:In een zeer recente babbel met enkele lead designers van Sony Computer Eentertainment Europe Studio's London/Soho zijn er enkele nieuwe The Getaway 3 details vrijgegeven. Gran Turismo 5 Prologue's London circuit gebruikt delen van de stad die uit The Getaway 3 komen. The Getaway 3 ziet er op dit moment beter uit dan GT5 Prologue's London circuit maar grafisch zal het eindproduct er even goed uitzien. Het spel zal op een 720p resolutie aan 30 frames per seconde te spelen zijn. De gameplay van The Getaway 3 zal zich meer richten op een thriller/misdaad.
Thanks, dat moet lukken!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:59 schreef Yngwie het volgende:
[..]
linkje:
http://nl.playstation.com(...)res-%28ver-2-20%29-/
Even op CD zetten en via Update via PC op de PS3 installeren
*meldquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:54 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Early adopters ftw
quote:Screens van mysterieus Sony project duiken op
Nieuws | 25 maart 2008 - De Duitse website 4Players heeft een aantal zeer interessante screens gepubliceerd. De screens zouden afkomstig zijn van een in-game PS3 techdemo, die geheel gefinancierd wordt door Sony Computer Entertainment. Het project zou door het leven gaan als 'Linger in Shadows'.
De mensen die deze beelden gezien hebben waren behoorlijk onder de indruk en zeiden dat de in-game beelden mooier waren dan die van Crysis, Killzone 2 en Metal Gear Solid 4. Vooralsnog blijft het een groot mysterie, en is het onbekend of dit project een volwaardige game gaat worden.
De kans is echter aanwezig dat men hier over dezelfde in-game beelden praat als de BBC een tijdje geleden. Volgens de BBC werkt Sony aan een top-geheime PS3 game voor 2009. De game zou een nieuwe standaard vormen voor het vertellen van een verhaal en de inleving daarvan. Tevens zou de game laten zien waartoe de PS3 allemaal in staat is.
Zoooo te verwachten,.... die had ik ook besteld als ik Japanner wasquote:
Gaat echt hard.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:21 schreef Chocobo het volgende:
Zoooo te verwachten,.... die had ik ook besteld als ik Japanner wasPrachtige kleur ook....
Tering,... die set kost normaal 479, ?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:34 schreef JK het volgende:
Voor de snelle beslisser (ik niet dus); PS3 40GB + Rachet & Clank + Uncharted voor 399 euro bij MM Rijswijk. Best leuke deal volgens mij...
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:34 schreef JK het volgende:
Voor de snelle beslisser (ik niet dus); PS3 40GB + Rachet & Clank + Uncharted voor 399 euro bij MM Rijswijk. Best leuke deal volgens mij...
Dat is niet DMC gerelateerd hoor..jah ook..maar de Achievements van DMC gaan gewoon Home in zodra dat er is.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:40 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
nog steeds geen achievements...en nog steeds wachten op volledige home, DMC4 heeft wel zoiets, maar dat is dan weer DMC gerelateerd en heeft verder niets met PSN te maken helaas...
morgen maar is langs een paar winkels lopen dan voor prologue
Zoiets.... maarja, als ik wel deze set wil dan moet ik helemaal naar Rijswijk rijden (of er moet nog een MM zijn die ook deze aktie heeft) en dan ben ik uiteindelijk qua tijd en benzine etc. niet echt veel goedkoper uit.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tering,... die set kost normaal 479, ?
quote:
mjah...zo ken ik nog een paar gamesquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat is niet DMC gerelateerd hoor..jah ook..maar de Achievements van DMC gaan gewoon Home in zodra dat er is.
Proestquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:34 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
baal er nog steeds van dat huisgenoot me savegame daarvan gewist heeft...daarna nog geen motivatie gehad om hem verder te spelen![]()
Doe ikquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:12 schreef Wessiej het volgende:
Cyb voeg je mij nu ook toe op Live, vanaf morgen heb ik het weer na een jaar ofzo
Valuta op euro zetten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Hmm een vriend van me wil nu ook Prologue bij Play.com bestellen, echter krijgt hij nadat alle gegevens heeft ingevuld de melding dat ze alleen versturen binnen de UK? Hoe kan dat nou plotseling opeens?
ben ik nou gek of zie ik daar toch echt een vliegtuig (die niet in het spel zouden zitten)quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:13 schreef Cyberia18 het volgende:
MP shots:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep! Maar het is niet aan te raden om nu nog bij Play.com te bestellen, aangezien zij door hun voorraad heen zijn. Je zal dan nog minimaal een week of 2 moeten wachten tot je hem binnen hebt. Beter bestel je hem bij BlahDvd.quote:
I see.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:37 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Yep! Maar het is niet aan te raden om nu nog bij Play.com te bestellen, aangezien zij door hun voorraad heen zijn. Je zal dan nog minimaal een week of 2 moeten wachten tot je hem binnen hebt. Beter bestel je hem bij BlahDvd.
Niet te besturen/vliegen... Wel dat ze er zijn...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:36 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ben ik nou gek of zie ik daar toch echt een vliegtuig (die niet in het spel zouden zitten)
Jij bent gek ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:36 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ben ik nou gek of zie ik daar toch echt een vliegtuig (die niet in het spel zouden zitten)
Ik heb er weleens wat blu-rays besteld, dat ging prima. Games heb ik geen ervaring mee, maar voor zover ik weet heeft de site een goede reputatie. En GT5:P is er zelfs nog iets goedkoper dan bij Play.comquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Ben je toevallig bekend met je geadviseerde webshop?
Ik weet genoeg. Thnx voor de tipquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:44 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik heb er weleens wat blu-rays besteld, dat ging prima. Games heb ik geen ervaring mee, maar voor zover ik weet heeft de site een goede reputatie. En GT5:P is er zelfs nog iets goedkoper dan bij Play.com
Geweldige deal,.... echt een nette set!quote:Op woensdag 26 maart 2008 02:31 schreef Qunix het volgende:
Dit haal ik:
[ afbeelding ]
29 maart is de dag waarop Gran Turismo 5 Prologue in de Nederlandse winkels ligt. Één dag eerder ook te downloaden via Playstation Netwerk Store. Voor de nog niet PS3 bezitters is dit het moment om een PS3 aan te schaffen! Vanaf 29 maart is een 40gb PS3 + GT5 Prologue voor ¤399 beschikbaar!
Indrukwekkend,....... ziet er beter uit dan de gemiddelde shooterquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:47 schreef Sackboy het volgende:
Metal Gear Online
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was gisteravond bij de MM in Eindhoven. Daar was ie (zeiden ze tenminste) nog niet gearriveerd. Maar hij keek wel in hun systeem kijken en hij had er 26-3 als datum staan (heeft ie me ook laten zien). Ik ga dan ook straks na mijn werk weer even kijkenquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:03 schreef Tumble het volgende:
gaan er nog mensen vandaag op jacht naar gt5P? benieuwd of ie al ergens los te peuteren is
quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:21 schreef RedemptioN het volgende:
ik was van plan gisteren te gaan...had ik me portomonix niet bij me
dus dat wordt vandaag na het werk even langs gaan, meteen even langs de MM dan hehe
vind je ?quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Indrukwekkend,....... ziet er beter uit dan de gemiddelde shooter
iddquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Indrukwekkend,....... ziet er beter uit dan de gemiddelde shooter
En wat is daarbij het voordeel boven het Uncharted+RC pack? De extra controller?quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:28 schreef Raantje het volgende:De speelgoedwinkel in veldhoven is lief voor Raantje! In plaats van het pakket {PS3, Ratchet&Clank + Fifa + extra controller} maken ze voor mij een pakketje met ipv Fifa, Uncharted erin! Voor dezelfde prijs!! Vanmiddag ophalen, zinin!
Hij had het over de gemiddelde shooter.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vind je ?
vind cod 4 veel mooier
Het voordeel is dat het pakket wat jij noemt niet meer te krijgen is (niet waar ik hem wil kopen althans). En er komen vast nog meer spellen als deze twee, dus die extra controller komt heus nog een keer van pas..!quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En wat is daarbij het voordeel boven het Uncharted+RC pack? De extra controller?Kun je beter wachten op de Dual Shock want die extra controller is juist voor multiplayer en dat heb je niet met Unch en RC...
Als je kijkt naar de totale prijs is het dertig euro extra voor de controller .. maar aangezien de Unch+Rat pakket waar ik het wil kopen, tijdelijk 400 euro is, betaal je dus 100 extra voor die ene controller.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:38 schreef Raantje het volgende:
[..]
Het voordeel is dat het pakket wat jij noemt niet meer te krijgen is (niet waar ik hem wil kopen althans). En er komen vast nog meer spellen als deze twee, dus die extra controller komt heus nog een keer van pas..!
resistance vind ik nog mooierquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:36 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hij had het over de gemiddelde shooter.
Hmzz, volgens mij is die nu overal al te koop. Ik lees meer en meer berichten over shops die niet wachten tot vrijdag.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:06 schreef Cid het volgende:
Net GT5:Prologe gehaald bij Eplaza....ben ff checken
Hot damn (raced naar de stad)quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:06 schreef Cid het volgende:
Net GT5:Prologe gehaald bij Eplaza....ben ff checken
me2quote:Op woensdag 26 maart 2008 02:31 schreef Qunix het volgende:
Dit haal ik:
[ afbeelding ]
29 maart is de dag waarop Gran Turismo 5 Prologue in de Nederlandse winkels ligt. Één dag eerder ook te downloaden via Playstation Netwerk Store. Voor de nog niet PS3 bezitters is dit het moment om een PS3 aan te schaffen! Vanaf 29 maart is een 40gb PS3 + GT5 Prologue voor ¤399 beschikbaar!
Is de bediening van MGS niet veels te ingewikkeld voor online play?quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:47 schreef Sackboy het volgende:
Metal Gear Online
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou best lullig zijn. Maken ze een online spelletje, kan je hem straks niet online spelenquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is de bediening van MGS niet veels te ingewikkeld voor online play?
In je eentje rondsneaken is natuurlijk anders dan teambased. Je moet dit volgens mij meer zien als een tactische objective-based shooter in het MGS universum dan als volwaardige stealth espionage game.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is de bediening van MGS niet veels te ingewikkeld voor online play?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |