abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin zondag 23 maart 2008 @ 19:30:30 #1
35723 crew  GGMM
pi_57564421

Verschillen 40 & 60 GB PS3's
Sony's 40 GB model PS3 is geschikt voor het afspelen van CD, DVD, Blu-Ray, PlayStation 1, en natuurlijk de nieuwe PlayStation 3 games. Klaar voor High-Definition weergave en met uitgebreidere online mogelijkheden dan de PlayStation 2. In Europa verkrijgbaar sinds oktober 2007.
Huidige prijs ¤ 399,-

Voor de lancering van het 40 GB model was er ook een 60 GB model verkrijgbaar. Dit model kan ook overweg met PlayStation2 spellen en biedt onderteuning voor Super Audio CD's. (SACD's). Dit model was verkrijgbaar sinds maart 2007 tot de laatste modellen uitverkocht raakten eind 2007.
Huidige prijs n.v.t.

• Draadloze SIXAXIS-controller
    Dit systeem neemt de bewegingen van je handen waar en maakt zo intuïtieve interactieve gameplay in realtime mogelijk. Dankzij de draadloze Bluetooth-technologie kunnen 7 spelers tegelijkertijd van de draadloze SIXAXIS-controller gebruik maken zonder dat hier andere externe hulpmiddelen voor nodig zijn.

• Draadloze Dual-Shock3-controller
    Naast de Sixaxis-controller is er nu ook de Dual-Shock3 aangekondigd. Deze is vergelijkbaar met de Sixaxis maar dan met toegevoegde rumble.

Tijdens de launch waren een aantal games beschikbaar, zoals Resistance: Fall of Man, Motorstorm, Ridge Racer 7, Call of Duty 3, F1 Championship en Genji2.
    Hoewel er in de line-up van de launch-games voor iedereen wel wat interessants te vinden was, duurde het naar het idee van velen erg lang voordat er voldoende games van goede kwaliteit beschikbaar waren.
    Intussen zijn we een aantal maanden verder en zijn er een flink aantal goede titels bijgekomen. Een overzicht:

Assassin's Creed: Free-roaming stealth-action game.
    Speel als de assassin Altaïr in 1191 na Christus. De derde kruistocht naar het ''heilige land'' heeft chaos veroorzaakt. Het is aan de assassin's de taak om het bloedvergieten te stoppen door druk te zetten op beide partijen: de moslims en de kruisvaarders.

Call of Duty 4: Modern Warfare: FPS-shooter
    De speler vecht als U.S. Marine en British S.A.S. soldaat tegen een groep los geslagen Russische terroristen. De groep probeert een staatsgreep te plegen in het onstabiele Rusland wat resulteert in een bloederige burgeroorlog.

Burnout: Paradise: Race/crash
    In Burnout™ Paradise bepaal jij wat er wanneer en waar gebeurt! Geniet van de vrijheid op het wegennet van Paradise City. Race & beuk via de drukke snelwegen van de stadstraten naar de kronkelende bergweggetjes: de omgeving is er om door jou ontdekt te worden!

Uncharted: Drake's Fortune: Action/adventure
    Een 400 jaar oude aanwijzing in de doodskist van Sir Francis Drake is de aansporing voor Nathan Drake om op expeditie te gaan naar de legendarische schatkamer van EL Dorado. In elke situatie moet je tot het uiterste gaan om te overleven. Schuw geen enkel middel.

Guitar Hero III: Legends of Rock: Muziek/Simon says
    Het is weer tijd om te rocken! Dit jaar komt er weer een gloednieuwe Guitar Hero uit waar de gamers er lustig op los kunnen rammen op hun gitaar. Dit keer komen er weer een scala aan goede rocknummers voorbij van diverse artiesten.

Devil may cry 4: Actie
    De duivelse en twisted Nero wiens zwaard de demonen doormidden klieft alsof het niks is, zal in dit deel weer met tegenstanders te maken krijgen waar het scherm min of meer te klein voor is.

PlayStation 3 is veel meer dan games alleen. Met de krachtige Blu-ray Disc-speler en een hardeschijf is het systeem namelijk ook uitermate geschikt voor al je videobestanden.

Door de ingebouwde Blu-ray Disc-speler bekijk je je favoriete films in echte high definition (tot 1080p, afhankelijk van je televisietoestel). Dankzij de enorme opslagcapaciteit per BD (op één double layer Blu-ray Disc kan tot wel drie uur HD-video en negen uur bonusmateriaal in standaard definitie (SD) worden opgeslagen) weet je zeker dat je tijdens het kijken niet opeens het schijfje hoeft te verwisselen. Je visuele entertainment gaat echter nog verder dan de schitterende Blu-ray Disc-speler. PS3 is als kern van je multimediaset namelijk ook de ideale plaats om een heleboel digitale videobestanden op te slaan, te organiseren en te bekijken. Sla je bestaande digitale films op de Harde Schijf van je PLAYSTATION 3-systeem op en download nieuwe content uit de PLAYSTATION®Store, zoals high definition-films en gametrailers.

Welke tv's zijn geschikt voor high definition weergave? Welke kabels kun je het beste gebruiken? Wat heb je nodig om van multichannel audio te genieten? Waar kun je alles kwijt over HDTV's en multichannel audio icm de Playstation 3? Dat kan allemaal in het:

High Definition & Multichannel Audio topic
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09

Zodra je je PlayStation3 op jouw wensen hebt afgestemd, kun je online gaan en je bij het Playstation Network (PSN) aansluiten.
    Zodra je je onder het kopje Vrienden in het Beginmenu bij PSN hebt aangemeld, heb je toegang tot de PLAYSTATION®Store. Hier vind je gratis gamedemo's, high definition-filmtrailers en heel veel bonuscontent voor een heleboel games. Bovendien kun je hier volledige en exclusieve PlayStation3-games kopen en downloaden.

Via de internetbrowser maak je verbinding met het internet. Bezoek al je favoriete websites, voeg je favoriete pagina's aan je bladwijzers toe en open verschillende sites in maar liefst zes vensters om zo snel mogelijk te kunnen surfen.
    Onder Netwerk vind je ook nog de optie Remote-play waarmee je de kracht van PlayStation3 op je PSP kunt ervaren en bovendien al je opgeslagen foto's, muziek en films op PSP kunt bekijken.

De online functie van de PlayStation 3 is t.o.v. de PS2 zeer groot geworden. Het gebruik van het PlayStation Network (PSN) zelf is gratis. Echter voor bepaalde content zoals games en add-ons dient wel betaald te worden. Wil je meteen aan de slag op het PSN en een rondje door Paradise City scheuren of een oorlog uitvechten met Call of Duty 4? Maak dan gebruik van het ondestaande overzicht van PSN-namen van de FOK!-leden:

PSN Tags

-Menn0- aka De_Evens
    American_Nightmare aka Am_Nightmare
    appelsjap aka CristalC
    Ash aka Leenart
    Assassin92 aka Assassin92Paul
    Athlon_2o0o aka Antiqua
    ATL aka ATL_NL
    Badabingea aka Juniah
    Beach aka Boerenlater
    Blackninjadude aka Darsiie
    brtausi aka brtausi
    CecilBDemented aka piraat
    Chocobo aka Sjotime
    Cid aka Cidolfas
    Crashcat as himself
    Deacon_Tigra aka Tec_Deacon
    dekkered aka Kogelvoer
    DeToXiC as himself
    Diablos1979 as himself
    Deviant1nl as Deviant1
    eChOeS_2003 aka Mark13
    Fallen aka Seraphus-Y
    Feen as himself
    Frozen aka oenemans
    GGMM as himself
    Gstyles aka GDV
    IlluZiaN aka Shiver23
    Janrad aka crashtestnl
    J. Clarkson aka Evil_Tuinhekje
    JoMo0 aka Jordy_
    Koenz0r as himself
    KoosyNL as himself
    Kremers aka LT_Dirty_Harry
    Marcek aka marsmel
    Markofnikoff aka Markofnikoff
    Masegate aka ButsMG
    Mcintosh aka s_h_i_t_t_i_n_g
    Mickey_Blue_Eyes aka Blue-Eyed-NL
    Mindstate aka MindstateNL
    Mister J.Lo aka Achillias
    mrdjey as himself
    Neverstop aka NeverstopNL
    Nlboy as Nlboy87
    Notorious_Roy as himself
    Nudie aka MIC-NL
    NutKees aka LarryLaffer
    OudFruit aka Paulster
    Pipo_de_Clown aka DonDennis61
    Quore166V6 aka Quore 166V6
    RAM_ aka Mones_NL
    RC2 aka RC2RC2
    RedemptioN aka diTani
    Renzokuken aka Puddled_nl
    Rock-Shocker aka Private_Jarhead
    Sixty4 as himself
    Slomy aka Slomy
    SnakeNL as himself
    SocialDisorder aka SD_NL
    SToRM81 aka NL_SToRM
    SuperFruitig as himself
    Survivalism aka Nick595
    Tabbbert aka TabbertNL
    the_legend_killer aka Vroomen
    Tinuzzz_Talpa aka Tinuzzz
    trance_fan aka Nalyu
    Tumble as himself
    Unioz aka Xtra-m
    Vince22 aka Vince_NL
    WensMeester as himself
    Wessiej as himself
    Zeiksnor aka Poekimammi_nl
    2NuTz aka Sandah

Je kan zelf je PSN-nick toevoegen aan deze lijst door de OP in de FOK!Wiki te bewerken.
    Deze wordt dan in het volgende topic automatisch meegenomen.

Home, je thuis basis. Hier het hele overzicht van alle relevante links en de voorgaande topics. Informatie over PlayStation Home komt hier zodra er meer bekend is over een officiële public-beta of launch.

Links
  • Officiële site
  • Officiële plaatjes van de Playstation 3
  • Sony Computer Entertainment Inc.
  • PS3 nieuws op Fok!games
  • PS3 Only
  • Unoffical PS3 Network guide
  • PS3 ontleed
  • Folding@Home PS3 subteam ranking
  • PS3 software
  • PS3 Store Downloads
  • PS1 & PS2 compatibiliteit pagina
  • ThreeSpeech blog
  • Playstation US blog
  • 3 Busy Men online-store
  • 2 Biz online-store

Voorgaande Topics
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20
    21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40
    41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60
    61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80
    81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100
    101 | 102 | 103 | 104 | 105

(OP)
  • Alweer zo'n prachtige post van mij.
    Nicki Minaj en ik
    Mijn vissen in actie.
      zondag 23 maart 2008 @ 19:32:41 #2
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_57564485
    Titelloos Maar wel FIPO.

Anyway. Ik zit vast in de singleplayer van RB6V2, maar volgens mij heb ik hem wel bijna uit
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
    pi_57564691
    Ik hoor mensen over "PAL" ps3... is er een verschil dan tussen PAL ps3 en HDMI ps3? Of is het gewoon zelfde ps3 alleen anders aangesloten?
    Zijn er eigenlijk verschillende ps3's behalve in gb's de schijf?
      zondag 23 maart 2008 @ 19:57:32 #4
    137562 rakotto
    Anime, patat en video games
    pi_57565001
    PAL is europees
    NTSC-U - Amerikaans
    NTSC-J - Japans

HDMI is een techniek die op alle PS3 aanwezig is om het te verbinden met HDTV. Dat gebeurt dmv een HDMI kabel.
    All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
      zondag 23 maart 2008 @ 20:06:27 #5
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57565195
    tvp, in deze topic GT5:p
    PSN: diTani
      zondag 23 maart 2008 @ 20:06:52 #6
    125913 Devolution
    Beep beep Richie
    pi_57565205
    quote:
    Op zondag 23 maart 2008 19:43 schreef Qunix het volgende:
    Zijn er eigenlijk verschillende ps3's behalve in gb's de schijf?
    De 40GB PS3 kan geen PS2 spellen spelen

Ik zit te twijfelen of ik Virtua Fighter 5 moet kopen. Ik wil graag een vechtgame, het liefst Tekken. Maar die komt er voorlopig nog niet. Zijn er hier mensen die VF5 gespeeld hebben en zo ja, wat vond je ervan?
    "You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
    pi_57565286
    quote:
    Op zondag 23 maart 2008 20:06 schreef Devolution het volgende:

[..]

Ik zit te twijfelen of ik Virtua Fighter 5 moet kopen. Ik wil graag een vechtgame, het liefst Tekken. Maar die komt er voorlopig nog niet. Zijn er hier mensen die VF5 gespeeld hebben en zo ja, wat vond je ervan?
    Maat van mij heeft VF5 en ik moet zeggen dat het best een vermakelijke game is. Lekker simpel, niet over the top en leuk om met zijn 2en te doen.
    En natuurlijk El Blaze, de supercharacter van VF5.
    PSN tag: Nick595 (Beter wist ik niet)
    pi_57565412
    quote:
    Op zondag 23 maart 2008 20:06 schreef Devolution het volgende:

[..]

PS1 games wel... Apart.
      Redactie Games zondag 23 maart 2008 @ 20:19:52 #9
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57565473
    Ik krijg deze week Virtua Fighter 5 binnen (oh noes een game die ik nog niet had ) dus dat was wel nodig.
    .....Kennedy
    pi_57565533
    quote:
    Op zondag 23 maart 2008 20:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
    Kan iemand mij vertellen of ik voor de PS3 Singstar ook liedjes kan bestellen/betalen met Paypal? Heb online gezocht en kon alleen iets vinden over wirecard maar dat duurt 3-4 dagen en ben nu bij me schoonzusje en die wil vanaaf al liedjes zingen (oja en ze zingt vals ) En nee ze heeft geen creditcard

Wie kan mij aub snel van info voorzien?
      Redactie Games zondag 23 maart 2008 @ 20:25:52 #11
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57565588
    Kijk in het psp topic voor antwoord
    .....Kennedy
      zondag 23 maart 2008 @ 20:27:16 #12
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_57565622
    quote:
    Op zondag 23 maart 2008 18:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Als je beter had opgelet dan komt er binnenkort speciaal voor dit een patch uit om het wel mogelijk te maken verder is de PSN netwerk zeer stabiel en gratis wat voor mij echt een afweging was tussen beide consoles.

Want 60 euro voor het gebruiken van een netwerk op jaarbasis vind ik persoonlijk gewoon veel geld als het niet eens perfect werkt.
    Binnenkort Speciaal duurt al veels te lang, toen ik mijn PS3 eind oktober kocht was het al binnenkort en het blijft binnenkort...
    En voor die 60 euro per jaar heb je wel iets wat perfect werkt, en wat is 60 euro per jaar nou man?
    5 euro per maand, daar lig ik dus echt niet wakker van.
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      zondag 23 maart 2008 @ 20:29:28 #13
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57565668
    quote:
    Op zondag 23 maart 2008 16:21 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Gister wat te veel gedronken en toen 3 poppetjes gekocht
    Whahahahaha,... zo genoten van deze post

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
    pi_57566288
    quote:
    Op zondag 23 maart 2008 20:22 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]
    wirecard doet het niet meer in de store
    fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
    pi_57566686
    quote:
    Op zondag 23 maart 2008 20:17 schreef Qunix het volgende:

[..]

PS1 games wel... Apart.
    ook geen ps1 natuurlijk einstein

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2008 21:16:56 ]
      Redactie Games zondag 23 maart 2008 @ 21:17:25 #16
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57566704
    Alsof ik nog niet genoeg ps3 games heb gekocht, zojuist Full Auto 2 gekocht

Deel 1 was echt gaaf vond ik en nu bij VGP voor 18 euro incl.
    .....Kennedy
      zondag 23 maart 2008 @ 21:27:31 #17
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_57566924
    Ik hoorde iemand Koekje zeggen dat ze aan BC werken voor de 40gb ps3 .. heeft iemand daar een bron van?

Hierna hou ik er echt over op hoor!
    Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
    *O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
    pi_57567932
    TVP

Laatste tijd vooral bezig met Motorstorm, terwijl ik nog een klein gedeelte van Ratchet moet en Uncharted nog vrijwel helemaal. Maar ik heb zo'n enorme zin in GT5:P. GT is voor mij de reden geweest om een PS3 aan te schaffen. Alleen zonde dat daarna het wachten op de feitelijke game nog erger gaat worden.
    ......
      zondag 23 maart 2008 @ 22:19:26 #19
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_57568005
    iemand die dit
    Te koop heeft voor een leuk prijsje?
      Redactie Games zondag 23 maart 2008 @ 22:23:05 #20
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57568080
    Vind je 16 euro een leuke prijs?
    Zoja 3BM : http://stores.ebay.nl/Eli(...)230610QQftidZ2QQtZkm
    .....Kennedy
      zondag 23 maart 2008 @ 22:31:09 #21
    4259 JK
    In for a penny, in for a pound
    pi_57568276
    Ik zit te twijfelen om een xbox 360 of een ps3 te kopen voor GTA 4 (en natuurlijk andere titels).
    Ik ben er alleen niet helemaal over uit welke ik moet nemen. Zullen vast wel meer mensen last van gehad hebben Ik heb op dit moment nog een PS2 en heb ook een Xbox dus met beide heb ik ervaring.

Waar ik benieuwd naar ben, is hoeveel downloadable playable demo's er op het PSN staan, omdat ik niet van plan ben erg veel games te kopen, zowel voor de x360 als ps3 zijn ze voorlopig nog best prijzig en als je dan toch een demo kan spelen is dat voor mij ook prima.

Nu nog even de redenen waarom ik een PS3 of X360 zou kopen (ipv de ander);

- Ik zou een PS3 kopen omdat deze al ingebouwde WiFi heeft, minder herrie maakt dan een x360 en omdat ik wat bang ben voor een defecte console. Ik lees namelijk al verhalen over mensen die 'm voor de 3e keer mogen inleveren.

- Daarnaast zou ik wel weer een x360 willen voor de vele demo's op marketplace en dat de prijs van de Premium toch een stuk lager ligt dan de PS3. Wel zonder WiFi, daar moet ik weer 80 euro bij op tellen. Het verschil wordt dan al een stuk minder.

Demo's zijn natuurlijk niet alles, dus dan zou je WiFi, een bak herrie en RRoD's moeten overwegen en dan kom ik misschien eerder uit bij een PS3. De PS3 vind ik persoonlijk ook een fijnere controller hebben. BluRay of HD-DVD kan me eigenlijk weinig schelen (qua films dan, niet qua dataopslag natuurlijk, hoe meer hoe beter).

Komt Ace Combat 6 overigens naar de PS3? Zou een schande zijn als die niet komt, de serie starte op de PSX.

Eigenlijk ben ik denk ik al een beetje om voor de PS3, maar ben wel even benieuwd in hoeverre de demo's al te krijgen zijn. Voor de PSP was dat altijd minimaal...
      zondag 23 maart 2008 @ 22:34:01 #22
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_57568361
    quote:
    Op zondag 23 maart 2008 21:27 schreef Gamer_V het volgende:
    Ik hoorde iemand Koekje zeggen dat ze aan BC werken voor de 40gb ps3 .. heeft iemand daar een bron van?

Hierna hou ik er echt over op hoor!

Ik had 't ook maar ergens opgevangen hoor, weet niet of 't klopt.
      zondag 23 maart 2008 @ 22:35:39 #23
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_57568407
    Ik heb me op m'n PS3 aangemeld voor 't Playstation Network, dan kan ik op m'n computer ook met die inloggegevens op de site komen? Want ik krijg 't niet voor elkaar.
    pi_57568448
    quote:
    Op zondag 23 maart 2008 21:16 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

ook geen ps1 natuurlijk einstein
    ja dus wel einstein!

over die psn demo's, het zijn er heel veel, enige voorwaarde is dat je een US account aanmaakt, blijf je bij 1 (EU) account, stelt het niet veel voor, mocht je echt alles willen, kan je ooknog een JAP account aanmaken, maar dat raad ik je af, omdat het heel moelijk is, (kan jij japans? ik niet ) en de dingen die daar extra zijn meestal ook wel in de USA store komen na een tijdje...
    Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
    De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
    Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
      zondag 23 maart 2008 @ 22:40:20 #25
    4259 JK
    pi_57568546
    Vaag dat de USA store dan meer heeft dan de EUR store... ik zie in de OP wel een linkje naar PSN Store Downloads... en dat zijn dan .pkg bestanden. Kwestie van downloaden op de PC en via wireless (of UTPkabel) naar je PS3 gooien? In dat geval zie ik al genoeg downloads aan speelbare demo's !
      zondag 23 maart 2008 @ 22:53:25 #26
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57568937
    quote:
    Op zondag 23 maart 2008 22:40 schreef JK het volgende:
    Vaag dat de USA store dan meer heeft dan de EUR store... ik zie in de OP wel een linkje naar PSN Store Downloads... en dat zijn dan .pkg bestanden. Kwestie van downloaden op de PC en via wireless (of UTPkabel) naar je PS3 gooien? In dat geval zie ik al genoeg downloads aan speelbare demo's !
    gewoon amerikaanse store account aanmaken, dan heb je genoeg demo's tot je beschikking ^^, aanbod bij nederlandse store is gewoon belachelijk slecht...die bestaat gewoon niet zeg maar

ik heb volgens mij elke demo al gespeeld die op de ps store staat ^^ wel handig iig

suc6 met de moeilijke keuze ^^
      zondag 23 maart 2008 @ 23:01:27 #27
    4259 JK
    pi_57569167
    Het is idd een hele lastige keuze... vooral ook omdat je nu op de 360 wel Ace Combat hebt en bijv. Dead Rising... lijkt me een superspel. Maarja... RRoD's, een machine die veel herrie maakt... en dan nog eens een losse wifi add-on te moeten kopen... zelfs de Elite heeft 'm niet onboard.

Online gamen doe ik verder weinig tot niet, dus wat mij betreft is het belangrijkste om demo's en updates te downloaden.

Verder heb ik het idee dat er nog niet veel leuke spellen op de PS3 beschikbaar zijn, maar dat komt vanzelf wel. GTA4 komt er aan en dat is de belangrijkste

Eerst m'n PS2 de deur uit werken en dan eens rondkijken. En dan de next-gen console aansluiten op een gewone ouderwetse beeldbuis-tv
      Forum Admin zondag 23 maart 2008 @ 23:14:41 #28
    35723 crew  GGMM
    pi_57569278
    Kan je alleen je geld opwaarderen via een creditcard? beetje kut.
    Alweer zo'n prachtige post van mij.
    Nicki Minaj en ik
    Mijn vissen in actie.
    pi_57570667
    Mijn PS3 is tijdens FIFA 2008 kapot gegaan . Tijdens een wissel bleef hij hangen, ik heb hem met de achterste aan/uit schakelaar opnieuw aan moeten zetten. Daarna pakte hij geen enkele CD meer . Hij is RMA gestuurd en Vrijdag bij Sony aangekomen.

De klantenservice van Sony vertelde me doodleuk dat ik ongeveer 4 weken kon wachten op een ruil exemplaar omdat de 60GB slecht leverbaar was. Dit vind ik echt absurd lang.
    pi_57570879
    quote:
    Op zondag 23 maart 2008 22:37 schreef ryangozer het volgende:

[..]

ja dus wel einstein!
    Sorry whut ?!
    pi_57570970
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 00:16 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Sorry whut ?!
    Hij is wel backwards compatible met PS1 games, alleen niet met PS2 games
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
      maandag 24 maart 2008 @ 00:25:20 #32
    125913 Devolution
    Beep beep Richie
    pi_57571091
    quote:

[..]

Sorry whut ?!
    Ik weet niet of hij gelijk heeft en dat de 40GB PS3 PS1-spellen kan spelen, maar ik denk van wel. De reden dat de 40GB-PS3 geen PS2 spellen kan spelen is vanwege het ontbreken van emotion-engine-emulatie (emotion engine = de ps2 cpu). De PS1 had deze emotion engine niet en daarom denk ik dat PS1-spellen geen probleem zijn.
    "You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
    pi_57571105
    GTA IV
    pi_57571211
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 00:26 schreef Cyberia18 het volgende:
    GTA IV

MGS 4
      Redactie Games maandag 24 maart 2008 @ 00:32:28 #35
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57571254
    Cyb mijn 360 is kapot, is het niet dolletjes
    .....Kennedy
      maandag 24 maart 2008 @ 00:36:09 #36
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_57571328
    quote:
    Op zondag 23 maart 2008 22:31 schreef JK het volgende:
    Ik zit te twijfelen om een xbox 360 of een ps3 te kopen voor GTA 4 (en natuurlijk andere titels).
    Ik ben er alleen niet helemaal over uit welke ik moet nemen. Zullen vast wel meer mensen last van gehad hebben Ik heb op dit moment nog een PS2 en heb ook een Xbox dus met beide heb ik ervaring.

Waar ik benieuwd naar ben, is hoeveel downloadable playable demo's er op het PSN staan, omdat ik niet van plan ben erg veel games te kopen, zowel voor de x360 als ps3 zijn ze voorlopig nog best prijzig en als je dan toch een demo kan spelen is dat voor mij ook prima.

Nu nog even de redenen waarom ik een PS3 of X360 zou kopen (ipv de ander);

- Ik zou een PS3 kopen omdat deze al ingebouwde WiFi heeft, minder herrie maakt dan een x360 en omdat ik wat bang ben voor een defecte console. Ik lees namelijk al verhalen over mensen die 'm voor de 3e keer mogen inleveren.

- Daarnaast zou ik wel weer een x360 willen voor de vele demo's op marketplace en dat de prijs van de Premium toch een stuk lager ligt dan de PS3. Wel zonder WiFi, daar moet ik weer 80 euro bij op tellen. Het verschil wordt dan al een stuk minder.

Demo's zijn natuurlijk niet alles, dus dan zou je WiFi, een bak herrie en RRoD's moeten overwegen en dan kom ik misschien eerder uit bij een PS3. De PS3 vind ik persoonlijk ook een fijnere controller hebben. BluRay of HD-DVD kan me eigenlijk weinig schelen (qua films dan, niet qua dataopslag natuurlijk, hoe meer hoe beter).

Komt Ace Combat 6 overigens naar de PS3? Zou een schande zijn als die niet komt, de serie starte op de PSX.

Eigenlijk ben ik denk ik al een beetje om voor de PS3, maar ben wel even benieuwd in hoeverre de demo's al te krijgen zijn. Voor de PSP was dat altijd minimaal...
    Demo's:
    http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=psnetwork&thread.id=47399
    http://community.eu.playstation.com/showthread.php?t=115915

bovenste is US store onderste is EUR store. Van beidde schijn je demo's te kunnen downloaden.
    Ik zelf stond ook voor dezelfde keuze. En de betrouwbaarheid en interne wifi heeft me over de streep gehaalt.

Heeft de Premium bovendien wel een hdmi output?
    I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
    pi_57571344
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 00:32 schreef Wessiej het volgende:
    Cyb mijn 360 is kapot

pi_57571355
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 00:36 schreef merino het volgende:

[..]

Yep.
      maandag 24 maart 2008 @ 00:39:37 #39
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_57571414
    zit nog te twijfelen over een Premium voor Mass Effect, Bioshock, Gears of War en straks Alan Wake maar zit dan ook weer te denken dat 4 titels ook niet echt genoeg reden is om een xdoos aan te schaffen.
    I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
    pi_57571580
    Grote kans dat Gears of War 3, Mass Effect 2 en Bioshock 2 op de PS3 verschijnen. Dus om dan daar alleen een 360 voor te halen...

Persoonlijk denk ik inderdaad ook meer aan Alan Wake en Ninja Gaiden II bijvoorbeeld. En vanwege Xbox Live natuurlijk
      maandag 24 maart 2008 @ 00:54:52 #41
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_57571743
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 00:46 schreef Cyberia18 het volgende:
    Grote kans dat Gears of War 3, Mass Effect 2 en Bioshock 2 op de PS3 verschijnen. Dus om dan daar alleen een 360 voor te halen...
    Dat zou echt prachtig nieuws zijn
    heb je daar toevallig ook linkjes over?
    quote:
    Persoonlijk denk ik inderdaad ook meer aan Alan Wake en Ninja Gaiden II bijvoorbeeld. En vanwege Xbox Live natuurlijk
    Ninja Gaiden boeit me gelukkig niet. Alan Wake zou ik echter wel heel erg graag kunnen spelen.
    Live wil ik dan juist weer niet omdat je dan ook nog eens een wireless adapter moet halen en een live abbonement.
    Hoop liever dat Sony zijn online zaakjes op orde stelt.
    pi_57571855
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 00:54 schreef merino het volgende:

[..]

Dat zou echt prachtig nieuws zijn
    heb je daar toevallig ook linkjes over?
    [..]
    Is gewoon een kwestie van de laatste ontwikkelingen op gamesgebied in de gaten houden . EA heeft Bioware overgenomen waardoor de kans op een Mass Effect deel voor de PS3 aanzienlijk is gestegen. Wat Gears of War betreft zou MS een deal hebben getekend met Epic voor alleen de eerste 2 delen. Bovendien is Epic uitermate tevreden over hardware performance van de PS3 en UT III liep grafisch dan ook soepel.

En Bioshock tenslotte...2K Boston is zoekende naar PS3 programmeurs. En welk spel hebben ze nu in ontwikkeling? Bioshock 2.
    pi_57571904
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 00:54 schreef merino het volgende:
    [..]

Live wil ik dan juist weer niet omdat je dan ook nog eens een wireless adapter moet mag halen en een live

Bovendien betaal ik liever 60 euro voor een stabiele service met een uitgebreide aanbod aan content, dan voor een half gebakken online service waarbij om de haverklap de servers uitvallen. 5 euro per maand is een scheet.
      maandag 24 maart 2008 @ 01:17:08 #44
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_57572178
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 01:00 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Is gewoon een kwestie van de laatste ontwikkelingen op gamesgebied in de gaten houden . EA heeft Bioware overgenomen waardoor de kans op een Mass Effect deel voor de PS3 aanzienlijk is gestegen. Wat Gears of War betreft zou MS een deal hebben getekend met Epic voor alleen de eerste 2 delen. Bovendien is Epic uitermate tevreden over hardware performance van de PS3 en UT III liep grafisch dan ook soepel.

En Bioshock tenslotte...2K Boston is zoekende naar PS3 programmeurs. En welk spel hebben ze nu in ontwikkeling? Bioshock 2.
    Ik mag het hopen!!
    Vooral Mass Effect ( ) zou ik erg graag op de PS3 zien
      maandag 24 maart 2008 @ 02:17:19 #45
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_57573058
    BOOKMARK
    * nog steeds toevoegbaar
    Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
    *Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
    GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
    Pax & Pry Free download
      maandag 24 maart 2008 @ 02:44:45 #46
    154173 Schimpie
    RJC RJC RJC
    pi_57573348
    quote:
    Op zondag 23 maart 2008 20:10 schreef Survivalism het volgende:

[..]

Maat van mij heeft VF5 en ik moet zeggen dat het best een vermakelijke game is. Lekker simpel, niet over the top en leuk om met zijn 2en te doen.
    En natuurlijk El Blaze, de supercharacter van VF5.
    Dit is de eerste keer dat ik iemand zie die VF "lekker simpel" vindt.
      maandag 24 maart 2008 @ 08:13:16 #47
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57574028
    Dat is een flinke patch

Valve does not develop PS3 versions of its games internally but outsources them to a third-party. It has said this is the model it will follow for the foreseeable future.

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=95107
      maandag 24 maart 2008 @ 08:44:52 #48
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57574115
    Gratis content voor Rainbow Six Vegas 2

Ga naar 'Extras' - 'Comcast Gift' en type in: 'comcast faster '

Dit unlocked (geen download) een extra map voor het spel genaamd 'Comcast Event'. Een soort high speed Internet event in het echt ofzo,.... heb de map nog niet geprobeerd maar het werkt wel. Heb de map net unlocked! Dit riekt naar in-game reclame of in ieder geval een experiment, maar who cares. Gratis content sla ik niet af!

maandag 24 maart 2008 @ 09:27:40 #49
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57574311
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 08:13 schreef Chocobo het volgende:
    Dat is een flinke patch

Valve does not develop PS3 versions of its games internally but outsources them to a third-party. It has said this is the model it will follow for the foreseeable future.

komt doordat gabe newell een M$ lover is en niet van uitdagingen houdt
      maandag 24 maart 2008 @ 10:54:50 #50
    4259 JK
    pi_57575017
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 00:36 schreef merino het volgende:

[..]

Demo's:
    http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=psnetwork&thread.id=47399
    http://community.eu.playstation.com/showthread.php?t=115915

bovenste is US store onderste is EUR store. Van beidde schijn je demo's te kunnen downloaden.
    Ik zelf stond ook voor dezelfde keuze. En de betrouwbaarheid en interne wifi heeft me over de streep gehaalt.

Thanks voor de links. De US store heeft er een berg meer.
    De Premium heeft geen HDMI output, dat heeft alleen de Elite. Maar zolang ik nog geen dikke LCD tv heb (en die komt pas als mijn huidige tv van 4 jaar a 5 jaar oud de geest geeft), denk ik daar niet eens aan.

Jij zegt betrouwbaarheid die jou over de streep trok maar ik ben gister nog even wat wezen googlen en ik heb het idee dat de kwaliteit van de huidige next-gen's zwaar tegenvalt. De Xbox360 kent z'n problemen die volop in de media zijn geweest (en MS daardoor de garantieperiode naar 3 jaar heeft omhooggetrokken), maar Sony kent ook z'n problemen met het ineens niet meer kunnen lezen van discs. Soms na een paar maanden, soms al na 2 weken tot bij iemand zelfs al na een half uurtje dat ie uit de doos was!

Daar zit ik niet op te wachten, niemand niet natuurlijk. Maar aangezien de consoles aardig wat kosten en je misschien al na een paar maanden een refurbished PS3 krijgt... moet er niet aan denken!!!! Met m'n Wii had ik ook al een powersupply die flink piepte als de unit uit stond.

Dus tot die tijd twijfel ik toch nog heel even welke ik nou moet nemen
    Een Premium kost nu 265 euro, geen geld...

Maar qua betrouwbaarheid (van beide consoles).... mijn PS2 die 5 jaar oud is werkt nog als een tierelier, even als mijn Gamecube en Xbox1 die ook hun leeftijd hebben....

Dit is nog een moeilijkere keus dan bij de McDonalds je bestelling doorgeven
    pi_57575222
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 10:54 schreef JK het volgende:

[..]

De Premium heeft geen HDMI output, dat heeft alleen de Elite. Maar zolang ik nog geen dikke LCD tv heb (en die komt pas als mijn huidige tv van 4 jaar a 5 jaar oud de geest geeft), denk ik daar niet eens aan.
    Hola, even nuanceren, elke Xbox360 heeft nu HDMI. De Arcade, Premium/Pro en Elite. Mocht je er eentje willen kopen, kijk dan even op de sticker op de zijkant van de doos. Staat er 175 Watt dan heb je de nieuwste versie met de 65nm chip. Even nuanceren over de RROD, Ik heb er een sinds september 2006 en die doet het nog steeds probleemloos. (Al verwacht ik wel dat hij een keer kapot zal gaan )
    Dobbert nu even niet de wereld rond.
      maandag 24 maart 2008 @ 11:16:46 #52
    4259 JK
    pi_57575366
    Hmmm Theebag, dan zijn ze op de site van Microsoft niet goed bezig. Daar geven ze aan dat alleen de Elite namelijk een HDMI-poort heeft. Misschien marketing-trucje om meer Elite's te verkopen

Ik vind het alleen wel jammer dat zowel de 360 als de PS3 gewoon niet 100% stabiel en betrouwbaar genoemd kunnen worden. Van een Chinese auto mag je verwachten dat deze niet helemaal naar je verwachtingen zal werken of gebreken zou hebben. Maar een stukje hardware van Microsoft en Sony wat voor enkele honderden euro's over de toonbank gaat moet wat mij betreft gewoon betrouwbaar zijn met een klein uitvalpercentage.

Maarja, die discussie zal vast al wel eens gevoerd zijn
      maandag 24 maart 2008 @ 11:50:26 #53
    102036 janrad
    Gek op mijn Mac
    pi_57575886
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 08:44 schreef Chocobo het volgende:
    Gratis content voor Rainbow Six Vegas 2

Ga naar 'Extras' - 'Comcast Gift' en type in: 'comcast faster '

Dit unlocked (geen download) een extra map voor het spel genaamd 'Comcast Event'. Een soort high speed Internet event in het echt ofzo,.... heb de map nog niet geprobeerd maar het werkt wel. Heb de map net unlocked! Dit riekt naar in-game reclame of in ieder geval een experiment, maar who cares. Gratis content sla ik niet af!

[ afbeelding ]
    Als ze er nou eerst voor gaan zorgen dat je online kunt spelen dan schiet het tenminste een beetje op.
    PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
      maandag 24 maart 2008 @ 11:58:07 #54
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57576011
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 11:50 schreef janrad het volgende:

[..]

Als ze er nou eerst voor gaan zorgen dat je online kunt spelen dan schiet het tenminste een beetje op.
    Ik heb de 360 versie,.... werkt prima!
    pi_57576498
    Is die update van Orange box al uit?Stond tijdje geleden paar dagen dus.Maar ik heb nog steeds geen update gezien.
    Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
    pi_57576554
    even verduidelijking over die HDMI poort, sinds de elite hebben ze het allemaal, maar alle xboxen die voor die tijd geproduceerd zijn, hebben het niet, dus als je pech hebt heb je het niet, daarom staat het op microsofts site zo, maar daarentegen is het maar een hele kleine kans dat je nu nog zon oude vind.
    Ja dit is m denkik echtwel! &lt;-- ik heb het 1m topic!
    pi_57576676
    Xboxgelul
      maandag 24 maart 2008 @ 14:35:58 #58
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57578952
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 12:24 schreef Slappy het volgende:
    Is die update van Orange box al uit?Stond tijdje geleden paar dagen dus.Maar ik heb nog steeds geen update gezien.
    Paar posts terug
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 08:13 schreef Chocobo het volgende:
    Dat is een flinke patch

pi_57579128
    Volgende week GT5: Prologue
    pi_57579319
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 12:32 schreef SuperFruitig het volgende:
    Xboxgelul
    PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
    pi_57580908
    quote:

[..]

Sorry whut ?!
    Backward compatibility:
    PlayStation (all models)
    PlayStation 2 (20 GB, 60 GB, 80 GB models)

http://en.wikipedia.org/wiki/PlayStation_3 rechterkolom onderaan
    pi_57581766
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 14:48 schreef Kremers het volgende:
      maandag 24 maart 2008 @ 17:24:01 #63
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_57582299
    quote:

[..]

Jij zegt betrouwbaarheid die jou over de streep trok maar ik ben gister nog even wat wezen googlen en ik heb het idee dat de kwaliteit van de huidige next-gen's zwaar tegenvalt. De Xbox360 kent z'n problemen die volop in de media zijn geweest (en MS daardoor de garantieperiode naar 3 jaar heeft omhooggetrokken), maar Sony kent ook z'n problemen met het ineens niet meer kunnen lezen van discs. Soms na een paar maanden, soms al na 2 weken tot bij iemand zelfs al na een half uurtje dat ie uit de doos was!

Daar zit ik niet op te wachten, niemand niet natuurlijk. Maar aangezien de consoles aardig wat kosten en je misschien al na een paar maanden een refurbished PS3 krijgt... moet er niet aan denken!!!! Met m'n Wii had ik ook al een powersupply die flink piepte als de unit uit stond.

Maar qua betrouwbaarheid (van beide consoles).... mijn PS2 die 5 jaar oud is werkt nog als een tierelier, even als mijn Gamecube en Xbox1 die ook hun leeftijd hebben....

Groot punt voor mij was dat de kosten van de Xbox360 met alle accesoires erbij (en dan reken ik dus wel wireless internet en hdmi output/kabel) nog duurder uitkwam dan de Playstation 3.

Kwa betrouwbaarheid, al zijn er idd ook genoeg problemen met de PS3 lijkt me dat toch nog steeds beter in orde dan de Xbox360. Punt voor mij tevens is de garantie afhandeling van een Engels speelsysteem. Microsoft verwachte dat ik die naar Engeland op zou sturen en Sony niet.

Dan is verder de PS3 stiller, heeft in mijn ogen betere exclusives dit jaar en er zal hopelijk ook minder van de xbox naar de ps3 gepoort worden.

Zijn eigenlijk enorm veel kleine dingetjes die ik allemaal in een spreadsheat tegen over elkaar gezet had voordat ik de keuze maakte.
    pi_57582410
    Volgens de US store is er een dingetje wat te downloaden is: "PS2 System Data (FREE)"
    Als ik dat download op een 40gb sys... Is het dan mogelijk om PS2 spellen te spelen?

Denk het niet hè?

Wel een gemis dat er geen ps2 spellen kan spelen op 40gb sys.
      maandag 24 maart 2008 @ 17:37:49 #65
    102036 janrad
    Gek op mijn Mac
    pi_57582560
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 14:48 schreef Kremers het volgende:
    Hier ook, bij de Whekamp besteld.
      maandag 24 maart 2008 @ 17:39:36 #66
    102036 janrad
    Gek op mijn Mac
    pi_57582593
    Sinds een paar dagen met pain bezig, een verslavend spelletje.
      maandag 24 maart 2008 @ 19:33:46 #67
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_57584847
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 17:29 schreef Qunix het volgende:
    Volgens de US store is er een dingetje wat te downloaden is: "PS2 System Data (FREE)"
    Als ik dat download op een 40gb sys... Is het dan mogelijk om PS2 spellen te spelen?

Denk het niet hè?

Wel een gemis dat er geen ps2 spellen kan spelen op 40gb sys.
    Als je het gelijk goed bekijkt op die store zie je dat het ondersteuning is voor PS2 spellen die een harde schijf gebruiken (FFXI Bijvoorbeeld), zodra je PS2 games op de 40 gig kan spelen zul je dat ongetwijfeld groot in het nieuws zien van games sites
    pi_57585968
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 19:33 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Als je het gelijk goed bekijkt op die store zie je dat het ondersteuning is voor PS2 spellen die een harde schijf gebruiken (FFXI Bijvoorbeeld), zodra je PS2 games op de 40 gig kan spelen zul je dat ongetwijfeld groot in het nieuws zien van games sites
    Da's waar ja...
      maandag 24 maart 2008 @ 20:30:00 #69
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_57586061
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 19:33 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Brooooon

Ik blijf hier posten omdat ik weet dat zodra GTA IV uit is, ik er een zal moeten halen.
    Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
      maandag 24 maart 2008 @ 20:38:42 #70
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_57586226
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 20:30 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Brooooon

Ik blijf hier posten omdat ik weet dat zodra GTA IV uit is, ik er een zal moeten halen.
    Lees je de post überhaupt wel?
      maandag 24 maart 2008 @ 20:42:03 #71
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_57586314
    Jaja. Er staat "zodra je PS2 games op de 40 gig kan spelen". Maar daar is niet iets van officieel bevestigd ofzo, alhoewel de meesten ervan uit gaan dat het wel zal gebeuren.

Begreep je überhaupt wel dat ik het daar over had?
    pi_57586603
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 20:42 schreef Gamer_V het volgende:
    Jaja. Er staat "zodra je PS2 games op de 40 gig kan spelen". Maar daar is niet iets van officieel bevestigd ofzo, alhoewel de meesten ervan uit gaan dat het wel zal gebeuren.

Begreep je überhaupt wel dat ik het daar over had?
    Ik denk dat jij degene bent die het niet begrijpt. Hij zegt juist dat daar niets over bevestigd is.
    &nbsp;
      maandag 24 maart 2008 @ 20:59:35 #73
    4259 JK
    pi_57586744
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 17:24 schreef merino het volgende:

[..]

Groot punt voor mij was dat de kosten van de Xbox360 met alle accesoires erbij (en dan reken ik dus wel wireless internet en hdmi output/kabel) nog duurder uitkwam dan de Playstation 3.

Kwa betrouwbaarheid, al zijn er idd ook genoeg problemen met de PS3 lijkt me dat toch nog steeds beter in orde dan de Xbox360. Punt voor mij tevens is de garantie afhandeling van een Engels speelsysteem. Microsoft verwachte dat ik die naar Engeland op zou sturen en Sony niet.

Dan is verder de PS3 stiller, heeft in mijn ogen betere exclusives dit jaar en er zal hopelijk ook minder van de xbox naar de ps3 gepoort worden.

Zijn eigenlijk enorm veel kleine dingetjes die ik allemaal in een spreadsheat tegen over elkaar gezet had voordat ik de keuze maakte.
    Jij hebt dan nog de HDMI kabel nodig, ik niet. Dus voor de X360 zit ik op 345 (incl. wifi), voor de PS3 op 399. Eigenlijk zou ik ze beiden eens moeten horen draaien als ze een spel aan het laden zijn... vraag me af of dat in een gameshop wel goed te horen valt.

Maar het grootste irritante punt vind ik gewoon dat welke je ook kiest, beiden kennen gewoon grote problemen waar een redelijk kans is dat jij daar ook last van gaat krijgen in de toekomst. Al valt het me wel op dat bij de meeste mensen na een update van COD4 de PS3 geen discs meer wilde lezen. Anyway, ik denk er nog lekker over na, ik ga nog een gamewinkel bezoeken en dan nog wachten op potentiele kopers van mn Gamecube en PS2, voor er een andere in huis komt....
    Qua aantallen defecten heb ik ook al tientallen Nederlandse PS3 eigenaren gezien... het vreemde was dat het voornamelijk veel PAL units waren die defect gingen ipv NTSC units...

Ander voordeeltje voor de PS; PS3 games zijn regiovrij????
      maandag 24 maart 2008 @ 21:02:28 #74
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_57586794
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 20:54 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Ik denk dat jij degene bent die het niet begrijpt. Hij zegt juist dat daar niets over bevestigd is.
    Ik snap wat er bedoeld wordt (en ik heb het niet eens over die update van de US store), maar hij gebruikt het woordje 'zodra'. Niet 'als'. Dus.
    pi_57587073
    nog iets, bijna alle fouten die de ps3 heeft (zegmaar 99,9%) gelden alleen voor de 40 gb versie, dus mocht je aan een 60gb versie kunnen komen dan is dat zeker een goede oplossing. bij de kijkshop in arnhem staat er nog 1 trouwens.
    pi_57587131
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 21:02 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Ik snap wat er bedoeld wordt (en ik heb het niet eens over die update van de US store), maar hij gebruikt het woordje 'zodra'. Niet 'als'. Dus.
    In de context van zijn zin zouden zodra en als exact hetzelfde betekenen.

Maargoed, laatste post van mij hierover aangezien het behoorlijk offtopic is.
    &nbsp;
      maandag 24 maart 2008 @ 21:18:15 #77
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_57587137
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 20:59 schreef JK het volgende:

[..]

Jij hebt dan nog de HDMI kabel nodig, ik niet. Dus voor de X360 zit ik op 345 (incl. wifi), voor de PS3 op 399. Eigenlijk zou ik ze beiden eens moeten horen draaien als ze een spel aan het laden zijn... vraag me af of dat in een gameshop wel goed te horen valt.

Maar het grootste irritante punt vind ik gewoon dat welke je ook kiest, beiden kennen gewoon grote problemen waar een redelijk kans is dat jij daar ook last van gaat krijgen in de toekomst. Al valt het me wel op dat bij de meeste mensen na een update van COD4 de PS3 geen discs meer wilde lezen. Anyway, ik denk er nog lekker over na, ik ga nog een gamewinkel bezoeken en dan nog wachten op potentiele kopers van mn Gamecube en PS2, voor er een andere in huis komt....
    Qua aantallen defecten heb ik ook al tientallen Nederlandse PS3 eigenaren gezien... het vreemde was dat het voornamelijk veel PAL units waren die defect gingen ipv NTSC units...

vergeet niet dat je voor de Xbox ook een Play&Charge kit moet halen als je niet constant AA batterijen wilt verwisselen. En je betaald uiteraard voor de (betere) online service.

Maar de fall out rate deze generatie is vervelend hoog ja.
    pi_57587230
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 20:59 schreef JK het volgende:

[..]
    Ja. Alle games...

Let wel op dat er wel een regio code in zit voor dvd films e.d.
      FOK!fotograaf maandag 24 maart 2008 @ 21:25:19 #79
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_57587298
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 00:30 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

MGS 4
    QFT!!!
    ,,/
      maandag 24 maart 2008 @ 21:34:04 #80
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_57587530
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 00:46 schreef Cyberia18 het volgende:

geloof je het zelf gears of war 2 naar ps3
      maandag 24 maart 2008 @ 21:43:59 #81
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_57587763
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 21:34 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Hij heeft het over Gears 3. En Microsoft heeft maar exclusiviteit betaald voor de eerste 2 delen, heb ik ergens gelezen.
    pi_57587781
    What´s the deal with Alan Wake trouwens? We horen er niks meer over, terwijl er al zolang aan gewerkt wordt. Wanneer begint de hype? E3 2008?

Oh shit, ik zie net dat de PS3 versie gecancelled is
    &nbsp;
      maandag 24 maart 2008 @ 21:54:05 #83
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_57588008
    quote:

[..]

http://www.psxextreme.com/ps3-news/2306.html
    pi_57588047
    quote:

[..]

quote:
    Op maandag 24 maart 2008 19:38 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

cyberia kan niet zo goed lezen, heeft die vaker last van
      maandag 24 maart 2008 @ 22:22:41 #85
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57588734
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 21:55 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
    moet wel zeggen dat dat toch een dikke 1-0 is

maar goed, jullie gaan gezellig door met jullie oorlog ?

ps: waar haal je al die flash images vandaan?
    pi_57588972
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 22:22 schreef RedemptioN het volgende:

[..]

Diverse fora zoals Playstation US, Neogaf of Gametrailers
      maandag 24 maart 2008 @ 22:55:54 #87
    139407 jorienvdherik
    pi_57589521
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 22:22 schreef RedemptioN het volgende:

[..]

ja beetje jammer dit

* is jaloers en wilt flatout 2 ook bestellen voor 18 euro
    pi_57589619
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 21:44 schreef Sackboy het volgende:
    What´s the deal with Alan Wake trouwens? We horen er niks meer over, terwijl er al zolang aan gewerkt wordt. Wanneer begint de hype? E3 2008?

Oh shit, ik zie net dat de PS3 versie gecancelled is
    pi_57590440
    quote:

[..]

Ik zit met hetzelfde dilemma. Erg lastig, al die afwegingen.
    Existing in dimensions of addictive obsession
    Your script will run short of ideas
    The story will soon end itself
    People to trust come short in number
    pi_57591243
    Als Jorien zijn fanboy bek nou es houdt en iedereen het offtopic gezwam over de 360 voor zich houdt kunnen we het weer hebben over toffe dingen.
      dinsdag 25 maart 2008 @ 02:02:20 #91
    139407 jorienvdherik
    pi_57592336
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 00:20 schreef SuperFruitig het volgende:
    Als Jorien zijn fanboy bek nou es houdt en iedereen het offtopic gezwam over de 360 voor zich houdt kunnen we het weer hebben over toffe dingen.
    ik een fanboy

heb een xbox 360 en een Playstation 3, en wil/wou nog een Wii kopen van de zomer.

En vrijdag komt Gran Turismo 5 Prologue bij me binnnen via de post
    pi_57593209
    Opeens update 2.20 wat zit erin?
    fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
      dinsdag 25 maart 2008 @ 08:52:58 #93
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57593664
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 00:20 schreef SuperFruitig het volgende:
    gadverdamme...op deze manier krijg ik steeds meer het idee dat de <18 de ps3 ook begint te ontdekken en dan ook nog eens dit gedeelte van het FOK! forum, ga ergens anders whinen over fanboy's enzo tis hier geen:

insidegamer (waar fanboy gezeik al helemaal vaak voor komt)
    psonly (zit ook het wat jongere gedeelte )
    en ook geen ps3focus

't hoeft nou ook niet alla tweakers, maar dat kinderachtige gezeik maakt het steeds minder..

@ Beach

Blu-ray live ofzo, nieuwe versie van firmware blu-ray (2.0 ofzo?) en bv mogelijkheid om met je psp de muziek te bedienen van je ps3 zonder je tv aan te hebben ^^
    pi_57593689
    Alles waf ik nog miste!
    Videofiles boven de 2gb doen het nu ook!
    Blu-ray 2.0 doet het
    meer dingen tussen ps3-psp wat me niet boeit.
    Internet kan nu ook filmpjes streamen!
    Je kan films eruit halen er weer in doen en dan gaan ze nog verder waar je was gebleven!

En nog een paar kleine dingen maar zoek het zelf maar op !
    pi_57593691
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 21:55 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
    welke game is dit? srry n00b
      Redactie Games dinsdag 25 maart 2008 @ 09:02:10 #96
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57593794
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 08:52 schreef RedemptioN het volgende:

[..]

gadverdamme...op deze manier krijg ik steeds meer het idee dat de <18 de ps3 ook begint te ontdekken en dan ook nog eens dit gedeelte van het FOK! forum, ga ergens anders whinen over fanboy's enzo tis hier geen:

en ook geen ps3focus

't hoeft nou ook niet alla tweakers, maar dat kinderachtige gezeik maakt het steeds minder..

@ Beach

Blu-ray live ofzo, nieuwe versie van firmware blu-ray (2.0 ofzo?) en bv mogelijkheid om met je psp de muziek te bedienen van je ps3 zonder je tv aan te hebben ^^
    Ja precies /care's, gewoon wat lullen en boeiend of het over de 360 gaat of over de Game Gear, who gives a shit?
    .....Kennedy
      dinsdag 25 maart 2008 @ 09:11:38 #97
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57593918
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 08:54 schreef jp84 het volgende:

[..]

welke game is dit? srry n00b
    resident evil 5
      dinsdag 25 maart 2008 @ 09:46:39 #98
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57594538
    quote:

[..]

en ook geen ps3focus

@ Beach

Nuff said!
    pi_57594654
    quote:

[..]

gadverdamme...op deze manier krijg ik steeds meer het idee dat de <18 de ps3 ook begint te ontdekken en dan ook nog eens dit gedeelte van het FOK! forum, ga ergens anders whinen over fanboy's enzo
    Inderdaad. Begin een beetje zat te worden van dit topic met het overloos nieuwsberichten quoten en aankoop aankondigingen van Jorien & het eeuwige gezeik op anderen van Fruit. Kapers van het ergste soort en allemaal <13 zo lijkt het. Het topic was zoveel leuker een jaar geleden, toen we nog met firmware 1.6 aan de slag konden op launchdag, met Storm, Fallen, Sixty4, Social en zo.
    Early adopters ftw

Maar goed, dit was te verwachten..
    ---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
    Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
    pi_57594710
    Zo zo, aan autoriteitsgevoel geen tekort hier
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')