lol, ik pas vrijdag. Maarja heb wel nieuwe toffe content van Project Gotham Racing 4 net gedownloadquote:
70 euro is altijd minder dan een treinkaartje.quote:
400 euro voor het unchartered + ratchet pakket.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:26 schreef Wessiej het volgende:
Wat is er in Rijswijk dan, ligt hier toch om de hoek.....
gt5quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:26 schreef Wessiej het volgende:
Wat is er in Rijswijk dan, ligt hier toch om de hoek.....
de bus heeft geen internet...me n95 wel ^^, anders kon het gratis :pquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:47 schreef Gamer_V het volgende:
Ik wou dat de bussen hier al internetverbinding hadden.
Zolang het optioneel is, en het de laadtijden ten goede komt heb ik er geen moeite mee.quote:
Niet optioneelquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zolang het optioneel is, en het de laadtijden ten goede komt heb ik er geen moeite mee.
40 euri bij de mediamarkt, maar ik doe het van verjaardagsgeld nog dus dat scheelt ^^quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
wat kost proloque nu in de winke'l?
Wat is daar zo debiel aan? Bij PS3 is dit by design en ten alle tijde rekening mee gehouden. Juist omdat het een verbetering van laadtijden, gameplay etc met zich meebrengt.quote:
Kom op zeg, installeren hoort niet op een console. DMC4 moet je installeren (5GB), Lost Planet moet je installeren (5GB), Hot Shots Golf moet je installeren (5GB), en nu GT5:P ook. Als het zo doorgaat is die 60GB snel vol. Lekker als je dan een grote gamesverzameling hebtquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:08 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat is daar zo debiel aan? Bij PS3 is dit by design en ten alle tijde rekening mee gehouden. Juist omdat het een verbetering van laadtijden, gameplay etc met zich meebrengt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |