Ach ja, wellicht dat als je rond de 65 bent, het er al een stuk beter uit ziet. Niet 65 jaar natuurlijk, want daar kan ik geen garanties voor gevenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
perfect niet nee maar toch
maar iedereen heeft het over spieren maar die zie je niet er zit zoveel los vet omheen
mijn bovenbenen hebben bijna dezelfde omtrek als mijn taille (en bedoel dan een been he)
nou misschien met 65 jaar welquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:13 schreef STING het volgende:
[..]
Ach ja, wellicht dat als je rond de 65 bent, het er al een stuk beter uit ziet. Niet 65 jaar natuurlijk, want daar kan ik geen garanties voor geven
Je hebt niet onder controle waar je lichaam z'n vet vandaan haalt of waar het het opslaat.
pff... prioriteiten!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nou misschien met 65 jaar wel
sorry dat ik geen nieuwe opende maar ik was net einde van ER aan het kijken
Nog een voordeel van Lowlandsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:42 schreef Byte_Me het volgende:
ik verwacht trouwens over 10 dagen nog wat kilootjes kwijt te zijn. zaterdag de hele dag en nacht dansen in rotterdam op de dance parade en het weekend daarna idem op lowlands. weinig slapen, weinig eten, veel bewegen, ideaal dus
kom je ook naar de immer falende Lowlands meet #2! ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:50 schreef omearos het volgende:
[..]
Nog een voordeel van Lowlands* omearos gaat ook
![]()
Prima, ik draag een broek die 3 jaar geleden al strak zat en nu niet meerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:48 schreef AcidBurner het volgende:
Morning mates !
En hoe gaat het hie rmet al die fitte en slanke mensen ;-) Allemaal content?![]()
Had ik nog niet eens gezienquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:54 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
kom je ook naar de immer falende Lowlands meet #2! ?
ik ga het proberen te redden!
kom gewoon ff kijkenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:58 schreef omearos het volgende:
[..]
Had ik nog niet eens gezieneens kijken daar
Weet niet of dat gaat lukken, ik ga met een hele groep en ben volgens mij de enige Fok!-er
31!!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:59 schreef AcidBurner het volgende:
Byte_me dat is een goed gevoel he ;-) ben heel blij voor je!!! :-) en op lowlands niet teveel bier en frieten en hamburgers he... eentje mag welik heb de volgende instelling : door de week hou ik me aan mijn regime (geen chocolade of toch heel wienig, geen snacks, geen alcohol) maar in het weekend mag het wat meer zijn... zo hou ik mijn motivatie op peil
...ik wil niet opscheppen maar ik ben van maat 36 (jeans) naar maat 31 gegaan
en die zijn nu nog te een beetje te groot
![]()
als je misselijk bent, en zelfs buikgriep hebt, dan zijn drop en chips ook geen goed idee. eet liever wat fruit.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:10 schreef Chicolate het volgende:
Ik wil ook naar Lowlands(alleen geld en tijd ontbreken even op het moment, en vrienden die ook geld en tijd hebben)
En ik snap er niets van, was gister 62 maar wilde nog ff niet updaten. Vanmorgen wilde ik al gaan updaten, toch maar ff wegen ... is het alsnog 61 ... dus klopt het lijstje nog wel ... Snap er echt niets van, heb gister hele zak drop en veel chocola enzo op, en absoluut geen sport ... (nouja, in de bios ook niets gegeten, geen popcorn of andere zooi, alleen een flesje cola light en een paar keelsnoepjes, had geen honger, was misselijk van alle drop overdag)
Ik wil weer groentes ... heb al 2 dagen geen groente of fruit op, omdat ze op mn werk alleen bonen enzo hadden (lekker als je al buikgriep ofzo hebt) en gisteravond avondeten overgeslagen door de misselijkheid ... en vandaag weer werken, hopelijk hebben ze nu wel iets van boontjes of sla ofzo
ben niet skinny hoor ... door het zwemmen heb ik al echt een kast zoals een echte zwemmerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:05 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
31!!!![]()
dat is gewoon mager man! ik wil weer in 32 passen. dat had ik ook rond mn 18-20e en toen had ik ongeveer mn ideale figuur. ben nu wel wat gespierder maar dat moet voor een broekmaat weinig uitmaken. heb nu iets minder dan 33.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:11 schreef omearos het volgende:
[..]
En dan jou roepen![]()
"bite me! bite me!"
geen idee, wanneer ben je in Jenaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:27 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
ben niet skinny hoor ... door het zwemmen heb ik al echt een kast zoals een echte zwemmer... maar inderdaad mijn middel is heel smal... dat is ook weer een resultaat van het zwemmen... mijn moeder zegt altijd : "stop nu maar met afvallen.. je buik hangt al tegen je rug
... " - maar jij houdt de moed er goed in, en van die instelling hou ik wel. Wanneer gaan we squashen?
![]()
Dat riep ik ook al tegen mn mams, en die is nu eindelijk fruit halen (woensdag = marktdag) ... ik verlang echt naar een lekker stuk fruit ipv steeds vla en snoep te eten. Hoe erg kan een mens verlangen naar een frisse salade of een sappige peerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:20 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
als je misselijk bent, en zelfs buikgriep hebt, dan zijn drop en chips ook geen goed idee. eet liever wat fruit.
je woont in duitsland?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:36 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
geen idee, wanneer ben je in Jena
belgische (vlaamse) vrouwen zijn juist veel leuker. en dat accentquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:54 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
je woont in duitsland?
cooooooooool!!! ik zou wel in berlijn willen wonen, want een maf volkje is daten de vrouwen daar zijn niks vereleken met Brussel. ... veel veel opener... :-) i like that
![]()
dr is natuurlijk ook wel een verschil tussen jena en berlijnquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:00 schreef AcidBurner het volgende:
dan moet het aan mij gelegen hebben want ik heb op één avond wel 3,4 keer prijs gehad.maar ik ben veel te verlegen
voor mij zijn Duitse vrouwen meer TO THe POINT! Dat een brunnetje dat ik daar tegen kwam man man man die zou hem er nog afgezogen hebben
vlaamse vrouwen, mmmm, ik vind 90% maar truttig, ook heel hautain he... mooi wezen en verder geen klop waard! nee makker je ziet daar goed![]()
Hela hela niets tegen vlaamse eh, ik ben niet truttigquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:06 schreef AcidBurner het volgende:waalse (heel hete vrouwen) en de vlaamse (beetje truttiger)![]()
klinkt goedquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:06 schreef AcidBurner het volgende:
Als je wil kan ik je wel eens voorstellen aan wat vlaamse meisjeskom maar is naar Brussel
kan je kiezen tussen die waalse (heel hete vrouwen) en de vlaamse (beetje truttiger)![]()
goede tip : ga een naar Couleur Café hier in Brussel, je weet niet wat je ziet - ze noemen dat daar ook poeperkesdag (neukertjesdag) ... dan hebben de tienertjes juist gedaan met hun examens en staan ze scherp scherp scherp... vorige editie (4 weken geleden) heb ik mezelf echt geëvacueerd... ik werd gewoon belaagd door pubertjes...brrrrrr![]()
maar als je graag vlaamse en waalse (gewillige) tienermeisjes ziet, thats the place to beyou may thank me later
![]()
Ik heb precies hetzelfde hoor. Ik heb ook overgewicht omdat mn buikomvang veel te hoog is ( 94 cm) maar mn bmi is wel prima ( 22.8)quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
"Meet tussen uw onderste rib en uw heupbot, altijd op de zelfde plaats. Bij een vrouw mag de middelomvang tot 88cm komen, bij de man tot 102 cm. Komt u daarboven, dan is er sprake van overgewicht."
Daartussen zit precies mijn navel, en heb ik meer dan 88 cm maarr een bmi van 21. Dus ik heb overgewicht maar ook weer niet.. HOE kan dat?
Je moet je echt op je smalste punt wegen. Of dat nu precies in het midden van die 2 botten zit of niet. Als ik maar iets daaronder meet dan is het bij mij ook veel meer!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
"Meet tussen uw onderste rib en uw heupbot, altijd op de zelfde plaats. Bij een vrouw mag de middelomvang tot 88cm komen, bij de man tot 102 cm. Komt u daarboven, dan is er sprake van overgewicht."
Daartussen zit precies mijn navel, en heb ik meer dan 88 cm maarr een bmi van 21. Dus ik heb overgewicht maar ook weer niet.. HOE kan dat?
Hmmm mn motivatie is ook wat lager dan gewoonlijk. Maar niet omdat ik weet dat ik voorlopig niet meer in bikini te vinden ben (ik hou van zwemmen, ik zal mn bikini wel vaker tevoorschijn gaan toveren komende dagen) maar vooral omdat het vakantie is. Dan ben ik heel relaxed, en heb ik niet zo'n zin om mezelf dingen te ontzeggen ofzo? Nouja, hoe dan ook, ik blijf heerlijk op gewicht en ben tevreden met hoe het er nu uitzietquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:01 schreef conleche het volgende:
Ben nu wel weer goed bezig. Ook met voeding. Zou het zo zijn dat iedereen wat minder gemotiveerd is omdat de "bikini-weken" weer achter de rug zijn ? Je zou het haast denken!
mijn smalste punt is 71 cm maar zit direct onder mn onderste rib........quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Je moet je echt op je smalste punt wegen. Of dat nu precies in het midden van die 2 botten zit of niet. Als ik maar iets daaronder meet dan is het bij mij ook veel meer!
Miss_S: jij schommelt wel heel hard per kilo: is jouw weegschaal per 500 gram?
Ik moet zo helaas wéér naar boven updaten. 200 gram erbij. Nu ben ik wel ongesteld, maar het bevalt me niets!
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:35 schreef Pandorah het volgende:
Goh, wat een eigenaardige buikomtrekken kan je hebben.
Mijn smalste punt is nou juist bij de navel![]()
Dan is jouw taille dus 71 cm.!! Echt waar hoor!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
mijn smalste punt is 71 cm maar zit direct onder mn onderste rib........
navel: 88 cm
onderste heupbotje: 89 cm
en mn navel zit precies in t midden..
huh maar je taille kan toch niet direct onder je onderste rib zitten?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:38 schreef colette het volgende:
[..]
Dan is jouw taille dus 71 cm.!! Echt waar hoor!!
Jawel dat kan wel, vooral als je een niet zo erg lang bovenlijf hebt. Bij mij zit het ook ongeveer net onder m'n onderste rib. Als jij je bovenlichaam draait terwijl je heupen stil blijven waar zit dan jouw middelpunt? Over het algemeen heb je daar ook je smalste punt te pakken en dus je taille ofwel middelquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
huh maar je taille kan toch niet direct onder je onderste rib zitten?
volgens mij als ik afval wordt mn navel t dunste punt![]()
Drumsticks en taart zijn niet bepaald dieet-proof.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hoezo mag je t niet zelf eten
mss kom je me tegen ga zo ook naar de stadquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:26 schreef Chicolate het volgende:
Hmmm ik heb juist een redelijk lang bovenlichaam, maar mijn smalste punt ligt ook net onder mijn ribbenkast ... daardoor lijkt mijn onderbuik heel lang, maar ziet het er al heel snel wat dikkig uit. Mijn taillle is nu dacht ik 68 cm, valt wel mee, hij was eerst 75.
Oeh ik ga lekker winkelenEens kijken wat voor broekmaat ik nou van normale broeken heb
maar kun je best af en toe eten hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Drumsticks en taart zijn niet bepaald dieet-proof.
Jij vraagt wat voor ziekte. Ze heeft anorexia en daarom heeft ze zo lang niet warm gegeten dat ze het niet meer kan verdragen.quote:
Ja, maar ik ben pas een paar dagen bezig.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
maar kun je best af en toe eten hoor
o ik dacht dat het op mijn post sloeg aangezien het er onder stondquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Jij vraagt wat voor ziekte. Ze heeft anorexia en daarom heeft ze zo lang niet warm gegeten dat ze het niet meer kan verdragen.
ja nou Byte_me als je de moeite niet wil doen om me te bezoeken ... jammer danquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:27 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
klinkt goedalleen is Jena-brussel een flinke afstand
Sorry!!! :-) ik mag niet veralgemenen je hebt een puntquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:08 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Hela hela niets tegen vlaamse eh, ik ben niet truttig
Wij hebben zo pas een huisje gekocht, dus binnenkort wordt het klussen waardoor ik ook wel iets zal kwijt raken
Haha, je moest je excuses niet aanbieden hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:12 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
Sorry!!! :-) ik mag niet veralgemenen je hebt een punt... mijn excuses landgenootje!
feli met je huis ;-) waar ergens?
Agussiequote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:01 schreef -Trinity- het volgende:
Ik krijg nou echt overal spierpijn.
Ik zie er wel goed uit hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:34 schreef AcidBurner het volgende:
niet elke dag vriendjes, 1 dag sport , 1 dag rust, 1 dag sport... repeat till the end.
je moet zorgen dat je lichaam af en toe wat kan rusten he ... anders brand je gewoon al je spieren op en zie je der echt niet goed uit
ja daardoor komen ook de grotere schommelingenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Miss_S: jij schommelt wel heel hard per kilo: is jouw weegschaal per 500 gram?
Als jij jezelf op dieet zet, en dan ook nog elke dag gaat trainen, dan brand je wel spieren op hoor. Vetverbranding gebeurt alleen als je rustig aan doet..; als je als een gek begint te trainen dan heeft je lichaam niet genoeg suikers en zal het voor snelle verbranding je eigen spieren beginne opsmullen... been there done that... dus dat weet ik uit ervaringquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:45 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik zie er wel goed uit hoor. Ik wissel totaal niet af, ik hou wel rust hoor, maar ik ga er ook wel voor. Vanochtend biceps/rug (doe ik normaal nooit, dus nu spierpijn), morgenavond kickboksen, afgelopen week ook nog buik en benen gedaan. Zaterdag weer rust
.
Spieren 'opbranden' werkt overigens niet zo denk ik.
misschien scheel je dan maar een paar ons? misschien was je gister wel 71,8 en vandaag 71,2?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja daardoor komen ook de grotere schommelingen
ookal schommelt het bij mij wel heel erg
ja preciesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
misschien scheel je dan maar een paar ons? misschien was je gister wel 71,8 en vandaag 71,2?
of het kan ook veeeeel meer zijngister bij 72,2 en vandaag 70,8?
nee hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
nee lijkt me best lastig eigenlijk
En? Heb je me gezien?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
mss kom je me tegen ga zo ook naar de stad!!!
nu ff eten
Dat is niet helemaal waar. Ook als je met een hoge intensiteit traint verbrand je vet, zelfs meer dan met lage intensiteit. Wel is het % vetten dat je verbrand t.o.v. % koolhydraten lager bij hoge intensiteit. Als je intensief en lang genoeg achter elkaar door traint tot je koolhydraatvoorraad op is gaat je lichaam automatisch over op vetverbranding. Je zal dan drastisch in intensiteit moeten zakken (de bekende "man met de hamer"). Voordat je eiwitten (lees spieren) gaat verbranden zal je je extreem lang moeten inspannen. Dat zal met normaal sporten niet gebeuren, zeker niet als je overgewicht hebt. Wel kan het je spier-opbouw verhinderen, maar dat wordt meer veroorzaakt doordat er geen energie meer over is om je eiwitten om te zetten in spiermassa.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:44 schreef AcidBurner het volgende:
Als jij jezelf op dieet zet, en dan ook nog elke dag gaat trainen, dan brand je wel spieren op hoor. Vetverbranding gebeurt alleen als je rustig aan doet..; als je als een gek begint te trainen dan heeft je lichaam niet genoeg suikers en zal het voor snelle verbranding je eigen spieren beginne opsmullen... been there done that... dus dat weet ik uit ervaring
Nee gelooft 't niet, was alleen in die straat bij 't station....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En? Heb je me gezien?Ik liep rond in een wijde knalgroene broek, dus was moeilijk over het hoofd te zien
(omg vriendin en ik in een snoepbui: doos negerzoenen en een mega schepzak snoep naar binnen gewerkt samen
)
En een nieuwe bikiniZwart met een zilverachtig chinees (?) teken waarvan ik niet weet wat het betekent en ik denk ook niet dat ik het wil weten ... (maat 42, dat broekje viel superklein! En ach, voor het topje moet ik altijd wel een grote maat hebben, al zat 40 daarvan wel lekkerder)
Ik zit niet op een hongerdieet, en als ik mijn spieren train, slinken ze niet hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:44 schreef AcidBurner het volgende:
Als jij jezelf op dieet zet, en dan ook nog elke dag gaat trainen, dan brand je wel spieren op hoor. Vetverbranding gebeurt alleen als je rustig aan doet..; als je als een gek begint te trainen dan heeft je lichaam niet genoeg suikers en zal het voor snelle verbranding je eigen spieren beginne opsmullen... been there done that... dus dat weet ik uit ervaring
nix ernstigs toch??quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:34 schreef Miss_S het volgende:
word net wakker en hoor dat mijn moeder met mijn kat naar de dierenarts is
in mijn hoofd wel al maar hoop dat het meevaltquote:
oh da's minder.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
in mijn hoofd wel al maar hoop dat het meevalt
hij eet al een paar dagen slecht en nu gaf hij vanmorgen over en kwam het eten van gister onverteerd eruit
maar volgens mij ligt het probleem ook bij zijn tanden
ik kan haar wel bellen maar wacht liever tot ze thuis is om het zo te horenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:40 schreef STING het volgende:
[..]
oh da's minder.
ze is zeker niet bereikbaar en de dierenarts is te ver weg?
Hoe is het nu met de kat?? Een van onze katten kauwt zijn eten ook niet goed en gooit heel vaak z'n eten er onverteerd weer uit. We hebben al eens zijn gebit laten reinigen, maar zonder resultaat. Hij is dik zat, dus hij krijgt toch nog genoeg binnen. Maar misschien is het bij jouw kat anders, omdat hij ook moest overgeven en zo. Altijd hartstikke naar als er iets is met één van je dieren: je wilt ze zo graag helpen, maar ze kunnen natuurlijk niet zeggen wat er aan de hand is en dan kijken ze je zo zielig aan (dit geldt vooral voor m'n hond) .Mèn, m'n hart breekt dan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik kan haar wel bellen maar wacht liever tot ze thuis is om het zo te horen
duurt volgens mij niet lang meer
Wow, ziet er goed uit zegquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:10 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hallo!
Net gewogen en er stond 60,4. Niet ge-update want het is geen ochtend![]()
'k Heb gister & eergister wel gemerkt dat je veel meer moet eten als je veel werkt, gisteren bijvoorbeeld 6 boterhammen op tussen half 7 en 3 en toch moest ik om 4 uur echt wat eten omdat ik helemaal trillerig werd!
Vanochtend 32 minuten hardgelopen, daarna dacht ik lekker uit te gaan lopen, maar ik had niet goed nagedacht over de route, werd dus een uur lopen erna nog, toen wilde ik bijna op de tram stappen want ik was het beu![]()
Foto waar ik redelijk blij mee ben: strak hemdje en vrij strakke broek zonder vetbobbels![]()
[afbeelding]
Broek was 25 euro bij de britainquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:27 schreef Lienekien het volgende:
Ziet er inderdaad goed uit. Leuke broek, ook. Waar heb je die gekocht?
Welkom Vlinder23! En natuurlijk veel succes, maar dat spreekt vanzelf!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:31 schreef vlinder23 het volgende:
*ben ook jaloers*
heb me net aangemeld hier, volgde topic al een tijdje en aangezien ik in 3 weken er pas 1 kilo af heb weten te vallen kom ik ook posten, je weet maar nooit of het een positieve invloed heeft![]()
* veiligheidsspeldje vreest wel dat lowlands & vakantie wat schade aan gaan richten...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:47 schreef colette het volgende:
Welkom Vlinder23! En natuurlijk veel succes, maar dat spreekt vanzelf!
@VS: je bent echt superslank! Idd, nergens meer een bobbeltje te bekennen! Wel hier blijven posten he, om het zo te houden en om ons nog-niet-streefgewicht-bereikenden te blijven steunen![]()
Niet vanuit gaan: vakanties en concerten vreten ook energie. Alleen als je van bier houdt moet je oppassen, want daar zitten echt belachelijk veel calorieen in.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:52 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Welkom vlinder23![]()
Jammer dat je nu zo langzaam gaat, maar misschien kan je eens vertellen hoeveel je nu weegt, hoeveel je wil en wat je beweeg- & eetpatroon is, waar de knelpunten zouden kunnen liggen. Kunnen we vast hulp bieden.
[..]
* veiligheidsspeldje vreest wel dat lowlands & vakantie wat schade aan gaan richten...![]()
Welkom hier en veel succesquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:31 schreef vlinder23 het volgende:
*ben ook jaloers*
heb me net aangemeld hier, volgde topic al een tijdje en aangezien ik in 3 weken er pas 1 kilo af heb weten te vallen kom ik ook posten, je weet maar nooit of het een positieve invloed heeft![]()
Ik dacht ook altijd dat ik na mijn werk geen puf meer zou hebben, maar nu vind ik het juist wel lekker: ik kom thuis, zet m'n verstand op nul, IK GA NIET ZITTEN maar trek direct m'n sportkleren aan en race naar de sportschool. Daarna ben ik natuurlijk wel moe, maar voel me toch stukken beter dan als ik niet was gegaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Welkom hier en veel succes
Ik wilde van de week 3 keer gaan sporten. Maandagavond ben ik wel geweest, woensdagavond had ik er echt geen puf meer voor en donderdagavond ben ik wel die kant op gegaan, maar bleek hij dicht te zitten vanwege de opening van de tweede locatie, dus dat schoot ook niet echt op.
Volgende week moet ik minimaal 27 en waarschijnlijk 30 uur werken, dus dan kom ik wel aan mn beweging toe en denk ik niet dat ik 's avonds nog puf zal hebben voor de sportschool. maar goed, met zoveel schoonmaken en heen en weer fietsen naar klanten verbrand ik ook heel veel natuurlijk
onze kat is echt veel afgevallen de afgelopen weekquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:31 schreef colette het volgende:
[..]
Hoe is het nu met de kat?? Een van onze katten kauwt zijn eten ook niet goed en gooit heel vaak z'n eten er onverteerd weer uit. We hebben al eens zijn gebit laten reinigen, maar zonder resultaat. Hij is dik zat, dus hij krijgt toch nog genoeg binnen. Maar misschien is het bij jouw kat anders, omdat hij ook moest overgeven en zo. Altijd hartstikke naar als er iets is met één van je dieren: je wilt ze zo graag helpen, maar ze kunnen natuurlijk niet zeggen wat er aan de hand is en dan kijken ze je zo zielig aan (dit geldt vooral voor m'n hond) .Mèn, m'n hart breekt dan.
Dankjewel allemaal voor de welkomquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:52 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Welkom vlinder23![]()
Jammer dat je nu zo langzaam gaat, maar misschien kan je eens vertellen hoeveel je nu weegt, hoeveel je wil en wat je beweeg- & eetpatroon is, waar de knelpunten zouden kunnen liggen. Kunnen we vast hulp bieden.
[..]
* veiligheidsspeldje vreest wel dat lowlands & vakantie wat schade aan gaan richten...![]()
alcohol in z'n algemeen trouwens....ook wodka (heb ik me es aardig in vergistquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:54 schreef colette het volgende:
[..]
Niet vanuit gaan: vakanties en concerten vreten ook energie. Alleen als je van bier houdt moet je oppassen, want daar zitten echt belachelijk veel calorieen in.
Goed dat je in 2 jaar bent afgevallen en het er behoorlijk af hebt kunnen houdenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:53 schreef vlinder23 het volgende:
Op dit moment weeg ik 59 kilo (bij 1 meter 68), ben in twee jaar al van 73 afgevallen naar 65 een tijdje, en tot 3 weken terug zo'n 60 kilo. Zou nu dus graag zo'n 55 willen wegen maar het lijkt alsof de 60 zo'n beetje m'n limiet is![]()
Neej geen typfout, ik ben van 73 naar 65 afgevallen op ongeveer 2 jaar tijd (door sporten), en daarna in ongeveer vier maanden naar de 60 (geen idee hoe, moest ineens voor mezelf koken en elke dag een paar kilometer lopen) en nu hang ik alweer zo'n 5 maanden op die 60 kilo (nouja, vandaag 59 dusquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:06 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Goed dat je in 2 jaar bent afgevallen en het er behoorlijk af hebt kunnen houden(ik denk dat die 65 kg. een tikfoutje is en 55 moet zijn?)
Dit ziet eruit als een prima gewicht, het zou ook kunnen dat dat je 'persoonlijke limiet' is inderdaad. Wat je schrijft over je eetpatroon ziet er behoorlijk streng uit, en het is moeilijk om zoiets lang vol te houden.
Ik begrijp ook niet echt waarom je hierboven schrijft dat je jaloers zou zijn op die foto... zie je er dan echt zo anders uit qua figuur? Want het gewicht komt behoorlijk overeen met dat van mij![]()
word ook niet aan geduid als te laagquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:18 schreef octopussy het volgende:
Mja echt ondergewicht is het niet. Het wordt wel aangeduid als Te laag. Maar evengoed vind ik het nog zorgwekkend om zoiets na te streven.
denk dat er veel meiden zijn die zich onzeker voelen in badkleding of ze nu dik of dun zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:26 schreef octopussy het volgende:
Volgens mijn tabel is dat te laag.
En ik vind het zorgwekkend omdat dit meisje niet in badpak durft met haar huidige gewicht. Daar haal ik uit dat ze zichzelf te dik vind. Bij mensen die zichzelf dik vinden met een BMI van 21 krijg ik het idee dat ze lijden aan een verkeerd zelfbeeld (zeer bekend verschijnsel bij anorexia), en doorslaan met afvallen.
maar goed, misschien heb ik het niet goed begrepen.
dankjewel :-)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
denk dat er veel meiden zijn die zich onzeker voelen in badkleding of ze nu dik of dun zijn
en vroeg me af wanneer er het woord anorexia bij gehaald zou wordendat gebeurt vaak in discussies tussen dunne en dikke mensen
maar goed vlinder ik vind het knap dat je al zoveel bent afgevallen en ik ben er zeker van dat de rest er ook afgaat als je gewoon zo verder blijft gaan
ik vind niet dat als iemand met een bmi van 21 niet in een badpak durft dat ze anorexia heeftquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:36 schreef octopussy het volgende:
Dus jij vind het heel normaal dat iemand met een BMI van 21 niet in een badpak durft?
En ik haalde anorexia erbij omdat het meestal het gevolg is van een heel verkeerd zelfbeeld hebben. Ik heb nergens gezegd dat iemand anorectisch is. Ik wil alleen zeggen dat het hebben van een vertekend lichaamsbeeld wel iets is om mee op te letten dat je niet doorslaat.
ja dat ken ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:44 schreef vlinder23 het volgende:
[..]
dankjewel :-)
en ik denk dat die onzekerheid ook idd voor een deel psychisch is..
vooral het feit dat ik een tijdje 'dik' ben geweest, het duurt heel lang voordat je beseft dat je dat niet meer bent![]()
Jij bent echt behoorlijk afgevallen ja, super zegquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja dat ken ik
ik ben net zo lang als jij bent
en heb 98 kilo gewogen
weeg nu 71 en ben daar wel blij mee maar wil toch nog wel graag minder wegen
maar in mijn hoofd zie ik nog steeds er even dik uit, zeker in badpak
afgelopen vakantie duurde het dan ook ff totdat ik door had dat als jongens me nakeken het niet was omdat ik zo dik was maar omdat ze het gewoon leuk vonden wat ze zagen
Zelf denk ik dat het advies wordt gegeven om te voorkomen dat mensen die op hun gewicht willen of moeten letten 's avonds gaan snaaien en snacken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:03 schreef Gaan het volgende:
Alo Alo! Ben de laatste tijd ook bezig met gezonderen. Tis niet zo dat er nou veel vanaf moet (BMI van 21, 5 ongeveer), maar wil gewoon net wat straker in mijn vel zitten. Nu vroeg ik mij dus af waarom je nou niet na 20:00 uur mag eten? Persoonlijk eet ik altijd best laat, soms zelfs om 22:00 als ik gewoon eerder nog geen honger heb. Heb het al in mijn omgeving gevraagd maar niemand die het eigenlijk echt weet & aangezien hier 'de experts' zitten![]()
ze zeggen idd dat dat komt omdat de verbranding voor het slapen gaan en tijdens het slapen op een laag pitje gezet wordt ofzo..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zelf denk ik dat het advies wordt gegeven om te voorkomen dat mensen die op hun gewicht willen of moeten letten 's avonds gaan snaaien en snacken.
Het schijnt een fabeltje te zijn dat je zo laat niet meer zou mogen eten omdat je het eten anders niet goed meer verteert of dat het dan sneller opgeslagen zou worden als vet.
Als je bij jouw gewicht strakker wilt worden, zou ik vooral gaan sporten.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:08 schreef Lienekien het volgende:
Als je bij jouw gewicht strakker wilt worden, zou ik vooral gaan sporten.
ja, en ineens na lange tijd weer een vriendje krijgenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:15 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Herkenbaar, dat je jezelf nog als dikker ziet en te grote maten pakt. Misschien is dat ook de reden dat je je streefgewicht vrij laag zet (ik vind mezelf nu niet meer echt dik, maar slank zou ik ook niet zeggen...)
Ook herkenbaar dat je meer vriendelijkheid van andere mensen op straat krijgtwel sneu eigenlijk, dat dat zoveel afhangt van je gewicht...
Wat betreft BMI van onder de 20: ik denk zelf, mocht het er wat onder zitten zonder dieet en met een normaal eetpatroon --> prima. Maar voor mezelf zou het niet iets zijn om naar te streven.
Het is toch geen bikiniweer! Je zult het moeten doen (tot nuquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:27 schreef DakDuuf het volgende:
tja, anorexia of niet. Wij mannen!!! kunnen dit heeel snel uit de wereld helpen, bikini foto, wij zijn daar erg gevoellig voor en delen onze recht-door-zee mening graag:)
* DakDuuf heeft een hotel geboekt in istrie, rabar, hotel half pension, 140 euro voor 9 dagen, das net nix:)
Inderdaad, geen bikiniweer! Das een goed argument! ;-) Owja, en met het argument dat ik online geen fotos ga zetten, al helemaal niet in bikini! Straks herkent iemand me nog!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Het is toch geen bikiniweer! Je zult het moeten doen (tot nu) met geklede foto's... Net of je dan niet kan zien wat voor figuur iemand heeft trouwens
![]()
nou ik heb ook vetrollen met een bmi van 21 en wil ook een bmi van ± 19.5 dus zo raar vind ik het nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:15 schreef octopussy het volgende:
vlinder23, bij 55 kilo zou jij een BMI hebben van 19,4. Dit is ondergewicht.
Als jij met een BMI van nog geen 21 serieus niet in een badpak durft, dan vind ik dat zorgwekkend. Misschien dat je dan beter eens kan informeren voor psychologische hulp om je lichaam te accepteren zoals het is ipv te lijnen.
Vanochtend hing er een vent uit het raam vd auto om naar me te schreeuwen dat 'hij al gepakt is hoor'quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:30 schreef vlinder23 het volgende:
Hardlopen was vermoeiend maar voelt wel weer goed zo.... alleen van die irritante opaatjes die je zo aangapen van "wat zit die nou te hollen"![]()
wow, coolquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:25 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
* veiligheidsspeldje heeft het schema van Evy succesvol uitgelopen en loopt nu 3x per week een half uur op eigen muziek.
Dat ik in de ochtend loop komt vnl. omdat ik afgelopen collegejaar vaak om half 11 moest beginnen. Te vroeg om nog wat te studeren (voor mij dan), te laat om in je bed te blijven stinken--> perfect dus. Of ik het komend jaar 's ochtends of 's middags loop zal dus vooral afhangen van m'n rooster. In het geval van hitte (denk: afgelopen april) ben ik wel voor 's ochtends, dan is het echt stukken minder warm en bedrukkend.
Die heeft een vriend van me afgelopen week ook klaargemaakt, alleen met nog champignons toegevoegd, was idd erg lekkerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:58 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Vanochtend hing er een vent uit het raam vd auto om naar me te schreeuwen dat 'hij al gepakt is hoor'![]()
In het algemeen zijn de reacties juist positief, dat je goed bezig bent enzo![]()
'k Heb ook nog een culi-tip trouwens: weet niet bij welke supermarkten ze het allemaal hebben, maar 'k heb het gezien bij de bas vd heijden: het heet WOK en komt uit de vriezer: pak met 250 gram vis, 450 gram groente en 50 gram saus. Je kan er wat rijst, pasta of aardappeltjes bij doen en 2x van eten of in 1 x alles een low carb maaltijd van 420 kcal maar (dus het hele pak alleen opeten) De zalm is in elk geval lekker![]()
die moeten we dan ook maar eens proberenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:58 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Vanochtend hing er een vent uit het raam vd auto om naar me te schreeuwen dat 'hij al gepakt is hoor'![]()
In het algemeen zijn de reacties juist positief, dat je goed bezig bent enzo![]()
'k Heb ook nog een culi-tip trouwens: weet niet bij welke supermarkten ze het allemaal hebben, maar 'k heb het gezien bij de bas vd heijden: het heet WOK en komt uit de vriezer: pak met 250 gram vis, 450 gram groente en 50 gram saus. Je kan er wat rijst, pasta of aardappeltjes bij doen en 2x van eten of in 1 x alles een low carb maaltijd van 420 kcal maar (dus het hele pak alleen opeten) De zalm is in elk geval lekker![]()
Ik denk dat 450 gram groenten en 250 gram vis wat veel van het goede is voor 1 persoon. Zelfs al laat je de koolhydraten weg. Dat heb ik vanavond trouwens ook gedaan. Ik had ineens zo'n zin in een schouderkarbonade en dat is natuurlijk niet het magerste vlees, dus heb ik er ter compensatie alleen paddestoelen en een groene sla bijgegeten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
die moeten we dan ook maar eens proberen
ookal vind ik 420 nog steeds veel voor 1 maaltijd maar meestal kan ik ook geen 1 persoonsmaaltijd op
Ja het is inderdaad wat veel (al heb ik liever later in de avond dan nog de rest dan dat ik slechte dingen als chips zou etenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat 450 gram groenten en 250 gram vis wat veel van het goede is voor 1 persoon. Zelfs al laat je de koolhydraten weg. Dat heb ik vanavond trouwens ook gedaan. Ik had ineens zo'n zin in een schouderkarbonade en dat is natuurlijk niet het magerste vlees, dus heb ik er ter compensatie alleen paddestoelen en een groene sla bijgegeten.
Ja volgens mij is het precies goed voor 2 personen als je er nog een klein beetje KH's bij zou doen. Ik eet best vaak van die stoommaaltijden van de AH. Ik neem dan wel de magerste varianten, gisteren had ik kabeljauw/zalm met krieltjes en groenten. Alles bij elkaar 450 gram en 405 cal. Vind ik een prima maaltijd en het is ruim voldoende voor 1 persoon. Nee eigenlijk niet ruim, tis gewoon voldoende.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:37 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ja het is inderdaad wat veel (al heb ik liever later in de avond dan nog de rest dan dat ik slechte dingen als chips zou eten) maar het was meer om aan te geven dat je op deze manier een vrij slanke maaltijd hebt. Op het pak staat voor 2-3 personen en dat vind ik dan weer krap zonder KHs erbij...
Mogge!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 08:53 schreef Miss_S het volgende:
goedemorgen
vanmorgen woog ik 72 maar dat heb ik altijd zaterdags dat ik iets meer weeg
vanavond ga ik weer een keer uit dus ben benieuwd wat voor effect dat heeft op mijn gewicht maar dat betekent wel dat ik geen stokbrood eet dus dat helpt dan wel weer
ik was trouwens al weer vroeg wakker om op mijn kat te letten, hij wil nog steeds niet echt eten (vervelend omdat daar juist het pilletje doorheen moet) maar hij drinkt wel steeds een beetje
verder wil hij vooral slapen
we hebben het al geprobeert met wat hij echt lekker vind maar hij wil helemaal niets etenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Mogge!!
Misschien kan je proberen om hem iets te voeren wat hij echt lekker vind normaal gesproken, dus verse kip of zo?? Dan kan je daar het pilletje in verstoppen, hoewel mijn ervaring wel is dat ze het al snel in de gaten hebben als er iets door hun voer zit. Als ik een pilletje aan mijn kat moet toedienen doe ik dat als volgt. Ik ga achter hem zitten op m'n knieen en klem de kat daar zo'n beetje tussen. Met 1 hand hou ik hem dan stevig in zijn nekvel en met de andere hand stop ik het pilletje in zijn bek. Dan wrijf ik over zijn keel, want dan krijgt ie een slikreflex: works like a charm......
@Veiligheidsspeldje: Brugge is prachtig, maar ik denk dat jullie daar eerder veel gaan váren met al dat water daar![]()
Misschien zeg ik het te hard: je hoeft hem niet zo stevig te klemmen dat het hem pijn doet hoor! Anders vraag je als je weer naar de dierenarts moet of hij het even voor wil doen. Das misschien ook een idee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
we hebben het al geprobeert met wat hij echt lekker vind maar hij wil helemaal niets eten
en die behandeliing die jij voorstelt durft hier niemand
ja dat is wel een goed ideequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien zeg ik het te hard: je hoeft hem niet zo stevig te klemmen dat het hem pijn doet hoor! Anders vraag je als je weer naar de dierenarts moet of hij het even voor wil doen. Das misschien ook een idee.
Ach gossie! Was dat de kat die zo bewonderend naar je omhoog keek op een van je foto's??quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:11 schreef Miss_S het volgende:
net terug van de dierenarts
en die pilletjes hadden toch niet meer geholpen ze hebben hem laten inslapen
ja dat was de katquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:19 schreef colette het volgende:
[..]
Ach gossie! Was dat de kat die zo bewonderend naar je omhoog keek op een van je foto's??
Sterkte, Saskia!!![]()
*heb alweer tranen in mijn ogen en ik ken die hele kat niet, stomme beesten altijd...
Was ie oud de kat? En wat was nu de ziekte? Over het uitgaan vanavond: dat zou ik op het laatste moment pas beslissen; het kan goed als afleiding werken, maar als je je te verdrietig voelt kan je maar beter niet gaan, want dan kom je toch niet in de stemming.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja dat was de kat
ik heb de afgelopen uren ook al aardig wat gehuild
weet ook nog niet of ik vanavond nu wel uit ga
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:11 schreef Miss_S het volgende:
hij was pas 11 jaar dus niet oud genoeg eigenlijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:38 schreef colette het volgende:
[..]
Was ie oud de kat? En wat was nu de ziekte? Over het uitgaan vanavond: dat zou ik op het laatste moment pas beslissen; het kan goed als afleiding werken, maar als je je te verdrietig voelt kan je maar beter niet gaan, want dan kom je toch niet in de stemming.
Hebben jullie nog andere huisdieren/katten?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
hij was pas 11 jaar dus niet oud genoeg eigenlijk
maar het bleek nu toch kanker te zijn, moet er al langer hebben gezeten
gelukkig heeft hij er maar een paar dagen last van gehad
bedankt voor de sterkte iedereen
neequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:36 schreef STING het volgende:
[..]
Hebben jullie nog andere huisdieren/katten?
Aaah wat ongelooflijk rot! (ik vond en vind het altijd vreselijk om een dier te zien lijden, maar in laten slapen, daar heb ik zelfs bij mn konijn heel erg om moeten huilen ... sterke ermee meidquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:11 schreef Miss_S het volgende:
Paar stukkies vlees, rode saus, veel sla en je bent morgen afgevallen...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:06 schreef STING het volgende:
Strax een BBQ, het zal mij benieuwen wat de schade wordt
2 mini's, das nog niet eens 1 gewone, dus als je verder geen rare dingen hebt gegeten kom je niet ineens aan. Bovendien: af en toe mag je wel eens niet aan de lijn denken toch en vandaag lijkt me wel zo'n moment!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:08 schreef Miss_S het volgende:
ik heb vandaag 2 magnums op (wel mini's maar dan nog)
heb nu echt iets van wat maakt het uit als ik aankom
sorry dat je niet zo´n leuke dag heb dankzij mijquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:25 schreef conleche het volgende:
[..]
2 mini's, das nog niet eens 1 gewone, dus als je verder geen rare dingen hebt gegeten kom je niet ineens aan. Bovendien: af en toe mag je wel eens niet aan de lijn denken toch en vandaag lijkt me wel zo'n moment!
Ik moest de hele dag denken aan m'n eigen kat die een half jaar geleden is doodgebeten door de honden van de buren. (we hebben er nog 4, maar toch) Ik heb ook een hondje, Koekie, ik denk dat als die dood gaat, dat ik dan een half jaar in het zwart ga of zo. (nee, serieus, ik hou zoveel van dat beest, dat ik af en toe denk dat het niet gezond meer is)
Nee, nee zo bedoel ik het niet hoor!! Maar bij mij komt dat soort "verwerking" altijd in vlagen. Dus dan gaat het eerst best goed en dan is er een aanleiding en dan denk ik er weer aan. Maar dat ligt niet aan jou hoor!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
sorry dat je niet zo´n leuke dag heb dankzij mij![]()
tjee, wat klinkt dat als een wrede dood voor dat beestje..quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:25 schreef conleche het volgende:
[..]
2 mini's, das nog niet eens 1 gewone, dus als je verder geen rare dingen hebt gegeten kom je niet ineens aan. Bovendien: af en toe mag je wel eens niet aan de lijn denken toch en vandaag lijkt me wel zo'n moment!
Ik moest de hele dag denken aan m'n eigen kat die een half jaar geleden is doodgebeten door de honden van de buren. (we hebben er nog 4, maar toch) Ik heb ook een hondje, Koekie, ik denk dat als die dood gaat, dat ik dan een half jaar in het zwart ga of zo. (nee, serieus, ik hou zoveel van dat beest, dat ik af en toe denk dat het niet gezond meer is)
ja dat van in vlagen dat herken ik welquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, nee zo bedoel ik het niet hoor!! Maar bij mij komt dat soort "verwerking" altijd in vlagen. Dus dan gaat het eerst best goed en dan is er een aanleiding en dan denk ik er weer aan. Maar dat ligt niet aan jou hoor!!![]()
mijn vader heeft niet gehuild maar je ziet wel dat hij niet weet hoe hij moet reagerenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:16 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Miss_s: heel jammer van je katje.... thuis hadden we een aantal jaar geleden ook een hele lieve, moesten we ook laten inslapen omdat ze te ziek was. Heb de pilletjestechniek ook vaak moeten toepassen omdat ze veel te geslepen was om pilletjes in het eten te stoppen... Zelfs m'n vader huilde erom toen ie van de dierenarts kwam...![]()
Nu heeft m'n vriendje een katje, en die is wel vervelend soms, maar ook veel te schattig om boos op te zijnik hou ook erg van katjes dus!
En conleche: ik had het verkeerd onthouden, we gingen naar Gent, ook hardstikke mooi en gezellig!
Behalve een mcflurry helemaal niets verkeerds gegeten, heerlijke pastamaaltijd op dat wel. Voor mij echt wel een fijne dag vandaag! Zelfs met m'n broer ging het vrij goed![]()
Dat voelt zeker wel heel goed he dat je gewicht nu begint met een 5!!!quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:34 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Vandaag 59,8.
zo dat is wel erg lekker een gewicht dat begint met de 5quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:34 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Vandaag 59,8. Gisteren heeft dus geen schade toegebracht'k Heb ook al lekker hardgelopen, maar ik wilde wachten tot de kerk begonnen was (anders is het zo druk op m'n route...) en dus liep ik het grootste deel vd tijd in het zonnetje, is in de polder best vervelend, dus ik liep maar even een tandje trager.
Zo nog even wat eten want 'k heb toch weer wat trek (en dorst ook!)
Ik heb ook het idee dat je je niet zo heel goed voelt op het moment. Als je zo slaperig bent kan je misschien beter ergens gaan zwemmen, van het frisse water knap je meestal wel op en het is ook nog eens sporten. Heb je geen zwembad in de buurt? (of een meer dat kan natuurlijk ook).quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:59 schreef Chicolate het volgende:
... vandaag drastisch gezonder gaan eten *note voor mezelf* ... afgelopen week ging zo waardeloos dat ik nu zwaarder ben dan voor de vakantie, en ik was zo trots en blij met die 60,5! Het zag er zo mooi uit, zo plat en strak ... nu niet meer dus
Oh en het zal toch eens niet: dag vrij, en spontaan heb ik buikpijn, ben ik misselijk en voel me moe (heel erg slecht geslapen, van 1 tot 5 ofzo) en kan alleen maar hangen. Kijken of sla en kwark daar wat verandering in kunnen brengen ... en ben wanhopig op zoek naar een manier om te sporten! (hometrainer vanmiddag? Laat ik me dan asjeblieft beter voelen)
Dat mag je best vertellen hoor als je je rot voelt, dat is wmb geen zeuren!quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:10 schreef Chicolate het volgende:
[quote]
En ik zal stoppen met posten dat ik ongelukkig ben/zeuren ... geloof niet dat ik het hier gezelliger maak daarmee(maar wel heel erg bedankt voor de tips en adviezen, denk echt dat ik me hiermee beter kan gaan voelen!)
Zoals colette ook zegt: dat is geen zeuren, maar wel iets waar volgens mij wat aan gedaan dient te worden. Het is niet de bedoeling natuurlijk dat je je hele dagen vervelend voelt...quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:10 schreef Chicolate het volgende:
Klopt, op een of andere manier lukt het me de laatste tijd (sinds ik terug ben van vakantie) niet om in een normaal ritme te komen, en gewoonlijk ben ik heel erg een ritme-mens: avondeten elke dag rond zelfde tijd, anders krijg ik al allemaal gekke verschijnselen ... heb daarom besloten om VANDAAG en geen moment later mijn oude ritme weer op te pakken. Ga mezelf dit niet langer aandoen![]()
Ik ga dat bloedsuikerding komende keer proberen, als het daar aan ligt, kan ik er tenminste wat aan doen(en ik kan inderdaad niet tegen een aantal voedingsmiddelen, alleen kwam er niets uit de allergietest. Zelf heb ik al gemerkt: pinda's, gefrituurd voer en slagroom/mayo enzo. Dus dat doe ik al niet meer
)
En ik zal stoppen met posten dat ik ongelukkig ben/zeuren ... geloof niet dat ik het hier gezelliger maak daarmee(maar wel heel erg bedankt voor de tips en adviezen, denk echt dat ik me hiermee beter kan gaan voelen!)
*gaat lunchen, met een lekkere bruine boterhammen kipfilet
30 km met de fiets nee dankje wel heb jaren lang 30 km dagelijks gedaan maar 60 km heb ik geen zin inquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:41 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
@ Miss_S: Je gaat wel met de fiets heHeb je al zin in je nieuwe opleiding?
Vandaag had het gekund natuurlijkquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:58 schreef Miss_S het volgende:
30 km met de fiets nee dankje wel heb jaren lang 30 km dagelijks gedaan maar 60 km heb ik geen zin in
voor op kamers vind ik dit te dichtbijquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:06 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Vandaag had het gekund natuurlijkHad je een goede activiteit gehad. Maar dagelijks is niet te doen nee, moet je veel te vroeg op
Al vind ik het wel een voordeel van op kamers wonen dat ik in vergelijking met die 4 uur OV-en meer fiets en dus beweeg
![]()
Das wel een verschil met mij! Ik was vroeger al op m'n 15e het huis uitquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
voor op kamers vind ik dit te dichtbij
in een half uurtje ben ik er met de auto
ik zou eigenlijk naar maastricht gaan dan moest ik wel op kamers
maar ik ben blij dat ik thuis kan blijven
goedkoper en meer ruimte en privacy
Da's dan wel weer best extreemquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:42 schreef colette het volgende:
Das wel een verschil met mij! Ik was vroeger al op m'n 15e het huis uit![]()
*mompelt iets over een lastige puber....
Wasda?quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Da's dan wel weer best extreem![]()
Bij ons thuis zijn we op zich ook van vrij vroeg uit huis: m'n broer op 14, maar dat was vanwege z'n pdd-nos
* veiligheidsspeldje was ook blij op 18e uit huis te gaan
bij m'n broertje zal het waarschijnlijk nog even duren.
pervasieve dissociatieve stoornis-not otherwise specifiedquote:
Trots op je!!quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:54 schreef Chicolate het volgende:
(goed humeur: wordt aan gewerkt, voel me nu al stukje beter, salade en brood met kipfilet zijn ook gewoon heerlijk. En afspraak gemaakt om volgende week met een vriendin te gaan zwemmen, misschien wel 2x in die week)
Ik kreeg toen 300 gulden van m'n vader per maand en heb de rest bijverdiend, nu ik erover nadenk: dat was best zwaar: de hele week naar school en dan in het weekend 2 dagen werken (+alle vakanties) en dan nog uitgaan. Mèn, ik wou dat ik die energie van toen nu nog hadquote:Ghehe ik denk dat het ouderlijk nest mij graag de deur uitschopt, alleen ik kan dat niet betalen ... dus ik moet voorlopig nog even thuis blijven wonen![]()
Aha, nu snap ik je opmerking van gister ook beter waarin je zei dat het goed was gegaan met je broer tijdens de dag Gent!quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
pervasieve dissociatieve stoornis-not otherwise specified![]()
Soort van autisme (contactstoornis), maar hij voldoet niet aan alle kenmerken. 't Is best wel ernstig bij hem, maar begeleid wonen gaat (redelijk) goed en af en toe een weekend thuis is ook wel te doen als ie z'n pc maar bij heeft zodat ie vrij vaak achter world of warcraft zit. Tegenwoordig vind ik m'n broer wel okee, maar we waren gezamelijk blij dat ie naar een tehuis vol jongens met dezelfde problematiek ging.
Ja ik had het niet gemeld nog hequote:Op zondag 12 augustus 2007 15:11 schreef colette het volgende:
Aha, nu snap ik je opmerking van gister ook beter waarin je zei dat het goed was gegaan met je broer tijdens de dag Gent!
ik ben inderdaad helemaal geen lastige puberquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:42 schreef colette het volgende:
[..]
Das wel een verschil met mij! Ik was vroeger al op m'n 15e het huis uit![]()
*mompelt iets over een lastige puber....
Tja, ik weet het nog niet zeker. Aan de ene kant wel, andere kant niet. Ik vind mezelf geen moeilijke puber, alleen ... tja ik ben wel echt een puber, met een duidelijke mening. Soms wat heftige ruzies met mn moeder (mn vader heeft het over 2 stieren en 2 rode lappen, zoals wij op elkaar reageren soms, vooral 1x per maandquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:16 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Chicolate: ben je wel van plan uit huis te gaan als je gaat studeren? Als je nu regelmatig mot hebt is dat wel een aanrader vind ik hoor, als je op tijd zoekt en het niet perse superluxe wil, heb je best een betaalbare kamer, anders kan je altijd nog lenen. Ook heb je vanwege minder reistijd meer tijd over om te werken![]()
begin je dan komende jaar met je eerste jaar?quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tja, ik weet het nog niet zeker. Aan de ene kant wel, andere kant niet. Ik vind mezelf geen moeilijke puber, alleen ... tja ik ben wel echt een puber, met een duidelijke mening. Soms wat heftige ruzies met mn moeder (mn vader heeft het over 2 stieren en 2 rode lappen, zoals wij op elkaar reageren soms, vooral 1x per maand)
Daarbij is het ouderlijk nest duidelijk Christelijk, en ben ik dat niet. Soms kan ik me daar aan ergeren, en zet ik me daar echt tegen af. (He probeer me niet te dwingen te bidden voor mn eten, ik wil best even mn ogen dichtdoen, maar ga niet vragen of ik het wel meen?) Omdat ik niet bang ben om duidelijk mijn mening te geven en dingen soms wat bot zeg, kwets ik ze daar wel mee. Maar dat is allemaal mijn keuze, en ik kan er niet tegen dat ik allerlei dingen (zoals zondag verplicht naar de kerk, ook als ik moe/ziek van het werken ben) opgelegd krijg. Dus wat dat betreft, zou het beter zijn als ik het huis verlaat.
Maar ... mijn vriend woont nu ook in Almere, en is niet van plan het huis uit te gaan. Geef hem groot gelijk, zijn ouders zijn geweldig lieve mensen en ik zou het liefst bij hen intrekkenDaar voel ik me helemaal thuis, hebben ze nooit van die gekke ruzie's. Dat zal alleen geen optie zijn, en dan zit ik dus alleen in Amsterdam ... kost het veel om hem te zien en ik weet niet of ik dat wel wil ... En ik vind het wel zo makkelijk dat er voor me gekookt wordt enzo, en een stuk goedkoper
(en we hebben hier een zak sla in de koelkast liggen, en tomaten, en die zijn lekker ... Mjam, net weer een tomaat gegeten)
Dus ik denk nog lekker na
Nou k'had dus wel een half jaar 4 uur per dag moeten reizen, toen was ik het zo zat dat ik anti-kraak ging wonen (had ook geen geld...). Dat was dus de dichtstbijzijndste uniquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:56 schreef Chicolate het volgende:
Ghehe nee ik zit dit jaar nog in VWO 6, volgend jaar pas studeren. Als het geen Amsterdam wordt, dan moet ik het huis sowieso uit...
En ik ga nu maar eens avondeten(haha ik dacht even dat ik het topic om zeep geholpen had
Meteen durft niemand meer te reageren)
ah zo sorry! moet nog ff weten wie hier wat doet enzoquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:56 schreef Chicolate het volgende:
Ghehe nee ik zit dit jaar nog in VWO 6, volgend jaar pas studeren. Als het geen Amsterdam wordt, dan moet ik het huis sowieso uit...
En ik ga nu maar eens avondeten(haha ik dacht even dat ik het topic om zeep geholpen had
Meteen durft niemand meer te reageren)
4 uur naar de dichtsbijzijnde uni, jeetjequote:Op zondag 12 augustus 2007 18:50 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Nou k'had dus wel een half jaar 4 uur per dag moeten reizen, toen was ik het zo zat dat ik anti-kraak ging wonen (had ook geen geld...). Dat was dus de dichtstbijzijndste uni![]()
Vanavond penne met kip, groente en witte saus met als toetje soort bavarois en een reep oranje meloen.
Haha ach joh kon jij niet weten. Ik weet nog niet of het Amsterdam word, juist omdat ik er al redelijk vaak kom en het is nog steeds zo dicht bij mn eigen nest ... echt op eigen benen staan, dan zou het waarschijnlijk Leiden worden (heel kort geweest met de bus, op weg naar Wassenaar, niet in de uni zelf, maar de mensen in de bus waren zo aardig! Ouderen werden geholpen, er werd speciaal voor een paar Engelse reizigers aan de chauffeur gevraagd waar ze uit moesten stappen enzo, gewoon behulpzaam. Dat zie ik in Almere/Amsterdam niet echt gebeuren. Oh en ze hebben een leuk winkelcentrumquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:54 schreef vlinder23 het volgende:
[..]
ah zo sorry! moet nog ff weten wie hier wat doet enzo![]()
maar dan heb je dus nog zeker ff bedenktijd! ow, en amsterdam lijkt me trouwens wel een stoere stad om in te gaan studeren hoor, had ik toendertijd maar het lef gehad wat verder dan 50 km van huis te gaan studeren![]()
overigens help je helemaal geen topic om zeep hoor![]()
Ik vind het een goed idee, maar moet jij dan niet beginnen??quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
*krijgt opeens ideetje ... is het misschien slim om een keer in de OP ofzo een voorstelrondje te maken van de mensen die in het lijstje staan?Dan weten we tenminste allemaal tegen wie we het hebben (ik onthou het namelijk ook nooit
)
Hé hoi! Wast leuk?quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:39 schreef Alcarin het volgende:
Hoi, ik ben terug![]()
Een stuk bruiner en een beetje dikker (2 kilo erbij). Maar dat komt allemaal wel goed. Ik hoop dat het bruine lang blijft hangen, want het staat wel leuk![]()
Ja! Het was lekker warm en erg romantischquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:57 schreef conleche het volgende:
Hé hoi! Wast leuk?
Welkom terugquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:59 schreef Alcarin het volgende:
Ja! Het was lekker warm en erg romantisch![]()
![]()
Zeeland is leuk!! Ben vorige week nog 2 dagen in Domburg geweest en in 9'96 en '97 hadden we geen atelier in belgie maar in Middelburg! Ook als kind gingen we heel vaak naar Zeeland op vakantie (Koudekerke, Domburg en Ouddorp). Het is daar ook bijna altijd mooi weer lijkt het wel.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:16 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Welkom terugWaar was je heen dan?
* veiligheidsspeldje heet verder marianne, komt uit zeeland (bah) 21 jaar, bijna 4e jaars geneeskunde in r'dam, deelt soms eten in een zkh aldaar om d'r kleine hokje te betalen. Was altijd al stevig, maar werd behoorlijk vadsig van dat op zichzelf wonen, is nu best trots op de -16 kg en heeft het hardlopen helemaal ontdekt. Heeft verder enorm veel zin in vrijdag t/m de zondag daarna, want lekker rondbaggeren op lowlands en daarna romantisch doen in parijs met vriendje
![]()
Dat kan beter.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Oei voorstellen en toch nog anoniem blijven
Uhm.. Ik ben 20 jaar.. woon in de buurt van Amsterdam.. Doe aan fitness en verder weet ik niks
Dat soort zeeland is inderdaad leukquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:22 schreef conleche het volgende:
Zeeland is leuk!! Ben vorige week nog 2 dagen in Domburg geweest en in 9'96 en '97 hadden we geen atelier in belgie maar in Middelburg! Ook als kind gingen we heel vaak naar Zeeland op vakantie (Koudekerke, Domburg en Ouddorp). Het is daar ook bijna altijd mooi weer lijkt het wel.![]()
okee.... ik hou van winkelen.. mode... schoenen..... lezen.... vechtsporten... zwemmen.... uitgaan... dansen... muziek luisteren... alcohol..... stedenstrips.... reizen... strand...quote:
OP lijkt me onnodig, dit is al voorstelrondje zat tochquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o ik was altijd een scharminkel en nu ben ik vadsig en wil ik weer een scharminkel worden![]()
nee hoorquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
haha o met mn zelfbeeld zit het wel goed en ik bedoel het niet lullig.. maar als t zo overkomt wil ik wel andere woorden gebruiken
zoiets klinkt al positiever jaquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
okee.. chubby/mollig en slank/dun dan?
ik hoef nu gelukkig ff 3 weken niet te werkenquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:40 schreef StefanieV het volgende:
Nee, ben wakkeren aan het werk, weeral
Ben er nu net pas uit. Had hééél eng gedroomd vannacht, waardoor ik daarna de slaap niet meer kon vatten en ik pas tegen zessen weer indommelde......quote:
Dan heb jij meer geluk dan ikquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik hoef nu gelukkig ff 3 weken niet te werken
en dan begint mijn nieuwe studie alweer
ik ga vandaag naar het asiel eens kijken of er kittens zitten
sla met gerookte zalm of kip?quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
weet iemand vrij mager snel eten voor 1 persoon?
er zat eigenlijk maar een leuke kittenquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:07 schreef Chicolate het volgende:
Zak gemengde sla met slanke dressing?
Boterhammen met tonijn uit een potje?
Broodje kaas/ham/komkommer/tomaat?
Naar supermarkt rennen en daar een maaltijdsalade kopen?Komt eigenlijk altijd op hetzelfde neer: groente met iets van vlees en soms brood ofzo.
@Miss S: kittens gevonden? Waren ze lief in het asiel? (ik wil ook een kat! Maar mn vader ligt nog steeds dwars, en dat terwijl ze in het asiel in Almere juist nu kleintjes hebben)
ik ben eerst 2 weken met mijn nichtje en haar ouders op vakantie geweest en nu ga ik de 25e nog een weekje met mijn oudersquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:22 schreef Chicolate het volgende:
Terug zijn van vakantie? Mis ik nou alweer iets ... ik dacht dat je juist al op vakantie was geweest?(Nu moet ik niet piepen, ik ging vorig jaar 3x op vakantie in de zomer, had geld over ofzo) ... Of bedoel je, als we allemaal weer aan het werk zijn, normaal ritme enzo?
Maar wat leuk dat je zo snel al een nieuw katje krijgtIk vind ze zo schattig
... (zelfs als ze om aandacht gaan zeuren bij vriendje, terwijl ik op dat moment ook aandacht wil/krijg
Katje kwam vandaag even kopjes geven tussendoor ... aaaah wat lief)
Als ik thuis kom mis ik m'n katje ook nog weleens... nu hebben we alleen nog al 17 jaar een schildpadje die we in de tuin hebben gevondenquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik ben eerst 2 weken met mijn nichtje en haar ouders op vakantie geweest en nu ga ik de 25e nog een weekje met mijn ouders
en we hebben nooit langer dan een week zonder kat gezeten dus deze 3 weken zullen wel erg stil zijn
ik was een keer bij iemand en daar hadden ze dat als avond eten... en ik maar denken dat 't t voorgerecht wasquote:
zo mager hoeft ook nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:07 schreef Chicolate het volgende:
Zak gemengde sla met slanke dressing?
Boterhammen met tonijn uit een potje?
Broodje kaas/ham/komkommer/tomaat?
Naar supermarkt rennen en daar een maaltijdsalade kopen?Komt eigenlijk altijd op hetzelfde neer: groente met iets van vlees en soms brood ofzo.
@Miss S: kittens gevonden? Waren ze lief in het asiel? (ik wil ook een kat! Maar mn vader ligt nog steeds dwars, en dat terwijl ze in het asiel in Almere juist nu kleintjes hebben)
tortilla is nou niet echt mager of wel?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
zo mager hoeft ook niet![]()
omg eet je echt alleen sla als avond eten
of boterhammen tonijn/gezond ?
of was t alleen een suggestie
ik heb maar tortilla met gehakt genomen
Als je de sour cream, kaasachtige saus en bonen-achtige vulling laat liggen kan je er best een dieetgeschikte maaltijd van maken (vind ik dan)quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:52 schreef Miss_S het volgende:
tortilla is nou niet echt mager of wel?
Welnee joh, ik maak nooit mn eigen avondeten xD Maar er zijn wel eens dagen dat ik gewoon 2 broodjes (pistoletjes) gezond als avondeten heb ja, flink volladen met komkommer enzo ... zo weinig is dat nou ook weer niet (zeker niet als je daarbij een grote zak sla opeet hihi)quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
zo mager hoeft ook niet![]()
omg eet je echt alleen sla als avond eten
of boterhammen tonijn/gezond ?
of was t alleen een suggestie
ik heb maar tortilla met gehakt genomen
dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:08 schreef Mini_rulez het volgende:
In die wraps zelf zitten wel al vrij veel calorieën. Je zou het niet zeggen, maar helaas.
het is vast niet heel ongezondquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o ik dacht dat t wel mee viel
had zure room light en 30+ kaas...
en mager biologisch gehakt
Nou ja is toch zelfde als voor 4 personen.. maar dan wat minderquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar veel meer kon ik niet bedenken, ben geen held met slank avondeten, tenminste, niet als het maar voor 1 persoon mag zijn.
die wraps had ik me idd ook een tijdje in vergist...quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:08 schreef Mini_rulez het volgende:
In die wraps zelf zitten wel al vrij veel calorieën. Je zou het niet zeggen, maar helaas.
en hijzelf is zeker de slankste?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:42 schreef Sylvana het volgende:
Ik ging vanavond ff naar mn ma en stiefpa toe omdat ze van de week op vakantie gaan.
Was er al ff niet geweest, kom ik daar, zegt mn stiefpa zo: jezus, wat ben jij dik geworden zeg
En bedankt![]()
nee, hijs ook niet de slankste, maar hij gaat na de vakantie samen met mn moeder sonja bakkerenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en hijzelf is zeker de slankste?
anders had ik daar meteen iets op gezegd
ahaquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:45 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, hijs ook niet de slankste, maar hij gaat na de vakantie samen met mn moeder sonja bakkeren
hou op, dat heb ik al tientallen keren gehoord de laatste maanden van familie en vreemden, zelfs op een festival bij de WC vroeg iemand hetquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Kutopmerkingen altijd he!
De ergste vond ik nog 'ah meisje, ben je zwanger?'
Druk druk druk, leuk weekend gehad samen met Peter en deze week 30 uur werkenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
aha
maar hoe gaat het verder met je ?
ik heb jaren lang niet gesnoept en nu heb ik er gewoon ff een paar weken zin inquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:14 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
M'n moeder had ook zoiets: ze was al aan de lijn en sinds de vakantie behoorlijk streng (zeker voor haar doen), ook al 8 kg afgevallen, maar toen ze gisteren was afgevallen verzuchtte ze wel 'ik hoop dat het door dat ijs komt, dan eet ik het elke dag'
![]()
Ik ben stabiel, dus weinig nieuws.
Ohja voor degenen in (de buurt van) rotterdam: vanaf woensdag weer pleinbiosAftrapfilm is little miss sunshine, zelf al gezien maar hij is heel erg leuk.
Nu zou ik zooo graag willen dat ik ook een wafelijzer had! (en op de emo momenten ben ik juist blij dat ik van dat soort lekkernijen als suikerwafels niet zelf kan maken of in de buurt heb hihi) Het klinkt erg lekker en volgens mij is het ook gezond, als ik de ingredienten bekijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:06 schreef -Trinity- het volgende:
Ik heb vandaag havermoutwafels gemaakt, goed alternatief voor toast/suikerwafels. Alleen ik heb muesli gebruikt ipv havermout.
Voor 2 a 3 wafels heb je ongeveer 3 eetlepels havermout/muesli nodig, 3 eieren (3x eiwit, 1x eigeel gebruik je), en eventueel nog een halve appel of banaan om er een wat zoetere smaak aan te geven. Je kunt er natuurlijk ook ongezouten noten doorheen doen, of kaneel of iets dergelijks. Allemaal in de blender tot het stroperig is (te waterig, iets meer havermout/muesli erbij), en dan het wafelijzer in.
In mijn ogen redelijk verantwoord: geen boter, geen suiker, geen tarwebloem of bakmeel, en de muesli zorgt voor complexe koolhydraten ipv snelle suikers.
Fijn!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nu zou ik zooo graag willen dat ik ook een wafelijzer had! (en op de emo momenten ben ik juist blij dat ik van dat soort lekkernijen als suikerwafels niet zelf kan maken of in de buurt heb hihi) Het klinkt erg lekker en volgens mij is het ook gezond, als ik de ingredienten bekijk... Even onthouden deze
![]()
En wat ongelooflijk lullig van de opmerkingen die jullie krijgen! Lijkt me niet echt motiverend ... (Waarom moeten veel mensen altijd commentaar hebben op het lichaam van een ander? Laat anderen lekker!)
Weegschaaltje lief... de lijn is weer dalend, na 2 dagen gewoon gezond eten ... en ik voel me weer helemaal actief en vrolijk
(Heel erg bedankt meiden! De afgelopen dagen was dit echt een steun, en nu ben ik weer helemaal op de rails terug met mn ritme!)
Welcome back!! Gezellig!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:19 schreef Sylvana het volgende:
Ging vanochtend toch maar eens even op de weegschaal staan, 58.6
Misschien toch maar wel gewoon blijven gezonderen, want het gaat zo wel erg hard
Mn lichaam kan jullie gewoon niet missen volgens mij
Net als bij het stoppen met roken, kom je aanquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:19 schreef Sylvana het volgende:
Mn lichaam kan jullie gewoon niet missen volgens mij
foto!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:25 schreef Sukilove het volgende:
Net bij de kapper tijdens het knippen toen ik in de spiegel keek dacht ik continu: o wat een dikke kop! O wat een dikke kop!
Maar gelukkig heb ik nu wel een hip kapsel.
Geen honger hebben als je boodschappen doet wil ook weleens helpenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:52 schreef Sukilove het volgende:
Ik heb geen fototoestel. Dus.
Maar ik kan dit weekend wel even kijken of ik aan een fototoestel kan komen.
Sinds de vakantie denk ik echt enórm elke dag: morgen ga ik beginnen, mórgen, mórgen.
En elke keer als ik voorbij een spiegel loop o.i.d. denk ik: nu! nu! nu!
Maar als ik een uurtje later boodschappen doe ben ik dat weer vergeten.
Misschien moet ik een spiegel meenemen tijdens het boodschappen doen. Of een plaatje van een heul dik iemand in mijn mandje leggen.
En naast mijn haar nog een positief puntje hoor: ik doe weer meer aan fruit.
Je vroeg je toch af hoe volle yoghurt smaakt? Als je de 'echte' griekse yoghurt hebt, weet je het nu (daar zit zelfs nog room doorheen)quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:22 schreef Miss_S het volgende:
zometeen ontbijten met griekse yoghurt en honing
ja ik ben er op vakantie achter gekomenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:56 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Je vroeg je toch af hoe volle yoghurt smaakt? Als je de 'echte' griekse yoghurt hebt, weet je het nu (daar zit zelfs nog room doorheen)![]()
Griekse yoghurt is dikker, en nog voller dan volle yoghurt vanwege de room. Ik vind het eigenlijk meer op kwark lijken..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:00 schreef Miss_S het volgende:
ja ik ben er op vakantie achter gekomen
maar zit er nog verschil in smaak in griekse yoghurt en gewone volle yoghurt?
het heeft inderdaad wel iets weg van kwarkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:07 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Griekse yoghurt is dikker, en nog voller dan volle yoghurt vanwege de room. Ik vind het eigenlijk meer op kwark lijken..
Maar lekker spul he!![]()
Weinig, ben erg druk met andere dingen. Deze week bijvoorbeeld op maandag naar mn ma en stiefpa geweest omdat ze op vakantie gaan, gisteren had ik er echt geen puf voor omdat ik hele dag gewerkt had en thuis ook alles nog schoongemaakt had, vandaag naar Peter, morgen naar mn vader en vrijdag weer het hele weekend naar Peter.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ga je nog naar de sportschool??
ik weet wel hoe ik me inderdaad voelde na een 50 uur werk weekquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Weinig, ben erg druk met andere dingen. Deze week bijvoorbeeld op maandag naar mn ma en stiefpa geweest omdat ze op vakantie gaan, gisteren had ik er echt geen puf voor omdat ik hele dag gewerkt had en thuis ook alles nog schoongemaakt had, vandaag naar Peter, morgen naar mn vader en vrijdag weer het hele weekend naar Peter.
Volgende week heb ik het 's avonds wat minder druk, dus dan maar wat vaker proberen te gaan. Vorige week ben ik ook maar 1 keer geweest. Wilde ik wel vaker, maar 1 keer echt geen puf voor omdat ik me niet echt lekker voelde en andere keer was sportschool dicht.
Maarja, ik maak wel 30 uur in de week schoon nou, en fiets heel veel, dus zit ook niet de hele dag thuis achter de computer ofzo.
Idd, ik heb sinds november thuis gezeten en pas de laatste maanden werk ik dan weer, dus ben het helemaal niet gewend. Ik heb 's ochtends ook vet moeite om mn bed uit te komen. En ja, ik eet de laatste tijd wel anders. Toen Peter vakantie had uit eten geweest, dagje naar Scheveningen met patat op het strand en 's avonds MacDonalds, elke avond als ik bij hem was/ben gaat er wel een zak chips doorheen, van het weekend een verjaardag gehad met taart en chips en toastjes, dus ik heb wel erg veel gezondigd de laatste tijd, alleen had niet verwacht dat het ZO hard zou gaanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik weet wel hoe ik me inderdaad voelde na een 50 uur werk week
als je het niet gewend bent dan kan je weinig puf over houden voor andere dingen
maar eet je dan nu zoveel anders omdat je aangekomen bent?
ja komt ook wel over alsof je het er nog redelijk moeilijk mee hebtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Idd, ik heb sinds november thuis gezeten en pas de laatste maanden werk ik dan weer, dus ben het helemaal niet gewend. Ik heb 's ochtends ook vet moeite om mn bed uit te komen. En ja, ik eet de laatste tijd wel anders. Toen Peter vakantie had uit eten geweest, dagje naar Scheveningen met patat op het strand en 's avonds MacDonalds, elke avond als ik bij hem was/ben gaat er wel een zak chips doorheen, van het weekend een verjaardag gehad met taart en chips en toastjes, dus ik heb wel erg veel gezondigd de laatste tijd, alleen had niet verwacht dat het ZO hard zou gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |