abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52306749
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 15:16 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]
Chicolate: ben je wel van plan uit huis te gaan als je gaat studeren? Als je nu regelmatig mot hebt is dat wel een aanrader vind ik hoor, als je op tijd zoekt en het niet perse superluxe wil, heb je best een betaalbare kamer, anders kan je altijd nog lenen. Ook heb je vanwege minder reistijd meer tijd over om te werken
Tja, ik weet het nog niet zeker. Aan de ene kant wel, andere kant niet. Ik vind mezelf geen moeilijke puber, alleen ... tja ik ben wel echt een puber, met een duidelijke mening. Soms wat heftige ruzies met mn moeder (mn vader heeft het over 2 stieren en 2 rode lappen, zoals wij op elkaar reageren soms, vooral 1x per maand )

Daarbij is het ouderlijk nest duidelijk Christelijk, en ben ik dat niet. Soms kan ik me daar aan ergeren, en zet ik me daar echt tegen af. (He probeer me niet te dwingen te bidden voor mn eten, ik wil best even mn ogen dichtdoen, maar ga niet vragen of ik het wel meen? ) Omdat ik niet bang ben om duidelijk mijn mening te geven en dingen soms wat bot zeg, kwets ik ze daar wel mee. Maar dat is allemaal mijn keuze, en ik kan er niet tegen dat ik allerlei dingen (zoals zondag verplicht naar de kerk, ook als ik moe/ziek van het werken ben) opgelegd krijg. Dus wat dat betreft, zou het beter zijn als ik het huis verlaat.

Maar ... mijn vriend woont nu ook in Almere, en is niet van plan het huis uit te gaan. Geef hem groot gelijk, zijn ouders zijn geweldig lieve mensen en ik zou het liefst bij hen intrekken Daar voel ik me helemaal thuis, hebben ze nooit van die gekke ruzie's. Dat zal alleen geen optie zijn, en dan zit ik dus alleen in Amsterdam ... kost het veel om hem te zien en ik weet niet of ik dat wel wil ... En ik vind het wel zo makkelijk dat er voor me gekookt wordt enzo, en een stuk goedkoper (en we hebben hier een zak sla in de koelkast liggen, en tomaten, en die zijn lekker ... Mjam, net weer een tomaat gegeten)

Dus ik denk nog lekker na
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_52308133
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:17 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Tja, ik weet het nog niet zeker. Aan de ene kant wel, andere kant niet. Ik vind mezelf geen moeilijke puber, alleen ... tja ik ben wel echt een puber, met een duidelijke mening. Soms wat heftige ruzies met mn moeder (mn vader heeft het over 2 stieren en 2 rode lappen, zoals wij op elkaar reageren soms, vooral 1x per maand )

Daarbij is het ouderlijk nest duidelijk Christelijk, en ben ik dat niet. Soms kan ik me daar aan ergeren, en zet ik me daar echt tegen af. (He probeer me niet te dwingen te bidden voor mn eten, ik wil best even mn ogen dichtdoen, maar ga niet vragen of ik het wel meen? ) Omdat ik niet bang ben om duidelijk mijn mening te geven en dingen soms wat bot zeg, kwets ik ze daar wel mee. Maar dat is allemaal mijn keuze, en ik kan er niet tegen dat ik allerlei dingen (zoals zondag verplicht naar de kerk, ook als ik moe/ziek van het werken ben) opgelegd krijg. Dus wat dat betreft, zou het beter zijn als ik het huis verlaat.

Maar ... mijn vriend woont nu ook in Almere, en is niet van plan het huis uit te gaan. Geef hem groot gelijk, zijn ouders zijn geweldig lieve mensen en ik zou het liefst bij hen intrekken Daar voel ik me helemaal thuis, hebben ze nooit van die gekke ruzie's. Dat zal alleen geen optie zijn, en dan zit ik dus alleen in Amsterdam ... kost het veel om hem te zien en ik weet niet of ik dat wel wil ... En ik vind het wel zo makkelijk dat er voor me gekookt wordt enzo, en een stuk goedkoper (en we hebben hier een zak sla in de koelkast liggen, en tomaten, en die zijn lekker ... Mjam, net weer een tomaat gegeten)

Dus ik denk nog lekker na
begin je dan komende jaar met je eerste jaar?
dan heb je eigl nog wel zo'n vier jaar om te bedenken of je op kamers gaat nouja...of je kunt het eerste jaar ff aankijken hoe dat gaat met op en neer reizen, en je kunt altijd nog in februari ofzo (zijn ook weer wat meer kamers vrij geloof ik van mensen die stoppen, klopt dat?) of het jaar erna op kamers
heb zelf overigens gemerkt dat alleen al het studeren best een overgang was....van vwo naar uni, en om dan ook meteen op kamers te gaan is nog weer ff wat 'drastischer' maar dat zal per persoon ook wel verschillen
pi_52308534
Ghehe nee ik zit dit jaar nog in VWO 6, volgend jaar pas studeren. Als het geen Amsterdam wordt, dan moet ik het huis sowieso uit ...

En ik ga nu maar eens avondeten (haha ik dacht even dat ik het topic om zeep geholpen had Meteen durft niemand meer te reageren)
pi_52308560
ik heb net penne, peultjes en garnalen in kerrie saus op
was best lekker
het ijs daarna ook

ik ga de laatste 3 weken van de vakantie niet echt meer op mijn eten letten, wil wel meer gaan sporten
pi_52309474
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 17:56 schreef Chicolate het volgende:
Ghehe nee ik zit dit jaar nog in VWO 6, volgend jaar pas studeren. Als het geen Amsterdam wordt, dan moet ik het huis sowieso uit ...

En ik ga nu maar eens avondeten (haha ik dacht even dat ik het topic om zeep geholpen had Meteen durft niemand meer te reageren)
Nou k'had dus wel een half jaar 4 uur per dag moeten reizen, toen was ik het zo zat dat ik anti-kraak ging wonen (had ook geen geld...). Dat was dus de dichtstbijzijndste uni
Vanavond penne met kip, groente en witte saus met als toetje soort bavarois en een reep oranje meloen.
Het mooi kotsende meisje.
pi_52309540
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 17:56 schreef Chicolate het volgende:

ah zo sorry! moet nog ff weten wie hier wat doet enzo
maar dan heb je dus nog zeker ff bedenktijd! ow, en amsterdam lijkt me trouwens wel een stoere stad om in te gaan studeren hoor, had ik toendertijd maar het lef gehad wat verder dan 50 km van huis te gaan studeren
overigens help je helemaal geen topic om zeep hoor
pi_52309590
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:50 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Nou k'had dus wel een half jaar 4 uur per dag moeten reizen, toen was ik het zo zat dat ik anti-kraak ging wonen (had ook geen geld...). Dat was dus de dichtstbijzijndste uni
Vanavond penne met kip, groente en witte saus met als toetje soort bavarois en een reep oranje meloen.
4 uur naar de dichtsbijzijnde uni, jeetje

penne is trouwens in vanavond geloof ik hier
heb zelf nie bijster gezond gegeten: ovenfrietjes! maarja, tis ook zondag
morgen dan maar weer braaf zijn..
pi_52309990
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:54 schreef vlinder23 het volgende:

[..]

ah zo sorry! moet nog ff weten wie hier wat doet enzo
maar dan heb je dus nog zeker ff bedenktijd! ow, en amsterdam lijkt me trouwens wel een stoere stad om in te gaan studeren hoor, had ik toendertijd maar het lef gehad wat verder dan 50 km van huis te gaan studeren
overigens help je helemaal geen topic om zeep hoor
Haha ach joh kon jij niet weten. Ik weet nog niet of het Amsterdam word, juist omdat ik er al redelijk vaak kom en het is nog steeds zo dicht bij mn eigen nest ... echt op eigen benen staan, dan zou het waarschijnlijk Leiden worden (heel kort geweest met de bus, op weg naar Wassenaar, niet in de uni zelf, maar de mensen in de bus waren zo aardig! Ouderen werden geholpen, er werd speciaal voor een paar Engelse reizigers aan de chauffeur gevraagd waar ze uit moesten stappen enzo, gewoon behulpzaam. Dat zie ik in Almere/Amsterdam niet echt gebeuren. Oh en ze hebben een leuk winkelcentrum )

*krijgt opeens ideetje ... is het misschien slim om een keer in de OP ofzo een voorstelrondje te maken van de mensen die in het lijstje staan? Dan weten we tenminste allemaal tegen wie we het hebben (ik onthou het namelijk ook nooit )
pi_52310485
Hoi, ik ben terug
Een stuk bruiner en een beetje dikker (2 kilo erbij). Maar dat komt allemaal wel goed. Ik hoop dat het bruine lang blijft hangen, want het staat wel leuk
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_52310876
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:17 schreef Chicolate het volgende:

[..]

*krijgt opeens ideetje ... is het misschien slim om een keer in de OP ofzo een voorstelrondje te maken van de mensen die in het lijstje staan? Dan weten we tenminste allemaal tegen wie we het hebben (ik onthou het namelijk ook nooit )
Ik vind het een goed idee, maar moet jij dan niet beginnen??

Nee hoor, ik ben hier de oudste, dus zal ik wel beginnen.
In het echt heet ik dus Colette en woon de ene week in Amsterdam en de andere in Belgie. In A'dam hebben we een galerie en in Belgie schilderen we. Heb vroeger de mode-academie gedaan en ben jarenlang kostuumontwerpster geweest voor film en tv. Ben getrouwd, heb geen kinderen wel 4 katten en een hondje. Al bijna m'n hele leven bezig met m'n lijn, nooit echt dik geweest, maar bijna altijd wel een paar kilo verwijdert van m'n streefgewicht. (hoewel die "paar kilo's' , dat was dit keer toen ik begon wel 15 kilo. Ben nu zo'n beetje op de helft van wat ik zou willen afvallen en het gaat langzaam, maar toch wel gestaag.
Verder ben ik best vaak in Zuid Frankrijk waar we een huisje hebben, ik kook graag, ik lees graag, reizen vind ik ook leuk en ik zit graag met m'n handen in de aarde om m'n eigen groenten te verbouwen. Ben ook nog steeds dol op films.
pi_52310946
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:39 schreef Alcarin het volgende:
Hoi, ik ben terug
Een stuk bruiner en een beetje dikker (2 kilo erbij). Maar dat komt allemaal wel goed. Ik hoop dat het bruine lang blijft hangen, want het staat wel leuk
Hé hoi! Wast leuk?
pi_52310999
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:57 schreef conleche het volgende:
Hé hoi! Wast leuk?
Ja! Het was lekker warm en erg romantisch
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_52311383
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:59 schreef Alcarin het volgende:

Ja! Het was lekker warm en erg romantisch
Welkom terug Waar was je heen dan?

* veiligheidsspeldje heet verder marianne, komt uit zeeland (bah ) 21 jaar, bijna 4e jaars geneeskunde in r'dam, deelt soms eten in een zkh aldaar om d'r kleine hokje te betalen. Was altijd al stevig, maar werd behoorlijk vadsig van dat op zichzelf wonen, is nu best trots op de -16 kg en heeft het hardlopen helemaal ontdekt. Heeft verder enorm veel zin in vrijdag t/m de zondag daarna, want lekker rondbaggeren op lowlands en daarna romantisch doen in parijs met vriendje
pi_52311411
Oei voorstellen en toch nog anoniem blijven
Uhm.. Ik ben 20 jaar.. woon in de buurt van Amsterdam.. Doe aan fitness en verder weet ik niks
pi_52311542
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:16 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Welkom terug Waar was je heen dan?

* veiligheidsspeldje heet verder marianne, komt uit zeeland (bah ) 21 jaar, bijna 4e jaars geneeskunde in r'dam, deelt soms eten in een zkh aldaar om d'r kleine hokje te betalen. Was altijd al stevig, maar werd behoorlijk vadsig van dat op zichzelf wonen, is nu best trots op de -16 kg en heeft het hardlopen helemaal ontdekt. Heeft verder enorm veel zin in vrijdag t/m de zondag daarna, want lekker rondbaggeren op lowlands en daarna romantisch doen in parijs met vriendje
Zeeland is leuk!! Ben vorige week nog 2 dagen in Domburg geweest en in 9'96 en '97 hadden we geen atelier in belgie maar in Middelburg! Ook als kind gingen we heel vaak naar Zeeland op vakantie (Koudekerke, Domburg en Ouddorp). Het is daar ook bijna altijd mooi weer lijkt het wel.
pi_52311554
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Oei voorstellen en toch nog anoniem blijven
Uhm.. Ik ben 20 jaar.. woon in de buurt van Amsterdam.. Doe aan fitness en verder weet ik niks
Dat kan beter.
pi_52311698
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:22 schreef conleche het volgende:

Zeeland is leuk!! Ben vorige week nog 2 dagen in Domburg geweest en in 9'96 en '97 hadden we geen atelier in belgie maar in Middelburg! Ook als kind gingen we heel vaak naar Zeeland op vakantie (Koudekerke, Domburg en Ouddorp). Het is daar ook bijna altijd mooi weer lijkt het wel.
Dat soort zeeland is inderdaad leuk
Waar ik momenteel ben is het meer totaal niets te doen, het enige café sluit op zaterdag om 12 uur en het heeft zo'n beetje het hoogste niet-gevaccineerden percentage van Nederland...
* veiligheidsspeldje rests her case.
pi_52311827
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:23 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat kan beter.
okee.... ik hou van winkelen.. mode... schoenen..... lezen.... vechtsporten... zwemmen.... uitgaan... dansen... muziek luisteren... alcohol..... stedenstrips.... reizen... strand...
beter ik wil nog 6.5 kg afvallen en ben er pas 2 afgevallen maar ja
pi_52312602
Wordt wel een erg lange OP misschien...
Ik doe het wel kort: ik studeer en woon in Rotterdam en ik hou van zwemmen/computernerden/terrassen/vakantie/natuurwinkels.
Ohja, ik was altijd al vadsig, nu officieel niet meer, maar ik zie het verschil niet.
En verdere info is geheim
pi_52312905
maar ik hoef niet in de OP hoor
pi_52313056
o ik was altijd een scharminkel slank en nu ben ik vadsig mollig en wil ik weer een scharminkel slank worden

[ Bericht 17% gewijzigd door Principessa.Farfalla op 12-08-2007 22:38:17 ]
pi_52313316
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o ik was altijd een scharminkel en nu ben ik vadsig en wil ik weer een scharminkel worden
OP lijkt me onnodig, dit is al voorstelrondje zat toch
En ik geloof helemaal niet dat jij momenteel echt vadsig bent???
pi_52314811
nou op het eerste gezicht zie ik er dun uit maar ik heb echt een dikke buik Zelfs mn ouders zeggen er wat van en die zijn nou zelf ook niet echt mager of erg op t gewicht
pi_52314982
scharminkel en vadsig zijn nou niet echt aardige worden over jezelf
pi_52315171
haha o met mn zelfbeeld zit het wel goed en ik bedoel het niet lullig.. maar als t zo overkomt wil ik wel andere woorden gebruiken
pi_52315215
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
haha o met mn zelfbeeld zit het wel goed en ik bedoel het niet lullig.. maar als t zo overkomt wil ik wel andere woorden gebruiken
nee hoor
mag je zelf weten maar vind die namen nou niet echt passen bij een beeld van een mooi persoon
pi_52315249
okee.. chubby/mollig en slank/dun dan?
pi_52315437
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
okee.. chubby/mollig en slank/dun dan?
zoiets klinkt al positiever ja
pi_52323642
slaapt iedereen nog?
pi_52323674
Nee, ben wakker en aan het werk, weeral
pi_52323779
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:40 schreef StefanieV het volgende:
Nee, ben wakker en aan het werk, weeral
ik hoef nu gelukkig ff 3 weken niet te werken
en dan begint mijn nieuwe studie alweer

ik ga vandaag naar het asiel eens kijken of er kittens zitten
pi_52323838
Hahaha als jullie het een goed idee vinden, zal ik mezelf ook even voorstellen. Oh en ik ben wakker

Ik ben dus Chicolate, 17 jaar en woon nog bij mn ouders. Dit jaar doe ik eindexamen van het VWO, en dat gaat niet goed voor mn figuur zijn want ik ben een stress/emo eter. Ik was altijd heel erg slank, en dat past gewoon het beste bij mij, maar tijdens een uitwisseling waar ik me niet lekker op mn plaats voelde veel teveel gegeten en in een maandje tijd 8,5 kilo aangekomen. (Russische mama's accepteren het niet als je zegt dat je geen honger meer hebt, ze mesten je echt vet)
Maargoed, dat moet er nu dus af. Het streefgewicht in het lijstje is niet mijn echte streven, maar een manier om mezelf gemotiveerd te houden. Een kilo of 60 vind ik al prima. Mijn manier: gezond eten, (zo af en toe wel een chocolade moment hihi), veel sporten (ben helemaal gek op taekwondo, een vechtsport) en weer plezier in mn leven krijgen. Oh en ik heb een knieblessure dus niet alle sporten zijn geschikt voor mij en soms kan ik echt balen dat ik niet kan hardlopen.

Zo, denk dat iedereen mij nu wel kent? (En nu dan ontbijten!)
pi_52323911
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:38 schreef Miss_S het volgende:
slaapt iedereen nog?
Ben er nu net pas uit. Had hééél eng gedroomd vannacht, waardoor ik daarna de slaap niet meer kon vatten en ik pas tegen zessen weer indommelde......

Vandaag is bij mij een huishouddag en dat is wel nodig ook (die dagen heb ik namelijk niet zo vaak, op de één of andere manier weet ik altijd leukere dingen te doen....)
pi_52323943
Ik vind dat wel leuk deze voorstelronde, Miss_S, jij moet ook nog!!
pi_52323992
Ik ben wakker
pi_52324053
Ik ook ik ook en vandaag gaat een leuke dag worden, dus ik ben nog vrolijk ook Ik weet alleen niet waarmee ik ga ontbijten, dus dat kan ik nog niet doen ... brood of kwark met fruit of kwark met muesli?
pi_52324127
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:44 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik hoef nu gelukkig ff 3 weken niet te werken
en dan begint mijn nieuwe studie alweer

ik ga vandaag naar het asiel eens kijken of er kittens zitten
Dan heb jij meer geluk dan ik Mijn verlof is over, geen verlof meer voor mij.

Succes met het kijken naar kittens, hoop dat je er 2 vindt!
pi_52337248
weet iemand vrij mager snel eten voor 1 persoon ?
pi_52337357
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 18:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
weet iemand vrij mager snel eten voor 1 persoon ?
sla met gerookte zalm of kip?
pi_52337749
Zak gemengde sla met slanke dressing?
Boterhammen met tonijn uit een potje?
Broodje kaas/ham/komkommer/tomaat?
Naar supermarkt rennen en daar een maaltijdsalade kopen?

Komt eigenlijk altijd op hetzelfde neer: groente met iets van vlees en soms brood ofzo.

@Miss S: kittens gevonden? Waren ze lief in het asiel? (ik wil ook een kat! Maar mn vader ligt nog steeds dwars, en dat terwijl ze in het asiel in Almere juist nu kleintjes hebben)
pi_52337902
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 19:07 schreef Chicolate het volgende:

Komt eigenlijk altijd op hetzelfde neer: groente met iets van vlees en soms brood ofzo.

@Miss S: kittens gevonden? Waren ze lief in het asiel? (ik wil ook een kat! Maar mn vader ligt nog steeds dwars, en dat terwijl ze in het asiel in Almere juist nu kleintjes hebben)
er zat eigenlijk maar een leuke kitten
donderdag gaan we misschien nog naar een anders asiel kijken
en anders over 3 weken als we terug zijn van vakantie maar eens echt kijken
pi_52338181
Terug zijn van vakantie? Mis ik nou alweer iets ... ik dacht dat je juist al op vakantie was geweest? (Nu moet ik niet piepen, ik ging vorig jaar 3x op vakantie in de zomer, had geld over ofzo) ... Of bedoel je, als we allemaal weer aan het werk zijn, normaal ritme enzo?

Maar wat leuk dat je zo snel al een nieuw katje krijgt Ik vind ze zo schattig ... (zelfs als ze om aandacht gaan zeuren bij vriendje, terwijl ik op dat moment ook aandacht wil/krijg Katje kwam vandaag even kopjes geven tussendoor ... aaaah wat lief)
pi_52338242
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 19:22 schreef Chicolate het volgende:
Terug zijn van vakantie? Mis ik nou alweer iets ... ik dacht dat je juist al op vakantie was geweest? (Nu moet ik niet piepen, ik ging vorig jaar 3x op vakantie in de zomer, had geld over ofzo) ... Of bedoel je, als we allemaal weer aan het werk zijn, normaal ritme enzo?

Maar wat leuk dat je zo snel al een nieuw katje krijgt Ik vind ze zo schattig ... (zelfs als ze om aandacht gaan zeuren bij vriendje, terwijl ik op dat moment ook aandacht wil/krijg Katje kwam vandaag even kopjes geven tussendoor ... aaaah wat lief)
ik ben eerst 2 weken met mijn nichtje en haar ouders op vakantie geweest en nu ga ik de 25e nog een weekje met mijn ouders

en we hebben nooit langer dan een week zonder kat gezeten dus deze 3 weken zullen wel erg stil zijn
pi_52339009
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 19:24 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik ben eerst 2 weken met mijn nichtje en haar ouders op vakantie geweest en nu ga ik de 25e nog een weekje met mijn ouders

en we hebben nooit langer dan een week zonder kat gezeten dus deze 3 weken zullen wel erg stil zijn
Als ik thuis kom mis ik m'n katje ook nog weleens... nu hebben we alleen nog al 17 jaar een schildpadje die we in de tuin hebben gevonden
Vandaar alweer gewinkeld... qua truien was het ook wel wat nodig, alles is best ruim. Schade: trui, vest, tuniekjurk voor over broek ding, hemdje en slippers. Ohja en een belgian chocolate van australian
Heb een prachtige winterjas gezien, maar die kostte me een maandloon, dus moet er nog even over nadenken (vorig jaar was ik ruimschoots te laat voor winterjassen in oktober )
pi_52341110
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 18:53 schreef Miss_S het volgende:

[..]

sla met gerookte zalm of kip?
ik was een keer bij iemand en daar hadden ze dat als avond eten... en ik maar denken dat 't t voorgerecht was
pi_52341193
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 19:07 schreef Chicolate het volgende:

zo mager hoeft ook niet
omg eet je echt alleen sla als avond eten
of boterhammen tonijn/gezond ?
of was t alleen een suggestie

ik heb maar tortilla met gehakt genomen
pi_52341254
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 20:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

zo mager hoeft ook niet

tortilla is nou niet echt mager of wel?
pi_52341499
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 20:52 schreef Miss_S het volgende:

tortilla is nou niet echt mager of wel?
Als je de sour cream, kaasachtige saus en bonen-achtige vulling laat liggen kan je er best een dieetgeschikte maaltijd van maken (vind ik dan)
Ohja kip met grapefruit, kerrie en rijst is ook lekker!! Of vegetarisch met cashewnootjes.
pi_52341580
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 20:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

zo mager hoeft ook niet

Welnee joh, ik maak nooit mn eigen avondeten xD Maar er zijn wel eens dagen dat ik gewoon 2 broodjes (pistoletjes) gezond als avondeten heb ja, flink volladen met komkommer enzo ... zo weinig is dat nou ook weer niet (zeker niet als je daarbij een grote zak sla opeet hihi)

Maar veel meer kon ik niet bedenken, ben geen held met slank avondeten, tenminste, niet als het maar voor 1 persoon mag zijn. Boterham bitterbal is ook slank (als je dr maar 1 eet, met 3 bitterballen) maar om dat nou gezond te noemen ... Als ik iets voor mezelf maak, is het eigenlijk altijd een boterham met gebakken ei, een zak sla of gewoon een boterham jam ofzo Lekker makkelijk
pi_52341779
In die wraps zelf zitten wel al vrij veel calorieën. Je zou het niet zeggen, maar helaas.

Ontopic: net een heerlijke chili gehad met veel groente. Ook erg dieet-waardig. Sterker nog, ik heb pas 12 van de 21 (Weight Watchers-)punten gehad vandaag. Toch nog maar wat eten straks want je mag eigenlijk niet meer dan 4 punten onder je limiet zitten.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_52341974
o ik dacht dat t wel mee viel
had zure room light en 30+ kaas...
en mager biologisch gehakt
pi_52341986
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 21:08 schreef Mini_rulez het volgende:
In die wraps zelf zitten wel al vrij veel calorieën. Je zou het niet zeggen, maar helaas.
dat dacht ik dus ook

en ja ik eet best vaak alleen salade en zalm of kip erbij
mijn avondeten is nooit echt heel veel (eigenlijk mijn lunch of ontbijt ook niet)

behalve morgen ga ik waarschijnlijk lunchen bij de subway als we hem kunnen vinden in eindhoven
pi_52342012
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 21:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o ik dacht dat t wel mee viel
had zure room light en 30+ kaas...
en mager biologisch gehakt
het is vast niet heel ongezond
maar mager kan je het niet noemen
pi_52342618
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 21:02 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Maar veel meer kon ik niet bedenken, ben geen held met slank avondeten, tenminste, niet als het maar voor 1 persoon mag zijn.
Nou ja is toch zelfde als voor 4 personen.. maar dan wat minder !
pi_52343360
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 21:08 schreef Mini_rulez het volgende:
die wraps had ik me idd ook een tijdje in vergist...
dacht ik gezond bezig te zijn met die vullen met coburger ham, sla, komkommer, tomaat
en dan natuurlijk liefst 2 he
zaten er toen iets van 170 kalorieen in alleen dat piepklein stukje brood
pi_52343852
Ik heb vandaag havermoutwafels gemaakt, goed alternatief voor toast/suikerwafels . Alleen ik heb muesli gebruikt ipv havermout.
Voor 2 a 3 wafels heb je ongeveer 3 eetlepels havermout/muesli nodig, 3 eieren (3x eiwit, 1x eigeel gebruik je), en eventueel nog een halve appel of banaan om er een wat zoetere smaak aan te geven. Je kunt er natuurlijk ook ongezouten noten doorheen doen, of kaneel of iets dergelijks. Allemaal in de blender tot het stroperig is (te waterig, iets meer havermout/muesli erbij), en dan het wafelijzer in .
In mijn ogen redelijk verantwoord: geen boter, geen suiker, geen tarwebloem of bakmeel, en de muesli zorgt voor complexe koolhydraten ipv snelle suikers.
pi_52345357
Ik ging vanavond ff naar mn ma en stiefpa toe omdat ze van de week op vakantie gaan.

Was er al ff niet geweest, kom ik daar, zegt mn stiefpa zo: jezus, wat ben jij dik geworden zeg

En bedankt
pi_52345427
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:42 schreef Sylvana het volgende:
Ik ging vanavond ff naar mn ma en stiefpa toe omdat ze van de week op vakantie gaan.

Was er al ff niet geweest, kom ik daar, zegt mn stiefpa zo: jezus, wat ben jij dik geworden zeg

En bedankt
en hijzelf is zeker de slankste?
anders had ik daar meteen iets op gezegd
pi_52345477
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:43 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en hijzelf is zeker de slankste?
anders had ik daar meteen iets op gezegd
nee, hijs ook niet de slankste, maar hij gaat na de vakantie samen met mn moeder sonja bakkeren
pi_52345736
Kutopmerkingen altijd he!
De ergste vond ik nog 'ah meisje, ben je zwanger?'
pi_52345756
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:45 schreef Sylvana het volgende:

[..]

nee, hijs ook niet de slankste, maar hij gaat na de vakantie samen met mn moeder sonja bakkeren
aha

maar hoe gaat het verder met je ?
pi_52345835
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Kutopmerkingen altijd he!
De ergste vond ik nog 'ah meisje, ben je zwanger?'
hou op, dat heb ik al tientallen keren gehoord de laatste maanden van familie en vreemden, zelfs op een festival bij de WC vroeg iemand het
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:51 schreef Miss_S het volgende:

[..]

aha

maar hoe gaat het verder met je ?
Druk druk druk, leuk weekend gehad samen met Peter en deze week 30 uur werken

[ Bericht 34% gewijzigd door _Hestia_ op 13-08-2007 23:03:07 ]
pi_52351465
ik heb nu al een week lang elke dag een mini magnum op (of zelf twee)
maar woog vanmorgen toch gewoon 71,5
als dat nu een een kilo meer was had ik een reden om er mee te stoppen
maarja ik denk dati k deze 3 laatste weken vakantie maar gewoon minder streng ben
zolang ik maar geen 75 weeg aan het eind van die 3 weken
pi_52351552
Mogge!

Wil even laten zien dat ik ook weleens vroeg op sta.

Hoi Sylvana!!

Ben van de slaperigheid vergeten op de weegschaal te staan en nu heb ik al 2 koffie op en kleren aan. Morgen maar weer dan.

Ik heb gisteravond heerlijk gegeten:

reepjes kipfilet gewokt, uit de pan gehaald en dan padddestoelen gewokt
sperziebonen en erwtjes gekookt, daarna bij kip en paddestoelen gedaan, flinke scheut van die Thaise chilisaus erover en bieslook en koriander. Met een beetje jasmijnrijst.
pi_52351571
M'n moeder had ook zoiets: ze was al aan de lijn en sinds de vakantie behoorlijk streng (zeker voor haar doen ), ook al 8 kg afgevallen, maar toen ze gisteren was afgevallen verzuchtte ze wel 'ik hoop dat het door dat ijs komt, dan eet ik het elke dag'
Ik ben stabiel, dus weinig nieuws.
Ohja voor degenen in (de buurt van) rotterdam: vanaf woensdag weer pleinbios Aftrapfilm is little miss sunshine, zelf al gezien maar hij is heel erg leuk.
pi_52351682
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 09:14 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
M'n moeder had ook zoiets: ze was al aan de lijn en sinds de vakantie behoorlijk streng (zeker voor haar doen ), ook al 8 kg afgevallen, maar toen ze gisteren was afgevallen verzuchtte ze wel 'ik hoop dat het door dat ijs komt, dan eet ik het elke dag'
Ik ben stabiel, dus weinig nieuws.
Ohja voor degenen in (de buurt van) rotterdam: vanaf woensdag weer pleinbios Aftrapfilm is little miss sunshine, zelf al gezien maar hij is heel erg leuk.
ik heb jaren lang niet gesnoept en nu heb ik er gewoon ff een paar weken zin in
maar als mijn gewicht echt duidelijk bovende 73 gaat zitten dan stop ik er eerder mee
pi_52353283
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:06 schreef -Trinity- het volgende:
Ik heb vandaag havermoutwafels gemaakt, goed alternatief voor toast/suikerwafels . Alleen ik heb muesli gebruikt ipv havermout.
Voor 2 a 3 wafels heb je ongeveer 3 eetlepels havermout/muesli nodig, 3 eieren (3x eiwit, 1x eigeel gebruik je), en eventueel nog een halve appel of banaan om er een wat zoetere smaak aan te geven. Je kunt er natuurlijk ook ongezouten noten doorheen doen, of kaneel of iets dergelijks. Allemaal in de blender tot het stroperig is (te waterig, iets meer havermout/muesli erbij), en dan het wafelijzer in .
In mijn ogen redelijk verantwoord: geen boter, geen suiker, geen tarwebloem of bakmeel, en de muesli zorgt voor complexe koolhydraten ipv snelle suikers.
Nu zou ik zooo graag willen dat ik ook een wafelijzer had! (en op de emo momenten ben ik juist blij dat ik van dat soort lekkernijen als suikerwafels niet zelf kan maken of in de buurt heb hihi) Het klinkt erg lekker en volgens mij is het ook gezond, als ik de ingredienten bekijk ... Even onthouden deze

En wat ongelooflijk lullig van de opmerkingen die jullie krijgen! Lijkt me niet echt motiverend ... (Waarom moeten veel mensen altijd commentaar hebben op het lichaam van een ander? Laat anderen lekker!)

Weegschaaltje lief ... de lijn is weer dalend, na 2 dagen gewoon gezond eten ... en ik voel me weer helemaal actief en vrolijk (Heel erg bedankt meiden! De afgelopen dagen was dit echt een steun, en nu ben ik weer helemaal op de rails terug met mn ritme!)
pi_52353484
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 10:50 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nu zou ik zooo graag willen dat ik ook een wafelijzer had! (en op de emo momenten ben ik juist blij dat ik van dat soort lekkernijen als suikerwafels niet zelf kan maken of in de buurt heb hihi) Het klinkt erg lekker en volgens mij is het ook gezond, als ik de ingredienten bekijk ... Even onthouden deze

En wat ongelooflijk lullig van de opmerkingen die jullie krijgen! Lijkt me niet echt motiverend ... (Waarom moeten veel mensen altijd commentaar hebben op het lichaam van een ander? Laat anderen lekker!)

Weegschaaltje lief ... de lijn is weer dalend, na 2 dagen gewoon gezond eten ... en ik voel me weer helemaal actief en vrolijk (Heel erg bedankt meiden! De afgelopen dagen was dit echt een steun, en nu ben ik weer helemaal op de rails terug met mn ritme!)
Fijn!
pi_52353950
Ging vanochtend toch maar eens even op de weegschaal staan, 58.6

Misschien toch maar wel gewoon blijven gezonderen, want het gaat zo wel erg hard

Mn lichaam kan jullie gewoon niet missen volgens mij
pi_52354908
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 11:19 schreef Sylvana het volgende:
Ging vanochtend toch maar eens even op de weegschaal staan, 58.6

Misschien toch maar wel gewoon blijven gezonderen, want het gaat zo wel erg hard

Welcome back!! Gezellig!!
pi_52355029
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 11:19 schreef Sylvana het volgende:
Net als bij het stoppen met roken, kom je aan
pi_52356621
Misschien is dat de reden dat we hier allemaal terug blijven komen. Het kan slechter...

Ontopic: vanochtend alweer twee ons lichter dan gisteren. Gisteravond heb ik expres nog wat gegeten om aan voldoende punten te komen, te weinig is ook weer niet goed.
pi_52357234
Alsof het hier zo erg is ...

xD
pi_52358054
Ik zou toch liever willen dat ik hier nooit meer hoefde te komen!
Nouja, hooguit alleen voor de gezelligheid.
pi_52362039
Net bij de kapper tijdens het knippen toen ik in de spiegel keek dacht ik continu: o wat een dikke kop! O wat een dikke kop!

Maar gelukkig heb ik nu wel een hip kapsel.
Always shoot for the moon!
Even if you miss, you'll land among the stars.
pi_52364355
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 16:25 schreef Sukilove het volgende:
Net bij de kapper tijdens het knippen toen ik in de spiegel keek dacht ik continu: o wat een dikke kop! O wat een dikke kop!

Maar gelukkig heb ik nu wel een hip kapsel.
foto!!
pi_52364459
vandaag wezen winkelen
resultaat: 1 jurkje in maat 38
en 2 tshirtjes in maatje 170
pi_52365349
Miss_s en sukilove: foto's graag...
pi_52367815
Jaaaaa foto's

(Dat van die dikke kop herken ik, maar dan bij de foto's die ik nu aan het selecteren ben. Allemaal van mijn dikste periode, de periode waarin ik alles erbij at ... omg wat een bolle toet had ik toen! En kijk ook op alle foto's verveeld of gewoonweg kwaad/woest. Leuk, op een reisje Nu alleen maar omgevingsfoto's afdrukken denk ik)

... en ik ga nooit meer eten op mn werk, kreeg spontaan weer buikpijn na het eten ... voor de rest gaat het wel heel goed gelukkig
pi_52367931
Vandaag gegeten:

Ontbijt: 2 plakken ontbijtkoek
Lunch: 2 boterhammen met 20+ smeerkaas
Avondeten: 300 gram Franse aardappelschotel met een extra paprika ( totaal 375 kcal)
1 biscuitje bij de thee

Tussendoor niet veel gegeten omdat ik aan het werk was en daar meestal alleen thee krijg. Voor vanavond heb ik nog meloen liggen.

Beweging:

Op mn werk:

Huis1: woonkamer, keuken, badkamer, toilet, 2 slaapkamers, gang schoongemaakt + gestofzuigd + gedweild. Bij huis 2 hetzelfde, alleen dan ook nog de ramen buiten voor en achter gelapt

Fietsen naar klanten: totaal ongeveer 1 uur ( 4 x 10-15 minuten)

Bij mezelf: keuken, badkamer en toilet schoongemaakt
pi_52368047
Zo he! Dat doe je netjes ... veel gedaan joh! (wat ze ook roepen, volgens mij is schoonmaken ook inspanning genoeg om van af te vallen, of in ieder geval om conditie van te krijgen ... zweet me helemaal kapot tijdens het schrobben van de vloeren!) Pas alleen wel op dat je niet te weinig gaat eten (al zal je dat tijdens het werken wel merken, duizelig betekent ff bijtanken)

Vind dat je het heel erg goed doet
pi_52368113
Thnx en ja, ik moet nu dus 30 uur werken deze week en ik merk het echt wel dat het veel energie kost. Maar wel fijn dat ik werktijden heb van 9-12 en 13-16 uur, kan ik tussen de middag gewoon thuis eten enzo
pi_52368921
het jurkje

tshirtje

en van het andere shirtje kan ik geen foto vinden
binnekort komen er misschien nog wel fotos van mij erin
pi_52374677
Ik heb geen fototoestel. Dus.

Maar ik kan dit weekend wel even kijken of ik aan een fototoestel kan komen.

Sinds de vakantie denk ik echt enórm elke dag: morgen ga ik beginnen, mórgen, mórgen.
En elke keer als ik voorbij een spiegel loop o.i.d. denk ik: nu! nu! nu!
Maar als ik een uurtje later boodschappen doe ben ik dat weer vergeten.

Misschien moet ik een spiegel meenemen tijdens het boodschappen doen. Of een plaatje van een heul dik iemand in mijn mandje leggen.

En naast mijn haar nog een positief puntje hoor: ik doe weer meer aan fruit.
pi_52374756
O en dat jurkje is echt gaaf!
Bij mij staan dat soort dingen meteen heel truttig, maar toch is'ie gaaf.
pi_52380146
Mogge!
Pff, best moeilijk nog, weer in het ritme komen...Maar ik moet en zal gaan zwemmen!
pi_52380185
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:52 schreef Sukilove het volgende:
Ik heb geen fototoestel. Dus.

Maar ik kan dit weekend wel even kijken of ik aan een fototoestel kan komen.

Sinds de vakantie denk ik echt enórm elke dag: morgen ga ik beginnen, mórgen, mórgen.
En elke keer als ik voorbij een spiegel loop o.i.d. denk ik: nu! nu! nu!
Maar als ik een uurtje later boodschappen doe ben ik dat weer vergeten.

Misschien moet ik een spiegel meenemen tijdens het boodschappen doen. Of een plaatje van een heul dik iemand in mijn mandje leggen.

En naast mijn haar nog een positief puntje hoor: ik doe weer meer aan fruit.
Geen honger hebben als je boodschappen doet wil ook weleens helpen
pi_52380406
mogguh

59 kg hier
pi_52380614
hier 72
terwijl het gister 71,5 was
maar goed ook niet raar naar een broodje van de subway, pizza en een smoothie gister

vandaag maar weer gewoon proberen te eten
zometeen ontbijten met griekse yoghurt en honing
pi_52380874
Vanochtend 57,5 hier! Paar dagen geleden nog 58,4, dat gaat hard!
pi_52380955
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 08:22 schreef Miss_S het volgende:
zometeen ontbijten met griekse yoghurt en honing
Je vroeg je toch af hoe volle yoghurt smaakt? Als je de 'echte' griekse yoghurt hebt, weet je het nu (daar zit zelfs nog room doorheen)

Ik ben weer helemaal blij van het zwemmen, alleen jammer dat die stomme instructeur weer de hele tijd naar me zat te kijken. Ik heb 'm al een keer duidelijk gemaakt dat ik het liefste lekker rustig in mijn eentje zwem, zonder tips en commentaar, dus nu houdt hij zijn mond, maar hij kijkt nog wel
pi_52381006
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 08:56 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Je vroeg je toch af hoe volle yoghurt smaakt? Als je de 'echte' griekse yoghurt hebt, weet je het nu (daar zit zelfs nog room doorheen)
ja ik ben er op vakantie achter gekomen
maar zit er nog verschil in smaak in griekse yoghurt en gewone volle yoghurt?
pi_52381071
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 09:00 schreef Miss_S het volgende:
ja ik ben er op vakantie achter gekomen
maar zit er nog verschil in smaak in griekse yoghurt en gewone volle yoghurt?
Griekse yoghurt is dikker, en nog voller dan volle yoghurt vanwege de room. Ik vind het eigenlijk meer op kwark lijken..
Maar lekker spul he!
pi_52381095
69,3 hier - herstellende van een BBQ en een etentje
pi_52381104
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 09:07 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Griekse yoghurt is dikker, en nog voller dan volle yoghurt vanwege de room. Ik vind het eigenlijk meer op kwark lijken..
Maar lekker spul he!
het heeft inderdaad wel iets weg van kwark
en zeker erg lekker, heb het veel op vakantie op en nu ook afentoe thuis
pi_52382034
Goeiemorgen

Ik kreeg gister een emmer met (room)vla mee Dat is echt ongelooflijk lekker spul, jammer alleen dat het zo zwaar is dat ik na een bakje spontaan een paar uur niet meer wil eten door het plof gevoel. Oh en vandaag moet het op, houdbaarheidsdatum verloopt anders. Laat dat over aan mn vader en broertjes

Oh en ik keek in spiegel, leek weer wat slanker, ging vol verwachting op weegschaal staan ... ja hoor, halve kilo weer aangekomen ... waarom ziet dit er nou strakker uit?
pi_52383383
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 07:49 schreef Sylvana het volgende:
mogguh

59 kg hier
Ga je nog naar de sportschool??
pi_52385005
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 10:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Ga je nog naar de sportschool??
Weinig, ben erg druk met andere dingen. Deze week bijvoorbeeld op maandag naar mn ma en stiefpa geweest omdat ze op vakantie gaan, gisteren had ik er echt geen puf voor omdat ik hele dag gewerkt had en thuis ook alles nog schoongemaakt had, vandaag naar Peter, morgen naar mn vader en vrijdag weer het hele weekend naar Peter.

Volgende week heb ik het 's avonds wat minder druk, dus dan maar wat vaker proberen te gaan. Vorige week ben ik ook maar 1 keer geweest. Wilde ik wel vaker, maar 1 keer echt geen puf voor omdat ik me niet echt lekker voelde en andere keer was sportschool dicht.

Maarja, ik maak wel 30 uur in de week schoon nou, en fiets heel veel, dus zit ook niet de hele dag thuis achter de computer ofzo.
pi_52385146
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 11:57 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Weinig, ben erg druk met andere dingen. Deze week bijvoorbeeld op maandag naar mn ma en stiefpa geweest omdat ze op vakantie gaan, gisteren had ik er echt geen puf voor omdat ik hele dag gewerkt had en thuis ook alles nog schoongemaakt had, vandaag naar Peter, morgen naar mn vader en vrijdag weer het hele weekend naar Peter.

Volgende week heb ik het 's avonds wat minder druk, dus dan maar wat vaker proberen te gaan. Vorige week ben ik ook maar 1 keer geweest. Wilde ik wel vaker, maar 1 keer echt geen puf voor omdat ik me niet echt lekker voelde en andere keer was sportschool dicht.

Maarja, ik maak wel 30 uur in de week schoon nou, en fiets heel veel, dus zit ook niet de hele dag thuis achter de computer ofzo.
ik weet wel hoe ik me inderdaad voelde na een 50 uur werk week
als je het niet gewend bent dan kan je weinig puf over houden voor andere dingen

maar eet je dan nu zoveel anders omdat je aangekomen bent?
pi_52385256
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:02 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik weet wel hoe ik me inderdaad voelde na een 50 uur werk week
als je het niet gewend bent dan kan je weinig puf over houden voor andere dingen

maar eet je dan nu zoveel anders omdat je aangekomen bent?
Idd, ik heb sinds november thuis gezeten en pas de laatste maanden werk ik dan weer, dus ben het helemaal niet gewend. Ik heb 's ochtends ook vet moeite om mn bed uit te komen. En ja, ik eet de laatste tijd wel anders. Toen Peter vakantie had uit eten geweest, dagje naar Scheveningen met patat op het strand en 's avonds MacDonalds, elke avond als ik bij hem was/ben gaat er wel een zak chips doorheen, van het weekend een verjaardag gehad met taart en chips en toastjes, dus ik heb wel erg veel gezondigd de laatste tijd, alleen had niet verwacht dat het ZO hard zou gaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')