Tja, ik weet het nog niet zeker. Aan de ene kant wel, andere kant niet. Ik vind mezelf geen moeilijke puber, alleen ... tja ik ben wel echt een puber, met een duidelijke mening. Soms wat heftige ruzies met mn moeder (mn vader heeft het over 2 stieren en 2 rode lappen, zoals wij op elkaar reageren soms, vooral 1x per maandquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:16 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Chicolate: ben je wel van plan uit huis te gaan als je gaat studeren? Als je nu regelmatig mot hebt is dat wel een aanrader vind ik hoor, als je op tijd zoekt en het niet perse superluxe wil, heb je best een betaalbare kamer, anders kan je altijd nog lenen. Ook heb je vanwege minder reistijd meer tijd over om te werken![]()
begin je dan komende jaar met je eerste jaar?quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tja, ik weet het nog niet zeker. Aan de ene kant wel, andere kant niet. Ik vind mezelf geen moeilijke puber, alleen ... tja ik ben wel echt een puber, met een duidelijke mening. Soms wat heftige ruzies met mn moeder (mn vader heeft het over 2 stieren en 2 rode lappen, zoals wij op elkaar reageren soms, vooral 1x per maand)
Daarbij is het ouderlijk nest duidelijk Christelijk, en ben ik dat niet. Soms kan ik me daar aan ergeren, en zet ik me daar echt tegen af. (He probeer me niet te dwingen te bidden voor mn eten, ik wil best even mn ogen dichtdoen, maar ga niet vragen of ik het wel meen?) Omdat ik niet bang ben om duidelijk mijn mening te geven en dingen soms wat bot zeg, kwets ik ze daar wel mee. Maar dat is allemaal mijn keuze, en ik kan er niet tegen dat ik allerlei dingen (zoals zondag verplicht naar de kerk, ook als ik moe/ziek van het werken ben) opgelegd krijg. Dus wat dat betreft, zou het beter zijn als ik het huis verlaat.
Maar ... mijn vriend woont nu ook in Almere, en is niet van plan het huis uit te gaan. Geef hem groot gelijk, zijn ouders zijn geweldig lieve mensen en ik zou het liefst bij hen intrekkenDaar voel ik me helemaal thuis, hebben ze nooit van die gekke ruzie's. Dat zal alleen geen optie zijn, en dan zit ik dus alleen in Amsterdam ... kost het veel om hem te zien en ik weet niet of ik dat wel wil ... En ik vind het wel zo makkelijk dat er voor me gekookt wordt enzo, en een stuk goedkoper
(en we hebben hier een zak sla in de koelkast liggen, en tomaten, en die zijn lekker ... Mjam, net weer een tomaat gegeten)
Dus ik denk nog lekker na
Nou k'had dus wel een half jaar 4 uur per dag moeten reizen, toen was ik het zo zat dat ik anti-kraak ging wonen (had ook geen geld...). Dat was dus de dichtstbijzijndste uniquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:56 schreef Chicolate het volgende:
Ghehe nee ik zit dit jaar nog in VWO 6, volgend jaar pas studeren. Als het geen Amsterdam wordt, dan moet ik het huis sowieso uit...
En ik ga nu maar eens avondeten(haha ik dacht even dat ik het topic om zeep geholpen had
Meteen durft niemand meer te reageren)
ah zo sorry! moet nog ff weten wie hier wat doet enzoquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:56 schreef Chicolate het volgende:
Ghehe nee ik zit dit jaar nog in VWO 6, volgend jaar pas studeren. Als het geen Amsterdam wordt, dan moet ik het huis sowieso uit...
En ik ga nu maar eens avondeten(haha ik dacht even dat ik het topic om zeep geholpen had
Meteen durft niemand meer te reageren)
4 uur naar de dichtsbijzijnde uni, jeetjequote:Op zondag 12 augustus 2007 18:50 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Nou k'had dus wel een half jaar 4 uur per dag moeten reizen, toen was ik het zo zat dat ik anti-kraak ging wonen (had ook geen geld...). Dat was dus de dichtstbijzijndste uni![]()
Vanavond penne met kip, groente en witte saus met als toetje soort bavarois en een reep oranje meloen.
Haha ach joh kon jij niet weten. Ik weet nog niet of het Amsterdam word, juist omdat ik er al redelijk vaak kom en het is nog steeds zo dicht bij mn eigen nest ... echt op eigen benen staan, dan zou het waarschijnlijk Leiden worden (heel kort geweest met de bus, op weg naar Wassenaar, niet in de uni zelf, maar de mensen in de bus waren zo aardig! Ouderen werden geholpen, er werd speciaal voor een paar Engelse reizigers aan de chauffeur gevraagd waar ze uit moesten stappen enzo, gewoon behulpzaam. Dat zie ik in Almere/Amsterdam niet echt gebeuren. Oh en ze hebben een leuk winkelcentrumquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:54 schreef vlinder23 het volgende:
[..]
ah zo sorry! moet nog ff weten wie hier wat doet enzo![]()
maar dan heb je dus nog zeker ff bedenktijd! ow, en amsterdam lijkt me trouwens wel een stoere stad om in te gaan studeren hoor, had ik toendertijd maar het lef gehad wat verder dan 50 km van huis te gaan studeren![]()
overigens help je helemaal geen topic om zeep hoor![]()
Ik vind het een goed idee, maar moet jij dan niet beginnen??quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
*krijgt opeens ideetje ... is het misschien slim om een keer in de OP ofzo een voorstelrondje te maken van de mensen die in het lijstje staan?Dan weten we tenminste allemaal tegen wie we het hebben (ik onthou het namelijk ook nooit
)
Hé hoi! Wast leuk?quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:39 schreef Alcarin het volgende:
Hoi, ik ben terug![]()
Een stuk bruiner en een beetje dikker (2 kilo erbij). Maar dat komt allemaal wel goed. Ik hoop dat het bruine lang blijft hangen, want het staat wel leuk![]()
Ja! Het was lekker warm en erg romantischquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:57 schreef conleche het volgende:
Hé hoi! Wast leuk?
Welkom terugquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:59 schreef Alcarin het volgende:
Ja! Het was lekker warm en erg romantisch![]()
![]()
Zeeland is leuk!! Ben vorige week nog 2 dagen in Domburg geweest en in 9'96 en '97 hadden we geen atelier in belgie maar in Middelburg! Ook als kind gingen we heel vaak naar Zeeland op vakantie (Koudekerke, Domburg en Ouddorp). Het is daar ook bijna altijd mooi weer lijkt het wel.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:16 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Welkom terugWaar was je heen dan?
* veiligheidsspeldje heet verder marianne, komt uit zeeland (bah) 21 jaar, bijna 4e jaars geneeskunde in r'dam, deelt soms eten in een zkh aldaar om d'r kleine hokje te betalen. Was altijd al stevig, maar werd behoorlijk vadsig van dat op zichzelf wonen, is nu best trots op de -16 kg en heeft het hardlopen helemaal ontdekt. Heeft verder enorm veel zin in vrijdag t/m de zondag daarna, want lekker rondbaggeren op lowlands en daarna romantisch doen in parijs met vriendje
![]()
Dat kan beter.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Oei voorstellen en toch nog anoniem blijven
Uhm.. Ik ben 20 jaar.. woon in de buurt van Amsterdam.. Doe aan fitness en verder weet ik niks
Dat soort zeeland is inderdaad leukquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:22 schreef conleche het volgende:
Zeeland is leuk!! Ben vorige week nog 2 dagen in Domburg geweest en in 9'96 en '97 hadden we geen atelier in belgie maar in Middelburg! Ook als kind gingen we heel vaak naar Zeeland op vakantie (Koudekerke, Domburg en Ouddorp). Het is daar ook bijna altijd mooi weer lijkt het wel.![]()
okee.... ik hou van winkelen.. mode... schoenen..... lezen.... vechtsporten... zwemmen.... uitgaan... dansen... muziek luisteren... alcohol..... stedenstrips.... reizen... strand...quote:
OP lijkt me onnodig, dit is al voorstelrondje zat tochquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o ik was altijd een scharminkel en nu ben ik vadsig en wil ik weer een scharminkel worden![]()
nee hoorquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
haha o met mn zelfbeeld zit het wel goed en ik bedoel het niet lullig.. maar als t zo overkomt wil ik wel andere woorden gebruiken
zoiets klinkt al positiever jaquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
okee.. chubby/mollig en slank/dun dan?
ik hoef nu gelukkig ff 3 weken niet te werkenquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:40 schreef StefanieV het volgende:
Nee, ben wakkeren aan het werk, weeral
Ben er nu net pas uit. Had hééél eng gedroomd vannacht, waardoor ik daarna de slaap niet meer kon vatten en ik pas tegen zessen weer indommelde......quote:
Dan heb jij meer geluk dan ikquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik hoef nu gelukkig ff 3 weken niet te werken
en dan begint mijn nieuwe studie alweer
ik ga vandaag naar het asiel eens kijken of er kittens zitten
sla met gerookte zalm of kip?quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
weet iemand vrij mager snel eten voor 1 persoon?
er zat eigenlijk maar een leuke kittenquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:07 schreef Chicolate het volgende:
Zak gemengde sla met slanke dressing?
Boterhammen met tonijn uit een potje?
Broodje kaas/ham/komkommer/tomaat?
Naar supermarkt rennen en daar een maaltijdsalade kopen?Komt eigenlijk altijd op hetzelfde neer: groente met iets van vlees en soms brood ofzo.
@Miss S: kittens gevonden? Waren ze lief in het asiel? (ik wil ook een kat! Maar mn vader ligt nog steeds dwars, en dat terwijl ze in het asiel in Almere juist nu kleintjes hebben)
ik ben eerst 2 weken met mijn nichtje en haar ouders op vakantie geweest en nu ga ik de 25e nog een weekje met mijn oudersquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:22 schreef Chicolate het volgende:
Terug zijn van vakantie? Mis ik nou alweer iets ... ik dacht dat je juist al op vakantie was geweest?(Nu moet ik niet piepen, ik ging vorig jaar 3x op vakantie in de zomer, had geld over ofzo) ... Of bedoel je, als we allemaal weer aan het werk zijn, normaal ritme enzo?
Maar wat leuk dat je zo snel al een nieuw katje krijgtIk vind ze zo schattig
... (zelfs als ze om aandacht gaan zeuren bij vriendje, terwijl ik op dat moment ook aandacht wil/krijg
Katje kwam vandaag even kopjes geven tussendoor ... aaaah wat lief)
Als ik thuis kom mis ik m'n katje ook nog weleens... nu hebben we alleen nog al 17 jaar een schildpadje die we in de tuin hebben gevondenquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik ben eerst 2 weken met mijn nichtje en haar ouders op vakantie geweest en nu ga ik de 25e nog een weekje met mijn ouders
en we hebben nooit langer dan een week zonder kat gezeten dus deze 3 weken zullen wel erg stil zijn
ik was een keer bij iemand en daar hadden ze dat als avond eten... en ik maar denken dat 't t voorgerecht wasquote:
zo mager hoeft ook nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:07 schreef Chicolate het volgende:
Zak gemengde sla met slanke dressing?
Boterhammen met tonijn uit een potje?
Broodje kaas/ham/komkommer/tomaat?
Naar supermarkt rennen en daar een maaltijdsalade kopen?Komt eigenlijk altijd op hetzelfde neer: groente met iets van vlees en soms brood ofzo.
@Miss S: kittens gevonden? Waren ze lief in het asiel? (ik wil ook een kat! Maar mn vader ligt nog steeds dwars, en dat terwijl ze in het asiel in Almere juist nu kleintjes hebben)
tortilla is nou niet echt mager of wel?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
zo mager hoeft ook niet![]()
omg eet je echt alleen sla als avond eten
of boterhammen tonijn/gezond ?
of was t alleen een suggestie
ik heb maar tortilla met gehakt genomen
Als je de sour cream, kaasachtige saus en bonen-achtige vulling laat liggen kan je er best een dieetgeschikte maaltijd van maken (vind ik dan)quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:52 schreef Miss_S het volgende:
tortilla is nou niet echt mager of wel?
Welnee joh, ik maak nooit mn eigen avondeten xD Maar er zijn wel eens dagen dat ik gewoon 2 broodjes (pistoletjes) gezond als avondeten heb ja, flink volladen met komkommer enzo ... zo weinig is dat nou ook weer niet (zeker niet als je daarbij een grote zak sla opeet hihi)quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
zo mager hoeft ook niet![]()
omg eet je echt alleen sla als avond eten
of boterhammen tonijn/gezond ?
of was t alleen een suggestie
ik heb maar tortilla met gehakt genomen
dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:08 schreef Mini_rulez het volgende:
In die wraps zelf zitten wel al vrij veel calorieën. Je zou het niet zeggen, maar helaas.
het is vast niet heel ongezondquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o ik dacht dat t wel mee viel
had zure room light en 30+ kaas...
en mager biologisch gehakt
Nou ja is toch zelfde als voor 4 personen.. maar dan wat minderquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar veel meer kon ik niet bedenken, ben geen held met slank avondeten, tenminste, niet als het maar voor 1 persoon mag zijn.
die wraps had ik me idd ook een tijdje in vergist...quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:08 schreef Mini_rulez het volgende:
In die wraps zelf zitten wel al vrij veel calorieën. Je zou het niet zeggen, maar helaas.
en hijzelf is zeker de slankste?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:42 schreef Sylvana het volgende:
Ik ging vanavond ff naar mn ma en stiefpa toe omdat ze van de week op vakantie gaan.
Was er al ff niet geweest, kom ik daar, zegt mn stiefpa zo: jezus, wat ben jij dik geworden zeg
En bedankt![]()
nee, hijs ook niet de slankste, maar hij gaat na de vakantie samen met mn moeder sonja bakkerenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en hijzelf is zeker de slankste?
anders had ik daar meteen iets op gezegd
ahaquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:45 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, hijs ook niet de slankste, maar hij gaat na de vakantie samen met mn moeder sonja bakkeren
hou op, dat heb ik al tientallen keren gehoord de laatste maanden van familie en vreemden, zelfs op een festival bij de WC vroeg iemand hetquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Kutopmerkingen altijd he!
De ergste vond ik nog 'ah meisje, ben je zwanger?'
Druk druk druk, leuk weekend gehad samen met Peter en deze week 30 uur werkenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
aha
maar hoe gaat het verder met je ?
ik heb jaren lang niet gesnoept en nu heb ik er gewoon ff een paar weken zin inquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:14 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
M'n moeder had ook zoiets: ze was al aan de lijn en sinds de vakantie behoorlijk streng (zeker voor haar doen), ook al 8 kg afgevallen, maar toen ze gisteren was afgevallen verzuchtte ze wel 'ik hoop dat het door dat ijs komt, dan eet ik het elke dag'
![]()
Ik ben stabiel, dus weinig nieuws.
Ohja voor degenen in (de buurt van) rotterdam: vanaf woensdag weer pleinbiosAftrapfilm is little miss sunshine, zelf al gezien maar hij is heel erg leuk.
Nu zou ik zooo graag willen dat ik ook een wafelijzer had! (en op de emo momenten ben ik juist blij dat ik van dat soort lekkernijen als suikerwafels niet zelf kan maken of in de buurt heb hihi) Het klinkt erg lekker en volgens mij is het ook gezond, als ik de ingredienten bekijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:06 schreef -Trinity- het volgende:
Ik heb vandaag havermoutwafels gemaakt, goed alternatief voor toast/suikerwafels. Alleen ik heb muesli gebruikt ipv havermout.
Voor 2 a 3 wafels heb je ongeveer 3 eetlepels havermout/muesli nodig, 3 eieren (3x eiwit, 1x eigeel gebruik je), en eventueel nog een halve appel of banaan om er een wat zoetere smaak aan te geven. Je kunt er natuurlijk ook ongezouten noten doorheen doen, of kaneel of iets dergelijks. Allemaal in de blender tot het stroperig is (te waterig, iets meer havermout/muesli erbij), en dan het wafelijzer in.
In mijn ogen redelijk verantwoord: geen boter, geen suiker, geen tarwebloem of bakmeel, en de muesli zorgt voor complexe koolhydraten ipv snelle suikers.
Fijn!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nu zou ik zooo graag willen dat ik ook een wafelijzer had! (en op de emo momenten ben ik juist blij dat ik van dat soort lekkernijen als suikerwafels niet zelf kan maken of in de buurt heb hihi) Het klinkt erg lekker en volgens mij is het ook gezond, als ik de ingredienten bekijk... Even onthouden deze
![]()
En wat ongelooflijk lullig van de opmerkingen die jullie krijgen! Lijkt me niet echt motiverend ... (Waarom moeten veel mensen altijd commentaar hebben op het lichaam van een ander? Laat anderen lekker!)
Weegschaaltje lief... de lijn is weer dalend, na 2 dagen gewoon gezond eten ... en ik voel me weer helemaal actief en vrolijk
(Heel erg bedankt meiden! De afgelopen dagen was dit echt een steun, en nu ben ik weer helemaal op de rails terug met mn ritme!)
Welcome back!! Gezellig!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:19 schreef Sylvana het volgende:
Ging vanochtend toch maar eens even op de weegschaal staan, 58.6
Misschien toch maar wel gewoon blijven gezonderen, want het gaat zo wel erg hard
Mn lichaam kan jullie gewoon niet missen volgens mij
Net als bij het stoppen met roken, kom je aanquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:19 schreef Sylvana het volgende:
Mn lichaam kan jullie gewoon niet missen volgens mij
foto!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:25 schreef Sukilove het volgende:
Net bij de kapper tijdens het knippen toen ik in de spiegel keek dacht ik continu: o wat een dikke kop! O wat een dikke kop!
Maar gelukkig heb ik nu wel een hip kapsel.
Geen honger hebben als je boodschappen doet wil ook weleens helpenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:52 schreef Sukilove het volgende:
Ik heb geen fototoestel. Dus.
Maar ik kan dit weekend wel even kijken of ik aan een fototoestel kan komen.
Sinds de vakantie denk ik echt enórm elke dag: morgen ga ik beginnen, mórgen, mórgen.
En elke keer als ik voorbij een spiegel loop o.i.d. denk ik: nu! nu! nu!
Maar als ik een uurtje later boodschappen doe ben ik dat weer vergeten.
Misschien moet ik een spiegel meenemen tijdens het boodschappen doen. Of een plaatje van een heul dik iemand in mijn mandje leggen.
En naast mijn haar nog een positief puntje hoor: ik doe weer meer aan fruit.
Je vroeg je toch af hoe volle yoghurt smaakt? Als je de 'echte' griekse yoghurt hebt, weet je het nu (daar zit zelfs nog room doorheen)quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:22 schreef Miss_S het volgende:
zometeen ontbijten met griekse yoghurt en honing
ja ik ben er op vakantie achter gekomenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:56 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Je vroeg je toch af hoe volle yoghurt smaakt? Als je de 'echte' griekse yoghurt hebt, weet je het nu (daar zit zelfs nog room doorheen)![]()
Griekse yoghurt is dikker, en nog voller dan volle yoghurt vanwege de room. Ik vind het eigenlijk meer op kwark lijken..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:00 schreef Miss_S het volgende:
ja ik ben er op vakantie achter gekomen
maar zit er nog verschil in smaak in griekse yoghurt en gewone volle yoghurt?
het heeft inderdaad wel iets weg van kwarkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:07 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Griekse yoghurt is dikker, en nog voller dan volle yoghurt vanwege de room. Ik vind het eigenlijk meer op kwark lijken..
Maar lekker spul he!![]()
Weinig, ben erg druk met andere dingen. Deze week bijvoorbeeld op maandag naar mn ma en stiefpa geweest omdat ze op vakantie gaan, gisteren had ik er echt geen puf voor omdat ik hele dag gewerkt had en thuis ook alles nog schoongemaakt had, vandaag naar Peter, morgen naar mn vader en vrijdag weer het hele weekend naar Peter.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ga je nog naar de sportschool??
ik weet wel hoe ik me inderdaad voelde na een 50 uur werk weekquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Weinig, ben erg druk met andere dingen. Deze week bijvoorbeeld op maandag naar mn ma en stiefpa geweest omdat ze op vakantie gaan, gisteren had ik er echt geen puf voor omdat ik hele dag gewerkt had en thuis ook alles nog schoongemaakt had, vandaag naar Peter, morgen naar mn vader en vrijdag weer het hele weekend naar Peter.
Volgende week heb ik het 's avonds wat minder druk, dus dan maar wat vaker proberen te gaan. Vorige week ben ik ook maar 1 keer geweest. Wilde ik wel vaker, maar 1 keer echt geen puf voor omdat ik me niet echt lekker voelde en andere keer was sportschool dicht.
Maarja, ik maak wel 30 uur in de week schoon nou, en fiets heel veel, dus zit ook niet de hele dag thuis achter de computer ofzo.
Idd, ik heb sinds november thuis gezeten en pas de laatste maanden werk ik dan weer, dus ben het helemaal niet gewend. Ik heb 's ochtends ook vet moeite om mn bed uit te komen. En ja, ik eet de laatste tijd wel anders. Toen Peter vakantie had uit eten geweest, dagje naar Scheveningen met patat op het strand en 's avonds MacDonalds, elke avond als ik bij hem was/ben gaat er wel een zak chips doorheen, van het weekend een verjaardag gehad met taart en chips en toastjes, dus ik heb wel erg veel gezondigd de laatste tijd, alleen had niet verwacht dat het ZO hard zou gaanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik weet wel hoe ik me inderdaad voelde na een 50 uur werk week
als je het niet gewend bent dan kan je weinig puf over houden voor andere dingen
maar eet je dan nu zoveel anders omdat je aangekomen bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |