abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52341974
o ik dacht dat t wel mee viel
had zure room light en 30+ kaas...
en mager biologisch gehakt
pi_52341986
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 21:08 schreef Mini_rulez het volgende:
In die wraps zelf zitten wel al vrij veel calorieën. Je zou het niet zeggen, maar helaas.
dat dacht ik dus ook

en ja ik eet best vaak alleen salade en zalm of kip erbij
mijn avondeten is nooit echt heel veel (eigenlijk mijn lunch of ontbijt ook niet)

behalve morgen ga ik waarschijnlijk lunchen bij de subway als we hem kunnen vinden in eindhoven
pi_52342012
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 21:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o ik dacht dat t wel mee viel
had zure room light en 30+ kaas...
en mager biologisch gehakt
het is vast niet heel ongezond
maar mager kan je het niet noemen
pi_52342618
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 21:02 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Maar veel meer kon ik niet bedenken, ben geen held met slank avondeten, tenminste, niet als het maar voor 1 persoon mag zijn.
Nou ja is toch zelfde als voor 4 personen.. maar dan wat minder !
pi_52343360
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 21:08 schreef Mini_rulez het volgende:
In die wraps zelf zitten wel al vrij veel calorieën. Je zou het niet zeggen, maar helaas.
die wraps had ik me idd ook een tijdje in vergist...
dacht ik gezond bezig te zijn met die vullen met coburger ham, sla, komkommer, tomaat
en dan natuurlijk liefst 2 he
zaten er toen iets van 170 kalorieen in alleen dat piepklein stukje brood
pi_52343852
Ik heb vandaag havermoutwafels gemaakt, goed alternatief voor toast/suikerwafels . Alleen ik heb muesli gebruikt ipv havermout.
Voor 2 a 3 wafels heb je ongeveer 3 eetlepels havermout/muesli nodig, 3 eieren (3x eiwit, 1x eigeel gebruik je), en eventueel nog een halve appel of banaan om er een wat zoetere smaak aan te geven. Je kunt er natuurlijk ook ongezouten noten doorheen doen, of kaneel of iets dergelijks. Allemaal in de blender tot het stroperig is (te waterig, iets meer havermout/muesli erbij), en dan het wafelijzer in .
In mijn ogen redelijk verantwoord: geen boter, geen suiker, geen tarwebloem of bakmeel, en de muesli zorgt voor complexe koolhydraten ipv snelle suikers.
pi_52345357
Ik ging vanavond ff naar mn ma en stiefpa toe omdat ze van de week op vakantie gaan.

Was er al ff niet geweest, kom ik daar, zegt mn stiefpa zo: jezus, wat ben jij dik geworden zeg

En bedankt
pi_52345427
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:42 schreef Sylvana het volgende:
Ik ging vanavond ff naar mn ma en stiefpa toe omdat ze van de week op vakantie gaan.

Was er al ff niet geweest, kom ik daar, zegt mn stiefpa zo: jezus, wat ben jij dik geworden zeg

En bedankt
en hijzelf is zeker de slankste?
anders had ik daar meteen iets op gezegd
pi_52345477
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:43 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en hijzelf is zeker de slankste?
anders had ik daar meteen iets op gezegd
nee, hijs ook niet de slankste, maar hij gaat na de vakantie samen met mn moeder sonja bakkeren
pi_52345736
Kutopmerkingen altijd he!
De ergste vond ik nog 'ah meisje, ben je zwanger?'
Het mooi kotsende meisje.
pi_52345756
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:45 schreef Sylvana het volgende:

[..]

nee, hijs ook niet de slankste, maar hij gaat na de vakantie samen met mn moeder sonja bakkeren
aha

maar hoe gaat het verder met je ?
pi_52345835
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Kutopmerkingen altijd he!
De ergste vond ik nog 'ah meisje, ben je zwanger?'
hou op, dat heb ik al tientallen keren gehoord de laatste maanden van familie en vreemden, zelfs op een festival bij de WC vroeg iemand het
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:51 schreef Miss_S het volgende:

[..]

aha

maar hoe gaat het verder met je ?
Druk druk druk, leuk weekend gehad samen met Peter en deze week 30 uur werken

[ Bericht 34% gewijzigd door _Hestia_ op 13-08-2007 23:03:07 ]
pi_52351465
ik heb nu al een week lang elke dag een mini magnum op (of zelf twee)
maar woog vanmorgen toch gewoon 71,5
als dat nu een een kilo meer was had ik een reden om er mee te stoppen
maarja ik denk dati k deze 3 laatste weken vakantie maar gewoon minder streng ben
zolang ik maar geen 75 weeg aan het eind van die 3 weken
pi_52351552
Mogge!

Wil even laten zien dat ik ook weleens vroeg op sta.

Hoi Sylvana!!

Ben van de slaperigheid vergeten op de weegschaal te staan en nu heb ik al 2 koffie op en kleren aan. Morgen maar weer dan.

Ik heb gisteravond heerlijk gegeten:

reepjes kipfilet gewokt, uit de pan gehaald en dan padddestoelen gewokt
sperziebonen en erwtjes gekookt, daarna bij kip en paddestoelen gedaan, flinke scheut van die Thaise chilisaus erover en bieslook en koriander. Met een beetje jasmijnrijst.
pi_52351571
M'n moeder had ook zoiets: ze was al aan de lijn en sinds de vakantie behoorlijk streng (zeker voor haar doen ), ook al 8 kg afgevallen, maar toen ze gisteren was afgevallen verzuchtte ze wel 'ik hoop dat het door dat ijs komt, dan eet ik het elke dag'
Ik ben stabiel, dus weinig nieuws.
Ohja voor degenen in (de buurt van) rotterdam: vanaf woensdag weer pleinbios Aftrapfilm is little miss sunshine, zelf al gezien maar hij is heel erg leuk.
Het mooi kotsende meisje.
pi_52351682
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 09:14 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
M'n moeder had ook zoiets: ze was al aan de lijn en sinds de vakantie behoorlijk streng (zeker voor haar doen ), ook al 8 kg afgevallen, maar toen ze gisteren was afgevallen verzuchtte ze wel 'ik hoop dat het door dat ijs komt, dan eet ik het elke dag'
Ik ben stabiel, dus weinig nieuws.
Ohja voor degenen in (de buurt van) rotterdam: vanaf woensdag weer pleinbios Aftrapfilm is little miss sunshine, zelf al gezien maar hij is heel erg leuk.
ik heb jaren lang niet gesnoept en nu heb ik er gewoon ff een paar weken zin in
maar als mijn gewicht echt duidelijk bovende 73 gaat zitten dan stop ik er eerder mee
pi_52353283
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:06 schreef -Trinity- het volgende:
Ik heb vandaag havermoutwafels gemaakt, goed alternatief voor toast/suikerwafels . Alleen ik heb muesli gebruikt ipv havermout.
Voor 2 a 3 wafels heb je ongeveer 3 eetlepels havermout/muesli nodig, 3 eieren (3x eiwit, 1x eigeel gebruik je), en eventueel nog een halve appel of banaan om er een wat zoetere smaak aan te geven. Je kunt er natuurlijk ook ongezouten noten doorheen doen, of kaneel of iets dergelijks. Allemaal in de blender tot het stroperig is (te waterig, iets meer havermout/muesli erbij), en dan het wafelijzer in .
In mijn ogen redelijk verantwoord: geen boter, geen suiker, geen tarwebloem of bakmeel, en de muesli zorgt voor complexe koolhydraten ipv snelle suikers.
Nu zou ik zooo graag willen dat ik ook een wafelijzer had! (en op de emo momenten ben ik juist blij dat ik van dat soort lekkernijen als suikerwafels niet zelf kan maken of in de buurt heb hihi) Het klinkt erg lekker en volgens mij is het ook gezond, als ik de ingredienten bekijk ... Even onthouden deze

En wat ongelooflijk lullig van de opmerkingen die jullie krijgen! Lijkt me niet echt motiverend ... (Waarom moeten veel mensen altijd commentaar hebben op het lichaam van een ander? Laat anderen lekker!)

Weegschaaltje lief ... de lijn is weer dalend, na 2 dagen gewoon gezond eten ... en ik voel me weer helemaal actief en vrolijk (Heel erg bedankt meiden! De afgelopen dagen was dit echt een steun, en nu ben ik weer helemaal op de rails terug met mn ritme!)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_52353484
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 10:50 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nu zou ik zooo graag willen dat ik ook een wafelijzer had! (en op de emo momenten ben ik juist blij dat ik van dat soort lekkernijen als suikerwafels niet zelf kan maken of in de buurt heb hihi) Het klinkt erg lekker en volgens mij is het ook gezond, als ik de ingredienten bekijk ... Even onthouden deze

En wat ongelooflijk lullig van de opmerkingen die jullie krijgen! Lijkt me niet echt motiverend ... (Waarom moeten veel mensen altijd commentaar hebben op het lichaam van een ander? Laat anderen lekker!)

Weegschaaltje lief ... de lijn is weer dalend, na 2 dagen gewoon gezond eten ... en ik voel me weer helemaal actief en vrolijk (Heel erg bedankt meiden! De afgelopen dagen was dit echt een steun, en nu ben ik weer helemaal op de rails terug met mn ritme!)
Fijn!
pi_52353950
Ging vanochtend toch maar eens even op de weegschaal staan, 58.6

Misschien toch maar wel gewoon blijven gezonderen, want het gaat zo wel erg hard

Mn lichaam kan jullie gewoon niet missen volgens mij
pi_52354908
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 11:19 schreef Sylvana het volgende:
Ging vanochtend toch maar eens even op de weegschaal staan, 58.6

Misschien toch maar wel gewoon blijven gezonderen, want het gaat zo wel erg hard

Welcome back!! Gezellig!!
pi_52355029
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 11:19 schreef Sylvana het volgende:
Net als bij het stoppen met roken, kom je aan
pi_52356621
Misschien is dat de reden dat we hier allemaal terug blijven komen. Het kan slechter...

Ontopic: vanochtend alweer twee ons lichter dan gisteren. Gisteravond heb ik expres nog wat gegeten om aan voldoende punten te komen, te weinig is ook weer niet goed.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_52357234
Alsof het hier zo erg is ...

xD
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_52358054
Ik zou toch liever willen dat ik hier nooit meer hoefde te komen!
Nouja, hooguit alleen voor de gezelligheid.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_52362039
Net bij de kapper tijdens het knippen toen ik in de spiegel keek dacht ik continu: o wat een dikke kop! O wat een dikke kop!

Maar gelukkig heb ik nu wel een hip kapsel.
Always shoot for the moon!
Even if you miss, you'll land among the stars.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')