abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52315215
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
haha o met mn zelfbeeld zit het wel goed en ik bedoel het niet lullig.. maar als t zo overkomt wil ik wel andere woorden gebruiken
nee hoor
mag je zelf weten maar vind die namen nou niet echt passen bij een beeld van een mooi persoon
pi_52315249
okee.. chubby/mollig en slank/dun dan?
pi_52315437
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
okee.. chubby/mollig en slank/dun dan?
zoiets klinkt al positiever ja
pi_52323642
slaapt iedereen nog?
pi_52323674
Nee, ben wakker en aan het werk, weeral
pi_52323779
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:40 schreef StefanieV het volgende:
Nee, ben wakker en aan het werk, weeral
ik hoef nu gelukkig ff 3 weken niet te werken
en dan begint mijn nieuwe studie alweer

ik ga vandaag naar het asiel eens kijken of er kittens zitten
pi_52323838
Hahaha als jullie het een goed idee vinden, zal ik mezelf ook even voorstellen. Oh en ik ben wakker

Ik ben dus Chicolate, 17 jaar en woon nog bij mn ouders. Dit jaar doe ik eindexamen van het VWO, en dat gaat niet goed voor mn figuur zijn want ik ben een stress/emo eter. Ik was altijd heel erg slank, en dat past gewoon het beste bij mij, maar tijdens een uitwisseling waar ik me niet lekker op mn plaats voelde veel teveel gegeten en in een maandje tijd 8,5 kilo aangekomen. (Russische mama's accepteren het niet als je zegt dat je geen honger meer hebt, ze mesten je echt vet)
Maargoed, dat moet er nu dus af. Het streefgewicht in het lijstje is niet mijn echte streven, maar een manier om mezelf gemotiveerd te houden. Een kilo of 60 vind ik al prima. Mijn manier: gezond eten, (zo af en toe wel een chocolade moment hihi), veel sporten (ben helemaal gek op taekwondo, een vechtsport) en weer plezier in mn leven krijgen. Oh en ik heb een knieblessure dus niet alle sporten zijn geschikt voor mij en soms kan ik echt balen dat ik niet kan hardlopen.

Zo, denk dat iedereen mij nu wel kent? (En nu dan ontbijten!)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_52323911
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:38 schreef Miss_S het volgende:
slaapt iedereen nog?
Ben er nu net pas uit. Had hééél eng gedroomd vannacht, waardoor ik daarna de slaap niet meer kon vatten en ik pas tegen zessen weer indommelde......

Vandaag is bij mij een huishouddag en dat is wel nodig ook (die dagen heb ik namelijk niet zo vaak, op de één of andere manier weet ik altijd leukere dingen te doen....)
pi_52323943
Ik vind dat wel leuk deze voorstelronde, Miss_S, jij moet ook nog!!
pi_52323992
Ik ben wakker
pi_52324053
Ik ook ik ook en vandaag gaat een leuke dag worden, dus ik ben nog vrolijk ook Ik weet alleen niet waarmee ik ga ontbijten, dus dat kan ik nog niet doen ... brood of kwark met fruit of kwark met muesli?
pi_52324127
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:44 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik hoef nu gelukkig ff 3 weken niet te werken
en dan begint mijn nieuwe studie alweer

ik ga vandaag naar het asiel eens kijken of er kittens zitten
Dan heb jij meer geluk dan ik Mijn verlof is over, geen verlof meer voor mij.

Succes met het kijken naar kittens, hoop dat je er 2 vindt!
pi_52337248
weet iemand vrij mager snel eten voor 1 persoon ?
pi_52337357
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 18:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
weet iemand vrij mager snel eten voor 1 persoon ?
sla met gerookte zalm of kip?
pi_52337749
Zak gemengde sla met slanke dressing?
Boterhammen met tonijn uit een potje?
Broodje kaas/ham/komkommer/tomaat?
Naar supermarkt rennen en daar een maaltijdsalade kopen?

Komt eigenlijk altijd op hetzelfde neer: groente met iets van vlees en soms brood ofzo.

@Miss S: kittens gevonden? Waren ze lief in het asiel? (ik wil ook een kat! Maar mn vader ligt nog steeds dwars, en dat terwijl ze in het asiel in Almere juist nu kleintjes hebben)
pi_52337902
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 19:07 schreef Chicolate het volgende:

Komt eigenlijk altijd op hetzelfde neer: groente met iets van vlees en soms brood ofzo.

@Miss S: kittens gevonden? Waren ze lief in het asiel? (ik wil ook een kat! Maar mn vader ligt nog steeds dwars, en dat terwijl ze in het asiel in Almere juist nu kleintjes hebben)
er zat eigenlijk maar een leuke kitten
donderdag gaan we misschien nog naar een anders asiel kijken
en anders over 3 weken als we terug zijn van vakantie maar eens echt kijken
pi_52338181
Terug zijn van vakantie? Mis ik nou alweer iets ... ik dacht dat je juist al op vakantie was geweest? (Nu moet ik niet piepen, ik ging vorig jaar 3x op vakantie in de zomer, had geld over ofzo) ... Of bedoel je, als we allemaal weer aan het werk zijn, normaal ritme enzo?

Maar wat leuk dat je zo snel al een nieuw katje krijgt Ik vind ze zo schattig ... (zelfs als ze om aandacht gaan zeuren bij vriendje, terwijl ik op dat moment ook aandacht wil/krijg Katje kwam vandaag even kopjes geven tussendoor ... aaaah wat lief)
pi_52338242
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 19:22 schreef Chicolate het volgende:
Terug zijn van vakantie? Mis ik nou alweer iets ... ik dacht dat je juist al op vakantie was geweest? (Nu moet ik niet piepen, ik ging vorig jaar 3x op vakantie in de zomer, had geld over ofzo) ... Of bedoel je, als we allemaal weer aan het werk zijn, normaal ritme enzo?

Maar wat leuk dat je zo snel al een nieuw katje krijgt Ik vind ze zo schattig ... (zelfs als ze om aandacht gaan zeuren bij vriendje, terwijl ik op dat moment ook aandacht wil/krijg Katje kwam vandaag even kopjes geven tussendoor ... aaaah wat lief)
ik ben eerst 2 weken met mijn nichtje en haar ouders op vakantie geweest en nu ga ik de 25e nog een weekje met mijn ouders

en we hebben nooit langer dan een week zonder kat gezeten dus deze 3 weken zullen wel erg stil zijn
pi_52339009
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 19:24 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik ben eerst 2 weken met mijn nichtje en haar ouders op vakantie geweest en nu ga ik de 25e nog een weekje met mijn ouders

en we hebben nooit langer dan een week zonder kat gezeten dus deze 3 weken zullen wel erg stil zijn
Als ik thuis kom mis ik m'n katje ook nog weleens... nu hebben we alleen nog al 17 jaar een schildpadje die we in de tuin hebben gevonden
Vandaar alweer gewinkeld... qua truien was het ook wel wat nodig, alles is best ruim. Schade: trui, vest, tuniekjurk voor over broek ding, hemdje en slippers. Ohja en een belgian chocolate van australian
Heb een prachtige winterjas gezien, maar die kostte me een maandloon, dus moet er nog even over nadenken (vorig jaar was ik ruimschoots te laat voor winterjassen in oktober )
Het mooi kotsende meisje.
pi_52341110
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 18:53 schreef Miss_S het volgende:

[..]

sla met gerookte zalm of kip?
ik was een keer bij iemand en daar hadden ze dat als avond eten... en ik maar denken dat 't t voorgerecht was
pi_52341193
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 19:07 schreef Chicolate het volgende:

zo mager hoeft ook niet
omg eet je echt alleen sla als avond eten
of boterhammen tonijn/gezond ?
of was t alleen een suggestie

ik heb maar tortilla met gehakt genomen
pi_52341254
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 20:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

zo mager hoeft ook niet

tortilla is nou niet echt mager of wel?
pi_52341499
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 20:52 schreef Miss_S het volgende:

tortilla is nou niet echt mager of wel?
Als je de sour cream, kaasachtige saus en bonen-achtige vulling laat liggen kan je er best een dieetgeschikte maaltijd van maken (vind ik dan)
Ohja kip met grapefruit, kerrie en rijst is ook lekker!! Of vegetarisch met cashewnootjes.
Het mooi kotsende meisje.
pi_52341580
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 20:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

zo mager hoeft ook niet

Welnee joh, ik maak nooit mn eigen avondeten xD Maar er zijn wel eens dagen dat ik gewoon 2 broodjes (pistoletjes) gezond als avondeten heb ja, flink volladen met komkommer enzo ... zo weinig is dat nou ook weer niet (zeker niet als je daarbij een grote zak sla opeet hihi)

Maar veel meer kon ik niet bedenken, ben geen held met slank avondeten, tenminste, niet als het maar voor 1 persoon mag zijn. Boterham bitterbal is ook slank (als je dr maar 1 eet, met 3 bitterballen) maar om dat nou gezond te noemen ... Als ik iets voor mezelf maak, is het eigenlijk altijd een boterham met gebakken ei, een zak sla of gewoon een boterham jam ofzo Lekker makkelijk
pi_52341779
In die wraps zelf zitten wel al vrij veel calorieën. Je zou het niet zeggen, maar helaas.

Ontopic: net een heerlijke chili gehad met veel groente. Ook erg dieet-waardig. Sterker nog, ik heb pas 12 van de 21 (Weight Watchers-)punten gehad vandaag. Toch nog maar wat eten straks want je mag eigenlijk niet meer dan 4 punten onder je limiet zitten.
Are you pondering what I'm pondering?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')