nee hoorquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
haha o met mn zelfbeeld zit het wel goed en ik bedoel het niet lullig.. maar als t zo overkomt wil ik wel andere woorden gebruiken
zoiets klinkt al positiever jaquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
okee.. chubby/mollig en slank/dun dan?
ik hoef nu gelukkig ff 3 weken niet te werkenquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:40 schreef StefanieV het volgende:
Nee, ben wakkeren aan het werk, weeral
Ben er nu net pas uit. Had hééél eng gedroomd vannacht, waardoor ik daarna de slaap niet meer kon vatten en ik pas tegen zessen weer indommelde......quote:
Dan heb jij meer geluk dan ikquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik hoef nu gelukkig ff 3 weken niet te werken
en dan begint mijn nieuwe studie alweer
ik ga vandaag naar het asiel eens kijken of er kittens zitten
sla met gerookte zalm of kip?quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
weet iemand vrij mager snel eten voor 1 persoon?
er zat eigenlijk maar een leuke kittenquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:07 schreef Chicolate het volgende:
Zak gemengde sla met slanke dressing?
Boterhammen met tonijn uit een potje?
Broodje kaas/ham/komkommer/tomaat?
Naar supermarkt rennen en daar een maaltijdsalade kopen?Komt eigenlijk altijd op hetzelfde neer: groente met iets van vlees en soms brood ofzo.
@Miss S: kittens gevonden? Waren ze lief in het asiel? (ik wil ook een kat! Maar mn vader ligt nog steeds dwars, en dat terwijl ze in het asiel in Almere juist nu kleintjes hebben)
ik ben eerst 2 weken met mijn nichtje en haar ouders op vakantie geweest en nu ga ik de 25e nog een weekje met mijn oudersquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:22 schreef Chicolate het volgende:
Terug zijn van vakantie? Mis ik nou alweer iets ... ik dacht dat je juist al op vakantie was geweest?(Nu moet ik niet piepen, ik ging vorig jaar 3x op vakantie in de zomer, had geld over ofzo) ... Of bedoel je, als we allemaal weer aan het werk zijn, normaal ritme enzo?
Maar wat leuk dat je zo snel al een nieuw katje krijgtIk vind ze zo schattig
... (zelfs als ze om aandacht gaan zeuren bij vriendje, terwijl ik op dat moment ook aandacht wil/krijg
Katje kwam vandaag even kopjes geven tussendoor ... aaaah wat lief)
Als ik thuis kom mis ik m'n katje ook nog weleens... nu hebben we alleen nog al 17 jaar een schildpadje die we in de tuin hebben gevondenquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik ben eerst 2 weken met mijn nichtje en haar ouders op vakantie geweest en nu ga ik de 25e nog een weekje met mijn ouders
en we hebben nooit langer dan een week zonder kat gezeten dus deze 3 weken zullen wel erg stil zijn
ik was een keer bij iemand en daar hadden ze dat als avond eten... en ik maar denken dat 't t voorgerecht wasquote:
zo mager hoeft ook nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:07 schreef Chicolate het volgende:
Zak gemengde sla met slanke dressing?
Boterhammen met tonijn uit een potje?
Broodje kaas/ham/komkommer/tomaat?
Naar supermarkt rennen en daar een maaltijdsalade kopen?Komt eigenlijk altijd op hetzelfde neer: groente met iets van vlees en soms brood ofzo.
@Miss S: kittens gevonden? Waren ze lief in het asiel? (ik wil ook een kat! Maar mn vader ligt nog steeds dwars, en dat terwijl ze in het asiel in Almere juist nu kleintjes hebben)
tortilla is nou niet echt mager of wel?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
zo mager hoeft ook niet![]()
omg eet je echt alleen sla als avond eten
of boterhammen tonijn/gezond ?
of was t alleen een suggestie
ik heb maar tortilla met gehakt genomen
Als je de sour cream, kaasachtige saus en bonen-achtige vulling laat liggen kan je er best een dieetgeschikte maaltijd van maken (vind ik dan)quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:52 schreef Miss_S het volgende:
tortilla is nou niet echt mager of wel?
Welnee joh, ik maak nooit mn eigen avondeten xD Maar er zijn wel eens dagen dat ik gewoon 2 broodjes (pistoletjes) gezond als avondeten heb ja, flink volladen met komkommer enzo ... zo weinig is dat nou ook weer niet (zeker niet als je daarbij een grote zak sla opeet hihi)quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
zo mager hoeft ook niet![]()
omg eet je echt alleen sla als avond eten
of boterhammen tonijn/gezond ?
of was t alleen een suggestie
ik heb maar tortilla met gehakt genomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |