abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52306749
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 15:16 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]
Chicolate: ben je wel van plan uit huis te gaan als je gaat studeren? Als je nu regelmatig mot hebt is dat wel een aanrader vind ik hoor, als je op tijd zoekt en het niet perse superluxe wil, heb je best een betaalbare kamer, anders kan je altijd nog lenen. Ook heb je vanwege minder reistijd meer tijd over om te werken
Tja, ik weet het nog niet zeker. Aan de ene kant wel, andere kant niet. Ik vind mezelf geen moeilijke puber, alleen ... tja ik ben wel echt een puber, met een duidelijke mening. Soms wat heftige ruzies met mn moeder (mn vader heeft het over 2 stieren en 2 rode lappen, zoals wij op elkaar reageren soms, vooral 1x per maand )

Daarbij is het ouderlijk nest duidelijk Christelijk, en ben ik dat niet. Soms kan ik me daar aan ergeren, en zet ik me daar echt tegen af. (He probeer me niet te dwingen te bidden voor mn eten, ik wil best even mn ogen dichtdoen, maar ga niet vragen of ik het wel meen? ) Omdat ik niet bang ben om duidelijk mijn mening te geven en dingen soms wat bot zeg, kwets ik ze daar wel mee. Maar dat is allemaal mijn keuze, en ik kan er niet tegen dat ik allerlei dingen (zoals zondag verplicht naar de kerk, ook als ik moe/ziek van het werken ben) opgelegd krijg. Dus wat dat betreft, zou het beter zijn als ik het huis verlaat.

Maar ... mijn vriend woont nu ook in Almere, en is niet van plan het huis uit te gaan. Geef hem groot gelijk, zijn ouders zijn geweldig lieve mensen en ik zou het liefst bij hen intrekken Daar voel ik me helemaal thuis, hebben ze nooit van die gekke ruzie's. Dat zal alleen geen optie zijn, en dan zit ik dus alleen in Amsterdam ... kost het veel om hem te zien en ik weet niet of ik dat wel wil ... En ik vind het wel zo makkelijk dat er voor me gekookt wordt enzo, en een stuk goedkoper (en we hebben hier een zak sla in de koelkast liggen, en tomaten, en die zijn lekker ... Mjam, net weer een tomaat gegeten)

Dus ik denk nog lekker na
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_52308133
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:17 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Tja, ik weet het nog niet zeker. Aan de ene kant wel, andere kant niet. Ik vind mezelf geen moeilijke puber, alleen ... tja ik ben wel echt een puber, met een duidelijke mening. Soms wat heftige ruzies met mn moeder (mn vader heeft het over 2 stieren en 2 rode lappen, zoals wij op elkaar reageren soms, vooral 1x per maand )

Daarbij is het ouderlijk nest duidelijk Christelijk, en ben ik dat niet. Soms kan ik me daar aan ergeren, en zet ik me daar echt tegen af. (He probeer me niet te dwingen te bidden voor mn eten, ik wil best even mn ogen dichtdoen, maar ga niet vragen of ik het wel meen? ) Omdat ik niet bang ben om duidelijk mijn mening te geven en dingen soms wat bot zeg, kwets ik ze daar wel mee. Maar dat is allemaal mijn keuze, en ik kan er niet tegen dat ik allerlei dingen (zoals zondag verplicht naar de kerk, ook als ik moe/ziek van het werken ben) opgelegd krijg. Dus wat dat betreft, zou het beter zijn als ik het huis verlaat.

Maar ... mijn vriend woont nu ook in Almere, en is niet van plan het huis uit te gaan. Geef hem groot gelijk, zijn ouders zijn geweldig lieve mensen en ik zou het liefst bij hen intrekken Daar voel ik me helemaal thuis, hebben ze nooit van die gekke ruzie's. Dat zal alleen geen optie zijn, en dan zit ik dus alleen in Amsterdam ... kost het veel om hem te zien en ik weet niet of ik dat wel wil ... En ik vind het wel zo makkelijk dat er voor me gekookt wordt enzo, en een stuk goedkoper (en we hebben hier een zak sla in de koelkast liggen, en tomaten, en die zijn lekker ... Mjam, net weer een tomaat gegeten)

Dus ik denk nog lekker na
begin je dan komende jaar met je eerste jaar?
dan heb je eigl nog wel zo'n vier jaar om te bedenken of je op kamers gaat nouja...of je kunt het eerste jaar ff aankijken hoe dat gaat met op en neer reizen, en je kunt altijd nog in februari ofzo (zijn ook weer wat meer kamers vrij geloof ik van mensen die stoppen, klopt dat?) of het jaar erna op kamers
heb zelf overigens gemerkt dat alleen al het studeren best een overgang was....van vwo naar uni, en om dan ook meteen op kamers te gaan is nog weer ff wat 'drastischer' maar dat zal per persoon ook wel verschillen
pi_52308534
Ghehe nee ik zit dit jaar nog in VWO 6, volgend jaar pas studeren. Als het geen Amsterdam wordt, dan moet ik het huis sowieso uit ...

En ik ga nu maar eens avondeten (haha ik dacht even dat ik het topic om zeep geholpen had Meteen durft niemand meer te reageren)
pi_52308560
ik heb net penne, peultjes en garnalen in kerrie saus op
was best lekker
het ijs daarna ook

ik ga de laatste 3 weken van de vakantie niet echt meer op mijn eten letten, wil wel meer gaan sporten
pi_52309474
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 17:56 schreef Chicolate het volgende:
Ghehe nee ik zit dit jaar nog in VWO 6, volgend jaar pas studeren. Als het geen Amsterdam wordt, dan moet ik het huis sowieso uit ...

En ik ga nu maar eens avondeten (haha ik dacht even dat ik het topic om zeep geholpen had Meteen durft niemand meer te reageren)
Nou k'had dus wel een half jaar 4 uur per dag moeten reizen, toen was ik het zo zat dat ik anti-kraak ging wonen (had ook geen geld...). Dat was dus de dichtstbijzijndste uni
Vanavond penne met kip, groente en witte saus met als toetje soort bavarois en een reep oranje meloen.
Het mooi kotsende meisje.
pi_52309540
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 17:56 schreef Chicolate het volgende:

ah zo sorry! moet nog ff weten wie hier wat doet enzo
maar dan heb je dus nog zeker ff bedenktijd! ow, en amsterdam lijkt me trouwens wel een stoere stad om in te gaan studeren hoor, had ik toendertijd maar het lef gehad wat verder dan 50 km van huis te gaan studeren
overigens help je helemaal geen topic om zeep hoor
pi_52309590
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:50 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Nou k'had dus wel een half jaar 4 uur per dag moeten reizen, toen was ik het zo zat dat ik anti-kraak ging wonen (had ook geen geld...). Dat was dus de dichtstbijzijndste uni
Vanavond penne met kip, groente en witte saus met als toetje soort bavarois en een reep oranje meloen.
4 uur naar de dichtsbijzijnde uni, jeetje

penne is trouwens in vanavond geloof ik hier
heb zelf nie bijster gezond gegeten: ovenfrietjes! maarja, tis ook zondag
morgen dan maar weer braaf zijn..
pi_52309990
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:54 schreef vlinder23 het volgende:

[..]

ah zo sorry! moet nog ff weten wie hier wat doet enzo
maar dan heb je dus nog zeker ff bedenktijd! ow, en amsterdam lijkt me trouwens wel een stoere stad om in te gaan studeren hoor, had ik toendertijd maar het lef gehad wat verder dan 50 km van huis te gaan studeren
overigens help je helemaal geen topic om zeep hoor
Haha ach joh kon jij niet weten. Ik weet nog niet of het Amsterdam word, juist omdat ik er al redelijk vaak kom en het is nog steeds zo dicht bij mn eigen nest ... echt op eigen benen staan, dan zou het waarschijnlijk Leiden worden (heel kort geweest met de bus, op weg naar Wassenaar, niet in de uni zelf, maar de mensen in de bus waren zo aardig! Ouderen werden geholpen, er werd speciaal voor een paar Engelse reizigers aan de chauffeur gevraagd waar ze uit moesten stappen enzo, gewoon behulpzaam. Dat zie ik in Almere/Amsterdam niet echt gebeuren. Oh en ze hebben een leuk winkelcentrum )

*krijgt opeens ideetje ... is het misschien slim om een keer in de OP ofzo een voorstelrondje te maken van de mensen die in het lijstje staan? Dan weten we tenminste allemaal tegen wie we het hebben (ik onthou het namelijk ook nooit )
pi_52310485
Hoi, ik ben terug
Een stuk bruiner en een beetje dikker (2 kilo erbij). Maar dat komt allemaal wel goed. Ik hoop dat het bruine lang blijft hangen, want het staat wel leuk
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_52310876
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:17 schreef Chicolate het volgende:

[..]

*krijgt opeens ideetje ... is het misschien slim om een keer in de OP ofzo een voorstelrondje te maken van de mensen die in het lijstje staan? Dan weten we tenminste allemaal tegen wie we het hebben (ik onthou het namelijk ook nooit )
Ik vind het een goed idee, maar moet jij dan niet beginnen??

Nee hoor, ik ben hier de oudste, dus zal ik wel beginnen.
In het echt heet ik dus Colette en woon de ene week in Amsterdam en de andere in Belgie. In A'dam hebben we een galerie en in Belgie schilderen we. Heb vroeger de mode-academie gedaan en ben jarenlang kostuumontwerpster geweest voor film en tv. Ben getrouwd, heb geen kinderen wel 4 katten en een hondje. Al bijna m'n hele leven bezig met m'n lijn, nooit echt dik geweest, maar bijna altijd wel een paar kilo verwijdert van m'n streefgewicht. (hoewel die "paar kilo's' , dat was dit keer toen ik begon wel 15 kilo. Ben nu zo'n beetje op de helft van wat ik zou willen afvallen en het gaat langzaam, maar toch wel gestaag.
Verder ben ik best vaak in Zuid Frankrijk waar we een huisje hebben, ik kook graag, ik lees graag, reizen vind ik ook leuk en ik zit graag met m'n handen in de aarde om m'n eigen groenten te verbouwen. Ben ook nog steeds dol op films.
pi_52310946
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:39 schreef Alcarin het volgende:
Hoi, ik ben terug
Een stuk bruiner en een beetje dikker (2 kilo erbij). Maar dat komt allemaal wel goed. Ik hoop dat het bruine lang blijft hangen, want het staat wel leuk
Hé hoi! Wast leuk?
pi_52310999
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:57 schreef conleche het volgende:
Hé hoi! Wast leuk?
Ja! Het was lekker warm en erg romantisch
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_52311383
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:59 schreef Alcarin het volgende:

Ja! Het was lekker warm en erg romantisch
Welkom terug Waar was je heen dan?

* veiligheidsspeldje heet verder marianne, komt uit zeeland (bah ) 21 jaar, bijna 4e jaars geneeskunde in r'dam, deelt soms eten in een zkh aldaar om d'r kleine hokje te betalen. Was altijd al stevig, maar werd behoorlijk vadsig van dat op zichzelf wonen, is nu best trots op de -16 kg en heeft het hardlopen helemaal ontdekt. Heeft verder enorm veel zin in vrijdag t/m de zondag daarna, want lekker rondbaggeren op lowlands en daarna romantisch doen in parijs met vriendje
pi_52311411
Oei voorstellen en toch nog anoniem blijven
Uhm.. Ik ben 20 jaar.. woon in de buurt van Amsterdam.. Doe aan fitness en verder weet ik niks
pi_52311542
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:16 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Welkom terug Waar was je heen dan?

* veiligheidsspeldje heet verder marianne, komt uit zeeland (bah ) 21 jaar, bijna 4e jaars geneeskunde in r'dam, deelt soms eten in een zkh aldaar om d'r kleine hokje te betalen. Was altijd al stevig, maar werd behoorlijk vadsig van dat op zichzelf wonen, is nu best trots op de -16 kg en heeft het hardlopen helemaal ontdekt. Heeft verder enorm veel zin in vrijdag t/m de zondag daarna, want lekker rondbaggeren op lowlands en daarna romantisch doen in parijs met vriendje
Zeeland is leuk!! Ben vorige week nog 2 dagen in Domburg geweest en in 9'96 en '97 hadden we geen atelier in belgie maar in Middelburg! Ook als kind gingen we heel vaak naar Zeeland op vakantie (Koudekerke, Domburg en Ouddorp). Het is daar ook bijna altijd mooi weer lijkt het wel.
pi_52311554
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Oei voorstellen en toch nog anoniem blijven
Uhm.. Ik ben 20 jaar.. woon in de buurt van Amsterdam.. Doe aan fitness en verder weet ik niks
Dat kan beter.
pi_52311698
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:22 schreef conleche het volgende:

Zeeland is leuk!! Ben vorige week nog 2 dagen in Domburg geweest en in 9'96 en '97 hadden we geen atelier in belgie maar in Middelburg! Ook als kind gingen we heel vaak naar Zeeland op vakantie (Koudekerke, Domburg en Ouddorp). Het is daar ook bijna altijd mooi weer lijkt het wel.
Dat soort zeeland is inderdaad leuk
Waar ik momenteel ben is het meer totaal niets te doen, het enige café sluit op zaterdag om 12 uur en het heeft zo'n beetje het hoogste niet-gevaccineerden percentage van Nederland...
* veiligheidsspeldje rests her case.
pi_52311827
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:23 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat kan beter.
okee.... ik hou van winkelen.. mode... schoenen..... lezen.... vechtsporten... zwemmen.... uitgaan... dansen... muziek luisteren... alcohol..... stedenstrips.... reizen... strand...
beter ik wil nog 6.5 kg afvallen en ben er pas 2 afgevallen maar ja
pi_52312602
Wordt wel een erg lange OP misschien...
Ik doe het wel kort: ik studeer en woon in Rotterdam en ik hou van zwemmen/computernerden/terrassen/vakantie/natuurwinkels.
Ohja, ik was altijd al vadsig, nu officieel niet meer, maar ik zie het verschil niet.
En verdere info is geheim
pi_52312905
maar ik hoef niet in de OP hoor
pi_52313056
o ik was altijd een scharminkel slank en nu ben ik vadsig mollig en wil ik weer een scharminkel slank worden

[ Bericht 17% gewijzigd door Principessa.Farfalla op 12-08-2007 22:38:17 ]
pi_52313316
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o ik was altijd een scharminkel en nu ben ik vadsig en wil ik weer een scharminkel worden
OP lijkt me onnodig, dit is al voorstelrondje zat toch
En ik geloof helemaal niet dat jij momenteel echt vadsig bent???
pi_52314811
nou op het eerste gezicht zie ik er dun uit maar ik heb echt een dikke buik Zelfs mn ouders zeggen er wat van en die zijn nou zelf ook niet echt mager of erg op t gewicht
pi_52314982
scharminkel en vadsig zijn nou niet echt aardige worden over jezelf
pi_52315171
haha o met mn zelfbeeld zit het wel goed en ik bedoel het niet lullig.. maar als t zo overkomt wil ik wel andere woorden gebruiken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')