abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52289609
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 19:25 schreef conleche het volgende:

[..]

2 mini's, das nog niet eens 1 gewone, dus als je verder geen rare dingen hebt gegeten kom je niet ineens aan. Bovendien: af en toe mag je wel eens niet aan de lijn denken toch en vandaag lijkt me wel zo'n moment!
Ik moest de hele dag denken aan m'n eigen kat die een half jaar geleden is doodgebeten door de honden van de buren. (we hebben er nog 4, maar toch) Ik heb ook een hondje, Koekie, ik denk dat als die dood gaat, dat ik dan een half jaar in het zwart ga of zo. (nee, serieus, ik hou zoveel van dat beest, dat ik af en toe denk dat het niet gezond meer is )
tjee, wat klinkt dat als een wrede dood voor dat beestje..

en wat betreft die mini-magnums....af en toe een beetje snoepen helpt ook weer met het volhouden moet je maar denken sowieso zullen twee mini-ijsjes echt geen schade aanrichten hoor

zelf normaal gegeten vandaag, moet nog warm eten wel, half uurtje gesport, lekker gedoucht, vandaag is een positief dagje (alleen heb ik nu ontzettend veel zin in voor de tv zitten en chocolaatjes eten hopelijk kan ik mezelf tegenhouden! )
pi_52289810
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 19:35 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee, nee zo bedoel ik het niet hoor!! Maar bij mij komt dat soort "verwerking" altijd in vlagen. Dus dan gaat het eerst best goed en dan is er een aanleiding en dan denk ik er weer aan. Maar dat ligt niet aan jou hoor!!
ja dat van in vlagen dat herken ik wel
ik heb trouwens besloten om thuis te blijven vanavond en niet uit te gaan
pi_52291784
Miss_s: heel jammer van je katje.... thuis hadden we een aantal jaar geleden ook een hele lieve, moesten we ook laten inslapen omdat ze te ziek was. Heb de pilletjestechniek ook vaak moeten toepassen omdat ze veel te geslepen was om pilletjes in het eten te stoppen... Zelfs m'n vader huilde erom toen ie van de dierenarts kwam...
Nu heeft m'n vriendje een katje, en die is wel vervelend soms, maar ook veel te schattig om boos op te zijn ik hou ook erg van katjes dus!

En conleche: ik had het verkeerd onthouden, we gingen naar Gent, ook hardstikke mooi en gezellig!
Behalve een mcflurry helemaal niets verkeerds gegeten, heerlijke pastamaaltijd op dat wel. Voor mij echt wel een fijne dag vandaag! Zelfs met m'n broer ging het vrij goed
Het mooi kotsende meisje.
pi_52293640
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 21:16 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Miss_s: heel jammer van je katje.... thuis hadden we een aantal jaar geleden ook een hele lieve, moesten we ook laten inslapen omdat ze te ziek was. Heb de pilletjestechniek ook vaak moeten toepassen omdat ze veel te geslepen was om pilletjes in het eten te stoppen... Zelfs m'n vader huilde erom toen ie van de dierenarts kwam...
Nu heeft m'n vriendje een katje, en die is wel vervelend soms, maar ook veel te schattig om boos op te zijn ik hou ook erg van katjes dus!

En conleche: ik had het verkeerd onthouden, we gingen naar Gent, ook hardstikke mooi en gezellig!
Behalve een mcflurry helemaal niets verkeerds gegeten, heerlijke pastamaaltijd op dat wel. Voor mij echt wel een fijne dag vandaag! Zelfs met m'n broer ging het vrij goed
mijn vader heeft niet gehuild maar je ziet wel dat hij niet weet hoe hij moet reageren
dat maakt het voor mij allleen nog moeilijker
pi_52301468
Goedemorgen allemaal!
Vandaag 59,8. Gisteren heeft dus geen schade toegebracht 'k Heb ook al lekker hardgelopen, maar ik wilde wachten tot de kerk begonnen was (anders is het zo druk op m'n route...) en dus liep ik het grootste deel vd tijd in het zonnetje, is in de polder best vervelend, dus ik liep maar even een tandje trager.
Zo nog even wat eten want 'k heb toch weer wat trek (en dorst ook!)
  zondag 12 augustus 2007 @ 11:54:43 #181
177846 colette
kloon van conleche
pi_52301743
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 11:34 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Vandaag 59,8.
Dat voelt zeker wel heel goed he dat je gewicht nu begint met een 5!!!
pi_52301838
... vandaag drastisch gezonder gaan eten *note voor mezelf* ... afgelopen week ging zo waardeloos dat ik nu zwaarder ben dan voor de vakantie, en ik was zo trots en blij met die 60,5! Het zag er zo mooi uit, zo plat en strak ... nu niet meer dus

Oh en het zal toch eens niet: dag vrij, en spontaan heb ik buikpijn, ben ik misselijk en voel me moe (heel erg slecht geslapen, van 1 tot 5 ofzo) en kan alleen maar hangen. Kijken of sla en kwark daar wat verandering in kunnen brengen ... en ben wanhopig op zoek naar een manier om te sporten! (hometrainer vanmiddag? Laat ik me dan asjeblieft beter voelen )
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_52301935
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 11:34 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Vandaag 59,8. Gisteren heeft dus geen schade toegebracht 'k Heb ook al lekker hardgelopen, maar ik wilde wachten tot de kerk begonnen was (anders is het zo druk op m'n route...) en dus liep ik het grootste deel vd tijd in het zonnetje, is in de polder best vervelend, dus ik liep maar even een tandje trager.
Zo nog even wat eten want 'k heb toch weer wat trek (en dorst ook!)
zo dat is wel erg lekker een gewicht dat begint met de 5

vanmorgen woog ik 72 wat normaal hoger is dus misschien dat ik toch weer afgevallen ben deze week

ik ga zo de route naar mijn nieuwe school rijden eens kijken of ik het kan vinden
pi_52302673
Ja dat was inderdaad erg lekker Zeker omdat ik vreesde flink aangekomen te zijn met de tentamenvreterij.
@ Chicolate: volgens mij is het voor jou hoog tijd dat je weer in je normale ritme komt zeg, bijna elke keer dat je hier post vertel je hoe ongelukkig je je voelt... lijkt me erg vervelend!

@ Miss_S: Je gaat wel met de fiets he Heb je al zin in je nieuwe opleiding?

Begin zelf alweer niet erg te vinden weer naar college te moeten straks, maar nog wel bijna 3 weken vrij
  zondag 12 augustus 2007 @ 13:03:28 #185
177846 colette
kloon van conleche
pi_52303068
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 11:59 schreef Chicolate het volgende:
... vandaag drastisch gezonder gaan eten *note voor mezelf* ... afgelopen week ging zo waardeloos dat ik nu zwaarder ben dan voor de vakantie, en ik was zo trots en blij met die 60,5! Het zag er zo mooi uit, zo plat en strak ... nu niet meer dus

Oh en het zal toch eens niet: dag vrij, en spontaan heb ik buikpijn, ben ik misselijk en voel me moe (heel erg slecht geslapen, van 1 tot 5 ofzo) en kan alleen maar hangen. Kijken of sla en kwark daar wat verandering in kunnen brengen ... en ben wanhopig op zoek naar een manier om te sporten! (hometrainer vanmiddag? Laat ik me dan asjeblieft beter voelen )
Ik heb ook het idee dat je je niet zo heel goed voelt op het moment. Als je zo slaperig bent kan je misschien beter ergens gaan zwemmen, van het frisse water knap je meestal wel op en het is ook nog eens sporten. Heb je geen zwembad in de buurt? (of een meer dat kan natuurlijk ook).

Het valt me ook op dat je heel vaak misselijk bent. Misschien kan je niet tegen bepaalde voedingsmiddelen of heb je last van een laag bloedsuikerspiegel. (dat laatste kan je testen door als je je slap en misselijk voelt, een glas jus d'orange te drinken , of cola, iig iets met suiker, als je je daarna snel beter voelt dan is het dat dus).
pi_52303213
Klopt, op een of andere manier lukt het me de laatste tijd (sinds ik terug ben van vakantie) niet om in een normaal ritme te komen, en gewoonlijk ben ik heel erg een ritme-mens: avondeten elke dag rond zelfde tijd, anders krijg ik al allemaal gekke verschijnselen ... heb daarom besloten om VANDAAG en geen moment later mijn oude ritme weer op te pakken. Ga mezelf dit niet langer aandoen

Ik ga dat bloedsuikerding komende keer proberen, als het daar aan ligt, kan ik er tenminste wat aan doen (en ik kan inderdaad niet tegen een aantal voedingsmiddelen, alleen kwam er niets uit de allergietest. Zelf heb ik al gemerkt: pinda's, gefrituurd voer en slagroom/mayo enzo. Dus dat doe ik al niet meer )

En ik zal stoppen met posten dat ik ongelukkig ben/zeuren ... geloof niet dat ik het hier gezelliger maak daarmee (maar wel heel erg bedankt voor de tips en adviezen, denk echt dat ik me hiermee beter kan gaan voelen!)

*gaat lunchen, met een lekkere bruine boterhammen kipfilet
  zondag 12 augustus 2007 @ 13:15:22 #187
177846 colette
kloon van conleche
pi_52303296
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:10 schreef Chicolate het volgende:
[quote]

En ik zal stoppen met posten dat ik ongelukkig ben/zeuren ... geloof niet dat ik het hier gezelliger maak daarmee (maar wel heel erg bedankt voor de tips en adviezen, denk echt dat ik me hiermee beter kan gaan voelen!)
Dat mag je best vertellen hoor als je je rot voelt, dat is wmb geen zeuren!
pi_52303913
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:10 schreef Chicolate het volgende:
Klopt, op een of andere manier lukt het me de laatste tijd (sinds ik terug ben van vakantie) niet om in een normaal ritme te komen, en gewoonlijk ben ik heel erg een ritme-mens: avondeten elke dag rond zelfde tijd, anders krijg ik al allemaal gekke verschijnselen ... heb daarom besloten om VANDAAG en geen moment later mijn oude ritme weer op te pakken. Ga mezelf dit niet langer aandoen

Ik ga dat bloedsuikerding komende keer proberen, als het daar aan ligt, kan ik er tenminste wat aan doen (en ik kan inderdaad niet tegen een aantal voedingsmiddelen, alleen kwam er niets uit de allergietest. Zelf heb ik al gemerkt: pinda's, gefrituurd voer en slagroom/mayo enzo. Dus dat doe ik al niet meer )

*gaat lunchen, met een lekkere bruine boterhammen kipfilet
Zoals colette ook zegt: dat is geen zeuren, maar wel iets waar volgens mij wat aan gedaan dient te worden. Het is niet de bedoeling natuurlijk dat je je hele dagen vervelend voelt...
Kijk anders eens een feel good movie of luister een fijn muziekje, dat kan soms zo helpen bij mij!
pi_52304190
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:41 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

@ Miss_S: Je gaat wel met de fiets he Heb je al zin in je nieuwe opleiding?
30 km met de fiets nee dankje wel heb jaren lang 30 km dagelijks gedaan maar 60 km heb ik geen zin in
pi_52304351
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:58 schreef Miss_S het volgende:
30 km met de fiets nee dankje wel heb jaren lang 30 km dagelijks gedaan maar 60 km heb ik geen zin in
Vandaag had het gekund natuurlijk Had je een goede activiteit gehad. Maar dagelijks is niet te doen nee, moet je veel te vroeg op Al vind ik het wel een voordeel van op kamers wonen dat ik in vergelijking met die 4 uur OV-en meer fiets en dus beweeg
pi_52304381
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:06 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Vandaag had het gekund natuurlijk Had je een goede activiteit gehad. Maar dagelijks is niet te doen nee, moet je veel te vroeg op Al vind ik het wel een voordeel van op kamers wonen dat ik in vergelijking met die 4 uur OV-en meer fiets en dus beweeg
voor op kamers vind ik dit te dichtbij
in een half uurtje ben ik er met de auto

ik zou eigenlijk naar maastricht gaan dan moest ik wel op kamers
maar ik ben blij dat ik thuis kan blijven
goedkoper en meer ruimte en privacy
  zondag 12 augustus 2007 @ 14:42:17 #192
177846 colette
kloon van conleche
pi_52305057
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:08 schreef Miss_S het volgende:

[..]

voor op kamers vind ik dit te dichtbij
in een half uurtje ben ik er met de auto

ik zou eigenlijk naar maastricht gaan dan moest ik wel op kamers
maar ik ben blij dat ik thuis kan blijven
goedkoper en meer ruimte en privacy
Das wel een verschil met mij! Ik was vroeger al op m'n 15e het huis uit

*mompelt iets over een lastige puber....
pi_52305170
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:42 schreef colette het volgende:

Da's dan wel weer best extreem
Bij ons thuis zijn we op zich ook van vrij vroeg uit huis: m'n broer op 14, maar dat was vanwege z'n pdd-nos
* veiligheidsspeldje was ook blij op 18e uit huis te gaan
bij m'n broertje zal het waarschijnlijk nog even duren.
  zondag 12 augustus 2007 @ 14:49:26 #194
177846 colette
kloon van conleche
pi_52305194
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Da's dan wel weer best extreem
Bij ons thuis zijn we op zich ook van vrij vroeg uit huis: m'n broer op 14, maar dat was vanwege z'n pdd-nos
* veiligheidsspeldje was ook blij op 18e uit huis te gaan
bij m'n broertje zal het waarschijnlijk nog even duren.
Wasda?
pi_52305298
Ghehe ik denk dat het ouderlijk nest mij graag de deur uitschopt, alleen ik kan dat niet betalen ... dus ik moet voorlopig nog even thuis blijven wonen

(goed humeur: wordt aan gewerkt, voel me nu al stukje beter, salade en brood met kipfilet zijn ook gewoon heerlijk. En afspraak gemaakt om volgende week met een vriendin te gaan zwemmen, misschien wel 2x in die week )
pi_52305314
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:49 schreef colette het volgende:

[..]

Wasda?
pervasieve dissociatieve stoornis-not otherwise specified
Soort van autisme (contactstoornis), maar hij voldoet niet aan alle kenmerken. 't Is best wel ernstig bij hem, maar begeleid wonen gaat (redelijk) goed en af en toe een weekend thuis is ook wel te doen als ie z'n pc maar bij heeft zodat ie vrij vaak achter world of warcraft zit. Tegenwoordig vind ik m'n broer wel okee, maar we waren gezamelijk blij dat ie naar een tehuis vol jongens met dezelfde problematiek ging.
  zondag 12 augustus 2007 @ 15:09:35 #197
177846 colette
kloon van conleche
pi_52305571
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:54 schreef Chicolate het volgende:

(goed humeur: wordt aan gewerkt, voel me nu al stukje beter, salade en brood met kipfilet zijn ook gewoon heerlijk. En afspraak gemaakt om volgende week met een vriendin te gaan zwemmen, misschien wel 2x in die week )
Trots op je!!
quote:
Ghehe ik denk dat het ouderlijk nest mij graag de deur uitschopt, alleen ik kan dat niet betalen ... dus ik moet voorlopig nog even thuis blijven wonen
Ik kreeg toen 300 gulden van m'n vader per maand en heb de rest bijverdiend, nu ik erover nadenk: dat was best zwaar: de hele week naar school en dan in het weekend 2 dagen werken (+alle vakanties) en dan nog uitgaan. Mèn, ik wou dat ik die energie van toen nu nog had
  zondag 12 augustus 2007 @ 15:11:28 #198
177846 colette
kloon van conleche
pi_52305606
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

pervasieve dissociatieve stoornis-not otherwise specified
Soort van autisme (contactstoornis), maar hij voldoet niet aan alle kenmerken. 't Is best wel ernstig bij hem, maar begeleid wonen gaat (redelijk) goed en af en toe een weekend thuis is ook wel te doen als ie z'n pc maar bij heeft zodat ie vrij vaak achter world of warcraft zit. Tegenwoordig vind ik m'n broer wel okee, maar we waren gezamelijk blij dat ie naar een tehuis vol jongens met dezelfde problematiek ging.
Aha, nu snap ik je opmerking van gister ook beter waarin je zei dat het goed was gegaan met je broer tijdens de dag Gent!
pi_52305726
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 15:11 schreef colette het volgende:

Aha, nu snap ik je opmerking van gister ook beter waarin je zei dat het goed was gegaan met je broer tijdens de dag Gent!
Ja ik had het niet gemeld nog he , maar zo'n probleem hebben we er tegenwoordig niet meer mee, er is nog maar af en toe 'gedoe'. In gent was zo'n kasteel met een grote collectie wapens & martelwerktuigen, dat vond ie wel prachtig

Chicolate: ben je wel van plan uit huis te gaan als je gaat studeren? Als je nu regelmatig mot hebt is dat wel een aanrader vind ik hoor, als je op tijd zoekt en het niet perse superluxe wil, heb je best een betaalbare kamer, anders kan je altijd nog lenen. Ook heb je vanwege minder reistijd meer tijd over om te werken
pi_52306641
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:42 schreef colette het volgende:

[..]

ik ben inderdaad helemaal geen lastige puber
maarja gaat ook moeilijk als je je ouders bijna nooit ziet

als ik soms zie in wat voor situatie mensen nog thuis wonen dan was ik ook al jaren op kamers gegaan
maar ik heb zoveel vrijheid en privacy en ruimte hier dat ik gek zou zijn om weg te gaan

ik heb geen broers of zussen en ouders die beide 80 uur in de week of meer werken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')